Een beetje waterstofperoxide doet wonderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JPB: Meneer Wilders, ik vind dat u plaat een beetje grijs aan het worden is.
De nacht van Hamer? Mwah denk niet dat zij die stap durft te nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch brengt Wilders wat leven in de brouwerij
Iedereen gaat rechtop zitten om naar zijn cabaret te kijken.
Wellicht zijn er wel wat mensen in de PvdA die ook bekendheid willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jammer dat Wiegel niet meer in de kamer zit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch brengt Wilders wat leven in de brouwerij
Iedereen gaat rechtop zitten om naar zijn cabaret te kijken.
Dit blijft lekker door etteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
We hebben eigenlijk een ongeleid projectiel zoals Lousewies van der Laan nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De nacht van Hamer? Mwah denk niet dat zij die stap durft te nemen.
De nacht van Hamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht zijn er wel wat mensen in de PvdA die ook bekendheid willen.
Haalt de angel er helemaal uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Seam het volgende:
WildersWat een idioot in debatten toch
Ik denk eik niet dat de PvdA een andere keus heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV-stemmer kijkt hier echt niet naar. Die hoort alleen wat mooie kreten morgen.
Idioot idd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Seam het volgende:
WildersWat een idioot in debatten toch
Schmelzer!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jammer dat Wiegel niet meer in de kamer zit.
Ze willen volhouden dat de PvdA géén draai heeft gemaakt. Dat gaat ze niet lukken, want de PvdA MOET de motie van Pechtold steunen. Doen ze dit niet, dan zijn ze het gewoon eens met de beruchte verklaring van de premier. Dat zijn en waren ze niet. Dus er is wel degelijk van mening veranderd door de PvdA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mwehquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:
Is die verklaring van gisteren nu wel of niet van tafel?
Dus dat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
niet slapper dan balkenende's optreden als leider
Juistquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haalt de angel er helemaal uit
Dat moet nog komen. Verwacht dat D66 daar een motie voor in gaat dienen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:
qftquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef raistlin66 het volgende:
jezus, wilders heeft gewoon echt compleet de punten van rutte, pechtold en halsema teniet gedaan, makkelijk hoeft ie geen antwoord te geven. wilders is niet dom, dus ik snap echt helemaal niks van die zet...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef Route66runner het volgende:
From the lessons learned, yes het is not going you for the wind.
Graag verkiezingen tegelijk met die voor de gemeenteraad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef vosss het volgende:
Ik denk eik niet dat de PvdA een andere keus heeft.
Kwaliteitsinjectie van Pechtoldquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haalt de angel er helemaal uit
Nieteens het woord rapport. Ik zat met kromme tenen iig. Hij moet geen roet in het eten gaan gooien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idioot idd.
Heb je hem het woord Irak horen noemen
"Als we nou terug kijken naar wat er gebeurd is."quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:
heeft toch een paar aardige standpunten eigenlijk hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef TheVulture het volgende:
Zo jammer dat de Wilders-aanhang te dom is om te poepen.... dan zouden ze toch ook moeten zien dat die vent echt totaal niks toevoegd....
En Rapport Commissie Davids #10: JP aan 't woord nog.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef superworm het volgende:
Rapport commissie Davids a.s. dinsdag. Explosief of niet?
Rapport commissie Davids #2: Kabinet onder druk.
Rapport commissie Davids #3: Crisis in Den Haag.
Rapport commissie Davids #4: Op naar de TK-verkiezingen.
Rapport commissie Davids #5: Brief is er, debat is begonnen.
Rapport commissie Davids #6: J.P. Brekebeen.
Rapport commissie Davids #7: Iedereen mag z'n zegje doen.
Rapport commissie Davids #8: topic!
Rapport commissie Davids #9: Dat wordt nachtwerk.
Nee, de nieuwe brief is als een aanvulling te zien. Hij komt niet terug op de vorige verklaring.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:
De nacht van Pechtholdquote:
Volgens het pvda wel, volgens balkende niet. Zo proberen ze het probleem op te lossen. Geen van de twee gaat hier op in en draait er om heen: probleem niet noemen == probleem opgelost. Aldus dit kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:
Hij gaat de international taskforce softdrugs leiden ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Adolecens het volgende:
Even zijdelings, maar ook niet geheel onbelangrijk, NEWSFLASH
AMSTERDAM - Burgemeester Gerd Leers van Maastricht heeft in de nacht van woensdag op donderdag zijn functie neergelegd. „Ik moet verantwoordelijkheid nemen”, zei hij op basis van de constatering dat hij steun van een meerderheid in de gemeenteraad was verloren. „Het gaat niet om Leers, het gaat om de stad. Ik laat de eer aan Maastricht”, aldus zijn slotwoord.
En nu verder
QFTquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef TheVulture het volgende:
Zo jammer dat de Wilders-aanhang te dom is om te poepen.... dan zouden ze toch ook moeten zien dat die vent echt totaal niks toevoegd....
nieuws van gisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Adolecens het volgende:
Even zijdelings, maar ook niet geheel onbelangrijk, NEWSFLASH
AMSTERDAM - Burgemeester Gerd Leers van Maastricht heeft in de nacht van woensdag op donderdag zijn functie neergelegd. „Ik moet verantwoordelijkheid nemen”, zei hij op basis van de constatering dat hij steun van een meerderheid in de gemeenteraad was verloren. „Het gaat niet om Leers, het gaat om de stad. Ik laat de eer aan Maastricht”, aldus zijn slotwoord.
En nu verder
Dat denk ik ook niet. Maar de helft van de kamer fractie weet wel dat ze dan werkloos thuis zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eik niet dat de PvdA een andere keus heeft.
zucht. jullie kennen de geschiedenis duidelijk niet.quote:
Dat dus. Ik zie niet in hoe ze de motie van Pechthold niet gaan/kunnen steunen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze willen volhouden dat de PvdA géén draai heeft gemaakt. Dat gaat ze niet lukken, want de PvdA MOET de motie van Pechtold steunen. Doen ze dit niet, dan zijn ze het gewoon eens met de beruchte verklaring van de premier. Dat zijn en waren ze niet. Dus er is wel degelijk van mening veranderd door de PvdA.
De PvdA wordt hier dus straks in het pak genaaid als dit zo doorgaat.
Eigenlijk moet Wilders de premier nog vaker in de rede vallen, Lange halen, snel thuis, kabinet omgevallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Rapport Commissie Davids #10: JP aan 't woord nog.
Hopelijk hebben ze een strategie uitgestippeld waarbij ze de motie van D66 ondersteunen en daarna het kabinet laten vallen. Ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef One_of_the_few het volgende:
waarom pikt de pvda het dat jp zegt dat hij steeds namens het kabinet spreekt.
Dat strookt niet met de verschillende inhoudelijke teksten.
Mooi dat mijn redenering nog geloofwaardig is op dit late tijdstip. Kun je ergens geld inzetten op een val van het kabinet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie niet in hoe ze de motie van Pechthold niet gaan/kunnen steunen.
Jullie hebben GTST, ATWT, ONM en nog wat andere meuk, wij hebben politiekquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
Weer tvp.
Jullie dames zijn niet bij te houden.
Nee dan gaat hij weer de aandacht opeisen, en is Balkenende met stille trom naar huis gegaan om morgen weer terug te keren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Wilders de premier nog vaker in de rede vallen, Lange halen, snel thuis, kabinet omgevallen.
Mooi gesproken. Politiek = voor de echte mannen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jullie hebben GTST, ATWT, ONM en nog wat andere meuk, wij hebben politiek
Al lijkt dit ook op een soap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jullie hebben GTST, ATWT, ONM en nog wat andere meuk, wij hebben politiek
volgens mij kan je bij Unibet inzetten op een val van het kabinet dit jaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
En Balkenende.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:20 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mooi gesproken. Politiek = voor de echte mannen.
Ho, ho, stemmen op Wilders helpt ECHT tegen moslims, hoor!!!!! Ongeveer evenveel als stemmen tegen minaretten in Zwitserland, maar dat mag de pret niet drukken, toch????quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen idee. Ik blijf er voor wakker iig en hoop van ganser harte die fles wijn uit '23 nog open te kunnen trekken later vanachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mooi dat mijn redenering nog geloofwaardig is op dit late tijdstip. Kun je ergens geld inzetten op een val van het kabinet?
Is toch alleen maar goed?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:21 schreef tong80 het volgende:
Ik moet gaan slapen.
Straks ga ik nog D66 stemmen
Je doelt op het feit dat Wiegel senator was, en dat de nacht van Schmelzer zich in de Tweede Kamer afspeelde?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
zucht. jullie kennen de geschiedenis duidelijk niet.
is het onderwijs zoooo slecht tegenwoordig of ligt het gewoon aan jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |