quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Rapport Commissie Davids #10: JP aan 't woord nog.
Hopelijk hebben ze een strategie uitgestippeld waarbij ze de motie van D66 ondersteunen en daarna het kabinet laten vallen. Ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef One_of_the_few het volgende:
waarom pikt de pvda het dat jp zegt dat hij steeds namens het kabinet spreekt.
Dat strookt niet met de verschillende inhoudelijke teksten.
Mooi dat mijn redenering nog geloofwaardig is op dit late tijdstip. Kun je ergens geld inzetten op een val van het kabinet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie niet in hoe ze de motie van Pechthold niet gaan/kunnen steunen.
Jullie hebben GTST, ATWT, ONM en nog wat andere meuk, wij hebben politiekquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
Weer tvp.
Jullie dames zijn niet bij te houden.
Nee dan gaat hij weer de aandacht opeisen, en is Balkenende met stille trom naar huis gegaan om morgen weer terug te keren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Wilders de premier nog vaker in de rede vallen, Lange halen, snel thuis, kabinet omgevallen.
Mooi gesproken. Politiek = voor de echte mannen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jullie hebben GTST, ATWT, ONM en nog wat andere meuk, wij hebben politiek
Al lijkt dit ook op een soap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jullie hebben GTST, ATWT, ONM en nog wat andere meuk, wij hebben politiek
volgens mij kan je bij Unibet inzetten op een val van het kabinet dit jaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
En Balkenende.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:20 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mooi gesproken. Politiek = voor de echte mannen.
Ho, ho, stemmen op Wilders helpt ECHT tegen moslims, hoor!!!!! Ongeveer evenveel als stemmen tegen minaretten in Zwitserland, maar dat mag de pret niet drukken, toch????quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef TheVulture het volgende:
Zo jammer dat de Wilders-aanhang te dom is om te poepen.... dan zouden ze toch ook moeten zien dat die vent echt totaal niks toevoegd....
Ik heb geen idee. Ik blijf er voor wakker iig en hoop van ganser harte die fles wijn uit '23 nog open te kunnen trekken later vanachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mooi dat mijn redenering nog geloofwaardig is op dit late tijdstip. Kun je ergens geld inzetten op een val van het kabinet?
Is toch alleen maar goed?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:21 schreef tong80 het volgende:
Ik moet gaan slapen.
Straks ga ik nog D66 stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |