Haalt de angel er helemaal uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Seam het volgende:
WildersWat een idioot in debatten toch
Ik denk eik niet dat de PvdA een andere keus heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV-stemmer kijkt hier echt niet naar. Die hoort alleen wat mooie kreten morgen.
Idioot idd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Seam het volgende:
WildersWat een idioot in debatten toch
Schmelzer!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jammer dat Wiegel niet meer in de kamer zit.
Ze willen volhouden dat de PvdA géén draai heeft gemaakt. Dat gaat ze niet lukken, want de PvdA MOET de motie van Pechtold steunen. Doen ze dit niet, dan zijn ze het gewoon eens met de beruchte verklaring van de premier. Dat zijn en waren ze niet. Dus er is wel degelijk van mening veranderd door de PvdA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
Mwehquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:
Is die verklaring van gisteren nu wel of niet van tafel?
Dus dat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
niet slapper dan balkenende's optreden als leider
Juistquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haalt de angel er helemaal uit
Dat moet nog komen. Verwacht dat D66 daar een motie voor in gaat dienen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef rubbereend het volgende:
Is die verklaring van gisteren nu wel of niet van tafel?
qftquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef raistlin66 het volgende:
jezus, wilders heeft gewoon echt compleet de punten van rutte, pechtold en halsema teniet gedaan, makkelijk hoeft ie geen antwoord te geven. wilders is niet dom, dus ik snap echt helemaal niks van die zet...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef Route66runner het volgende:
From the lessons learned, yes het is not going you for the wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |