Meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo aardig vind ik deze post niet trouwens
Die smilie!
je moest eens weten, hij haalt allemaal vrouwelijke zeepjes en badbubbels in huisquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef koei het volgende:
Oeh, MrSubtle zit ook in dit topic! Even zwaaien
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moest eens weten, hij haalt allemaal vrouwelijke zeepjes en badbubbels in huis
ahquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen
Hoi Koei!
Het lijkt hier wel een uitwisselingsprogramma
Hij is er niet zo heel vaak meer hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef RitseB het volgende:
Ik ben een beetje bang van hem als Games-Crew
Hopelijk is Games.fok.nl daar geblocktquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is er niet zo heel vaak hoor
en zaterdag gaat ie naar China
En dat zou me moeten verbazen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moest eens weten, hij haalt allemaal vrouwelijke zeepjes en badbubbels in huis
met gewapend betonquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
En waar heb jij je haar mee gewassen deze week..?
EN NU OPGEROT JAquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
Groetjes van de GAM SC, komen jullie ook eens bij ons kijken?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
Groetjes van de GAM SC, komen jullie ook eens bij ons kijken?
Uhm...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Nick, foei!
Tombola, bedenk jij even een passende straf voor het niet openen van een nieuw topic?
Mocht je willenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN NU OPGEROT JA![]()
![]()
![]()
Ik ben hier de enige die zo maar binnen mag vallen.
Ik ga al weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN NU OPGEROT JA![]()
![]()
![]()
Eh, Kelling?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Nick, foei!
Tombola, bedenk jij even een passende straf voor het niet openen van een nieuw topic?
kloptquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN NU OPGEROT JA![]()
![]()
![]()
Edwin is niet zo goed in onthouden van dingenquote:
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus doen.
Je hebt het er maar druk mee, met dat serieus doen!
HALLOOquote:
Je mag altijd bij mij binnenvallen he...quote:
sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus doen.
Je hebt het er maar druk mee, met dat serieus doen!
Houden zo! Dat werkt het beste!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag altijd bij mij binnenvallen he...
Doe je alleen nooit...
de 26ste is die miet toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag altijd bij mij binnenvallen he...
Doe je alleen nooit...
Staat het me?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij blauw?
laat zitten joh!quote:
FAIL!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de 26ste is die miet toch?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb nu hele rare beelden voor m'n ogen
JA okeee ik zag het netquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de 26ste is die miet toch?
quote:
het blauw staat je goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat het me?
Zal ik even een rondje draaien?
Jij hier?![]()
Oh enneh, sinds ehm, eergister geloof ik!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA okeee ik zag het netde 24ste
*mompelt iets over een fiets die ergens binnenparkeert waar de zon niet schijnt*quote:
Hoe lang heb je die parkiet al in je UI?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het blauw staat je goed![]()
en ja, dit topic blijft altijd als laatste op fok! nog vrij actief dus dan kom je al snel weer hier uit
we gaan samen fietsenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Betrapt! Fiets en Tombolalalala hebben op een dinsdag afgesproken om te batsenfilosoferen!
Het zal daar wel koud zijn danquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
*mompelt iets over een fiets die ergens binnenparkeert waar de zon niet schijnt*![]()
Jij leest gewoon niet goed dearquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie pesten mij ook gewoon he
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Betrapt! Fiets en Tombolalalala hebben op een dinsdag afgesproken om te batsenfilosoferen!
al een hele tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die parkiet al in je UI?![]()
Ik vinnum lief!
of extreem warmquote:
ik hoef niet te lezen! ik heb hier een mol die mij tipt over alles.quote:
Jij gaat gewoon beestachtig verlangen in een notendop naspelen met fiets!!quote:
Ze hebben ons door!quote:
Psssttt...Je mol kan niet lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoef niet te lezen! ik heb hier een mol die mij tipt over alles.
quote:
ik weet echt alles hoorquote:
wat notedop!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon beestachtig verlangen in een notendop naspelen met fiets!!![]()
sssssssssst gewoon ontkennenquote:
Wacht maar tot je er eenmaal op zitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van de betrouwbaarheid van fietsen... Auto it is
blindquote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er eenmaal op zitdan wil je geen andere fiets meer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG, koude douche Fiets, nu!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Crack aan het rokenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de GAM peepz nou? Zijn ze geschrokken van onze vijandigheidluvvvvvvvvvv?
Mja andersom in dit gevalquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Fiets is een te grote alphaman....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de GAM peepz nou? Zijn ze geschrokken van onze vijandigheidluvvvvvvvvvv?
Je gaat maar lekker 'on top'quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal komt het er niet van dat ik er op terecht kom, of wel?
Wij zitten daar nu toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Hij is heul jong hoor Bambaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
quote:
Whoeehoee ik zie het jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja andersom in dit geval
Nog aanwezig zijn!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel meer dat je meestal afhaakt rond de tijd dat het gesprek op dit punt belandt...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker 'on top'
waarom hebben jullie allemaal geen fotoboek!quote:
neehhh nooitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je meestal afhaakt rond de tijd dat het gesprek op dit punt belandt...
Hoe weet jij dat Ed al op bed ligt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog aanwezig zijn!
Ed ligt al op bed !
Definieer 'allemaal'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom hebben jullie allemaal geen fotoboek!
Om je nachtmerries te besparenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom hebben jullie allemaal geen fotoboek!
oeh hoi!quote:
vind je het gek met 71 posts per dag, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben weer een plek gestegen in de top500![]()
spam spam spam
Hij zei net dat ie eigenlijk moest slapen, en toen zag ik hem offline gaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Ed al op bed ligt?
ik toon jullie mijn geitjesquote:
ja ja...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neehhh nooit![]()
ik blijf nu
Sommige op GAM hebben een hechte band.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Ed al op bed ligt?
Ik kan niet, dan heb ik een bruiloft!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oeh hoi!
wanneer is die crewmeet?
aantal posts: 94806 (gemiddeld 71 per dag)quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vind je het gek met 71 posts per dag, hoe krijg je het voor elkaar![]()
volgens mij zou ik dan spierpijn hebben van het typen
Dan hebben we het maar niet over jou en ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sommige op GAM hebben een hechte band.
echtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja...![]()
Je hebt nog een hoop goed te maken hoor...
Ik heb nog wel een foto van m'n poesje voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik toon jullie mijn geitjesen ik moet het doen met: dit fotoboek is niet beschikbaar.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet, dan heb ik een bruiloft!
Duidelijke zaak!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie eigenlijk moest slapen, en toen zag ik hem offline gaan
Ik merk het! Ik wist niet dat het bestond, een hechte band búiten de F&F SC!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sommige op GAM hebben een hechte band.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oeh hoi!
wanneer is die crewmeet?
Ik schrok heel erg toen ik de top-weetikveel van 2009 zag en heb me voorgenomen daar nooit meer te kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vond toen ik de 10.000 posts bereikte het al heel wat
Ga je trouwen??quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet, dan heb ik een bruiloft!
ZOMGquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van m'n poesje voor je
Ik had maandag de 60.000equote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vond toen ik de 10.000 posts bereikte het al heel wat
JA JIJ KOMT NAAR NIETquote:
JA!!! Ik wil eerst die beloofde foto en loop eens niet met Greys te flirten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ben graag apartquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hebben we het maar niet over jou en ....
Oh verrek, daar valt niemand in te vullen, you can do the math !
newbiequote:
maar jullie zijn dan ook diehard-SCers..dan zal het wel hard gaan jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok heel erg toen ik de top-weetikveel van 2009 zag en heb me voorgenomen daar nooit meer te kijken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZOMG![]()
ik heb wel een foto van mijn lang-behaarde blafdoos
Ik voel me wel een beetje nietig naast jou, met mijn gemiddeld 5 posts per dag...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aantal posts: 94806 (gemiddeld 71 per dag)
plek 22 van de top500
je moet het maar kunnen hoor
mja als je drie vrouwen van F&F in de PR crew hebt blijf je typen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!!! Ik wil eerst die beloofde foto en loop eens niet met Greys te flirten!
ik flirt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen met jou
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dit is niet mijn enige accountquote:
Nee hoor, maar de buurvrouw van mijn achternicht en die haar therapeute d'r trimster van haar teckel wel.quote:
Dan snap ik het helemaal.. Die kan je echt niet laten schieten..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de buurvrouw van mijn achternicht en die haar therapeute d'r trimster van haar teckel wel.
En da's stomtoevallig precies tegelijk met de crewmeet. Bummer!
Ik wilde een foto van een vibo plaatsen, maar ik doe het maar nietquote:
5 maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje nietig naast jou, met mijn gemiddeld 5 posts per dag...
Ik kom naar niet?quote:
één troost, ik heb er maar twee per dag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje nietig naast jou, met mijn gemiddeld 5 posts per dag...
aaahquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wilde een foto van een vibo plaatsen, maar ik doe het maar niet![]()
En daar zijn we blij meequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
één troost, ik heb er maar twee per dag.
Ik weet niet eens meer op welke plaats ik stond in die top zoveel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aantal posts: 94806 (gemiddeld 71 per dag)
plek 22 van de top500
je moet het maar kunnen hoor
mja als je drie vrouwen van F&F in de PR crew hebt blijf je typen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wilde een foto van een vibo plaatsen, maar ik doe het maar niet![]()
ja ja, en dat roepen om een crewmeet dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik flirt niet![]()
alleen met jou
Thanks for understandingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal.. Die kan je echt niet laten schieten..
Ik ben ook heel lang bezig geweest om uberhaupt van de 1 post per dag af te komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
5 maar
oooh wat zou dat erg zijn, als ik maximaal maar 5 posts per dag mag plaatsen
maar jij bent ook like al 10 jaar op FOK! of zo. Dan stijgt het ook niet meer zo snel
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aaahdat is juist leuk
quote:
Hello Klitty?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze wel schattigMaar aan schattig heb je niet veel he
. Trillen moet 'ie!
ik wilde iets heel slims posten!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom naar niet?
Niet de rollen omdraaien he... jij laat het meestal afweten...
#130quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer op welke plaats ik stond in die top zoveel.
Lees: ik heb het geblocked
Heb je al ge-PR-d?quote:
om het beleid door te spreken natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja, en dat roepen om een crewmeet dan?
T gaat er niet om hoe het er uit ziet, maar wat je er mee doet...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
. Trillen moet 'ie!
Ik drink nooitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Bamba, wat zat er in je drankje?
Ik ga op één oor!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
. Trillen moet 'ie!
Ik gedraag me altijd!!!!quote:
ik gedraag mij hier altijdquote:
Jij hebt al heel vaak slaap lekker geroepen vandaag!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
Ja slaap lekker Greys!
Bedankt, liefjens
HEUL NIET!quote:
Ssssht!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
Zijn alle GAM mannen nu met Greys mee het bed in?
Ja... helaas wel...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik gedraag mij hier altijd
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
Zijn alle GAM mannen nu met Greys mee het bed in?
gelukkig is badboynoya er nog!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys-GAM-GangBang!!!![]()
![]()
* noteert voor in beestachtig verlangen *
quote:
trusten boy..quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga me bedje ook maar eens opzoeken!
night !
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
FIETS!!!! ALS JE NU WEER WEG BENT!
Gizmo, zo heet mijn katquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga me bedje ook maar eens opzoeken!
night !
Of zo een.. Kan je hem gelijk africhtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer gewoon deze om z'n nek doen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer gewoon deze om z'n nek doen
Kinkyquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Of zo een.. Kan je hem gelijk africhten
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ja maar, hij loopt steeds weg...quote:
Dan mag hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, hij loopt steeds weg...
Ik ben plots een stuk minder jaloers op Fiets...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Bamba het volgende:
Precies, dat zal 'm leren, of niet dan?
Ga even rustig zitten...Hoofd tussen je benen. Diep inademen...En uitademen...quote:
Ja... Als het net leuk wordt dan verdwijnt ie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Bamba het volgende:
Precies, dat zal 'm leren, of niet dan?
We hadden net een man voor je gevonden!!!!!! Zijn kat heette Jazz dus hij voelde een bandquote:
Truc is om hem de pijn te laten vergeten he...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben plots een stuk minder jaloers op Fiets...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
FIETS!!!! ALS JE NU WEER WEG BENT!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hadden net een man voor je gevonden!!!!!! Zijn kat heette Jazz dus hij voelde een band
En plots weer nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Truc is om hem de pijn te laten vergeten he...![]()
om welk lichaamsdeel moet dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hadden net een man voor je gevonden!!!!!! Zijn kat heette Jazz dus hij voelde een band
een topic eerder deze weekquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar komt dat eigenlijk vandaan?.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
om welk lichaamsdeel moet dat?
Nee męn, dat is al veel langer!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een topic eerder deze week![]()
was een user die ging klagen over iets op FOK!...
ik ben 12... blabla nog wat
Kijk, dat is al vooruitgangquote:
Het lijkt de tweede kamer wel (nu Nova op tv met het irak-debacle)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUL NIET!
Ik stelde een vraag en je gaf geen antwoord...
quote:
Waar wil je m?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
om welk lichaamsdeel moet dat?
nah ik las het van de week. precies datquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee męn, dat is al veel langer!
waar jij hem kwijt kan, schatjequote:
One size fits all heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar jij hem kwijt kan, schatje
Ik kijk alleen nog naar mn laptop, moet eigenlijk slapen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het lijkt de tweede kamer wel (nu Nova op tv met het irak-debacle)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef Poit het volgende:
[..]
One size fits all heb ik me laten vertellen
eeeeeeeh, volgens mij is het andersom...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Nou, ik wil helemaal geen man die mijn namen jat
.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef Poit het volgende:
[..]
One size fits all heb ik me laten vertellen
Ga jij toch wieberenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, volgens mij is het andersom...
Ze wilt geen naam die haar man jat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, volgens mij is het andersom...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze wilt geen naam die haar man jat?
het is echt tijd dat ik naar bed ga, word flauw..
ho, ik hou alleen de afstandbedieninkjes vast he...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar jij hem kwijt kan, schatje
Op standje max. zetten en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho, ik hou alleen de afstandbedieninkjes vast he...
Meervoud?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
quote:
ja en ik die van je tril-eiquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb op de achterkant van m'n blauwpaarse Subaru Vivio haar naam geplakt.. "Viefje"quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk iets gevonden waarmee mijn oyster grey Hyundai i10 gaat opvallen op een parkeerplaats......als je iemand met zo'n auto ziet rondrijden en je ziet een Hawaislinger aan de binnenspiegel hangen.....
niemand die dat doet dus uniek (hoop ik
)
Mijn auto is toch herkenbaarderquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk iets gevonden waarmee mijn oyster grey Hyundai i10 gaat opvallen op een parkeerplaats......als je iemand met zo'n auto ziet rondrijden en je ziet een Hawaislinger aan de binnenspiegel hangen.....
niemand die dat doet dus uniek (hoop ik
)
koei-mobiel, damn wat een bak!quote:
Ja, jij hebt zelfs de eer gehad om erin te zittenquote:
Er zit een verschil in eer en lef...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zelfs de eer gehad om erin te zittenVolgens mij is dat uniek in de slowchat!
Geen stickers op mijn gloednieuwe (2 dagen) nieuwe autoquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb op de achterkant van m'n blauwpaarse Subaru Vivio haar naam geplakt.. "Viefje"
Heb ik wat gemistquote:
Ja, daarom zeg ik ook eer natuurlijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zit een verschil in eer en lef...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
Ik ga maar slapen...Over 6 uur gaat de wekker weer. Truste iedereen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja en ik die van je tril-ei
Bij het rijden kwam lef kijken....quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik ook eer natuurlijk!
Die van mij is niet bepaald nieuw meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen stickers op mijn gloednieuwe (2 dagen) nieuwe auto.....maar blauwpaars moet toch te vinden zijn op een parkeerplaats....ik had hiervoor een felblauwe...altijd terug te vinden maar donkergrijs is nogal een kleur die veel...heel veel voorkomt...en dat merk je als je hem op een parkeerplaats zet en je bent even vergeten waar ook precies
....bij de voorganger van die blauwe, een zilverkleurige Hyundai Atos was dat ook echt een nachtmerrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook m'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd.
Trusten allen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Trusten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
Ik ga maar slapen...Over 6 uur gaat de wekker weer. Truste iedereen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij het rijden kwam lef kijken....
Ik mis jou ook alquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allen!!!![]()
![]()
Ik lig ook al in bed maar heb geen zin om jullie te verlaten...
mooi dan zijn we alleenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allen!!!![]()
![]()
Ik lig ook al in bed maar heb geen zin om jullie te verlaten...
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Die van mij is niet bepaald nieuw meer
Maar in jou geval is een hawaislinger prima
In m'n oude auto had ik een oversized oma onderbroek aan m'n binnenspiegel hangen.:DDat gaat me iets te ver om mijn auto te herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook m'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd.
Trusten allen
maar op hoedenplank komt wel een stoffen luchtverfrisser in de vorm van een bloem.....anders herken ik de auto weer niet zo snel als ik er aan de achterkant langloop
) ....gosh ik heb wat lopen te zoeken naar die zilverkleurige voorganger
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Helemaal alleen op het world wide web...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi dan zijn we alleen
Je vergeet mij en een tigtal lurkersquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi dan zijn we alleen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal alleen op het world wide web...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi dan zijn we alleen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Je vergeet mij en een tigtal lurkers
ssst... straks hebben ze ons nog door!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef trovey het volgende:
[..]
voyeursquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef trovey het volgende:
[..]
quote:
mood killer jij!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal alleen op het world wide web...
quote:
slaap lekkerquote:
nee hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]ben je nu al uit de mood dan????
Dank je, jij ook straks.quote:
Jullie virtuele gebats, natuurlijk. Is vast een stuk leuker dan het live debat op tvbquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef tombolafan het volgende:
vandaar mijn
he...
Wat wensen jullie te voyeuren dan???
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jullie virtuele gebats, natuurlijk. Is vast een stuk leuker dan het live debat op tvb
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee hoormijn mood is niet te killen!
rock solid
gaat lukken!quote:
Kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jullie virtuele gebats, natuurlijk. Is vast een stuk leuker dan het live debat op tvb
B.V.? Bats Viets? Bats Virtuele (met Frans accentje)? Beetje Vunzig?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor
Heb nog wel wat niet eerder gepubliceerde B.V.-stukken...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
B.V.? Bats Viets? Bats Virtuele (met Frans accentje)? Beetje Vunzig?
JIj had het toch niet over Edwinus, hč?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, ik ga zo maar eens slapen denk ik...![]()
Geen idee!!!! Hij riep Jazz en toen dacht ik meteen aan jou!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj had het toch niet over Edwinus, hč?
quote:
Geeft toch niet!!! Ik moest wel heel hard lachen om je variaties van B.V.!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet ze allemaal nog lezen. heb de eerste paar delen gelezen en had daarna geen tijd.
Wel dus...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee!!!! Hij riep Jazz en toen dacht ik meteen aan jou!!!
Is dat niet goed???quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft toch niet!!! Ik moest wel heel hard lachen om je variaties van B.V.!!!
[..]
Wel dus...![]()
[..]
Is dat niet goed???
Bats Vietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
B.V.? Bats Viets? Bats Virtuele (met Frans accentje)? Beetje Vunzig?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik had er nog wel een paar. Het is hier een sport om onderweg de meest vunzige woordcombinaties te bedenken bij kentekenborden.
oeh, je bent er nog!quote:
De belofte aan hete verhalen hier doet je helemaal niets? Geen verhalen over Bats Viets en Lotuitdeloterijgroupie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:22 schreef trovey het volgende:
Ik word hier maar niet warm....ga maar naar bedje toe
...wie weet helpt mijn dekbed om de koude te verdrijven...slaap lekker iedereen en tot later
tuurlijk ben ik er nogquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, je bent er nog!
* uit slaapstand schiet *
Of Bats Velocipedequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De belofte aan hete verhalen hier doet je helemaal niets? Geen verhalen over Bats Viets en Lotuitdeloterijgroupie?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik er nog
zeg, schatje van me, er is geen meneer tombolafan toch?
JAAAAAAquote:
have fun!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:31 schreef nokwanda het volgende:
Mooi. Dan heb ik mijn goede daden voor gister wel weer verricht en ga ik mijn echtgenoot mee naar bed sleuren.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nu op FOK zou zitten als er een meneer tombolafan naast me zou liggen? Dan heb ik wel iets beters te doen he..
mwoah, NokMANda zit naar Wouter Bos te kijken. Ik ben allang afgehaaktquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nu op FOK zou zitten als er een meneer tombolafan naast me zou liggen? Dan heb ik wel iets beters te doen he..
Dus ik lees: wie helpt mij en mijndekbed om de koude te verdrijven...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:22 schreef trovey het volgende:
Ik word hier maar niet warm....ga maar naar bedje toe
...wie weet helpt mijn dekbed om de koude te verdrijven...slaap lekker iedereen en tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |