quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
B.V.? Bats Viets? Bats Virtuele (met Frans accentje)? Beetje Vunzig?
JIj had het toch niet over Edwinus, hč?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, ik ga zo maar eens slapen denk ik...![]()
Geen idee!!!! Hij riep Jazz en toen dacht ik meteen aan jou!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj had het toch niet over Edwinus, hč?
quote:
Geeft toch niet!!! Ik moest wel heel hard lachen om je variaties van B.V.!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet ze allemaal nog lezen. heb de eerste paar delen gelezen en had daarna geen tijd.
Wel dus...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee!!!! Hij riep Jazz en toen dacht ik meteen aan jou!!!
Is dat niet goed???quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft toch niet!!! Ik moest wel heel hard lachen om je variaties van B.V.!!!
[..]
Wel dus...![]()
[..]
Is dat niet goed???
Bats Vietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
B.V.? Bats Viets? Bats Virtuele (met Frans accentje)? Beetje Vunzig?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik had er nog wel een paar. Het is hier een sport om onderweg de meest vunzige woordcombinaties te bedenken bij kentekenborden.
oeh, je bent er nog!quote:
De belofte aan hete verhalen hier doet je helemaal niets? Geen verhalen over Bats Viets en Lotuitdeloterijgroupie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:22 schreef trovey het volgende:
Ik word hier maar niet warm....ga maar naar bedje toe
...wie weet helpt mijn dekbed om de koude te verdrijven...slaap lekker iedereen en tot later
tuurlijk ben ik er nogquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, je bent er nog!
* uit slaapstand schiet *
Of Bats Velocipedequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De belofte aan hete verhalen hier doet je helemaal niets? Geen verhalen over Bats Viets en Lotuitdeloterijgroupie?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik er nog
zeg, schatje van me, er is geen meneer tombolafan toch?
JAAAAAAquote:
have fun!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:31 schreef nokwanda het volgende:
Mooi. Dan heb ik mijn goede daden voor gister wel weer verricht en ga ik mijn echtgenoot mee naar bed sleuren.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nu op FOK zou zitten als er een meneer tombolafan naast me zou liggen? Dan heb ik wel iets beters te doen he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |