Ik mis jou ook alquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allen!!!![]()
![]()
Ik lig ook al in bed maar heb geen zin om jullie te verlaten...
mooi dan zijn we alleenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allen!!!![]()
![]()
Ik lig ook al in bed maar heb geen zin om jullie te verlaten...
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Die van mij is niet bepaald nieuw meer
Maar in jou geval is een hawaislinger prima
In m'n oude auto had ik een oversized oma onderbroek aan m'n binnenspiegel hangen.:DDat gaat me iets te ver om mijn auto te herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook m'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd.
Trusten allen
maar op hoedenplank komt wel een stoffen luchtverfrisser in de vorm van een bloem.....anders herken ik de auto weer niet zo snel als ik er aan de achterkant langloop
) ....gosh ik heb wat lopen te zoeken naar die zilverkleurige voorganger
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Helemaal alleen op het world wide web...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi dan zijn we alleen
Je vergeet mij en een tigtal lurkersquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi dan zijn we alleen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal alleen op het world wide web...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi dan zijn we alleen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Je vergeet mij en een tigtal lurkers
ssst... straks hebben ze ons nog door!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef trovey het volgende:
[..]
voyeursquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef trovey het volgende:
[..]
quote:
mood killer jij!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal alleen op het world wide web...
quote:
slaap lekkerquote:
nee hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]ben je nu al uit de mood dan????
Dank je, jij ook straks.quote:
Jullie virtuele gebats, natuurlijk. Is vast een stuk leuker dan het live debat op tvbquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef tombolafan het volgende:
vandaar mijn
he...
Wat wensen jullie te voyeuren dan???
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jullie virtuele gebats, natuurlijk. Is vast een stuk leuker dan het live debat op tvb
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee hoormijn mood is niet te killen!
rock solid
gaat lukken!quote:
Kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jullie virtuele gebats, natuurlijk. Is vast een stuk leuker dan het live debat op tvb
B.V.? Bats Viets? Bats Virtuele (met Frans accentje)? Beetje Vunzig?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor
Heb nog wel wat niet eerder gepubliceerde B.V.-stukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |