Op standje max. zetten en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho, ik hou alleen de afstandbedieninkjes vast he...
Meervoud?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
quote:
ja en ik die van je tril-eiquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb op de achterkant van m'n blauwpaarse Subaru Vivio haar naam geplakt.. "Viefje"quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk iets gevonden waarmee mijn oyster grey Hyundai i10 gaat opvallen op een parkeerplaats......als je iemand met zo'n auto ziet rondrijden en je ziet een Hawaislinger aan de binnenspiegel hangen.....
niemand die dat doet dus uniek (hoop ik
)
Mijn auto is toch herkenbaarderquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk iets gevonden waarmee mijn oyster grey Hyundai i10 gaat opvallen op een parkeerplaats......als je iemand met zo'n auto ziet rondrijden en je ziet een Hawaislinger aan de binnenspiegel hangen.....
niemand die dat doet dus uniek (hoop ik
)
koei-mobiel, damn wat een bak!quote:
Ja, jij hebt zelfs de eer gehad om erin te zittenquote:
Er zit een verschil in eer en lef...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zelfs de eer gehad om erin te zittenVolgens mij is dat uniek in de slowchat!
Geen stickers op mijn gloednieuwe (2 dagen) nieuwe autoquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb op de achterkant van m'n blauwpaarse Subaru Vivio haar naam geplakt.. "Viefje"
Heb ik wat gemistquote:
Ja, daarom zeg ik ook eer natuurlijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zit een verschil in eer en lef...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
Ik ga maar slapen...Over 6 uur gaat de wekker weer. Truste iedereen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja en ik die van je tril-ei
Bij het rijden kwam lef kijken....quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik ook eer natuurlijk!
Die van mij is niet bepaald nieuw meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen stickers op mijn gloednieuwe (2 dagen) nieuwe auto.....maar blauwpaars moet toch te vinden zijn op een parkeerplaats....ik had hiervoor een felblauwe...altijd terug te vinden maar donkergrijs is nogal een kleur die veel...heel veel voorkomt...en dat merk je als je hem op een parkeerplaats zet en je bent even vergeten waar ook precies
....bij de voorganger van die blauwe, een zilverkleurige Hyundai Atos was dat ook echt een nachtmerrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook m'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd.
Trusten allen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Trusten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Bamba het volgende:
Ik ga maar slapen...Over 6 uur gaat de wekker weer. Truste iedereen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij het rijden kwam lef kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |