Ik heb nog wel een foto van m'n poesje voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik toon jullie mijn geitjesen ik moet het doen met: dit fotoboek is niet beschikbaar.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet, dan heb ik een bruiloft!
Duidelijke zaak!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie eigenlijk moest slapen, en toen zag ik hem offline gaan
Ik merk het! Ik wist niet dat het bestond, een hechte band búiten de F&F SC!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sommige op GAM hebben een hechte band.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oeh hoi!
wanneer is die crewmeet?
Ik schrok heel erg toen ik de top-weetikveel van 2009 zag en heb me voorgenomen daar nooit meer te kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vond toen ik de 10.000 posts bereikte het al heel wat
Ga je trouwen??quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet, dan heb ik een bruiloft!
ZOMGquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van m'n poesje voor je
Ik had maandag de 60.000equote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vond toen ik de 10.000 posts bereikte het al heel wat
JA JIJ KOMT NAAR NIETquote:
JA!!! Ik wil eerst die beloofde foto en loop eens niet met Greys te flirten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ben graag apartquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hebben we het maar niet over jou en ....
Oh verrek, daar valt niemand in te vullen, you can do the math !
newbiequote:
maar jullie zijn dan ook diehard-SCers..dan zal het wel hard gaan jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok heel erg toen ik de top-weetikveel van 2009 zag en heb me voorgenomen daar nooit meer te kijken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZOMG![]()
ik heb wel een foto van mijn lang-behaarde blafdoos
Ik voel me wel een beetje nietig naast jou, met mijn gemiddeld 5 posts per dag...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aantal posts: 94806 (gemiddeld 71 per dag)
plek 22 van de top500
je moet het maar kunnen hoor
mja als je drie vrouwen van F&F in de PR crew hebt blijf je typen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!!! Ik wil eerst die beloofde foto en loop eens niet met Greys te flirten!
ik flirt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen met jou
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dit is niet mijn enige accountquote:
Nee hoor, maar de buurvrouw van mijn achternicht en die haar therapeute d'r trimster van haar teckel wel.quote:
Dan snap ik het helemaal.. Die kan je echt niet laten schieten..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de buurvrouw van mijn achternicht en die haar therapeute d'r trimster van haar teckel wel.
En da's stomtoevallig precies tegelijk met de crewmeet. Bummer!
Ik wilde een foto van een vibo plaatsen, maar ik doe het maar nietquote:
5 maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje nietig naast jou, met mijn gemiddeld 5 posts per dag...
Ik kom naar niet?quote:
één troost, ik heb er maar twee per dag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje nietig naast jou, met mijn gemiddeld 5 posts per dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |