Meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo aardig vind ik deze post niet trouwens
Die smilie!
je moest eens weten, hij haalt allemaal vrouwelijke zeepjes en badbubbels in huisquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef koei het volgende:
Oeh, MrSubtle zit ook in dit topic! Even zwaaien
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moest eens weten, hij haalt allemaal vrouwelijke zeepjes en badbubbels in huis
ahquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen
Hoi Koei!
Het lijkt hier wel een uitwisselingsprogramma
Hij is er niet zo heel vaak meer hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef RitseB het volgende:
Ik ben een beetje bang van hem als Games-Crew
Hopelijk is Games.fok.nl daar geblocktquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is er niet zo heel vaak hoor
en zaterdag gaat ie naar China
En dat zou me moeten verbazen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moest eens weten, hij haalt allemaal vrouwelijke zeepjes en badbubbels in huis
met gewapend betonquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
En waar heb jij je haar mee gewassen deze week..?
EN NU OPGEROT JAquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
Groetjes van de GAM SC, komen jullie ook eens bij ons kijken?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
Groetjes van de GAM SC, komen jullie ook eens bij ons kijken?
Uhm...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Nick, foei!
Tombola, bedenk jij even een passende straf voor het niet openen van een nieuw topic?
Mocht je willenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN NU OPGEROT JA![]()
![]()
![]()
Ik ben hier de enige die zo maar binnen mag vallen.
Ik ga al weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN NU OPGEROT JA![]()
![]()
![]()
Eh, Kelling?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Nick, foei!
Tombola, bedenk jij even een passende straf voor het niet openen van een nieuw topic?
kloptquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN NU OPGEROT JA![]()
![]()
![]()
Edwin is niet zo goed in onthouden van dingenquote:
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus doen.
Je hebt het er maar druk mee, met dat serieus doen!
HALLOOquote:
Je mag altijd bij mij binnenvallen he...quote:
sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus doen.
Je hebt het er maar druk mee, met dat serieus doen!
Houden zo! Dat werkt het beste!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag altijd bij mij binnenvallen he...
Doe je alleen nooit...
de 26ste is die miet toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag altijd bij mij binnenvallen he...
Doe je alleen nooit...
Staat het me?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij blauw?
laat zitten joh!quote:
FAIL!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de 26ste is die miet toch?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb nu hele rare beelden voor m'n ogen
JA okeee ik zag het netquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de 26ste is die miet toch?
quote:
het blauw staat je goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat het me?
Zal ik even een rondje draaien?
Jij hier?![]()
Oh enneh, sinds ehm, eergister geloof ik!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA okeee ik zag het netde 24ste
*mompelt iets over een fiets die ergens binnenparkeert waar de zon niet schijnt*quote:
Hoe lang heb je die parkiet al in je UI?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het blauw staat je goed![]()
en ja, dit topic blijft altijd als laatste op fok! nog vrij actief dus dan kom je al snel weer hier uit
we gaan samen fietsenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Betrapt! Fiets en Tombolalalala hebben op een dinsdag afgesproken om te batsenfilosoferen!
Het zal daar wel koud zijn danquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
*mompelt iets over een fiets die ergens binnenparkeert waar de zon niet schijnt*![]()
Jij leest gewoon niet goed dearquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie pesten mij ook gewoon he
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Betrapt! Fiets en Tombolalalala hebben op een dinsdag afgesproken om te batsenfilosoferen!
al een hele tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die parkiet al in je UI?![]()
Ik vinnum lief!
of extreem warmquote:
ik hoef niet te lezen! ik heb hier een mol die mij tipt over alles.quote:
Jij gaat gewoon beestachtig verlangen in een notendop naspelen met fiets!!quote:
Ze hebben ons door!quote:
Psssttt...Je mol kan niet lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoef niet te lezen! ik heb hier een mol die mij tipt over alles.
quote:
ik weet echt alles hoorquote:
wat notedop!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon beestachtig verlangen in een notendop naspelen met fiets!!![]()
sssssssssst gewoon ontkennenquote:
Wacht maar tot je er eenmaal op zitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van de betrouwbaarheid van fietsen... Auto it is
blindquote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er eenmaal op zitdan wil je geen andere fiets meer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG, koude douche Fiets, nu!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Crack aan het rokenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de GAM peepz nou? Zijn ze geschrokken van onze vijandigheidluvvvvvvvvvv?
Mja andersom in dit gevalquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Fiets is een te grote alphaman....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de GAM peepz nou? Zijn ze geschrokken van onze vijandigheidluvvvvvvvvvv?
Je gaat maar lekker 'on top'quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal komt het er niet van dat ik er op terecht kom, of wel?
Wij zitten daar nu toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Hij is heul jong hoor Bambaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
quote:
Whoeehoee ik zie het jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja andersom in dit geval
Nog aanwezig zijn!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel meer dat je meestal afhaakt rond de tijd dat het gesprek op dit punt belandt...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker 'on top'
waarom hebben jullie allemaal geen fotoboek!quote:
neehhh nooitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je meestal afhaakt rond de tijd dat het gesprek op dit punt belandt...
Hoe weet jij dat Ed al op bed ligt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog aanwezig zijn!
Ed ligt al op bed !
Definieer 'allemaal'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom hebben jullie allemaal geen fotoboek!
Om je nachtmerries te besparenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom hebben jullie allemaal geen fotoboek!
oeh hoi!quote:
vind je het gek met 71 posts per dag, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben weer een plek gestegen in de top500![]()
spam spam spam
Hij zei net dat ie eigenlijk moest slapen, en toen zag ik hem offline gaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Ed al op bed ligt?
ik toon jullie mijn geitjesquote:
ja ja...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neehhh nooit![]()
ik blijf nu
Sommige op GAM hebben een hechte band.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Ed al op bed ligt?
Ik kan niet, dan heb ik een bruiloft!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oeh hoi!
wanneer is die crewmeet?
aantal posts: 94806 (gemiddeld 71 per dag)quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vind je het gek met 71 posts per dag, hoe krijg je het voor elkaar![]()
volgens mij zou ik dan spierpijn hebben van het typen
Dan hebben we het maar niet over jou en ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sommige op GAM hebben een hechte band.
echtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja...![]()
Je hebt nog een hoop goed te maken hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |