*mompelt iets over een fiets die ergens binnenparkeert waar de zon niet schijnt*quote:
Hoe lang heb je die parkiet al in je UI?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het blauw staat je goed![]()
en ja, dit topic blijft altijd als laatste op fok! nog vrij actief dus dan kom je al snel weer hier uit
we gaan samen fietsenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Betrapt! Fiets en Tombolalalala hebben op een dinsdag afgesproken om te batsenfilosoferen!
Het zal daar wel koud zijn danquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
*mompelt iets over een fiets die ergens binnenparkeert waar de zon niet schijnt*![]()
Jij leest gewoon niet goed dearquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie pesten mij ook gewoon he
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Betrapt! Fiets en Tombolalalala hebben op een dinsdag afgesproken om te batsenfilosoferen!
al een hele tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die parkiet al in je UI?![]()
Ik vinnum lief!
of extreem warmquote:
ik hoef niet te lezen! ik heb hier een mol die mij tipt over alles.quote:
Jij gaat gewoon beestachtig verlangen in een notendop naspelen met fiets!!quote:
Ze hebben ons door!quote:
Psssttt...Je mol kan niet lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoef niet te lezen! ik heb hier een mol die mij tipt over alles.
quote:
ik weet echt alles hoorquote:
wat notedop!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon beestachtig verlangen in een notendop naspelen met fiets!!![]()
sssssssssst gewoon ontkennenquote:
Wacht maar tot je er eenmaal op zitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overtuigd van de betrouwbaarheid van fietsen... Auto it is
blindquote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er eenmaal op zitdan wil je geen andere fiets meer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG, koude douche Fiets, nu!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Crack aan het rokenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de GAM peepz nou? Zijn ze geschrokken van onze vijandigheidluvvvvvvvvvv?
Mja andersom in dit gevalquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |