Faal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Jotcha het volgende:
[ [url=http%3A//i49.tinypic.com/2lbfk81.jpg]afbeelding[/url] ]
Failquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Jotcha het volgende:
[ [url=http%3A//i49.tinypic.com/2lbfk81.jpg]afbeelding[/url] ]
pas een jaar of 5 denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent toch al heel lang hier op fok?
ik gisteravond 4 jaarquote:
25 april 2005 maakte ik mijn eerste post dacht ik.quote:
Maar onder een ander account of? Want toen ik in de sc kwam was jij er nietquote:
Vladje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar onder een ander account of? Want toen ik in de sc kwam was jij er niet
Mijn gevederde uitspraken en mijn verrukkelijke geest is hier nooit weggeweest.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar onder een ander account of? Want toen ik in de sc kwam was jij er niet
Ook toen je Ravi op z'n bek probeerde te meppen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn gevederde uitspraken en mijn verrukkelijke geest is hier nooit weggeweest.
Ja jou uitspraken vallen sowieso opquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn gevederde uitspraken en mijn verrukkelijke geest is hier nooit weggeweest.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 17:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
mijn ban zal wel ongeveer afgelopen zijn denk ik
Toen wat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ook toen je Ravi op z'n bek probeerde te meppen?
Wat had je gedaan en hoe lang had je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
mijn ban zal wel ongeveer afgelopen zijn denk ik
Zometeen krijgt hij ineens alsnog een ban.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ben je nooit gepakt omdat je een kloon had?
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ben je nooit gepakt omdat je een kloon had?
TR jij of TR ik?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zometeen krijgt hij ineens alsnog een ban.
Altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was je verrukkelijke geest aanwezig?
Weekje vanwege een opmerking over vleeswaren van een administratressquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat had je gedaan en hoe lang had je?
Moeten ze doen, na dik een half jaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zometeen krijgt hij ineens alsnog een ban.
Tja, bij mij deden ze het na een maand alsnog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moeten ze doen, na dik een half jaar
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
31-03-2009 20:01 toen heeft vladje een weekban gekregen, die is wel voorbij denk ik
Al het goede komt langzaamquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tja, bij mij deden ze het na een maand alsnog.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weekje vanwege een opmerking over vleeswaren van een administratress
Oh ja. Toen ik net op Fok zat. Tegelijk met RoBro en S0kquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
31-03-2009 20:01 toen heeft vladje een weekban gekregen, die is wel voorbij denk ik
Staat in schril contrast met de 2 maandbans die ik gehad heb maar waar ik me uitgelikt heb.quote:
De bazen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja. Toen ik net op Fok zat. Tegelijk met RoBro en S0k![]()
Hahahahaha oja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja. Toen ik net op Fok zat. Tegelijk met RoBro en S0k![]()
His life is a hopeloze put.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
omg "his dog looks like a cavia"
cavia is guinea pig in het engels![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
![]()
ook een mooie iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
His life is a hopeloze put.
Dat von'k wel een giller.
Omdat je stuk ging van het lachenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]waarom was me dat nog niet opgevallen.
![]()
![]()
RoBro had die gemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
His life is a hopeloze put.
Dat von'k wel een giller.
En het is Might be, maar dat maakt het plaatje niet minder awesomequote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 17:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook zo'n gave met koeien, ik heb een saaie zonder koeienquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 17:18 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Yeah! Ik heb mijn OV chipkaart![]()
![]()
![]()
!
Met een ban, weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 17:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gevallen held is het. of zwerft hij nog op Fok?
Net weer een ban.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gevallen held is het. of zwerft hij nog op Fok?
cavia sprong er uit, daar moest wat van gezegd worden. verder nergens op gelet eikquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En het is Might be, maar dat maakt het plaatje niet minder awesome
Ik heb koeisquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n gave met koeien, ik heb een saaie zonder koeien
Eik? Dat is toch een boomsoort?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
cavia sprong er uit, daar moest wat van gezegd worden. verder nergens op gelet eik
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef TwyLight het volgende:
Hoe heet een tuinslang dan in het engels?
gardensnake
En het leuke is ook nog eens dat ie pas verloopt in "14 dus je mag nog 4 jaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet, en ik heb een zwartwitfoto
Oldschoolquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet, en ik heb een zwartwitfoto
Wat zit er in?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef Rauw. het volgende:
Ik krijg straks onwijs lekker eten. maari k weet niet hoe het heet
en dan uit Japan. niet de kip natuurlijk, en de noodles weet ik niet... maar het goedje wel.quote:
Mag ik een keer met jou schuren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:29 schreef Rauw. het volgende:
I ain't saying she a golddiger, but she ain't messing with no broke niggaaaaa.
Fijn nummertje. schuren maar.
Ik heb kip, en zalm, en paprikaquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:30 schreef Jotcha het volgende:
Ik krijg gehaktballen met spinazi, aardappelen, en een lekker gekookt eitje.
WOENSDAG GEHAKTDAG
Rook je ook pijp?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Rauw. het volgende:
Spinazie is het enige wat ik niet lust...
maargoed, als ik dat ook eette was ik nog meer van een powerhouse he.
Dat is de fase van mogen voorbij, je zult wel moeten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik een keer met jou schuren?
Nice!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is de fase van mogen voorbij, je zult wel moeten.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Rauw. het volgende:
maargoed ook, anders zat ravi om de paal heenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Rauw. het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
Hoe heet je eigenlijk precies vladje? Vladimir of?
Popeye heeft die spinazie en de pijp alleen gekregen om het verhaal van Vladje wat meer kleur te geven.quote:
Bobanquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
Hoe heet je eigenlijk precies vladje? Vladimir of?
Ouchquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maargoed ook, anders zat ravi om de paal heen
[ afbeelding ]
Nah, ik heb een boerenhollandsche naam. Vladi/Vladje is me gegeven door mensen die vinden dat ik op een rus lijk.quote:
Mathijsquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je je echte naam alsjeblieft onthullen.
Hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nah, ik heb een boerenhollandsche naam. Vladi/Vladje is me gegeven door mensen die vinden dat ik op een rus lijk.
Dus hoe heet je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nah, ik heb een boerenhollandsche naam. Vladi/Vladje is me gegeven door mensen die vinden dat ik op een rus lijk.
Met 1 t?quote:
Ik hoorde dat je het verneukt had bij de laatste door een klootzak te zijn. Doe er je voordeel meequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:40 schreef Rauw. het volgende:
Wat denken jullie, moet ik een klootzak worden of gewoon lief blijven om het mokkel te versieren?
Maar normaal verneuk ik het door lief te zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je het verneukt had bij de laatste door een klootzak te zijn. Doe er je voordeel mee
ik met 5 minuutjes ook. met dat kip en noodles dingquote:
En tiet.quote:
Ik heb zo'n kut erger aan alles bui en alles gaat kut en blwlawlawl ik ben echt een huilie af en toequote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kut erger aan alles bui en alles gaat kut en blwlawlawl ik ben echt een huilie af en toe
Ja lekker, vrije tijdquote:
GIVE ME SOME' TO BREAK!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Rauw. het volgende:
Its just one of those days, when you don't wanna wake up. Everything is fuck, everybody suckssss
You don't really know why, but you wanna justify
BY RIPPIN SOMEONES HEAD OFF
Bij Lieke?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef nijnja het volgende:
Hoi pistool
Ik slaap in Leeuwen, dus als jij naar die meet gaat kan je ook mee terug rijden
Ja datquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Rauw. het volgende:
Its just one of those days, when you don't wanna wake up. Everything is fuck, everybody suckssss
You don't really know why, but you wanna justify
BY RIPPIN SOMEONES HEAD OFF
quote:
Ik ook. Honger en extreme vermoeidheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kut erger aan alles bui en alles gaat kut en blwlawlawl ik ben echt een huilie af en toe
En je kon ook bij mij slapen!quote:
Ja, maar iets met voorkeurenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En je kon ook bij mij slapen!En dan rij ik mee terug, is geregeld
Hoe laat wou je terug gaan?
Oké, is prima danquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar iets met voorkeuren. Ja jij bent ook een schat! Lieke wil rond 3 uur weg uit Nijmegen
.
Waarschijnlijk viert vriendinlief dan haar verjaardag dus rond 11 uur, maar als ze het een week later doen dan rond 4 uur (ligt ook aan de gastvrijheid van het Smits-front, maar dat heb ik als erg gastvrij ervaren, dus dat gaat wel goed denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké, is prima danHoe laat ga je de dag erna terug?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
En dan zoek ik daar in het café wel iemand die bij me blijft slapen![]()
Mooie muziek welquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar dagen zo'n bui
Wantquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Wel je eigen matras meenemen en een slaapzak he
Euh. Wel je eigen matras meenemen en een slaapzak hequote:
Ik word er alleen maar opgefokter van en baldadigerquote:
Okequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viert vriendinlief dan haar verjaardag dus rond 11 uur, maar als ze het een week later doen dan rond 4 uur (ligt ook aan de gastvrijheid van het Smits-front, maar dat heb ik als erg gastvrij ervaren, dus dat gaat wel goed denk ik
Wat de fack. Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:27 schreef Jotcha het volgende:
Lau, kwam jij nou naar Nijmegen? Ik dacht al zoiets te horen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wat de fack. Nee, natuurlijk niet.
Whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wat de fack. Nee, natuurlijk niet.
Ik heb geen enkele reden om wel te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ahhh komaan
Wie reserveert trouwens die bowlingbaan? Of gaan we niet?
Dat van dat bowlen heb ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om wel te gaan.
Daarnaast heb ik een grafhekel aan bowlen en heb ik geen zin om een treinkaartje te kopen.
Omijngod.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat van dat bowlen heb ik ookVorige keer heb ik de bal naast de baan gegooid, en toen is ie daarachter de keuken ingerold
![]()
Komt die ook?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omijngod.
En overigens. Van de mensen die komen zou ik alleen Appelsjap willen ontmoeten.
En Tamara, Noortje en René. Maar die zijn er niet.
Klopt, maar dan nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar opgefokter van en baldadiger
Dan is het dus niet noodzakelijkquote:
Wtfquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oke
Ga je mee dan een ijsje of broodje eten? En heb je de citytour door Lauwe al gehad?
Okéquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wtf? Haha ik weet niet wat Lieke dr plannen zijn, maar lijkt me tof anders
Dankjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omijngod.
Rookworstquote:
Kusjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omijngod.
Huh wat? nee.quote:
Dat al mijn gezeik van vandaag tussen die 2 pijltjes stond. en nu ben ik opgelucht.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat is er tussen nu en 28dec. gebeurt
Wat ik MOOOOEEEEEHOEET weten?
Ik ben er nooit meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat is er tussen nu en 28dec. gebeurt
Wat ik MOOOOEEEEEHOEET weten?
Ja. korter dan mij dan. iets met een nazi vlag toch?quote:
Zoek je nog een opvolger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja. korter dan mij dan. iets met een nazi vlag toch?
[..]
Zoek je nog een opvolger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja soort van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan maak ik een foto van een spiegel bij mn beeldscherm.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef Jotcha het volgende:
Volgende keer spiegel ik de nazivlag, jullie snappen 'm dan wel, maar hij is niet illegaal
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja. korter dan mij dan. iets met een nazi vlag toch?
[..]
Zoek je nog een opvolger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er nog wel hoor, maar half PUB SC vindt van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ben je er ook weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor, maar half PUB SC vindt van niet
Hoe bedoelt uquote:
Ja, per wanneer ga je eigenlijk stoppen als mod?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor, maar half PUB SC vindt van niet
Vond het al wat gezelliger wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat ik hier ook bijna nooit meer ben.
School? Heb je ouderavond?quote:
Waarom zou ik stoppenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, per wanneer ga je eigenlijk stoppen als mod?Of is dat nog geheim?
Ah, na-apert!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat ik hier ook bijna nooit meer ben.
Weet ik niet, het zou kunnen...quote:
Nu nog nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik niet, het zou kunnen...
ah mocht je met iemand meerijden>?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Twingo is verbazingwekkend ruim op de achterbank
Mmhmmhquote:
Ik denk gewoon het liedje, maargoed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
witte b-boys en fly-girls? Jullie bedoelen wiggers en anitas?
Jij wil mij hier weg hebbenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Om nog even terug te komen op het onderwerp van gisteren, zoiets is geil
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ah mocht je met iemand meerijden>?
Neehoor, ik wil je niet weg hebbenquote:
Maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, ik wil je niet weg hebben
Maar niks kudtquote:
Neenequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar niks kudtIk was gewoon benieuwd
Jolly good chap!quote:
schijnt niet zo goed met ze te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/33592/Vechten_tegen_anorexia_/
En ditKen hier 3 meiden van.
Vertel, welk nummer!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
schijnt niet zo goed met ze te gaan.eentje bijna overleden.
Ik op jouquote:
eentje die in een kliniek zat, ik denk die in de vorige docu als laatste te zien was. Die ging naar een speciale kliniek en toen ging zij haar afzettenquote:
Ik heb ook een piemelquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh. Als jij op John Mayer lijkt dan ik ook op jou.
Jeweet zellufquote:
Wtfquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:51 schreef Schieganger het volgende:
http://www.ktla.com/video(...)dd-b7fc-5b34c30a61b3
Ugh, die man mag flink in elkaar gemept worden
Dribssss! Nep!quote:
Wat doe ik verkeerd? Ik vroeg me alleen af of het een bekende was. Diequote:
Het kwam over alsin 'moeten ze maar geen anorexia hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd? Ik vroeg me alleen af of het een bekende was. Diewas er niet om dat ik dat voor ze wil.
Een van de weinige goeie nummers van Papa Roachquote:
Dan vatte je dat scheef op, ik ken een aantal meiden met anorexia goed genoeg om te weten dat dat niet het geval is. Het enige waar ik wel om moet huillachen zijn pro-ana sites.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het kwam over alsin 'moeten ze maar geen anorexia hebben'. Althans, zo vatte ik het op.
Wtfquote:
Ik mag niet omdat het doordeweeks is.quote:
Nouja ik snapte het al niet want had dat niet verwacht van je, maar ik kon de huillach niet echt anders opvatten. Maar dat ligt dan ongetwijfeld aan mij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan vatte je dat scheef op, ik ken een aantal meiden met anorexia goed genoeg om te weten dat dat niet het geval is. Het enige waar ik wel om moet huillachen zijn pro-ana sites.
I call fake.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Een van de weinige goeie nummers van Papa Roach![]()
Hij speelt idd ook goed
Jij bent echt zo'n kazige BB fanquote:
Neu, eerder aan dat ze het dan weer zo ver laten komen, helaas. Niet die meiden zo zeer, maar de ouders en begeleiders. Want ik weet ook hoe het na afloop gaat. Als ze niet meer 24/7 in een ziekenhuis zitten, maar deeltijd hebben, waarbij hun begeleiders hun moeten wegen, dat ze dingen in hun zakken stoppen. Dat de psychologen die ze na afloop nog hebben niets zien, en dat de ouders weer alles laten gebeuren. Misschien niet express, maar ik vind het toch bizar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouja ik snapte het al niet want had dat niet verwacht van je, maar ik kon de huillach niet echt anders opvatten. Maar dat ligt dan ongetwijfeld aan mij.
Ze zullen het wel niet willen zien. Enige wat ik kan bedenken tbh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neu, eerder aan dat ze het dan weer zo ver laten komen, helaas. Niet die meiden zo zeer, maar de ouders en begeleiders. Want ik weet ook hoe het na afloop gaat. Als ze niet meer 24/7 in een ziekenhuis zitten, maar deeltijd hebben, waarbij hun begeleiders hun moeten wegen, dat ze dingen in hun zakken stoppen. Dat de psychologen die ze na afloop nog hebben niets zien, en dat de ouders weer alles laten gebeuren. Misschien niet express, maar ik vind het toch bizar.
sstquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n kazige BB fan
quote:
Ik zou ook denken dat je je kind niet kwijt wilt, iets wat ze allemaal leren tijdens zo'n opname van zo'n kind.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet willen zien. Enige wat ik kan bedenken tbh.
Dan is het wel een goeie.quote:
Ontkenningsfase? Nouja ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat je je kind niet kwijt wilt, iets wat ze allemaal leren tijdens zo'n opname van zo'n kind.
Ik vind het gewoon bizar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ontkenningsfase? Nouja ik snap het ook niet.
mja idd, dan ben je ontslagen uit een speciale kliniek en dan zeggen ze: 'je bent genezen. Doei.' En dan gaan ze naar huis en verder niets... Dat is zo gek en dan gaat het weer helemaal mis en dan doet niemand iets..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neu, eerder aan dat ze het dan weer zo ver laten komen, helaas. Niet die meiden zo zeer, maar de ouders en begeleiders. Want ik weet ook hoe het na afloop gaat. Als ze niet meer 24/7 in een ziekenhuis zitten, maar deeltijd hebben, waarbij hun begeleiders hun moeten wegen, dat ze dingen in hun zakken stoppen. Dat de psychologen die ze na afloop nog hebben niets zien, en dat de ouders weer alles laten gebeuren. Misschien niet express, maar ik vind het toch bizar.
Sletquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een fan van BB
Lees: Bravebart
Maar sowieso, je bent heus niet genezen als je weer op een normaal BMI zit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja idd, dan ben je ontslagen uit een speciale kliniek en dan zeggen ze: 'je bent genezen. Doei.' En dan gaan ze naar huis en verder niets... Dat is zo gek en dan gaat het weer helemaal mis en dan doet niemand iets..
Nee, zo gaat het niet, ze krijgen vaak nog deeltijdbehandelingen, worden nog gewogen voor een periode en krijgen een psych.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja idd, dan ben je ontslagen uit een speciale kliniek en dan zeggen ze: 'je bent genezen. Doei.' En dan gaan ze naar huis en verder niets... Dat is zo gek en dan gaat het weer helemaal mis en dan doet niemand iets..
En toch takelen ze weer zo erg af? Maar dan zien ze dat toch wel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, zo gaat het niet, ze krijgen vaak nog deeltijdbehandelingen, worden nog gewogen voor een periode en krijgen een psych.
Het punt is dat ze eerst goed op bmi zijn, dan is die anorexia e r niet meer zo. En dan denken ze op ten duur. N'aw, dat tussendoortje hoeft niet meer. WAnt ik heb dan toch geen honger. En die lunch is ook maar onzin. En dan gaat hun gewicht omlaag, en dán komen de stemmetjes terug. Hoor ik elke keer, hoe beter hun gewicht, hoe minder stemmetjes, maar het is eerst de gewoonte waar ze op terug vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar sowieso, je bent heus niet genezen als je weer op een normaal BMI zit.dan ga je juist toch weer terug de fout in omdat je jezelf dik vindt, en dan ben je dus nog dikker dan eerst dus nog minder eten dan eerst? Tenminste, dat zou ik dan denken. Ook al is het dan slecht en ben je vrijwillig opgenomen. Ik doe ook wel eens dingen waarvan ik weet dat het onverstandig is, zij blijkbaar iets meer.
Zeggen dat Bart mee gaat, die echt een enorm geschikte jongeman is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Noortje. het volgende:
Wie weet een goeie manier om mijn mams te overtuigen dat ik wel mag?
Dat zou je denken he? En als het spoed is, en er is geen plek, ga je gewoon het ziekenhuis in aan een sonde tot je wat zwaarder bent en tot er ruimte is in de kliniekquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En toch takelen ze weer zo erg af? Maar dan zien ze dat toch wel?
Maar wat zouden ze moeten doen dan als het weer zo slecht gaat? Weer terug de kliniek in? Daar staan wachttijden voor.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeggen dat Bart mee gaat, die echt een enorm geschikte jongeman is.
Ah oké. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het punt is dat ze eerst goed op bmi zijn, dan is die anorexia e r niet meer zo. En dan denken ze op ten duur. N'aw, dat tussendoortje hoeft niet meer. WAnt ik heb dan toch geen honger. En die lunch is ook maar onzin. En dan gaat hun gewicht omlaag, en dán komen de stemmetjes terug. Hoor ik elke keer, hoe beter hun gewicht, hoe minder stemmetjes, maar het is eerst de gewoonte waar ze op terug vallen.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het doordeweeks is dus school enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeggen dat Bart mee gaat, die echt een enorm geschikte jongeman is.
Hoe vroeg? Wat ga je doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:11 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet morgen heel vroeg naar de kapper.
Ah, ja, ik dacht al.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, zo gaat het niet, ze krijgen vaak nog deeltijdbehandelingen, worden nog gewogen voor een periode en krijgen een psych.
mja dat is vertrouwd. Stemmen, niet eten, alles weer opnieuw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het punt is dat ze eerst goed op bmi zijn, dan is die anorexia e r niet meer zo. En dan denken ze op ten duur. N'aw, dat tussendoortje hoeft niet meer. WAnt ik heb dan toch geen honger. En die lunch is ook maar onzin. En dan gaat hun gewicht omlaag, en dán komen de stemmetjes terug. Hoor ik elke keer, hoe beter hun gewicht, hoe minder stemmetjes, maar het is eerst de gewoonte waar ze op terug vallen.
Half 10 en minimaal. Pony weer normaal want die is beetje lang enneh, model erin. Maar wil het lang laten groeien dusja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe vroeg? Wat ga je doen?
Qua kapsel dus
Vraag ze om vertrouwen in je te hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Noortje. het volgende:
Wie weet een goeie manier om mijn mams te overtuigen dat ik wel mag?
Oh tofquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Half 10 en minimaal. Pony weer normaal want die is beetje lang enneh, model erin. Maar wil het lang laten groeien dusja.
Ik ga 26 jan weer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet morgen heel vroeg naar de kapper.
Of zeggen dat je van een brug afspringt als ze niet normaal doen, dat helpt ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vraag ze om vertrouwen in je te hebben
Daar gaat het dus niet om.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vraag ze om vertrouwen in je te hebben
ahquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet om.Ik doe te veel feestjes ofzo. Maar het is kut want ik zeg steeds nee dit keer niet en dan is er weer Joost van Bellen, en dan zeg ik jamaar nu even niet meer en dan hoor ik ineens dat The Bloody Beetroots komen. OP DONDERDAG. En toen zei mijn mams ja het is de afspraak dat je niet doordeweeks dat soort dingen doet en ik ehb al genoeg uitzonderingen gemaakt. MAAR DAT IS NIET ZO. Dus als ze dit nou even de ene uitzondering van het jaar maakt, over een halfjaar woon ik toch op kamers.
MAAR NEE. Dus toen dacht ik aaah leuk cadeautje voor mijn rapport, hoef je niet eens te betalen maar gewoon dat ik mag. MAAR NEE. En nu weet ik het niet meer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, daar ben ik weer!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
JAquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook weer geknipt worden, zeg ik wel weer dat hij maar wat mag doen. De vorige keer was het weer leuk
Zeggen dat Bart zn diploma ook heeft gehaald ondanks af en toe spijbelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het doordeweeks is dus school enzo.
inmiddels met haagse sjonnieee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
Inderdaad. En het is sowieso kut want ik sta goed voor school. En zo veel ga ik niet uit (oke laatste tijd wel voor mijn doen maar FUCK ik ben 17). En dan kan ik nu gewoon goed vroeg naar bed gaan en zoveel kwaad kan het dan niet. Maar nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah
laten weinig ruimte over voor onderhandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |