Kusjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omijngod.
En overigens. Van de mensen die komen zou ik alleen Appelsjap willen ontmoeten.
En Tamara, Noortje en René. Maar die zijn er niet.
Huh wat? nee.quote:
Dat al mijn gezeik van vandaag tussen die 2 pijltjes stond. en nu ben ik opgelucht.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat is er tussen nu en 28dec. gebeurt
Wat ik MOOOOEEEEEHOEET weten?
Ik ben er nooit meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat is er tussen nu en 28dec. gebeurt
Wat ik MOOOOEEEEEHOEET weten?
Ja. korter dan mij dan. iets met een nazi vlag toch?quote:
Zoek je nog een opvolger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja. korter dan mij dan. iets met een nazi vlag toch?
[..]
Zoek je nog een opvolger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja soort van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan maak ik een foto van een spiegel bij mn beeldscherm.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef Jotcha het volgende:
Volgende keer spiegel ik de nazivlag, jullie snappen 'm dan wel, maar hij is niet illegaal
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja. korter dan mij dan. iets met een nazi vlag toch?
[..]
Zoek je nog een opvolger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er nog wel hoor, maar half PUB SC vindt van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ben je er ook weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor, maar half PUB SC vindt van niet
Hoe bedoelt uquote:
Ja, per wanneer ga je eigenlijk stoppen als mod?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor, maar half PUB SC vindt van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |