Mathijsquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je je echte naam alsjeblieft onthullen.
Hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nah, ik heb een boerenhollandsche naam. Vladi/Vladje is me gegeven door mensen die vinden dat ik op een rus lijk.
Dus hoe heet je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nah, ik heb een boerenhollandsche naam. Vladi/Vladje is me gegeven door mensen die vinden dat ik op een rus lijk.
Met 1 t?quote:
Ik hoorde dat je het verneukt had bij de laatste door een klootzak te zijn. Doe er je voordeel meequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:40 schreef Rauw. het volgende:
Wat denken jullie, moet ik een klootzak worden of gewoon lief blijven om het mokkel te versieren?
Maar normaal verneuk ik het door lief te zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je het verneukt had bij de laatste door een klootzak te zijn. Doe er je voordeel mee
ik met 5 minuutjes ook. met dat kip en noodles dingquote:
En tiet.quote:
Ik heb zo'n kut erger aan alles bui en alles gaat kut en blwlawlawl ik ben echt een huilie af en toequote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kut erger aan alles bui en alles gaat kut en blwlawlawl ik ben echt een huilie af en toe
Ja lekker, vrije tijdquote:
GIVE ME SOME' TO BREAK!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Rauw. het volgende:
Its just one of those days, when you don't wanna wake up. Everything is fuck, everybody suckssss
You don't really know why, but you wanna justify
BY RIPPIN SOMEONES HEAD OFF
Bij Lieke?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef nijnja het volgende:
Hoi pistool
Ik slaap in Leeuwen, dus als jij naar die meet gaat kan je ook mee terug rijden
Ja datquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:19 schreef Rauw. het volgende:
Its just one of those days, when you don't wanna wake up. Everything is fuck, everybody suckssss
You don't really know why, but you wanna justify
BY RIPPIN SOMEONES HEAD OFF
quote:
Ik ook. Honger en extreme vermoeidheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kut erger aan alles bui en alles gaat kut en blwlawlawl ik ben echt een huilie af en toe
En je kon ook bij mij slapen!quote:
Ja, maar iets met voorkeurenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En je kon ook bij mij slapen!En dan rij ik mee terug, is geregeld
Hoe laat wou je terug gaan?
Oké, is prima danquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar iets met voorkeuren. Ja jij bent ook een schat! Lieke wil rond 3 uur weg uit Nijmegen
.
Waarschijnlijk viert vriendinlief dan haar verjaardag dus rond 11 uur, maar als ze het een week later doen dan rond 4 uur (ligt ook aan de gastvrijheid van het Smits-front, maar dat heb ik als erg gastvrij ervaren, dus dat gaat wel goed denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké, is prima danHoe laat ga je de dag erna terug?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
En dan zoek ik daar in het café wel iemand die bij me blijft slapen![]()
Mooie muziek welquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar dagen zo'n bui
Wantquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Wel je eigen matras meenemen en een slaapzak he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |