Dan vatte je dat scheef op, ik ken een aantal meiden met anorexia goed genoeg om te weten dat dat niet het geval is. Het enige waar ik wel om moet huillachen zijn pro-ana sites.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het kwam over alsin 'moeten ze maar geen anorexia hebben'. Althans, zo vatte ik het op.
Wtfquote:
Ik mag niet omdat het doordeweeks is.quote:
Nouja ik snapte het al niet want had dat niet verwacht van je, maar ik kon de huillach niet echt anders opvatten. Maar dat ligt dan ongetwijfeld aan mij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan vatte je dat scheef op, ik ken een aantal meiden met anorexia goed genoeg om te weten dat dat niet het geval is. Het enige waar ik wel om moet huillachen zijn pro-ana sites.
I call fake.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Een van de weinige goeie nummers van Papa Roach![]()
Hij speelt idd ook goed
Jij bent echt zo'n kazige BB fanquote:
Neu, eerder aan dat ze het dan weer zo ver laten komen, helaas. Niet die meiden zo zeer, maar de ouders en begeleiders. Want ik weet ook hoe het na afloop gaat. Als ze niet meer 24/7 in een ziekenhuis zitten, maar deeltijd hebben, waarbij hun begeleiders hun moeten wegen, dat ze dingen in hun zakken stoppen. Dat de psychologen die ze na afloop nog hebben niets zien, en dat de ouders weer alles laten gebeuren. Misschien niet express, maar ik vind het toch bizar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouja ik snapte het al niet want had dat niet verwacht van je, maar ik kon de huillach niet echt anders opvatten. Maar dat ligt dan ongetwijfeld aan mij.
Ze zullen het wel niet willen zien. Enige wat ik kan bedenken tbh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neu, eerder aan dat ze het dan weer zo ver laten komen, helaas. Niet die meiden zo zeer, maar de ouders en begeleiders. Want ik weet ook hoe het na afloop gaat. Als ze niet meer 24/7 in een ziekenhuis zitten, maar deeltijd hebben, waarbij hun begeleiders hun moeten wegen, dat ze dingen in hun zakken stoppen. Dat de psychologen die ze na afloop nog hebben niets zien, en dat de ouders weer alles laten gebeuren. Misschien niet express, maar ik vind het toch bizar.
sstquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n kazige BB fan
quote:
Ik zou ook denken dat je je kind niet kwijt wilt, iets wat ze allemaal leren tijdens zo'n opname van zo'n kind.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet willen zien. Enige wat ik kan bedenken tbh.
Dan is het wel een goeie.quote:
Ontkenningsfase? Nouja ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat je je kind niet kwijt wilt, iets wat ze allemaal leren tijdens zo'n opname van zo'n kind.
Ik vind het gewoon bizar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ontkenningsfase? Nouja ik snap het ook niet.
mja idd, dan ben je ontslagen uit een speciale kliniek en dan zeggen ze: 'je bent genezen. Doei.' En dan gaan ze naar huis en verder niets... Dat is zo gek en dan gaat het weer helemaal mis en dan doet niemand iets..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neu, eerder aan dat ze het dan weer zo ver laten komen, helaas. Niet die meiden zo zeer, maar de ouders en begeleiders. Want ik weet ook hoe het na afloop gaat. Als ze niet meer 24/7 in een ziekenhuis zitten, maar deeltijd hebben, waarbij hun begeleiders hun moeten wegen, dat ze dingen in hun zakken stoppen. Dat de psychologen die ze na afloop nog hebben niets zien, en dat de ouders weer alles laten gebeuren. Misschien niet express, maar ik vind het toch bizar.
Sletquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een fan van BB
Lees: Bravebart
Maar sowieso, je bent heus niet genezen als je weer op een normaal BMI zit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja idd, dan ben je ontslagen uit een speciale kliniek en dan zeggen ze: 'je bent genezen. Doei.' En dan gaan ze naar huis en verder niets... Dat is zo gek en dan gaat het weer helemaal mis en dan doet niemand iets..
Nee, zo gaat het niet, ze krijgen vaak nog deeltijdbehandelingen, worden nog gewogen voor een periode en krijgen een psych.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja idd, dan ben je ontslagen uit een speciale kliniek en dan zeggen ze: 'je bent genezen. Doei.' En dan gaan ze naar huis en verder niets... Dat is zo gek en dan gaat het weer helemaal mis en dan doet niemand iets..
En toch takelen ze weer zo erg af? Maar dan zien ze dat toch wel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, zo gaat het niet, ze krijgen vaak nog deeltijdbehandelingen, worden nog gewogen voor een periode en krijgen een psych.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |