Het punt is dat ze eerst goed op bmi zijn, dan is die anorexia e r niet meer zo. En dan denken ze op ten duur. N'aw, dat tussendoortje hoeft niet meer. WAnt ik heb dan toch geen honger. En die lunch is ook maar onzin. En dan gaat hun gewicht omlaag, en dán komen de stemmetjes terug. Hoor ik elke keer, hoe beter hun gewicht, hoe minder stemmetjes, maar het is eerst de gewoonte waar ze op terug vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar sowieso, je bent heus niet genezen als je weer op een normaal BMI zit.dan ga je juist toch weer terug de fout in omdat je jezelf dik vindt, en dan ben je dus nog dikker dan eerst dus nog minder eten dan eerst? Tenminste, dat zou ik dan denken. Ook al is het dan slecht en ben je vrijwillig opgenomen. Ik doe ook wel eens dingen waarvan ik weet dat het onverstandig is, zij blijkbaar iets meer.
Zeggen dat Bart mee gaat, die echt een enorm geschikte jongeman is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Noortje. het volgende:
Wie weet een goeie manier om mijn mams te overtuigen dat ik wel mag?
Dat zou je denken he? En als het spoed is, en er is geen plek, ga je gewoon het ziekenhuis in aan een sonde tot je wat zwaarder bent en tot er ruimte is in de kliniekquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En toch takelen ze weer zo erg af? Maar dan zien ze dat toch wel?
Maar wat zouden ze moeten doen dan als het weer zo slecht gaat? Weer terug de kliniek in? Daar staan wachttijden voor.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeggen dat Bart mee gaat, die echt een enorm geschikte jongeman is.
Ah oké. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het punt is dat ze eerst goed op bmi zijn, dan is die anorexia e r niet meer zo. En dan denken ze op ten duur. N'aw, dat tussendoortje hoeft niet meer. WAnt ik heb dan toch geen honger. En die lunch is ook maar onzin. En dan gaat hun gewicht omlaag, en dán komen de stemmetjes terug. Hoor ik elke keer, hoe beter hun gewicht, hoe minder stemmetjes, maar het is eerst de gewoonte waar ze op terug vallen.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het doordeweeks is dus school enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeggen dat Bart mee gaat, die echt een enorm geschikte jongeman is.
Hoe vroeg? Wat ga je doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:11 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet morgen heel vroeg naar de kapper.
Ah, ja, ik dacht al.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, zo gaat het niet, ze krijgen vaak nog deeltijdbehandelingen, worden nog gewogen voor een periode en krijgen een psych.
mja dat is vertrouwd. Stemmen, niet eten, alles weer opnieuw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het punt is dat ze eerst goed op bmi zijn, dan is die anorexia e r niet meer zo. En dan denken ze op ten duur. N'aw, dat tussendoortje hoeft niet meer. WAnt ik heb dan toch geen honger. En die lunch is ook maar onzin. En dan gaat hun gewicht omlaag, en dán komen de stemmetjes terug. Hoor ik elke keer, hoe beter hun gewicht, hoe minder stemmetjes, maar het is eerst de gewoonte waar ze op terug vallen.
Half 10 en minimaal. Pony weer normaal want die is beetje lang enneh, model erin. Maar wil het lang laten groeien dusja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe vroeg? Wat ga je doen?
Qua kapsel dus
Vraag ze om vertrouwen in je te hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Noortje. het volgende:
Wie weet een goeie manier om mijn mams te overtuigen dat ik wel mag?
Oh tofquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Half 10 en minimaal. Pony weer normaal want die is beetje lang enneh, model erin. Maar wil het lang laten groeien dusja.
Ik ga 26 jan weer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet morgen heel vroeg naar de kapper.
Of zeggen dat je van een brug afspringt als ze niet normaal doen, dat helpt ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vraag ze om vertrouwen in je te hebben
Daar gaat het dus niet om.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vraag ze om vertrouwen in je te hebben
ahquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet om.Ik doe te veel feestjes ofzo. Maar het is kut want ik zeg steeds nee dit keer niet en dan is er weer Joost van Bellen, en dan zeg ik jamaar nu even niet meer en dan hoor ik ineens dat The Bloody Beetroots komen. OP DONDERDAG. En toen zei mijn mams ja het is de afspraak dat je niet doordeweeks dat soort dingen doet en ik ehb al genoeg uitzonderingen gemaakt. MAAR DAT IS NIET ZO. Dus als ze dit nou even de ene uitzondering van het jaar maakt, over een halfjaar woon ik toch op kamers.
MAAR NEE. Dus toen dacht ik aaah leuk cadeautje voor mijn rapport, hoef je niet eens te betalen maar gewoon dat ik mag. MAAR NEE. En nu weet ik het niet meer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, daar ben ik weer!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
JAquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook weer geknipt worden, zeg ik wel weer dat hij maar wat mag doen. De vorige keer was het weer leuk
Zeggen dat Bart zn diploma ook heeft gehaald ondanks af en toe spijbelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het doordeweeks is dus school enzo.
inmiddels met haagse sjonnieee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |