Daar heb je een goed punt. Mensen uit de zuidelijke streken zijn onverstaanbaar. Maar dat is dan ook vaak praktisch Duitsland waar we het over hebben.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.Beter dan die keelontsteking die de meeste mensen in de Randstad hebben.
Daar wordt nog een beetje netjes gesproken (merk ik op als halve antilliaan). Limburgs mag dan soms onverstaanbaar zijn, ze praten tenminste niet alsof bij elke G de gehele inhoud van de maag mee naar boven komt. Trouwens niet zeiken, zonder de steenkoolen uit Limburg waren wij als Nederland nooit fatsoenlijk de industriele revolutie doorgekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Klacht: Belgen die ons dubbel zo hard nakken door Limburg niet te annexeren.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.Beter dan die keelontsteking die de meeste mensen in de Randstad hebben.
Dankjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.![]()
Daar gaat jullie enige economie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Dj_unkie het volgende:
zoveelste Limburg bash topic....
Er is maar één oplossing:
Geul graven om de randstad en dat de zee in duwen!
Oh ik wel hoor, mits walonie van belgie gescheiden wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef damsco het volgende:
Is het geen idee, om met instemming van de Limburgers, het stuk grond te geven aan België. De Belgen vergroten hun land, de Limburg is weer een gehele provincie en niet verdeeld over 2 landen en Nederland kan het belasting geld beter verdelen over de andere provincies.
Limburgers die wel wat voelen voor dit initiatief? Ik wil de petitie dan wel ondertekenen.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef damsco het volgende:
Is het geen idee, om met instemming van de Limburgers, het stuk grond te geven aan België. De Belgen vergroten hun land, Limburg is weer een gehele provincie en niet verdeeld over twee landen en Nederland kan het belasting geld beter verdelen over de andere provincies.
Limburgers die wel wat voelen voor dit initiatief? Ik wil de petitie dan wel ondertekenen.
Daar wringt ook de schoen. Het is JOUW Limburg, niet MIJN Limburg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Hey bek houwe jah![]()
mijn mooie Limburg afkraken...
Hoeft niet, geul graven door de duinen / dijken is voldoende. Nederland heeft er honderden jaren geleden al rekening mee gehouden dat dit stuk vroeg of laat terug gegeven moet worden aan de zee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Dj_unkie het volgende:
zoveelste Limburg bash topic....
Er is maar één oplossing:
Geul graven om de randstad en dat de zee in duwen!
zeg ik toch MIJN limburgquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar wringt ook de schoen. Het is JOUW Limburg, niet MIJN Limburg.
Jij bent een Limburger neem ik aan? Wees eerlijk, je voelt je toch meer Belg dan Nederland. Die Olllanders die altijd maar arrogant doen, dat is toch niks voor jou. Ik denk echt dat Limburgers zich beter zullen thuis voelen in België. Waarom blijven vasthouden aan Nederland, wat hebben jullie nou gemeen met Nederlanders?quote:
Een nieuw land bestaande uit Vlaanderen, Brabant en Limburg. Ik ben voor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Oh ik wel hoor, mits walonie van belgie gescheiden wordt
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen uit de randstad die er van overtuigd zijn dat ze 0,0 accent hebben en zichzelf in elk opzicht superieur voelen![]()
![]()
Mensen met een rollende eeeewwwrrrr
Ja, dat klopt. Maar daarom heb ik er dus geen affiniteit mee. Waarom dan blijven vasthouden aan Nederland?quote:
Probeer je provincie maar te redden, het zal niet meer lukken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Limburg.![]()
![]()
De rest van Nederland met hun lelijke kut accent.
Als je Nederland zo vervelend vind, waarom dan niet aansluiten bij België of onafhankelijkheid uitspreken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Limburg.![]()
![]()
lees even de edit in mijn postquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een nieuw land bestaande uit Vlaanderen, Brabant en Limburg. Ik ben voor!
Assoscieer mij toch al niet met mensen uit het hoge noorden (lees boven en tussen de grote riolen).
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Waarom is toen de Belgen zich los maakten van Nederland niet Limburg geannexeerd. Nu zitten wij met Limburg opgescheept, terwijl het toch logischer lijkt dat de Belgen toen Limburg erbij zouden pakken gezien de scheidingslijn. Hebben de Belgen dit expres gedaan, wouden zelfs zij Limburg niet?
Omdat jullie ons belastinggeld zo hard nodig hebben blijkbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar daarom heb ik er dus geen affiniteit mee. Waarom dan blijven vasthouden aan Nederland?
Gaat u gangquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je Nederland zo vervelend vind, waarom dan niet aansluiten bij België of onafhankelijkheid uitspreken?
whehehe ik dacht dat alleen Limburgers die taalverspreking haddenquote:
Ik heb wel degelijk een accent, en voel mij niet superieur. Alleen Limburg past niet bij Nederland, het past veel beter bij België. Ik ben daarom ook voorstander om Limburg weer te verenigen met hun roots, de Belgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen uit de randstad die er van overtuigd zijn dat ze 0,0 accent hebben en zichzelf in elk opzicht superieur voelen![]()
![]()
Dat heet Nederlands (of ABN).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Limburg.![]()
![]()
Je hebt gelijk...ook al woon ik in het schitterende Gelderland, ik steek graag mijn buren een hart onder de riemquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoeft niet, geul graven door de duinen / dijken is voldoende. Nederland heeft er honderden jaren geleden al rekening mee gehouden dat dit stuk vroeg of laat terug gegeven moet worden aan de zee.
Oke Ganzenherder steunt het initiatief. Wie sluit zich nog meer aan?quote:
Een onafhankelijk Limburg klinkt zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je Nederland zo vervelend vind, waarom dan niet aansluiten bij België of onafhankelijkheid uitspreken?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Oke Ganzenherder steunt het initiatief. Wie sluit zich nog meer aan?
Petitie: Limburg moet los van Nederland
- Damsco
- Ganzenherder
- Rekkie
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef damsco het volgende:
[..]
- Damsco
- Ganzenherder
- Ladylike
dat zou prachtig zijn, het mooiste volkslied ter wereld hebben we alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een onafhankelijk Limburg klinkt zo gek nog niet.
Donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]voeg mij maar toe, wel onder eerder genoemde voorwaarden
5 personen van de bijna 17 miljoen, kom op, nog even, je bent er bijna!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef damsco het volgende:
[..]
- Damsco
- Ganzenherder
- Bortecinem
- Rekkie
- Ladylike
- ...
Ik zie de edit, maar vergeet ook niet het bier uit limburg ook beter is, wij wel echte vlaai kunnen bakken (multivlaaiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Oh ik wel hoor, mits walonie van belgie gescheiden wordt
Immers, de belgen zijn een stuk relaxter dan de "hollanders"
er wordt niet voor niets gekotst op alles dat een harde G heeft
zeiken op carnaval, maar wel hier komen vieren..
zeiken op limburg, maar wel hier studeren
blijf dan ook weg![]()
Ik ben een Limburger, en ik voel me meer Nederlander dan Belg. Verder vind ik Nederland veel leuker dan België. Ik erger me ook niet aan mensen uit de Randstad maar respecteer hen en hun accent.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij bent een Limburger neem ik aan? Wees eerlijk, je voelt je toch meer Belg dan Nederland. Die Olllanders die altijd maar arrogant doen, dat is toch niks voor jou. Ik denk echt dat Limburgers zich beter zullen thuis voelen in België. Waarom blijven vasthouden aan Nederland, wat hebben jullie nou gemeen met Nederlanders?
Oh ja dat ook nog .. met hun taart en patatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zie de edit, maar vergeet ook niet het bier uit limburg ook beter is, wij wel echte vlaai kunnen bakken (multivlaai) en er zelfs grote groepen mensen van boven de rivieren hier op vakantie komen
Oh ja en wij hebben lekker wel friet!
Om maar even Rotterdam als voorbeeld te vergelijken met Limburg:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef ganzenherder het volgende:
![]()
Onder de gestelde voorwaarden wel, als soevereine staat niet. soquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef damsco het volgende:
[..]
- Damsco
- Ganzenherder
- Bortecinem
- Rekkie
- Ladylike
- Schunckelstar
- ...
neeneee, jij haat ook randstedelingenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een Limburger, en ik voel me meer Nederlander dan Belg. Verder vind ik Nederland veel leuker dan België. Ik erger me ook niet aan mensen uit de Randstad maar respecteer hen en hun accent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat heet Nederlands (of ABN).
ga je nou echt de meest lelijke stad van nederland vergelijken met de mooiste provincie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Om maar even Rotterdam als voorbeeld te vergelijken met Limburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Limburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duw er voor de lol eens fotos bij van de gemiddelde bewoners van zowel Rotterdam als Limburg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef o.us het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Limburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotterdammer:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Duw er voor de lol eens fotos bij van de gemiddelde bewoners van zowel Rotterdam als Limburg.
Rotterdammers.
Bergen = natuur = mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je praat alsof dat iets positiefs is_!
"Bergen'" noemt ze datquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neeneee, jij haat ook randstedelingen
net als de rest van heel LimburgNee hoor, ik heb niets tegen mensen uit andere provinciën, ik snap die haat tegen Limburg ook niet. De meeste mensen die ik tegenkom vinden mijn accent juist wel grappig en speciaal, en ervaren het totaal niet als vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Wat een grappige vergelijking. Jammer dat je die 80% allochtone bevolking niet meeneemt, en al die toffe criminaliteitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Limburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spelverpesterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niets tegen mensen uit andere provinciën, ik snap die haat tegen Limburg ook niet. De meeste mensen die ik tegenkom vinden mijn accent juist wel grappig en speciaal, en ervaren het totaal niet als vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat heet nou een stad, boertje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat een grappige vergelijking. Jammer dat je die 80% allochtone bevolking niet meeneemt, en al die toffe criminaliteit![]()
Rotterdam is nog 2x zo buitenlands als Limburg, en dat wil best wat zeggen toch.
Jullie??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bergen = natuur = mooi.
Jullie hebben alleen criminelen.
quote:
Ben ik ook wel een voorstander van, hoewel ik het ook altijd goed kan vinden met de Tukkers.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een nieuw land bestaande uit Vlaanderen, Brabant en Limburg. Ik ben voor!
Assoscieer mij toch al niet met mensen uit het hoge noorden (lees boven en tussen de grote riolen).
Kijk hem zogenaamde feitjes (lees: verzinsels) uit z'n aars trekkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat een grappige vergelijking. Jammer dat je die 80% allochtone bevolking niet meeneemt, en al die toffe criminaliteit![]()
Rotterdam is nog 2x zo buitenlands als Limburg, en dat wil best wat zeggen toch.
Eh niet echt, in mijn geval dan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Zelfs Hollanders zouden liever in Maastricht wonen dan in Rotterdam, maak je daar maar geen zorgen over
Waar slaat die zwaai-smiley eigenlijk op? Heb hem nog nooit begrepen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Zelfs Hollanders zouden liever in Maastricht wonen dan in Rotterdam, maak je daar maar geen zorgen over
O, wacht Rotterdam ohja klopt die stad kent totaal geen criminaliteit en allochtonenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk hem zogenaamde feitjes (lees: verzinsels) uit z'n aars trekken![]()
![]()
.
Iets in de trant van: "en nou opgeflikkerd"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar slaat die zwaai-smiley eigenlijk op? Heb hem nog nooit begrepen.
Iig niet dat je een discussie hebt gewonnen of gelijk hebt.
Limburg natuuuuurlijk ook niet, he.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
O, wacht Rotterdam ohja klopt die stad kent totaal geen criminaliteit en allochtonen
Dubbelfaal!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben een allochtoon en een Limburger.
..
quote:
Goh, écht? Dat doet niks vanaf het feit dat jij dingen loopt te verzinnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
O, wacht Rotterdam ohja klopt die stad kent totaal geen criminaliteit en allochtonen
Pittige keuze, maar R'dam ligt dichterbij Amsterdam, dus neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Arme jijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
..
quote:Rotterdam in 2017 meer allochtoon dan autochtoon
Rotterdam wordt jonger, zwarter en armer, kopten de kranten naar aanleiding van het COS-onderzoek deze zomer. De Rotterdamse bevolking zal de komende jaren steeds gekleurder worden. In 2017 zal het aantal inwoners van niet-Nederlandse afkomst gestegen zijn van 275.000 naar 365.000. Door migratie van autochtonen naar buurgemeenten neemt het aandeel van allochtonen in de totale stadsbevolking toe van 46 naar 57 procent
Damn wat zat ik verkeerd zegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, écht? Dat doet niks vanaf het feit dat jij dingen loopt te verzinnen.
Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
..
Dus Limburg is dat gezellige, gemoedelijke, tolerante gedeelte van Nederland, waar jij zo graag woont omdat er geen allochtonen wonen?quote:
46% en 80% is toch wel een flink verschil, of heb je nooit wiskunde gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
[..]
Damn wat zat ik verkeerd zeg
Limburgistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had nergens anders willen wonen. Ik verkies Limburg zelfs boven Turkije.
Vergeten dat Hollanders alles alleen letterlijk kunnen opvatten en de term bij wijze van spreken nog niet kennen. Excusesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
46% en 80% is toch wel een flink verschil, of heb je nooit wiskunde gehad?
Eng he, buitenlanders en goed kunnen rekenenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
[..]
Damn wat zat ik verkeerd zeg
er meer gemoedelijke mensen wonen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus Limburg is dat gezellige, gemoedelijke, tolerante gedeelte van Nederland, waar jij zo graag woont omdat er geen allochtonen wonen?
jaja.
Ik ben tenminste een wereldburger, lands- en provinciegrenzen bestaan niet voor mij.quote:
Ha-ha, landloos dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een wereldburger, lands- en provinciegrenzen bestaan niet voor mij.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef sherezade het volgende:
zie hier het bekende filmpje over de burenruzie in kerkradevan de vpro
[ ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn Brabanders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo spreken ze het uit hoor.![]()
Sowieso zijn de Friezen en Limburgers beiden reserveDuitsers.
Hetzelfde geldt voor mensen die denken dat de randstad louter uit criminelen bestaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de grap 'reservebelgen/duitsers' nog überhaupt in hun mond durven nemen.Serieus, ga een emmer humor kopen.
Is dat niet hetzelfde als identiteits loos? Moet je trouwens eens proberen noord korea of de vs binnen te komen met dat verhaal ^^.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben tenminste een wereldburger, lands- en provinciegrenzen bestaan niet voor mij.
idd, niets reserve aan, dat zou een keiharde belediging voor de Belgen en Duitsers zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de grap 'reservebelgen/duitsers' nog überhaupt in hun mond durven nemen.Serieus, ga een emmer humor kopen.
Inderdaad, maar het schijnt leuk te zijn je hersenen niet te gebruiken bij een internetdiscussie. Je krijgt schijnbaar bonuspunten voor kortzichtigheid en bekrompenheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mensen die denken dat de randstad louter uit criminelen bestaat.
euh nee dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo spreken ze het uit hoor.![]()
Sowieso zijn de Friezen en Limburgers beiden reserveDuitsers.
wat kom je dan in godsnaam doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Mankenelis het volgende:
Afgelopen weekend nog in Roermond en Venlo geweest, wat een godvergeten verpauperde ellende is dat zeg...
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
Maargoed ik snap in principe wel de irritatie bij Hollanders over Limbo's, zelfs ik erger me af en toe aan mijn mede Limbo's![]()
Maar dat eeuwige gebash van die hollanders die zichzelf o zo superieur voelen ten opzichte van provinciaaltjes en Limbo's enzo moet maar eens afgelopen zijn. Terwijl ze bashtopics openen drinken ze stiekem wel een Hertog Jan pilsje. En wat de fuck moet je uberhaupt in Limboland als je in de randstad woont?
Geen idee, ik kom niet uit de randstad en dat gore bier mogen ze daar ook houden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
Maargoed ik snap in principe wel de irritatie bij Hollanders over Limbo's, zelfs ik erger me af en toe aan mijn mede Limbo's![]()
Maar dat eeuwige gebash van die hollanders die zichzelf o zo superieur voelen ten opzichte van provinciaaltjes en Limbo's enzo moet maar eens afgelopen zijn. Terwijl ze bashtopics openen drinken ze stiekem wel een Hertog Jan pilsje. En wat de fuck moet je uberhaupt in Limboland als je in de randstad woont?
Niks mis met Hertog Janquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
en dan toegeven dat ze ons wel druk bezoeken, meerdere dagen achter elkaar zelfsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Mankenelis het volgende:
Afgelopen weekend nog in Roermond en Venlo geweest, wat een godvergeten verpauperde ellende is dat zeg...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Rekkie het volgende:
Arrrgh limburg, schijttaal en ver weg.
Na 5 dagen Roermond heb ik wel weer genoeg gehad voor de komende eeuw.
Als neger AIDS in een bakje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
maar die Mona reklame is echt hoe de "hollanders" ons zien ja
En Limburg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef PietPossum het volgende:
pfff dat gezeik altijd van randstadters die zichzelf superieur vinden
Ben geen limbo, maar dat gezeik op andere steden/provincies altijd![]()
behalve friesland, dat mag gewoon oprotten
jaquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
mensen uit Limburg mogen ze sowieso eens een cursus Nederlands cadeau geven bij de uitkering zeg
Friesland kan gewoon zinken hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef damsco het volgende:
Friesland mag wel bij Duitsland. Limburgers vind ik meer Belgen.
Je moet jezelf beter verdiepen in de provincie waar je zo op kotst. Een groot gedeelte heeft namelijk meer gemeen met Duitsland dan met Belgenland hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Niks mis met Hertog Jan
Maar Limburg past gewoon niet bij Nederland. Ik beschouw jullie echt als Belgen
Hoe kom je erbij dat ik kots op Limburg? Ik zeg enkel dat jullie meer gemeen hebben met Belgen dan met Nederland. Dat merk ik bijvoorbeeld al hoe jullie over Nederlanders praten, in een wij/zij wijze.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je moet jezelf beter verdiepen in de provincie waar je zo op kotst. Een groot gedeelte heeft namelijk meer gemeen met Duitsland dan met Belgenland hoor
Wilde ik net zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je moet jezelf beter verdiepen in de provincie waar je zo op kotst. Een groot gedeelte heeft namelijk meer gemeen met Duitsland dan met Belgenland hoor
Jammer dat Groningen er nog tussenin ligt. Leer je topo, domme jongen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef damsco het volgende:
Friesland mag wel bij Duitsland. Limburgers vind ik meer Belgen.
Voetbaltechnisch gezien hebben jullie meer gemeen met de Belgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat doet dat er aan af? Friesland kan daarom prima bij Duitsland horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jammer dat Groningen er nog tussenin ligt. Leer je topo, domme jongen.
Maar op basis van die redenatie stoppen we Ajax toch ook niet in Israëlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien hebben jullie meer gemeen met de Belgen.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien hebben jullie meer gemeen met de Belgen.
Nee hoor bah de gedachte alleen al!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een kuttopic!We zijn allemaal broeders.
of heeft holland (zuid- en noord) misschien geen binding met de rest van nederland?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Waarom zijn jullie Limbo's meteen zo verontwaardig. Jullie hebben gewoon geen binding met Nederland, face it! Is ook niet erg, verwachten wij toch ook niet van de Belgen. Maar jullie proberen zo hardnekkig vol te houden aan het feit dat jullie Nederlanders zijn. Een Nederlander dat word je niet, dat ben je.
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor bah de gedachte alleen al!
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Waarom zijn jullie Limbo's meteen zo verontwaardig. Jullie hebben gewoon geen binding met Nederland, face it! Is ook niet erg, verwachten wij toch ook niet van de Belgen. Maar jullie proberen zo hardnekkig vol te houden aan het feit dat jullie Nederlanders zijn. Een Nederlander dat word je niet, dat ben je.
Jij insinueert dingen, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vinden![]()
Als je een topic opent in Klaagbak over Limburg wordt het automatisch een Limbo bash topic, en dan is het ook echt niet raar als we enigzins verontwaardigd reageren
"ons" zout gaat naar de randstad :(quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vinden![]()
Als je een topic opent in Klaagbak over Limburg wordt het automatisch een Limbo bash topic, en dan is het ook echt niet raar als we enigzins verontwaardigd reageren
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.
Eerst was ik IT'er nu ICT'er en nu zit ik ineens ook op een bureaustoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.
We zijn allemaal broedersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een kuttopic!We zijn allemaal broeders.
Net alsof ik zou ontkennen dat het Westen veel dichtbevolkter is en veel meer economische activiteiten kentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ons" zout gaat naar de randstad :(
jij bent duidelijk een domme Ollander, want het is grammaticaal 100% correct Nederlandsquote:
Wat een eikel zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef sherezade het volgende:
hier nog zo'n mooi filmpje van een straatruzie in een gehucht in limburg
let vooral op het mooie accent
Het probleem is, dat het geen wat jij Nederland noemt, bestaat uit de Randstad. Nederland is alles, van Friesland tot Limburg. en van Holland tot aan de achterhoek. En daar ben ik trots op dat ik deel van uit maak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Dat doen ze zelf wel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
bla bla bla bla.......Fries noemen.
nou heb ik hongerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef ehqo. het volgende:
Zoervleis.
Gewoon altijd reageren met "Zoervleis?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Zoervleis.nl | 'ne rebzjie vaan nuits en kwatsj in 't Mestreechs -
Praat toch normaal.
Zuurvlees is wel lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Gewoon altijd reageren met "Zoervleis? [ afbeelding ]."
We worden onafhankelijk, met Belgisch Limburg, als 1 groot Limburg. Toen er hier een jaar of wat geleden een stormlooptopique over liep, waren het met name de Randstedelingen die ons verboden om ons af te scheiden.quote:
Haha, gast, we wachten hier in Brabant met spanning af op de komst van jullie handtasjes en huppelkutjes. Neem ook maar wat multiculti's mee, pipa's inclusief. Denk dat er weinig geannexeerd zal worden aangezien de gemiddelde provinciaal vijf randstedelingen voor z'n rekening neemt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Burakius het volgende:
Opgebokt met Limburg. De Randstad als onafhankelijke natiestaat zeg ik! Daarna annexatie van heel Nederland en jullie als galleislaven verkopen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Haha, gast, we wachten hier in Brabant met spanning af op de komst van jullie handtasjes en huppelkutjes. Neem ook maar wat multiculti's mee, pipa's inclusief. Denk dat er weinig geannexeerd zal worden aangezien de gemiddelde provinciaal vijf randstedelingen voor z'n rekening neemt.
En daarna gaan we weer het bos in, bomen hakken en beren doden met onze blote vuisten.
Studierichting ICTquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
KANKER AAN LIMBURG!! KANKER VOLK MET HUN DEBIELE KANKER DIALECT,GA GEWOON NEDERLANDS PRATEN STELLETJE KANKERLIJERS!!
hA Ha1!1! ORGINEEL!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Studierichting ICT
Het is wat met de ITers vandaag. Heeft FOK! de Tweaker beveiliging uitgezet ofzo ?
Helaas, Turkije bestaat al.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Burakius het volgende:
Opgebokt met Limburg. De Randstad als onafhankelijke natiestaat zeg ik! Daarna annexatie van heel Nederland en jullie als galleislaven verkopen.
Partner in crime van gers?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
KANKER AAN LIMBURG!! KANKER VOLK MET HUN DEBIELE KANKER DIALECT,GA GEWOON NEDERLANDS PRATEN STELLETJE KANKERLIJERS!!
He VMBO'er, België heeft haar eigen Limburg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Waarom is toen de Belgen zich los maakten van Nederland niet Limburg geannexeerd. Nu zitten wij met Limburg opgescheept, terwijl het toch logischer lijkt dat de Belgen toen Limburg erbij zouden pakken gezien de scheidingslijn. Hebben de Belgen dit expres gedaan, wouden zelfs zij Limburg niet?
Mensen, luister naar deze man want hij heeft IT gestudeerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hA Ha1!1! ORGINEEL!!
Get a life,mongooltje
Hallo Proletariër,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
He VMBO'er, België heeft haar eigen Limburg.
Ik ga hier niet eens op in,want je bent de energie niet waard...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Mensen, luister naar deze man want hij heeft IT gestudeerd!
Aldus de ITer vanuit zijn bureaustoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in,want je bent de energie niet waard...
zielige quasi intellectuelen kanker rukker
Ik zie jou voortdurend haatdragende posts tegen Nederlanders (in jouw woorden: Ollanders) maken. Ik weet dat de meeste Belgen woedend zijn van jaloezie op Nederland omdat heel Belgie op ieder gebied jaaaren achterloopt, maar blijf dan a.u.b. weg van een Nederlands forum en ga met je Belgiese ''compagnons'' (want 50% van de Nederlandse woorden zijn in Vlaanderen vervangen door een Franse variant) kletsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij bent duidelijk een domme Ollander, want het is grammaticaal 100% correct Nederlandsover fail gesproken
![]()
OT: TS moet z'n geschiedenislessen maar weer een herinstuderen; daar NL Limburg oorspronkelijk ook voor Belgie was.
Trouwens, Vlamingen houden van LimburgersMijn part zijn ze meer dan welkom in een nieuw vlaanderenland
Limburgs dialect is alleen maar sterker geworden de laatste decennia.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef CarolineTensen het volgende:
LimburgGelukkig zal dat dialect uiteindelijk verdwijnen onder invloed van de media.
We graven het stukje Nederland dat we HOLLAND noemen, gewoon af en duwen het de zee in. Stijgt het intellect in de rest van het land, kosten voor overheid dalen dramatisch en Groningen/Friesland hoort er dan ineens niet meer bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Raar he. Omdat wij voor jullie betalen, terwijl jij alleen maar je handje hoeft op te houden. Zolang ik voor jullie betaal maak ik mij erg druk hier om.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Ook typisch iets voor Hollanders, je zo druk maken om iets als Limburg.
Wat boeit het toch. Ik maak me ook niet druk om Hollanders hoor, echt niet.
Zolang je niet voor mij hoeft te betalen, maak ik me niet druk nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Raar he. Omdat wij voor jullie betalen, terwijl jij alleen maar je handje hoeft op te houden. Zolang ik voor jullie betaal maak ik mij erg druk hier om.
Waar wil je Friesland heen brengen dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef PietPossum het volgende:
pfff dat gezeik altijd van randstadters die zichzelf superieur vinden
Ben geen limbo, maar dat gezeik op andere steden/provincies altijd![]()
behalve friesland, dat mag gewoon oprotten
edit: ganzenherder en ladylike zeiden t al
IJsland.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Waar wil je Friesland heen brengen dan?
Nooit, wij voorkomen dat met werken, moeten jullie ook eens proberenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oh moeder, wanneer kunnen wij de vloedgolf verwachten?
Opdat het IQ-loze gepeupel weggespoeld wordt
Van Hoek van Holland via Velsen naar Almere
Goed idee man,maar dan vertrek ik. Ik hou niet zo van kouquote:
Je vergeet Alfa.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:42 schreef JohnLocke het volgende:
Een paar goede punten over Limburg als tegengeluid:Heuvels, bossen en andere natuur Hertog Jan Brand Op (gemiddeld) een uurtje van het grootste metropoolgebied van Europa (Niet de Randstad ). Ook dichtbij de mooie Ardennen en de Eifel.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Je vergat wel zoervleis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Daar vind ik altijd een zeepsmaakje aan zitten.
Oh sorry.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het was ook nog geen volledige lijst, niet in één keer al je kruit verschieten!
In 1830 hoorden wij ook bij Belgie, maar toen wilde ome Willem ons terug hebben wat ook gebeurde in 1839.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Hallo Proletariër,
Wat doet dat af aan het feit dat wij nog steeds met Limburg zitten opgescheept. Omdat ze toevallig dezelfde naam hebben?
Groetjes Veldmuis
ik snap niet waarom jij er last van zou hebben dat limburg gekoppeld is aan je land. blijf er gewoon weg dan. als je er zou wonen, zoals mij, had je pas echt iets om over te klagenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Kom op, ik nodig jou uit om op 4 februari gezellig ff een biertje te komen trekken!?..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
HOLLANNNDDDDEERS 4-EVER
OPBOKKEN LIMBURGERS. Praat gewoon normaal en doe wat in die domme streek van jullie. Steeds meeliften opde Randstad.
Ik ben een Moslim! Als je me een chocomel aanbied kom ik miss welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Kom op, ik nodig jou uit om op 4 februari gezellig ff een biertje te komen trekken!?..
Ah, oke!..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben een Moslim! Als je me een chocomel aanbied kom ik miss wel.
Dezelfde taal spreken zou helpenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Zucht, wat mooi om te zien dat Nederlanders elkaar waarderen en eensgezind zijn!
Nee, dat leidt alleen maar tot meer conflicten, want dan zouden we elkaar verstaan..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dezelfde taal spreken zou helpen.
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, dat leidt alleen maar tot meer conflicten, want dan zouden we elkaar verstaan..
Daar is heul niks mis mee!..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef PietPossum het volgende:
[..]
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typen
(oke, muv friezen)
Zie friezen-bash topic in KLB!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef PietPossum het volgende:
[..]
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typen
(oke, muv friezen)
Jij bent toevallig een neefje van Franco? Die probeerde al andere mensen te verbieden hun eigen taal te spreken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
HOLLANNNDDDDEERS 4-EVER
OPBOKKEN LIMBURGERS. Praat gewoon normaal en doe wat in die domme streek van jullie. Steeds meeliften opde Randstad.
hierdoor ga je natuurlijke selectie echt heel erg missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Limburg onafhankelijk, maar dan wel met Heerlen als hoofdstad.
Een echte Limburger zou zoiets nooit zeggen, ook niet op internet..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Je hebt je zojuist op mijn lijst met favo FOK!kers gezetquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:50 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wacht..
In 't bronsgroen eikehout..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik had nog liever Friesland afgestoken en teruggeduwt in zee.
Tsja, wat komt er uit Limburg?quote:
Graag, scheelt ons een hoop soepsidies.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Weet je ook waarom de Maas door Maastricht stroomt? Al eens 120.000 kwallen zonder water gezien? En waarom wij Limburgers Maastrichtenaren hebben en Egyptenaren kamelen? De Egyptenaren hadden de eerste keus. In één ding hebben ze in sjengencity dan wel weer gelijk; buiten Maastricht wonen er alleen maar boeren, ik heb nl. nog nooit een boer ín de varkensstal zien wonen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:50 schreef TLC het volgende:
Limburg heeft wel de mooiste stad van Nederland ;
Maastricht![]()
Heerlen is de smerigste en onveiligste stad van Limburg. Dat is niet alleen mijn mening, dat is een feit.quote:
Vergeet Kerkrade niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heerlen is de smerigste en onveiligste stad van Limburg. Dat is niet alleen mijn mening, dat is een feit.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:42 schreef Ladylike het volgende:
Een limburger die denkt dat Heerlen geweldig is mag verhuizen naar de Randstad![]()
Mijn ouders hebben ons niet voor niets daar weg gehaald.
Vader zegt zelf over Kerkrade:
"Als je daar een huis koopt, kom je nooit meer weg omdat je het niet verkocht krijgt"logisch...
Groene Ster ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik moet zeggen dat ik iedere 14 dagen op de Beitel in Heële/Kirchroa toch wel graag voetbal ga kijken...
Nja de huizen zijn daar goedkoop dat ik het echt heb overwogen, maar toch maar niet gedaan, want kennissen die zitten idd al jaren vast daarquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Daarom Midden en Noord Limburg![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik zo van "Egelze" gezien heb, viel daar nog best goed te wonen. Ik zie mezelf echter ook niet zo 1,2,3 vanuit midden-Limburg richting Parkstad verhuizen, maar dat geldt voor noord-Limburg net zo zeer...quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:42 schreef Ladylike het volgende:
Een limburger die denkt dat Heerlen geweldig is mag verhuizen naar de Randstad![]()
Mijn ouders hebben ons niet voor niets daar weg gehaald.
Vader zegt zelf over Kerkrade:
"Als je daar een huis koopt, kom je nooit meer weg omdat je het niet verkocht krijgt"logisch...
het gaat ook niet om het wonen, het gaat erom dat je je huis dus nooit meer verkocht krijgtquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat ik zo van "Egelze" gezien heb, viel daar nog best goed te wonen. Ik zie mezelf echter ook niet zo 1,2,3 vanuit midden-Limburg richting Parkstad verhuizen, maar dat geldt voor noord-Limburg net zo zeer...
Net als de Randstad, die moet hoognodig eens terug gegeven worden aan de Noordzee. Inclusief bewoners!quote:
"wouden"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
quote:
okay voor de loverboys is Heerlen en de Pepp wel geschikt jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef fathank het volgende:
Heerlen heeft wel de Peppermill waar je echte sletjes kan schuren.
Limburgers zijn best gezellig, ze praten alleen zo raar
Combineer het met een tripje naar het gaaies/jaja/gaia-park en je hebt zo'n beetje het complete dierenrijk gecoverd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:39 schreef fathank het volgende:
Wat denk je, dat ik voor m'n lol 200 kilometer ga rijden om naar een stel kampratten te kijken?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef fathank het volgende:
Ik ben dr 1 keer geweest met een weekendje weg met 't voetbalteam. Wat een publiek komt daar op af zeg.
Lag er buiten op de stoep nog zo'n griet knock-out zichzelf onder te pissen. Moet je maar van de G afblijven domme snol.
Nee dat zou de economie van Nederland niet ten goede komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Net als de Randstad, die moet hoognodig eens terug gegeven worden aan de Noordzee. Inclusief bewoners!
is er iets anders dan Limburg en de Randstad dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat zou de economie van Nederland niet ten goede komen.
Waarom reageert elke belg toch altijd op negatieve uitlatingen over Limburg, gelijk met een vergelijing over de Randstad??
fixed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Net als de Randstad Regio Rijnmond, die moet hoognodig eens terug gegeven worden aan de Noordzee. Inclusief bewoners!
Hebben ze bij de sexlijnen nu ook al mensen met een Maastrichts accent?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef De_Vink het volgende:
En toch vind ik het wel lekker geil klinken... zo'n dronken Mââstrigsé studente die aan je oor sabbelt
Geen idee!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is er iets anders dan Limburg en de Randstad dan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef fathank het volgende:
Heerlen heeft wel de Peppermill waar je echte sletjes kan schuren.
Limburgers zijn best gezellig, ze praten alleen zo raar
Omdat de duitser verloren hebben...... en de grootste concentratie van joden in Amsterdam is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom geven we niet heel Nederland terug aan Duitsland ? Iedereen blij.
Dat heb ik wel vaker gehoordquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef De_Vink het volgende:
En toch vind ik het wel lekker geil klinken... zo'n dronken Mââstrigsé studente die aan je oor sabbelt
Remunj, manne!quote:
Die vervolgens massaal aangegeven werden door al die Amsterdammers, maar na de oorlog wel allemaal beweren "in het verzet te hebben gezeten". Wij hadden hier tenminste echte partizanen in de bossen bij Boalder...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat de duitser verloren hebben...... en de grootste concentratie van joden in Amsterdam is was.
dikke /care!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die vervolgens massaal aangegeven werden door al die Amsterdammers, maar na de oorlog wel allemaal beweren "in het verzet te hebben gezeten". Wij hadden hier tenminste echte partizanen in de bossen bij Boalder...
nee, ik doe het net om die achterlijke reacties zoals de jouwe uit te lokkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef CarolineTensen het volgende:
[..]
Ik zie jou voortdurend haatdragende posts tegen Nederlanders (in jouw woorden: Ollanders) maken. Ik weet dat de meeste Belgen woedend zijn van jaloezie op Nederland omdat heel Belgie op ieder gebied jaaaren achterloopt, maar blijf dan a.u.b. weg van een Nederlands forum en ga met je Belgiese ''compagnons'' (want 50% van de Nederlandse woorden zijn in Vlaanderen vervangen door een Franse variant) kletsenKutbelg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |