Qua voetbalsucces bedoel ik, Duitsland presteert wat. Belgie niet. Limburg ook niet.quote:
Nee hoor bah de gedachte alleen al!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een kuttopic!We zijn allemaal broeders.
of heeft holland (zuid- en noord) misschien geen binding met de rest van nederland?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Waarom zijn jullie Limbo's meteen zo verontwaardig. Jullie hebben gewoon geen binding met Nederland, face it! Is ook niet erg, verwachten wij toch ook niet van de Belgen. Maar jullie proberen zo hardnekkig vol te houden aan het feit dat jullie Nederlanders zijn. Een Nederlander dat word je niet, dat ben je.
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor bah de gedachte alleen al!
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Waarom zijn jullie Limbo's meteen zo verontwaardig. Jullie hebben gewoon geen binding met Nederland, face it! Is ook niet erg, verwachten wij toch ook niet van de Belgen. Maar jullie proberen zo hardnekkig vol te houden aan het feit dat jullie Nederlanders zijn. Een Nederlander dat word je niet, dat ben je.
Jij insinueert dingen, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vinden![]()
Als je een topic opent in Klaagbak over Limburg wordt het automatisch een Limbo bash topic, en dan is het ook echt niet raar als we enigzins verontwaardigd reageren
"ons" zout gaat naar de randstad :(quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vinden![]()
Als je een topic opent in Klaagbak over Limburg wordt het automatisch een Limbo bash topic, en dan is het ook echt niet raar als we enigzins verontwaardigd reageren
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.
Eerst was ik IT'er nu ICT'er en nu zit ik ineens ook op een bureaustoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.
We zijn allemaal broedersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een kuttopic!We zijn allemaal broeders.
Net alsof ik zou ontkennen dat het Westen veel dichtbevolkter is en veel meer economische activiteiten kentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ons" zout gaat naar de randstad :(
jij bent duidelijk een domme Ollander, want het is grammaticaal 100% correct Nederlandsquote:
Wat een eikel zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef sherezade het volgende:
hier nog zo'n mooi filmpje van een straatruzie in een gehucht in limburg
let vooral op het mooie accent
Het probleem is, dat het geen wat jij Nederland noemt, bestaat uit de Randstad. Nederland is alles, van Friesland tot Limburg. en van Holland tot aan de achterhoek. En daar ben ik trots op dat ik deel van uit maak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |