Nee hoor bah de gedachte alleen al!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een kuttopic!We zijn allemaal broeders.
of heeft holland (zuid- en noord) misschien geen binding met de rest van nederland?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Waarom zijn jullie Limbo's meteen zo verontwaardig. Jullie hebben gewoon geen binding met Nederland, face it! Is ook niet erg, verwachten wij toch ook niet van de Belgen. Maar jullie proberen zo hardnekkig vol te houden aan het feit dat jullie Nederlanders zijn. Een Nederlander dat word je niet, dat ben je.
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor bah de gedachte alleen al!
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Waarom zijn jullie Limbo's meteen zo verontwaardig. Jullie hebben gewoon geen binding met Nederland, face it! Is ook niet erg, verwachten wij toch ook niet van de Belgen. Maar jullie proberen zo hardnekkig vol te houden aan het feit dat jullie Nederlanders zijn. Een Nederlander dat word je niet, dat ben je.
Jij insinueert dingen, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vinden![]()
Als je een topic opent in Klaagbak over Limburg wordt het automatisch een Limbo bash topic, en dan is het ook echt niet raar als we enigzins verontwaardigd reageren
"ons" zout gaat naar de randstad :(quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je probeert het nu zo te verdraaien dat Limbo's een topic hebben geopend over hoe erg we Holland wel niet vinden![]()
Als je een topic opent in Klaagbak over Limburg wordt het automatisch een Limbo bash topic, en dan is het ook echt niet raar als we enigzins verontwaardigd reageren
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.
Eerst was ik IT'er nu ICT'er en nu zit ik ineens ook op een bureaustoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ICT'er spreekt vanaf zijn bureaustoel, allemaal luisteren jongens.
We zijn allemaal broedersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een kuttopic!We zijn allemaal broeders.
Net alsof ik zou ontkennen dat het Westen veel dichtbevolkter is en veel meer economische activiteiten kentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ons" zout gaat naar de randstad :(
jij bent duidelijk een domme Ollander, want het is grammaticaal 100% correct Nederlandsquote:
Wat een eikel zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef sherezade het volgende:
hier nog zo'n mooi filmpje van een straatruzie in een gehucht in limburg
let vooral op het mooie accent
Het probleem is, dat het geen wat jij Nederland noemt, bestaat uit de Randstad. Nederland is alles, van Friesland tot Limburg. en van Holland tot aan de achterhoek. En daar ben ik trots op dat ik deel van uit maak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef damsco het volgende:
Dat doen ze zelf wel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
bla bla bla bla.......Fries noemen.
nou heb ik hongerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef ehqo. het volgende:
Zoervleis.
Gewoon altijd reageren met "Zoervleis?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Zoervleis.nl | 'ne rebzjie vaan nuits en kwatsj in 't Mestreechs -
Praat toch normaal.
."
Zuurvlees is wel lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Gewoon altijd reageren met "Zoervleis? [ afbeelding ]."
We worden onafhankelijk, met Belgisch Limburg, als 1 groot Limburg. Toen er hier een jaar of wat geleden een stormlooptopique over liep, waren het met name de Randstedelingen die ons verboden om ons af te scheiden.quote:
Haha, gast, we wachten hier in Brabant met spanning af op de komst van jullie handtasjes en huppelkutjes. Neem ook maar wat multiculti's mee, pipa's inclusief. Denk dat er weinig geannexeerd zal worden aangezien de gemiddelde provinciaal vijf randstedelingen voor z'n rekening neemt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Burakius het volgende:
Opgebokt met Limburg. De Randstad als onafhankelijke natiestaat zeg ik! Daarna annexatie van heel Nederland en jullie als galleislaven verkopen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Haha, gast, we wachten hier in Brabant met spanning af op de komst van jullie handtasjes en huppelkutjes. Neem ook maar wat multiculti's mee, pipa's inclusief. Denk dat er weinig geannexeerd zal worden aangezien de gemiddelde provinciaal vijf randstedelingen voor z'n rekening neemt.
En daarna gaan we weer het bos in, bomen hakken en beren doden met onze blote vuisten.
Studierichting ICTquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
KANKER AAN LIMBURG!! KANKER VOLK MET HUN DEBIELE KANKER DIALECT,GA GEWOON NEDERLANDS PRATEN STELLETJE KANKERLIJERS!!
hA Ha1!1! ORGINEEL!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Studierichting ICT
Het is wat met de ITers vandaag. Heeft FOK! de Tweaker beveiliging uitgezet ofzo ?
Helaas, Turkije bestaat al.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Burakius het volgende:
Opgebokt met Limburg. De Randstad als onafhankelijke natiestaat zeg ik! Daarna annexatie van heel Nederland en jullie als galleislaven verkopen.
Partner in crime van gers?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
KANKER AAN LIMBURG!! KANKER VOLK MET HUN DEBIELE KANKER DIALECT,GA GEWOON NEDERLANDS PRATEN STELLETJE KANKERLIJERS!!
He VMBO'er, België heeft haar eigen Limburg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Waarom is toen de Belgen zich los maakten van Nederland niet Limburg geannexeerd. Nu zitten wij met Limburg opgescheept, terwijl het toch logischer lijkt dat de Belgen toen Limburg erbij zouden pakken gezien de scheidingslijn. Hebben de Belgen dit expres gedaan, wouden zelfs zij Limburg niet?
Klacht: Belgen die ons dubbel zo hard nakken door Limburg niet te annexeren.
Mensen, luister naar deze man want hij heeft IT gestudeerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hA Ha1!1! ORGINEEL!!
Get a life,mongooltje
Hallo Proletariër,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
He VMBO'er, België heeft haar eigen Limburg.
Ik ga hier niet eens op in,want je bent de energie niet waard...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Mensen, luister naar deze man want hij heeft IT gestudeerd!
Aldus de ITer vanuit zijn bureaustoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in,want je bent de energie niet waard...
zielige quasi intellectuelen kanker rukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |