euh nee dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo spreken ze het uit hoor.![]()
Sowieso zijn de Friezen en Limburgers beiden reserveDuitsers.
wat kom je dan in godsnaam doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Mankenelis het volgende:
Afgelopen weekend nog in Roermond en Venlo geweest, wat een godvergeten verpauperde ellende is dat zeg...
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
Maargoed ik snap in principe wel de irritatie bij Hollanders over Limbo's, zelfs ik erger me af en toe aan mijn mede Limbo's![]()
Maar dat eeuwige gebash van die hollanders die zichzelf o zo superieur voelen ten opzichte van provinciaaltjes en Limbo's enzo moet maar eens afgelopen zijn. Terwijl ze bashtopics openen drinken ze stiekem wel een Hertog Jan pilsje. En wat de fuck moet je uberhaupt in Limboland als je in de randstad woont?
Geen idee, ik kom niet uit de randstad en dat gore bier mogen ze daar ook houden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
Maargoed ik snap in principe wel de irritatie bij Hollanders over Limbo's, zelfs ik erger me af en toe aan mijn mede Limbo's![]()
Maar dat eeuwige gebash van die hollanders die zichzelf o zo superieur voelen ten opzichte van provinciaaltjes en Limbo's enzo moet maar eens afgelopen zijn. Terwijl ze bashtopics openen drinken ze stiekem wel een Hertog Jan pilsje. En wat de fuck moet je uberhaupt in Limboland als je in de randstad woont?
Niks mis met Hertog Janquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
en dan toegeven dat ze ons wel druk bezoeken, meerdere dagen achter elkaar zelfsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Mankenelis het volgende:
Afgelopen weekend nog in Roermond en Venlo geweest, wat een godvergeten verpauperde ellende is dat zeg...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Rekkie het volgende:
Arrrgh limburg, schijttaal en ver weg.
Na 5 dagen Roermond heb ik wel weer genoeg gehad voor de komende eeuw.
Als neger AIDS in een bakje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
maar die Mona reklame is echt hoe de "hollanders" ons zien ja
En Limburg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef PietPossum het volgende:
pfff dat gezeik altijd van randstadters die zichzelf superieur vinden
Ben geen limbo, maar dat gezeik op andere steden/provincies altijd![]()
behalve friesland, dat mag gewoon oprotten
jaquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
mensen uit Limburg mogen ze sowieso eens een cursus Nederlands cadeau geven bij de uitkering zeg
Friesland kan gewoon zinken hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef damsco het volgende:
Friesland mag wel bij Duitsland. Limburgers vind ik meer Belgen.
Je moet jezelf beter verdiepen in de provincie waar je zo op kotst. Een groot gedeelte heeft namelijk meer gemeen met Duitsland dan met Belgenland hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Niks mis met Hertog Jan
Maar Limburg past gewoon niet bij Nederland. Ik beschouw jullie echt als Belgen
Hoe kom je erbij dat ik kots op Limburg? Ik zeg enkel dat jullie meer gemeen hebben met Belgen dan met Nederland. Dat merk ik bijvoorbeeld al hoe jullie over Nederlanders praten, in een wij/zij wijze.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je moet jezelf beter verdiepen in de provincie waar je zo op kotst. Een groot gedeelte heeft namelijk meer gemeen met Duitsland dan met Belgenland hoor
Wilde ik net zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je moet jezelf beter verdiepen in de provincie waar je zo op kotst. Een groot gedeelte heeft namelijk meer gemeen met Duitsland dan met Belgenland hoor
Jammer dat Groningen er nog tussenin ligt. Leer je topo, domme jongen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef damsco het volgende:
Friesland mag wel bij Duitsland. Limburgers vind ik meer Belgen.
Voetbaltechnisch gezien hebben jullie meer gemeen met de Belgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat doet dat er aan af? Friesland kan daarom prima bij Duitsland horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jammer dat Groningen er nog tussenin ligt. Leer je topo, domme jongen.
Maar op basis van die redenatie stoppen we Ajax toch ook niet in Israëlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien hebben jullie meer gemeen met de Belgen.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien hebben jullie meer gemeen met de Belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |