quote:Rotterdam in 2017 meer allochtoon dan autochtoon
Rotterdam wordt jonger, zwarter en armer, kopten de kranten naar aanleiding van het COS-onderzoek deze zomer. De Rotterdamse bevolking zal de komende jaren steeds gekleurder worden. In 2017 zal het aantal inwoners van niet-Nederlandse afkomst gestegen zijn van 275.000 naar 365.000. Door migratie van autochtonen naar buurgemeenten neemt het aandeel van allochtonen in de totale stadsbevolking toe van 46 naar 57 procent
Damn wat zat ik verkeerd zegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goh, écht? Dat doet niks vanaf het feit dat jij dingen loopt te verzinnen.
Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben een allochtoon en een Limburger.
..
Dus Limburg is dat gezellige, gemoedelijke, tolerante gedeelte van Nederland, waar jij zo graag woont omdat er geen allochtonen wonen?quote:
46% en 80% is toch wel een flink verschil, of heb je nooit wiskunde gehadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
[..]
Damn wat zat ik verkeerd zeg
Limburgistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had nergens anders willen wonen. Ik verkies Limburg zelfs boven Turkije.
Vergeten dat Hollanders alles alleen letterlijk kunnen opvatten en de term bij wijze van spreken nog niet kennen. Excusesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
46% en 80% is toch wel een flink verschil, of heb je nooit wiskunde gehad?
Eng he, buitenlanders en goed kunnen rekenenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
[..]
Damn wat zat ik verkeerd zeg
er meer gemoedelijke mensen wonen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus Limburg is dat gezellige, gemoedelijke, tolerante gedeelte van Nederland, waar jij zo graag woont omdat er geen allochtonen wonen?
jaja.
Ik ben tenminste een wereldburger, lands- en provinciegrenzen bestaan niet voor mij.quote:
Ha-ha, landloos dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een wereldburger, lands- en provinciegrenzen bestaan niet voor mij.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef sherezade het volgende:
zie hier het bekende filmpje over de burenruzie in kerkradevan de vpro
[ ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn Brabanders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo spreken ze het uit hoor.![]()
Sowieso zijn de Friezen en Limburgers beiden reserveDuitsers.
Hetzelfde geldt voor mensen die denken dat de randstad louter uit criminelen bestaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de grap 'reservebelgen/duitsers' nog überhaupt in hun mond durven nemen.Serieus, ga een emmer humor kopen.
Is dat niet hetzelfde als identiteits loos? Moet je trouwens eens proberen noord korea of de vs binnen te komen met dat verhaal ^^.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben tenminste een wereldburger, lands- en provinciegrenzen bestaan niet voor mij.
idd, niets reserve aan, dat zou een keiharde belediging voor de Belgen en Duitsers zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de grap 'reservebelgen/duitsers' nog überhaupt in hun mond durven nemen.Serieus, ga een emmer humor kopen.
Inderdaad, maar het schijnt leuk te zijn je hersenen niet te gebruiken bij een internetdiscussie. Je krijgt schijnbaar bonuspunten voor kortzichtigheid en bekrompenheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mensen die denken dat de randstad louter uit criminelen bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |