ik snap niet waarom jij er last van zou hebben dat limburg gekoppeld is aan je land. blijf er gewoon weg dan. als je er zou wonen, zoals mij, had je pas echt iets om over te klagenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Waarom is toen de Belgen zich los maakten van Nederland niet Limburg geannexeerd. Nu zitten wij met Limburg opgescheept, terwijl het toch logischer lijkt dat de Belgen toen Limburg erbij zouden pakken gezien de scheidingslijn. Hebben de Belgen dit expres gedaan, wouden zelfs zij Limburg niet?
Klacht: Belgen die ons dubbel zo hard nakken door Limburg niet te annexeren.
Kom op, ik nodig jou uit om op 4 februari gezellig ff een biertje te komen trekken!?..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
HOLLANNNDDDDEERS 4-EVER
OPBOKKEN LIMBURGERS. Praat gewoon normaal en doe wat in die domme streek van jullie. Steeds meeliften opde Randstad.
Ik ben een Moslim! Als je me een chocomel aanbied kom ik miss welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Kom op, ik nodig jou uit om op 4 februari gezellig ff een biertje te komen trekken!?..
Ah, oke!..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben een Moslim! Als je me een chocomel aanbied kom ik miss wel.
Dezelfde taal spreken zou helpenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Zucht, wat mooi om te zien dat Nederlanders elkaar waarderen en eensgezind zijn!
Nee, dat leidt alleen maar tot meer conflicten, want dan zouden we elkaar verstaan..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dezelfde taal spreken zou helpen.
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, dat leidt alleen maar tot meer conflicten, want dan zouden we elkaar verstaan..
Daar is heul niks mis mee!..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef PietPossum het volgende:
[..]
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typen
(oke, muv friezen)
Zie friezen-bash topic in KLB!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef PietPossum het volgende:
[..]
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typen
(oke, muv friezen)
Jij bent toevallig een neefje van Franco? Die probeerde al andere mensen te verbieden hun eigen taal te spreken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
HOLLANNNDDDDEERS 4-EVER
OPBOKKEN LIMBURGERS. Praat gewoon normaal en doe wat in die domme streek van jullie. Steeds meeliften opde Randstad.
hierdoor ga je natuurlijke selectie echt heel erg missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
KANKER AAN LIMBURG!! KANKER VOLK MET HUN DEBIELE KANKER DIALECT,GA GEWOON NEDERLANDS PRATEN STELLETJE KANKERLIJERS!!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Limburg onafhankelijk, maar dan wel met Heerlen als hoofdstad.
Een echte Limburger zou zoiets nooit zeggen, ook niet op internet..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Limburg onafhankelijk, maar dan wel met Heerlen als hoofdstad.
Je hebt je zojuist op mijn lijst met favo FOK!kers gezetquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:50 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wacht..
In 't bronsgroen eikehout..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik had nog liever Friesland afgestoken en teruggeduwt in zee.
Tsja, wat komt er uit Limburg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |