Gewoon altijd reageren met "Zoervleis?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Zoervleis.nl | 'ne rebzjie vaan nuits en kwatsj in 't Mestreechs -
Praat toch normaal.
."
Zuurvlees is wel lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Gewoon altijd reageren met "Zoervleis? [ afbeelding ]."
We worden onafhankelijk, met Belgisch Limburg, als 1 groot Limburg. Toen er hier een jaar of wat geleden een stormlooptopique over liep, waren het met name de Randstedelingen die ons verboden om ons af te scheiden.quote:
Haha, gast, we wachten hier in Brabant met spanning af op de komst van jullie handtasjes en huppelkutjes. Neem ook maar wat multiculti's mee, pipa's inclusief. Denk dat er weinig geannexeerd zal worden aangezien de gemiddelde provinciaal vijf randstedelingen voor z'n rekening neemt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Burakius het volgende:
Opgebokt met Limburg. De Randstad als onafhankelijke natiestaat zeg ik! Daarna annexatie van heel Nederland en jullie als galleislaven verkopen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Haha, gast, we wachten hier in Brabant met spanning af op de komst van jullie handtasjes en huppelkutjes. Neem ook maar wat multiculti's mee, pipa's inclusief. Denk dat er weinig geannexeerd zal worden aangezien de gemiddelde provinciaal vijf randstedelingen voor z'n rekening neemt.
En daarna gaan we weer het bos in, bomen hakken en beren doden met onze blote vuisten.
Studierichting ICTquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
KANKER AAN LIMBURG!! KANKER VOLK MET HUN DEBIELE KANKER DIALECT,GA GEWOON NEDERLANDS PRATEN STELLETJE KANKERLIJERS!!
hA Ha1!1! ORGINEEL!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Studierichting ICT
Het is wat met de ITers vandaag. Heeft FOK! de Tweaker beveiliging uitgezet ofzo ?
Helaas, Turkije bestaat al.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Burakius het volgende:
Opgebokt met Limburg. De Randstad als onafhankelijke natiestaat zeg ik! Daarna annexatie van heel Nederland en jullie als galleislaven verkopen.
Partner in crime van gers?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
KANKER AAN LIMBURG!! KANKER VOLK MET HUN DEBIELE KANKER DIALECT,GA GEWOON NEDERLANDS PRATEN STELLETJE KANKERLIJERS!!
He VMBO'er, België heeft haar eigen Limburg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Waarom is toen de Belgen zich los maakten van Nederland niet Limburg geannexeerd. Nu zitten wij met Limburg opgescheept, terwijl het toch logischer lijkt dat de Belgen toen Limburg erbij zouden pakken gezien de scheidingslijn. Hebben de Belgen dit expres gedaan, wouden zelfs zij Limburg niet?
Klacht: Belgen die ons dubbel zo hard nakken door Limburg niet te annexeren.
Mensen, luister naar deze man want hij heeft IT gestudeerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hA Ha1!1! ORGINEEL!!
Get a life,mongooltje
Hallo Proletariër,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
He VMBO'er, België heeft haar eigen Limburg.
Ik ga hier niet eens op in,want je bent de energie niet waard...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Mensen, luister naar deze man want hij heeft IT gestudeerd!
Aldus de ITer vanuit zijn bureaustoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in,want je bent de energie niet waard...
zielige quasi intellectuelen kanker rukker
Ik zie jou voortdurend haatdragende posts tegen Nederlanders (in jouw woorden: Ollanders) maken. Ik weet dat de meeste Belgen woedend zijn van jaloezie op Nederland omdat heel Belgie op ieder gebied jaaaren achterloopt, maar blijf dan a.u.b. weg van een Nederlands forum en ga met je Belgiese ''compagnons'' (want 50% van de Nederlandse woorden zijn in Vlaanderen vervangen door een Franse variant) kletsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij bent duidelijk een domme Ollander, want het is grammaticaal 100% correct Nederlandsover fail gesproken
![]()
OT: TS moet z'n geschiedenislessen maar weer een herinstuderen; daar NL Limburg oorspronkelijk ook voor Belgie was.
Trouwens, Vlamingen houden van LimburgersMijn part zijn ze meer dan welkom in een nieuw vlaanderenland
Limburgs dialect is alleen maar sterker geworden de laatste decennia.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef CarolineTensen het volgende:
LimburgGelukkig zal dat dialect uiteindelijk verdwijnen onder invloed van de media.
We graven het stukje Nederland dat we HOLLAND noemen, gewoon af en duwen het de zee in. Stijgt het intellect in de rest van het land, kosten voor overheid dalen dramatisch en Groningen/Friesland hoort er dan ineens niet meer bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Waarom is toen de Belgen zich los maakten van Nederland niet Limburg geannexeerd. Nu zitten wij met Limburg opgescheept, terwijl het toch logischer lijkt dat de Belgen toen Limburg erbij zouden pakken gezien de scheidingslijn. Hebben de Belgen dit expres gedaan, wouden zelfs zij Limburg niet?
Raar he. Omdat wij voor jullie betalen, terwijl jij alleen maar je handje hoeft op te houden. Zolang ik voor jullie betaal maak ik mij erg druk hier om.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Ook typisch iets voor Hollanders, je zo druk maken om iets als Limburg.
Wat boeit het toch. Ik maak me ook niet druk om Hollanders hoor, echt niet.
Zolang je niet voor mij hoeft te betalen, maak ik me niet druk nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Raar he. Omdat wij voor jullie betalen, terwijl jij alleen maar je handje hoeft op te houden. Zolang ik voor jullie betaal maak ik mij erg druk hier om.
Waar wil je Friesland heen brengen dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef PietPossum het volgende:
pfff dat gezeik altijd van randstadters die zichzelf superieur vinden
Ben geen limbo, maar dat gezeik op andere steden/provincies altijd![]()
behalve friesland, dat mag gewoon oprotten
edit: ganzenherder en ladylike zeiden t al
IJsland.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Waar wil je Friesland heen brengen dan?
Nooit, wij voorkomen dat met werken, moeten jullie ook eens proberenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oh moeder, wanneer kunnen wij de vloedgolf verwachten?
Opdat het IQ-loze gepeupel weggespoeld wordt
Van Hoek van Holland via Velsen naar Almere
Goed idee man,maar dan vertrek ik. Ik hou niet zo van kouquote:
Je vergeet Alfa.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:42 schreef JohnLocke het volgende:
Een paar goede punten over Limburg als tegengeluid:Heuvels, bossen en andere natuur Hertog Jan Brand Op (gemiddeld) een uurtje van het grootste metropoolgebied van Europa (Niet de Randstad ). Ook dichtbij de mooie Ardennen en de Eifel.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.Beter dan die keelontsteking die de meeste mensen in de Randstad hebben.
Je vergat wel zoervleis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Daar vind ik altijd een zeepsmaakje aan zitten.
Oh sorry.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het was ook nog geen volledige lijst, niet in één keer al je kruit verschieten!
In 1830 hoorden wij ook bij Belgie, maar toen wilde ome Willem ons terug hebben wat ook gebeurde in 1839.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Hallo Proletariër,
Wat doet dat af aan het feit dat wij nog steeds met Limburg zitten opgescheept. Omdat ze toevallig dezelfde naam hebben?
Groetjes Veldmuis
ik snap niet waarom jij er last van zou hebben dat limburg gekoppeld is aan je land. blijf er gewoon weg dan. als je er zou wonen, zoals mij, had je pas echt iets om over te klagenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Kom op, ik nodig jou uit om op 4 februari gezellig ff een biertje te komen trekken!?..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
HOLLANNNDDDDEERS 4-EVER
OPBOKKEN LIMBURGERS. Praat gewoon normaal en doe wat in die domme streek van jullie. Steeds meeliften opde Randstad.
Ik ben een Moslim! Als je me een chocomel aanbied kom ik miss welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Kom op, ik nodig jou uit om op 4 februari gezellig ff een biertje te komen trekken!?..
Ah, oke!..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben een Moslim! Als je me een chocomel aanbied kom ik miss wel.
Dezelfde taal spreken zou helpenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Zucht, wat mooi om te zien dat Nederlanders elkaar waarderen en eensgezind zijn!
Nee, dat leidt alleen maar tot meer conflicten, want dan zouden we elkaar verstaan..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dezelfde taal spreken zou helpen.
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, dat leidt alleen maar tot meer conflicten, want dan zouden we elkaar verstaan..
Daar is heul niks mis mee!..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef PietPossum het volgende:
[..]
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typen
(oke, muv friezen)
Zie friezen-bash topic in KLB!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef PietPossum het volgende:
[..]
en daar gaat t mis met internet: iedereen kan elkaar wel verstaan als we typen
(oke, muv friezen)
Jij bent toevallig een neefje van Franco? Die probeerde al andere mensen te verbieden hun eigen taal te spreken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
HOLLANNNDDDDEERS 4-EVER
OPBOKKEN LIMBURGERS. Praat gewoon normaal en doe wat in die domme streek van jullie. Steeds meeliften opde Randstad.
hierdoor ga je natuurlijke selectie echt heel erg missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef amvrosios het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |