okay voor de loverboys is Heerlen en de Pepp wel geschikt jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef fathank het volgende:
Heerlen heeft wel de Peppermill waar je echte sletjes kan schuren.
Limburgers zijn best gezellig, ze praten alleen zo raar
Combineer het met een tripje naar het gaaies/jaja/gaia-park en je hebt zo'n beetje het complete dierenrijk gecoverd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:39 schreef fathank het volgende:
Wat denk je, dat ik voor m'n lol 200 kilometer ga rijden om naar een stel kampratten te kijken?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef fathank het volgende:
Ik ben dr 1 keer geweest met een weekendje weg met 't voetbalteam. Wat een publiek komt daar op af zeg.
Lag er buiten op de stoep nog zo'n griet knock-out zichzelf onder te pissen. Moet je maar van de G afblijven domme snol.
Nee dat zou de economie van Nederland niet ten goede komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Net als de Randstad, die moet hoognodig eens terug gegeven worden aan de Noordzee. Inclusief bewoners!
is er iets anders dan Limburg en de Randstad dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat zou de economie van Nederland niet ten goede komen.
Waarom reageert elke belg toch altijd op negatieve uitlatingen over Limburg, gelijk met een vergelijing over de Randstad??
fixed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Net als de Randstad Regio Rijnmond, die moet hoognodig eens terug gegeven worden aan de Noordzee. Inclusief bewoners!
Hebben ze bij de sexlijnen nu ook al mensen met een Maastrichts accent?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef De_Vink het volgende:
En toch vind ik het wel lekker geil klinken... zo'n dronken Mââstrigsé studente die aan je oor sabbelt
Geen idee!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is er iets anders dan Limburg en de Randstad dan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef fathank het volgende:
Heerlen heeft wel de Peppermill waar je echte sletjes kan schuren.
Limburgers zijn best gezellig, ze praten alleen zo raar
Omdat de duitser verloren hebben...... en de grootste concentratie van joden in Amsterdam is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom geven we niet heel Nederland terug aan Duitsland ? Iedereen blij.
Dat heb ik wel vaker gehoordquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef De_Vink het volgende:
En toch vind ik het wel lekker geil klinken... zo'n dronken Mââstrigsé studente die aan je oor sabbelt
Remunj, manne!quote:
Die vervolgens massaal aangegeven werden door al die Amsterdammers, maar na de oorlog wel allemaal beweren "in het verzet te hebben gezeten". Wij hadden hier tenminste echte partizanen in de bossen bij Boalder...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat de duitser verloren hebben...... en de grootste concentratie van joden in Amsterdam is was.
dikke /care!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die vervolgens massaal aangegeven werden door al die Amsterdammers, maar na de oorlog wel allemaal beweren "in het verzet te hebben gezeten". Wij hadden hier tenminste echte partizanen in de bossen bij Boalder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |