Hehe, en was ze knap?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
BRITT moest nog aan je denken vandaag... had passagier die britt heet ghehe
oh wacht meost ook haar foto bekijkenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh wacht meost ook haar foto bekijken(geen idee meer dus
dacht alleen nog maar aan jou
)
Ik wil je ook wel een andere keer fouilleren hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef lezzer het volgende:
Zeg, KZ, jij fouilleert zeker niet op vluchten naar Hong Kong?
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef Alicey het volgende:
We willen allemaal door KZ gefouilleerd worden?
LOL ze had zeker ook wel schik in jouw reactie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad en toen "wist" ik nog niet van mijn geaardheid..... Had ik een jaar niet gefouilleerd en eerste vrouw die ik fouilleerde zei toen ik over haar borsten ging van "oeh you do it so gently" Ik dus helemaal rood, en haar zo snel mogelijk afgefouilleerd
En dan KZ zeker lekker nerveus maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoiets van, als het dan toch moet, dan het liefst door een leuke pot.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe voelden die politieagenten zich daarbij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Qebbel het volgende:
Wij stonden trouwens laatst in de Rock (gay/lesbian club aan de Amstel), kwam er een grote fouilleer-actie van de politie, ivm wapens, of iets dergelijks. Iedereen werkte braaf mee. Het overgrote deel van de mensen die daar komen zijn dus homo of lesbo. Maar alle vrouwen werden natuurlijk door vrouwen gefouilleerd en mannen door mannen. Gaf wel hilarische taferelen. Nichtenhumor!
Je hebt in je voordeur ook gewoon een detectiepoortje laten inbouwen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik fouilleer jullie allemaal met liefde hoor... en dan niet eens noodzakelijk op schiphol
neen ik doe gewoon 100% checkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt in je voordeur ook gewoon een detectiepoortje laten inbouwen?
depends on who it isquote:
idd en daar ben ik gevoelig voor (en ik hou er een gezond kleurtje aan overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Alicey het volgende:
Hmm, zonnebank! Moet ik ook eens doen... Men zegt tenslotte dat het goed werkt tegen winterdipjes enzo..
Kleurtje is ook nog eens mooi meegenomen idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd en daar ben ik gevoelig voor (en ik hou er een gezond kleurtje aan over)
Ik vind dat zo lelijk in de winterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleurtje is ook nog eens mooi meegenomen idd.
Echt erg bruin (behalve dan als de huidskleur van nature bruin of zwart isquote:
ik ben niet van dat ranzige zonnebank bruin, mijn kleurtje komt heel natuurlijk over (mensen denken altijd dat ik op vakantie ben geweestquote:
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik kreeg te vaak de opmerking " voel je je wel goed je bent zo bleek " da word je op den duur zat
Eigenlijk bestaat dat niet, aangezien gebruinde huid beschadigde huid isquote:
Hmm dat laatste betwijfel ik. Hoewel ik daarbij misschien weer wel teveel uit ga van mezelf..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.
Ik wou eigenlijk gewoon dat mensen niet zoveel over andere mensen opmerkten... want het is echt zelden bezorgdheid of je echt ziek bent, het is meer "oh ik merk iets op dat buiten de norm valt, laat ik er wat van zeggen, kijken wat het is".
Maar is die beschadiging ook ongezond?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Eigenlijk bestaat dat niet, aangezien gebruinde huid beschadigde huid is
ik voel me sowieso zelf ook beter sinds ik niet zo wit meer ben. en dat is natuurlijk nog veel belangrijker dan wat andere vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die krijg ik al mijn hele leven. Bij mijn huidige "problemen" stelt het weinig voor.
Ik wou eigenlijk gewoon dat mensen niet zoveel over andere mensen opmerkten... want het is echt zelden bezorgdheid of je echt ziek bent, het is meer "oh ik merk iets op dat buiten de norm valt, laat ik er wat van zeggen, kijken wat het is".
volgens mij is alleen verbranding ongezond....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is die beschadiging ook ongezond?
Op de lange termijn wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is die beschadiging ook ongezond?
Lang niet gezienquote:
Bruining zorgt juist voor bescherming tegen verbranding, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij is alleen verbranding ongezond....
Films zijn altijd beter dan foto's.quote:
Indirect. Dat komt namelijk omdat er minder huid over is dat kan verbrandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bruining zorgt juist voor bescherming tegen verbranding, als ik me niet vergis.
Hoewel het ook wel weer prettig is wanneer je niet steeds opmerkingen krijgt. Ik ben een hele tijd graatmager geweest. Gelukkig had en heb ik een dusdanig gezonde eetlust dat mensen die bang waren dat ik aan anorexia leed snel van die gedachte af stapten, maar toch...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik voel me sowieso zelf ook beter sinds ik niet zo wit meer ben. en dat is natuurlijk nog veel belangrijker dan wat andere vinden
Dat lijkt mij vrij direct juist, of mis ik iets?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Indirect. Dat komt namelijk omdat er minder huid over is dat kan verbranden
Dat laatste, en natuurlijk verhoogde kans op huidkanker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Puur door het bruin zijn, of door een overdosis UV?
Nou ja de huid die er nog is verbrandt wel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij direct juist, of mis ik iets?
Ja, maar dat had je anders toch wel gehad..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja de huid die er nog is verbrandt wel natuurlijk
Kortom, bruin zijn is niets mis mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat laatste, en natuurlijk verhoogde kans op huidkanker.
Neuh. Maar zoals gezegd, ik vind het niet zo mooi in de winterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kortom, bruin zijn is niets mis mee.
Dat had je al gezegd ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Neuh. Maar zoals gezegd, ik vind het niet zo mooi in de winter
Damn, moet je niet hebben met dit weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl kachel kapt er mee (dus warm water ook....) nu maar hopen dat ik hem aankrijg
cv ketel....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Damn, moet je niet hebben met dit weer.
CV ketel of moederhaard of ... ?
Hmmm die dingen heb ik verder ook geen ervaring mee.quote:
vlam is uit, proberen weer aan te krijgen en dat lukt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm die dingen heb ik verder ook geen ervaring mee.
Heeft zo'n ding niet gewoon lampjes ofzo om aan te geven als er iets mis is?
Waakvlam wil ook niet aan? *quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vlam is uit, proberen weer aan te krijgen en dat lukt niet
Ik douche altijd 's avonds. Heerlijk om dan nog even in pyjama ofzo rond te lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo heerlijk (al haat ik avond douchen haha)
ik ben dus een ochtend doucher... geen douche is niet wakkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik douche altijd 's avonds. Heerlijk om dan nog even in pyjama ofzo rond te lopen![]()
Oh ik ook wel. Zeker als er een leuk meisje in zitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Qebbel het volgende:
Het aller aller allerliefste zou ik een bad hebben. Daar kan ik, zonder grappen, dagelijks uren in verslijten.
Nou, kijk, zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar een gewoon bad?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef lezzer het volgende:
wij zitten best vaak in bad.
Als we over een paar jaar de badkamer verbouwen komt er een tweepersoons jacuzzi in
Ik vind het wel fijn. Al is het alleen maar omdat we geen telefoon op de badkamer hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, kijk, zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen. Maar een gewoon bad?
Ja, wij hebben een stomme tobbe uit de jaren zeventigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn. Al is het alleen maar omdat we geen telefoon op de badkamer hebbenWij hebben trouwens wel een breed bad.
Even een moment voor z'n tweeën zeg maar.
Dat kan natuurlijk nog beter in een jacuzzi, dat moet gezegd
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik ook wel. Zeker als er een leuk meisje in zit
Elke moord wordt tegenwoordig een familiedrama genoemd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:02 schreef Vanyel het volgende:
Wat is tegenwoordig eigenlijk een familiedrama? Tis meer dan een drama in de familie, das helder.
Als ze nou doelen op moord-zelfmoord binnen het gezin, snap ik de woordkeus wel, hoe stom het ook klinkt. Want lezzer, was het bij beide slachtoffers zelfmoord?
ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:Maar weet die iemand dan ook wie jij bent? Ik heb goeie hoop dat van mijn werk niemand mij op FOK zou herkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Mogguh Logi! En de restquote:
Ik ook, maar je weet maar nooit....quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar weet die iemand dan ook wie jij bent? Ik heb goeie hoop dat van mijn werk niemand mij op FOK zou herkennen.
Ik zit de hele dag op internet voor mijn werk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Vanyel het volgende:
Altijd naar!
Ik fok tegenwoordig vrijwel niet op werk, en als ik het doe doe ik het via de telefoon.
Stukken veiliger!
Nee, maar ik kan er niet internetten..quote:
geen kantoorbaan dus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er niet internetten..
Ja dat is inderdaad wel zo.quote:Of je echt geld kunt verdienen in loondienst ligt toch ook een beetje aan je baan, niet?
Jawel, maar een werkgever uit de steentijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef lezzer het volgende:
geen kantoorbaan dus?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jawel, maar een werkgever uit de steentijd.
Internet bestaat uit een stuk rots met hiëroglyfen er in?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jawel, maar een werkgever uit de steentijd.
Twee blikken met een touwquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Internet bestaat uit een stuk rots met hiëroglyfen er in?
Maarja, een houtvuurtje maken en met een katoenen lap gaan zwaaien is ook weer niet zonder risico..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Vanyel het volgende:
Een afschuwelijk gevaarlijk systeem, waar je een dikke muur omheen moet bouwen met hoogstens een paar gaatjes erin voor strikt noodzakelijke pagina's.
En jullie hebben geen dongel met de collega's?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Vanyel het volgende:
Een afschuwelijk gevaarlijk systeem, waar je een dikke muur omheen moet bouwen met hoogstens een paar gaatjes erin voor strikt noodzakelijke pagina's.
Serieus niet?quote:
Goede foto voor een telefoon-foto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
ff mooie foto
[ afbeelding ]
gemaakt met mijn telefoon
Ook wel echte Japanse drukte.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Avey het volgende:
Mooi
Mijn bijdrage, Shibuya Crossing in Tokyo (volgens eigen zeggen de druktste ter wereld):
http://img696.imageshack.us/img696/5499/dsc00063o.jpg
Is er een weg??quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Avey het volgende:
Mooi
Mijn bijdrage, Shibuya Crossing in Tokyo (volgens eigen zeggen de druktste ter wereld):
http://img696.imageshack.us/img696/5499/dsc00063o.jpg
gedeelte bij het aquarium is behoorlijk veranderd. Dat is eindelijk klaar. Er zijn weer ijsberen enzo en nog wat andere winterse dieren zoals sneeuwuil (hedwig) en poolvosjes e.d.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goede foto voor een telefoon-foto.
Is er eik nog veel veranderd in de dierentuin ten opzichte van zeg 2 jaar terug?
Hmm... Het zou haast een bezoekje waard zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gedeelte bij het aquarium is behoorlijk veranderd. Dat is eindelijk klaar. Er zijn weer ijsberen enzo en nog wat andere winterse dieren zoals sneeuwuil (hedwig) en poolvosjes e.d.
ff wachten tot na de winter dan is ze er weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Het zou haast een bezoekje waard zijn.
dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen!
Mooie foto's KZ en Avey! Die starbucks ook weer. Je kunt trouwens live de bevalling van de Nederlandse Knut in Blijdorp volgen via webcam
. Is ook een topic over. Het lijkt alsof die cam stilstaat, maar dat komt omdat mama ijsbeer zo stil slaapt! Je zie haar wel ademen en soms beweegt ze
.
Hmm kleine ijsbeertjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ff wachten tot na de winter dan is ze er weer
[..]
dat dus
What's up, babe?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:19 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal
SC, mijn CD-speler! Wat doe je?
Ja serieus, die zijn echt overalquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen!
Mooie foto's KZ en Avey! Die starbucks ook weer
Toen ik vanochtend weer aan het slalommen was om de deelnemers aan het Rotterdams-Russische roulette, vond ik dat de blower een raar geluid maakte. Nadat mijn wakkerheid enige voortgang had geboekt, kwam ik tot de conclusie dat de blower normaal klonk, maar dat er geen muziek speelde. De source stond echter wel op de MCD, maar het ding speelde niet... Vandaar dat ik me afvroeg wat je ermee gedaan hebt.quote:
Waar zit pauze dan?quote:
Njah, maf dan.quote:edit: geen idee, gisterennacht deed 'ie het nog lekker hard...
Waar is dat van?quote:Seek her,
Seduce her,
Tame her,
Blame her,
Feast on it all.
With awakening the tears will begin.
To my everlasting shame silence took me.
Kennelijk ben je populair.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef Avey het volgende:
Christ, mijn fotoboek. 1100 views, 61 reacties.
Waar is het dan goed voor?
Nou ja username+avatar prompt natuurlijk om te kijken, maar dan kunnen ze toch wel wat achterlaten?quote:
Vind ik ook wel. Kijken is posten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja username+avatar prompt natuurlijk om te kijken, maar dan kunnen ze toch wel wat achterlaten?
Als taalliefhebber ligt hier een uitdagingquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik post kijk incidenteel en nooit wat
Multi interpretabel in ieder gevalquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Als taalliefhebber ligt hier een uitdaging
Je weet dat die mensen voor een hongerloontje onder enorme tijdsdruk werken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb maar eens een klacht in gediend bij de ptt tnt.
We hebben een proppende postbode, en nou heb ik mijn beoordeling thuisgekregen en daar zit dus weer een dikke vouw in![]()
Héb ik eens een vette beoordeling met bonus, zit er een vouw in
Jammer dan, moet ie maar een andere baan zoeken. Zo met andermans post omgaan is stom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je weet dat die mensen voor een hongerloontje onder enorme tijdsdruk werken?. Zijn volgende beoordeling zal wel niet al te best zijn dan.
Euh, ja, dat denk ik dan ook eigenlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dan, moet ie maar een andere baan zoeken. Zo met andermans post omgaan is stom.
Ik moet mijn werk toch ook gewoon doen? Ik ben ambtenaar, kun je nagaan wat er allemaal tegen mij gezegd wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet iedereen heeft de keuze om ff van baan te switchen (en al helemaal niet in deze tijd)
Aah kom nou toch, dit is gewoon zout op een slak leggen. Totaal nutteloos om je zelfs maar aan te irriteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dan, moet ie maar een andere baan zoeken. Zo met andermans post omgaan is stom.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet mijn werk toch ook gewoon doen? Ik ben ambtenaar, kun je nagaan wat er allemaal tegen mij gezegd wordt.![]()
Bovendien, heb ik een heel brave opmerking gemaakt in de trant van "wellicht dat julliie dit eens met de betreffende bezorger kunnen bespreken".
Hij hoeft toch niet weg? Hij moet stoppen met proppen. Misschien heeft hij het wel helemaal niet in de gaten ofzo.
Oh, en ik heb een grotere gleuf sleuf dan zo'n ouderwetse
Die mensen werken met targets. Ze moeten binnen zoveel tijd zoveel poststukken bezorgen. Target niet halen betekent ontslag. Ze zijn dan ook gek op flatgebouwen want dat bezorgt wel zo makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder snap ik écht niet waar je je druk om maakt. WTF, een vouw in je goeie beoordeling. Who gives a damn? Strijk 'm glad, opgelost. Als je post nou elke keer gescheurd uit je brievenbus komt, dan kan ik er nog inkomen. Maar dit vind ik persoonlijk prinsessengedrag, zelfs al breng je het lief.Jouw postbode krijgt nu sowieso op zijn lazer. No offence trouwens, ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Je moet eens zien hoe mijn post eruit ziet trouwens. Regelmatig onder de modder, gewoon dubbelgevouwen met zo'n echte vouwnaad erin, foldertjes worden sowieso altijd gepropt. Ik had laatst een brief die half open lag. Ik zie gewoon niet zo in waarom ik daar tijd en energie aan moet verspillen, zeker als ik me bedenk dat de postbode niet benijdenswaardig is.
edit: herinner me wel een incident met mijn TV-gids destijds, die werd altijd dusdanig gepropt dat ik 'm scheurde bij het opendoen van de brievenbus. Kwam de postbode een keer tegen, gewoon even een praatje gemaakt en gevraagd hoe hij dat ding er toch iedere keer in deed? Ik hoefde niet eens te vragen, hij deed het daarna gewoon anders (in de hele straat).
[ Bericht 2% gewijzigd door Seven. op 14-01-2010 19:47:49 ]Resistance is futile.
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef lezzer het volgende:
Ik moet mijn werk toch ook gewoon doen? Ik ben ambtenaar, kun je nagaan wat er allemaal tegen mij gezegd wordt.![]()
quote:Oh, en ik heb een grotere gleuf sleuf dan zo'n ouderwetse
Mgihihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
dat was toch ook het probleem met ambtenaren??quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks.
jups, iig hier in den haag welquote:
Grensgevalletje. Kán gebeuren zo af en toe. Indien wekelijks: even een keer de postbode opwachten, of een briefje voor hem maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind dat een postbode ook met post wel netjes om mag gaan. Bij een vriendin zat er een kaart (met fotoafbeelding) dubbelgevouwen klem tussen de brievenbus. Hele dikke vouw door een fotokaart, en ja, ik vind dat wel zonde als dat gebeurt. Ik snap dat post niet onkwetsbaar is, maar dubbelvouwen.
Dat dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind dat een postbode ook met post wel netjes om mag gaan. Bij een vriendin zat er een kaart (met fotoafbeelding) dubbelgevouwen klem tussen de brievenbus. Hele dikke vouw door een fotokaart, en ja, ik vind dat wel zonde als dat gebeurt. Ik snap dat post niet onkwetsbaar is, maar dubbelvouwen.
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar een ongelukje kan óók heel vervelend zijn, en daar mag je ook best een beetje gefrustreerd van worden. Niet dat we gelijk de centrale gebeld hebben met een enorme klacht en eis voor ontslagquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Grensgevalletje. Kán gebeuren zo af en toe. Indien wekelijks: even een keer de postbode opwachten, of een briefje voor hem maken.
ook zij hebben wel eens kut dagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar een ongelukje kan óók heel vervelend zijn, en daar mag je ook best een beetje gefrustreerd van worden. Niet dat we gelijk de centrale gebeld hebben met een enorme klacht en eis voor ontslag.
Dan moet je dus geen postbode worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ook zij hebben wel eens kut dagenik zou dat ongeveer elke regenbui hebben als ik postbode was
liever dat iemand een kutbaan heeft dan geen baan en bijstand trekt omdat die persoon het verdomt om te werken....quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen postbode worden.
Het is net als dat argument van "serveersters leven van de fooi, dus ik geef fooi". Het is niet mijn probleem dat ze die baan hebben, ik verwacht goeie service omdat het bij de functieomschrijving hoort, niet omdat zij een kutbaan heeft en extra geld nodig heeft.
Dat begreep ik ook, en ik snap als geen ander waar de irritatie vandaan komt (zie ook mijn post over modder, opengescheurde poststukken etc). Maar dan nog vind ik een klacht indienen zonder overleg over the top. Het is net als naar de huurbaas bellen zonder eerst even aan te kloppen bij de buurman zelf bij geluidsoverlast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
Ik begreep uit Lezzers post dat het vaker voorkwam, anders noem je iemand geen "proppende postbode".
Gaat niet op want je beloont de postbode niet extra voor de geleverde service. Ik geef alleen fooi als het eten goed is en netjes geserveerd trouwens. Oh oh, wat zul jij het zwaar hebben daar in de USA als je uit eten gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen postbode worden.
Het is net als dat argument van "serveersters leven van de fooi, dus ik geef fooi". Het is niet mijn probleem dat ze die baan hebben, ik verwacht goeie service omdat het bij de functieomschrijving hoort, niet omdat zij een kutbaan heeft en extra geld nodig heeft.
ciao bella!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er vandoor
nog ff uurtje tv kieken in bed en dan slapen... wekkertje gaat weer om 5:30 af
Kun je nagaan. Die postbode moet gewoon netjes zijn werk doen. En overleg kan natuurlijk alleen als je hem eens tegen het lijf loopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat niet op want je beloont de postbode niet extra voor de geleverde service. Ik geef alleen fooi als het eten goed is en netjes geserveerd trouwens. Oh oh, wat zul jij het zwaar hebben daar in de USA als je uit eten gaat.
Dat is de discussie en niet de fooi, beloning of werkdruk.quote:Het is net als naar de huurbaas bellen zonder eerst even aan te kloppen bij de buurman zelf bij geluidsoverlast.
Jij denkt toch zeker niet dat ik tijd heb om de hele dag te gaan zitten wachten tot de bewuste postbode een keer langs komt om hem daar op aan te sprekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook, en ik snap als geen ander waar de irritatie vandaan komt (zie ook mijn post over modder, opengescheurde poststukken etc). Maar dan nog vind ik een klacht indienen zonder overleg over the top. Het is net als naar de huurbaas bellen zonder eerst even aan te kloppen bij de buurman zelf bij geluidsoverlast.
Nou, mij verbaast het anders wel heel erg dat jij zo overtrokken reageertquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Seven. het volgende:. Waarom verbaast het me niet dat je zo reageert?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Pixie. het volgende:
Hallo Ik kom ook maar is spieken hier
[Lesbeau] #243 Waar we veel q(w)ebbelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Seven. het volgende:
Nope, dat is echt niks voor mij. De discussie ging verder met wonderer en had weinig meer met jouw situatie te maken.
Het gaat anders nog immer, ook in de discussie met wonderer, over dat jij het aso vindt om een klacht in te dienen als iemand zijn werk niet goed doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Seven. het volgende:
Nope, dat is echt niks voor mij. De discussie ging verder met wonderer en had weinig meer met jouw situatie te maken.
Waarom maak je je ineens zo druk wat ik ervan vind? Je moet zelf weten hoe je erop reageert, ik zou me er niet zo druk om maken, da's alles. Ronduit lomp vind ik overdreven trouwens. Maar het was niet de bedoeling om je te kwetsen, ik vond na jouw eerste post dat je overdreven reageert. En je laatste post vond ik ook over the top, maar nogmaals: just an opinion.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
[Lesbeau] #243 Waar we veel q(w)ebbelen
Deze post is gewoon ronduit lomp, en rechtstreeks aan mij gericht.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het gaat anders nog immer, ook in de discussie met wonderer, over dat jij het aso vindt om een klacht in te dienen als iemand zijn werk niet goed doet.
Overigens snap ik niet wat er zo bijzonder is aan hoe lezzer reageert
Dit is anders een hele andere toon dan je eerste post.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Ik heb gewoon een nette mail gemaakt, naar een commercieel bedrijft dat leeft van feedback van klanten. Zonder feedback geen bedrijf.
Ik ben zelf in mijn werk alitjd blij met feedback van mijn klanten. Daar kan ik wat mee. Met positieve en met negatieve opmerkingen.
volgens mij doet lezzer net als ik, pas nuanceren als het nut heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit is anders een hele andere toon dan je eerste post.
Nou ja, de eerste post hierover kwam op mij zeer neerbuigend over. Ik had alleen deze keer nou eens niet zoiets van 'laat maar gaan' omdat iemand anders er gezeik mee krijgt. lezzer, het is niets persoonlijks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
volgens mij doet lezzer net als ik, pas nuanceren als het nut heeftAls je tussendoor even een losse opmerking maakt over die vervelende postbode en daar geen discussie op verwacht, ga je niet moeilijk doen en je post erg zorgzaam formuleren. Ik tenminste niet
Die eerste zin plusquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Seven. het volgende:
Nog zoiets voorspelbaars. Ik zeg nergens dat ik het aso vind, iemands woorden verdraaien is een kunst.
Van op een normaal niveau discussieren is nog nooit iemand slechter geworden hoor mopje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef Seven. het volgende:
Nou, boehoe. Ik heb het toch gezegd? En voorspelbaar in de zin dat jullie het altijd met elkaar eens zijn. En je verdraait wel degelijk mijn woorden, tenslotte is het niet asociaal om een klacht in te dienen over slechte service. JIJ geeft die lading eraan terwijl ik het totaal niet asociaal vond.
Omdat ik boehoe zeg? Waarna jij direct reageert met mopje?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van op een normaal niveau discussieren is nog nooit iemand slechter geworden hoor mopje.
Oeh. Nice!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lalalaa.w
Nouja, ik heb denk ik toch liever iemand op de bank en iemand anders die redelijke service biedt, dan iemand die kutservice biedt, maar omwille van het feit dat hij anders op de bank gaat zitten er niet op aangesproken wordt...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
liever dat iemand een kutbaan heeft dan geen baan en bijstand trekt omdat die persoon het verdomt om te werken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ze voor mij heeft, maar we gaan elkaar sowieso nog een mooi cadeau geven, omdat we ook allebei jarig zijn in januari en we dus anniversary hebben.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef Qebbel het volgende:
Ff spoileren. Volgens mij leest ze nooit fok, maar je weet nooit...Klinkt super allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ze voor mij heeft, maar we gaan elkaar sowieso nog een mooi cadeau geven, omdat we ook allebei jarig zijn in januari en we dus anniversary hebben.![]()
Is er iets met je rug aan de hand ofzo? Jeetje, doodeng zoiets!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef Knuffelzacht het volgende:![]()
![]()
![]()
zat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk.... voel ik mijn rug ineens warm worden en mijn benen uitvallenik soort van fiets afgestapt, die op de grond laten donderen, gevraagd aan iemand of die hem ajb wilde oprapen en op de stoep wilde zetten. Ik pa wakker gebeld of hij me kon halen (ik maar in de tussentijd naar station gestrompeld om fiets in de stalling te zetten, mensen daar waren zo vriendelijk om mijn fiets weg te zetten) Naar huisarts geweest.... spasme in mijn spieren... dus ik ga de komende dagen zo stoned als een kanarie zijn.... paracetamol met codeinne en 2mg diazepam gehad voor 4 a 6x per dag
het zit me de laatste tijd niet mee qua gezondheid
Kan het ziekenhuis er niets mee, of willen ze er niets mee? Hopelijk gaat het snel weer beter iig!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb al jaren problemen met mijn rug maar neit ernstig genoeg dat het ziekenhuis er wat mee kan. vorige jaar 2x extreme pijn gehad... maar 1x kwam door het feit dati k me rug had gekneusd en andere keer omdat ik 2 wkn lang geen flikker kon vanwege afkicken van anti depressiva... maar sinds die kneusing in me rug is het sowieso bal... geen fatsoenlijke periode zonder pijn meer gehad
dit vond ik ook niet tof nee omdat ik dus bijna bij het station stond dus ook niet kon zeggen van goh loop wel naar huis... heb echt staan janken van de pijn buiten
Congrats!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:41 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen! Ik heb vandaag een jaar met mijnvriendinnetje
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Thanks.quote:
Damn woman, wat gebeurt er toch allemaal? Ik zou echt in paniek raken, denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
![]()
![]()
![]()
zat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk.... voel ik mijn rug ineens warm worden en mijn benen uitvallenik soort van fiets afgestapt, die op de grond laten donderen, gevraagd aan iemand of die hem ajb wilde oprapen en op de stoep wilde zetten. Ik pa wakker gebeld of hij me kon halen (ik maar in de tussentijd naar station gestrompeld om fiets in de stalling te zetten, mensen daar waren zo vriendelijk om mijn fiets weg te zetten) Naar huisarts geweest.... spasme in mijn spieren... dus ik ga de komende dagen zo stoned als een kanarie zijn.... paracetamol met codeinne en 2mg diazepam gehad voor 4 a 6x per dag
het zit me de laatste tijd niet mee qua gezondheid
Ja, je moet blijkbaar rechtstreeks tot de mensen spreken of zo voordat ze in actie komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik lig nu op bed maar kan geen houding vinden... op het moment dat het gebeurde raakte ik ook wel wat in paniek... kon me gelukkig snel herpakken.... Ik was echt ff bang voor acuute hernia....
ook wel apart om te zien dat mensen hoorde dat ik hardop au au au riep en er niet eens op reageerde....
jaaah maar er waren maar 1 of 2 passanten toen het gebeurdequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt goed Qebbel!
Klinkt kut KZ. Rugpijn is zo irritant altijd. Bij mij speelt mijn rug nu ook weer op omdat ik al anderhalve week stilzit. Best onhandig trouwens, als je je been niet kunt buigen en je rug eigenlijk ook niet. Leuk effect als je je krukken laat vallen
Wb die mensen die niet helpen: dat komt vaak door bystander effect, niet omdat mensen niet willen helpen of graag naar hun lunch gaan.
Hoe meer getuigen, hoe minder je geneigd bent iets te doen. Das deels omdat je dan het gevoel hebt dat de anderen ook (of nog meer) verantwoordelijk zijn, deels omdat je je gedrag spiegelt aan dat van anderen. Als een ander niks doet, doe je zelf ook niks. Als er maar 1 iemand in de buurt was geweest was de kans groter dat die wel geholpen had.
Daarom krijg je bij BHV en dat soort dingen ook altijd de opdracht om bij een 'ramp' iemand persoonlijk aan te spreken: "Jij gaat nu 112 bellen en komt daarna bij me terug".
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Qebbel het volgende:
Thnx ieders!
Jeetje KZ!!! Wat super klote voor je!![]()
Voor jou:
[ afbeelding ]
hmm, dat zijn dan gewoon eikels!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaah maar er waren maar 1 of 2 passanten toen het gebeurde
dankje lieverdquote:
wie weet kan ik morgen of overmorgen lekker veel online mwf2 spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:20 schreef Brittie het volgende:
Wat een ziekenboeg toch weer
Kz!
En feli Qebbel
Op de PS3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie weet kan ik morgen of overmorgen lekker veel online mwf2 spelen
tja jij bent zo dom om een xbox te kopenquote:
Nee, dat was niet dom, meer een actie van bewust zijn van je eigen portemonneequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja jij bent zo dom om een xbox te kopen(al kan het zijn als dat project natal aanslaat dat ik er ook weer 1 neem
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou me mam en een vriendin komen zo hierheen, ik ga kapot van de pijn in me rug en been.... elke keer als ik probeer op te staan stort ik weer ter aarde.... lijkt wel of me rechterbeen niet wil werken.... dus of zo weer langs huisarts of langs de ehbo....
Als ik dat wist zou ik al een stuk blijer zijn. Het is blijkbaar nog steeds moeilijk om een diagnose te stellen, laat staan een prognose te geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
@vanyel, hoe lang moet jij eigenlijk nog kutten met krukken??
we zijn beide zieligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik al een stuk blijer zijn. Het is blijkbaar nog steeds moeilijk om een diagnose te stellen, laat staan een prognose te geven.
Op het moment ben jij zieliger hoor. Hoewel dat heeeel anders voelt als ik stuntelend probeer mijn ontbijt van de keuken naar de woonkamer te krijgen
Maar wat dan wel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
we zijn beide zielig![]()
nou net terug uit ziekenhuis.... ze zeggen dat het geen hernia is
Hopelijk ben je er gewoon snel weer van af, want Tramadol verneukt wel je concentratievermogen.quote:maar waren wel verbaasd over medicatie keuzen van de HA heb nu wat anders gekregen tramadol icm paracetamol gekregen... dat zou qua pijnremming het dichtst in de buurt moeten komen bij morfine... mja ben mijn ziekenboeg tijd in de laatste 1,5 maand wel zat nu
ik heb adhd ik heb sowieso al geen concentratie vermogenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat dan wel?
[..]
Hopelijk ben je er gewoon snel weer van af, want Tramadol verneukt wel je concentratievermogen.
Sterkte!![]()
Iig fijn dat je niet meer zoveel pijn hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb adhd ik heb sowieso al geen concentratie vermogenen ik kan nu toch sowieso niet werken.... dus dat maakt niet zo veel uit. Merkte vanacht alleen dat ik ff heel duizelig werd toen ik naar wc ging. Mja het werkt iig echt pijnstillend ipv wat de huisarts me telkens voorschrijft......
Oh blehhh dat is zo irritantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
geweldig... me boven buren hebben weer eens hardcore aan
enne hoi brittie
Waarom wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Streep__.html?p=6,2
Ik snap er niks van waarom
Aandacht?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom Bullock het podium oplooopt om Streep te zoenen.
Ben nogal depressiefquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben nogal depressief
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt... Nou ja dat eerste kan nog wel opgelost worden hoop ik, ik wil haar niet kwijt dus na het weekend gaan we weer praten... bah.
Anyway ik ga lekker op de bank hangen met m'n ouders. Incredibles kijken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben nogal depressief
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt... Nou ja dat eerste kan nog wel opgelost worden hoop ik, ik wil haar niet kwijt dus na het weekend gaan we weer praten... bah.
Anyway ik ga lekker op de bank hangen met m'n ouders. Incredibles kijken
Ik snap er niks van. Jullie waren toch net leuk op vakantie geweest en fijn en zo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |