Zit zelf ook te schakelen tussen Den Haag en Afrika want Den Haag is even iets belangrijkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Niet druk hier Krib maar komt nog wel.
Ik kijk af en toe op de stream en heb haar met haar kop op de rand van de uitgang zien liggen. Ff later ging ze weer gewoon liggen, lag haar poot ff te likken.
Ik zal de komende dagen nog wat dieren webcams opzoeken die goed werken.quote:
Ze lijkt haar poot te likken in haar slaapquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk der nou liggen, net ff haar voorpootje over der snuit en lekker verder slapen..
Nog 1, iets duidelijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
Het beeld van de waterpoel in Afrika is toch wel spannend, je hoort heel veel insecten maar de grotere dieren heb ik nog niet gezien maar wat zijn die lichtflitsen die ik elke keer zie??
Het is op de cap niet zo heel duidelijk want het gaat elke keer heel erg snel![]()
[ afbeelding ]
Je pakt je beeldscherm stevig vast en schud hem goed heen en weer, lukte vanmiddag ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef maess het volgende:
Hoe zet ik de buzzer aan zodat t beestje weer wakker word?
Ach gos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze lijkt haar poot te likken in haar slaap![]()
[ afbeelding ]
Er loopt een weg langs, dat zijn koplampen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog 1, iets duidelijker.
[ afbeelding ]
Had ik ook even aan gedacht, vanwege de weg, maar dit is iets anders, gaat echt heel snel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Er loopt een weg langs, dat zijn koplampen.
Ik kan alleen cam 1 bekijken, jij ook? Net lag ze met haar kop in het andere gedeelte maar kon het niet zienquote:
Ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan alleen cam 1 bekijken, jij ook? Net lag ze met haar kop in het andere gedeelte maar kon het niet zien
Ja die zijn er ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik ook even aan gedacht, vanwege de weg, maar dit is iets anders, gaat echt heel snel.
Zouden het vuurvliegjes kunnen zijn?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |