ook zij hebben wel eens kut dagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar een ongelukje kan óók heel vervelend zijn, en daar mag je ook best een beetje gefrustreerd van worden. Niet dat we gelijk de centrale gebeld hebben met een enorme klacht en eis voor ontslag.
Dan moet je dus geen postbode worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ook zij hebben wel eens kut dagenik zou dat ongeveer elke regenbui hebben als ik postbode was
liever dat iemand een kutbaan heeft dan geen baan en bijstand trekt omdat die persoon het verdomt om te werken....quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen postbode worden.
Het is net als dat argument van "serveersters leven van de fooi, dus ik geef fooi". Het is niet mijn probleem dat ze die baan hebben, ik verwacht goeie service omdat het bij de functieomschrijving hoort, niet omdat zij een kutbaan heeft en extra geld nodig heeft.
Dat begreep ik ook, en ik snap als geen ander waar de irritatie vandaan komt (zie ook mijn post over modder, opengescheurde poststukken etc). Maar dan nog vind ik een klacht indienen zonder overleg over the top. Het is net als naar de huurbaas bellen zonder eerst even aan te kloppen bij de buurman zelf bij geluidsoverlast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
Ik begreep uit Lezzers post dat het vaker voorkwam, anders noem je iemand geen "proppende postbode".
Gaat niet op want je beloont de postbode niet extra voor de geleverde service. Ik geef alleen fooi als het eten goed is en netjes geserveerd trouwens. Oh oh, wat zul jij het zwaar hebben daar in de USA als je uit eten gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen postbode worden.
Het is net als dat argument van "serveersters leven van de fooi, dus ik geef fooi". Het is niet mijn probleem dat ze die baan hebben, ik verwacht goeie service omdat het bij de functieomschrijving hoort, niet omdat zij een kutbaan heeft en extra geld nodig heeft.
ciao bella!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat er vandoor
nog ff uurtje tv kieken in bed en dan slapen... wekkertje gaat weer om 5:30 af
Kun je nagaan. Die postbode moet gewoon netjes zijn werk doen. En overleg kan natuurlijk alleen als je hem eens tegen het lijf loopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat niet op want je beloont de postbode niet extra voor de geleverde service. Ik geef alleen fooi als het eten goed is en netjes geserveerd trouwens. Oh oh, wat zul jij het zwaar hebben daar in de USA als je uit eten gaat.
Dat is de discussie en niet de fooi, beloning of werkdruk.quote:Het is net als naar de huurbaas bellen zonder eerst even aan te kloppen bij de buurman zelf bij geluidsoverlast.
Jij denkt toch zeker niet dat ik tijd heb om de hele dag te gaan zitten wachten tot de bewuste postbode een keer langs komt om hem daar op aan te sprekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook, en ik snap als geen ander waar de irritatie vandaan komt (zie ook mijn post over modder, opengescheurde poststukken etc). Maar dan nog vind ik een klacht indienen zonder overleg over the top. Het is net als naar de huurbaas bellen zonder eerst even aan te kloppen bij de buurman zelf bij geluidsoverlast.
Nou, mij verbaast het anders wel heel erg dat jij zo overtrokken reageertquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Seven. het volgende:. Waarom verbaast het me niet dat je zo reageert?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Pixie. het volgende:
Hallo Ik kom ook maar is spieken hier
[Lesbeau] #243 Waar we veel q(w)ebbelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Seven. het volgende:
Nope, dat is echt niks voor mij. De discussie ging verder met wonderer en had weinig meer met jouw situatie te maken.
Het gaat anders nog immer, ook in de discussie met wonderer, over dat jij het aso vindt om een klacht in te dienen als iemand zijn werk niet goed doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Seven. het volgende:
Nope, dat is echt niks voor mij. De discussie ging verder met wonderer en had weinig meer met jouw situatie te maken.
Waarom maak je je ineens zo druk wat ik ervan vind? Je moet zelf weten hoe je erop reageert, ik zou me er niet zo druk om maken, da's alles. Ronduit lomp vind ik overdreven trouwens. Maar het was niet de bedoeling om je te kwetsen, ik vond na jouw eerste post dat je overdreven reageert. En je laatste post vond ik ook over the top, maar nogmaals: just an opinion.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
[Lesbeau] #243 Waar we veel q(w)ebbelen
Deze post is gewoon ronduit lomp, en rechtstreeks aan mij gericht.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het gaat anders nog immer, ook in de discussie met wonderer, over dat jij het aso vindt om een klacht in te dienen als iemand zijn werk niet goed doet.
Overigens snap ik niet wat er zo bijzonder is aan hoe lezzer reageert
Dit is anders een hele andere toon dan je eerste post.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef lezzer het volgende:
Ik heb gewoon een nette mail gemaakt, naar een commercieel bedrijft dat leeft van feedback van klanten. Zonder feedback geen bedrijf.
Ik ben zelf in mijn werk alitjd blij met feedback van mijn klanten. Daar kan ik wat mee. Met positieve en met negatieve opmerkingen.
volgens mij doet lezzer net als ik, pas nuanceren als het nut heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit is anders een hele andere toon dan je eerste post.
Nou ja, de eerste post hierover kwam op mij zeer neerbuigend over. Ik had alleen deze keer nou eens niet zoiets van 'laat maar gaan' omdat iemand anders er gezeik mee krijgt. lezzer, het is niets persoonlijks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
volgens mij doet lezzer net als ik, pas nuanceren als het nut heeftAls je tussendoor even een losse opmerking maakt over die vervelende postbode en daar geen discussie op verwacht, ga je niet moeilijk doen en je post erg zorgzaam formuleren. Ik tenminste niet
Die eerste zin plusquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Seven. het volgende:
Nog zoiets voorspelbaars. Ik zeg nergens dat ik het aso vind, iemands woorden verdraaien is een kunst.
Van op een normaal niveau discussieren is nog nooit iemand slechter geworden hoor mopje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef Seven. het volgende:
Nou, boehoe. Ik heb het toch gezegd? En voorspelbaar in de zin dat jullie het altijd met elkaar eens zijn. En je verdraait wel degelijk mijn woorden, tenslotte is het niet asociaal om een klacht in te dienen over slechte service. JIJ geeft die lading eraan terwijl ik het totaal niet asociaal vond.
Omdat ik boehoe zeg? Waarna jij direct reageert met mopje?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van op een normaal niveau discussieren is nog nooit iemand slechter geworden hoor mopje.
Oeh. Nice!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lalalaa.w
Nouja, ik heb denk ik toch liever iemand op de bank en iemand anders die redelijke service biedt, dan iemand die kutservice biedt, maar omwille van het feit dat hij anders op de bank gaat zitten er niet op aangesproken wordt...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
liever dat iemand een kutbaan heeft dan geen baan en bijstand trekt omdat die persoon het verdomt om te werken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ze voor mij heeft, maar we gaan elkaar sowieso nog een mooi cadeau geven, omdat we ook allebei jarig zijn in januari en we dus anniversary hebben.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef Qebbel het volgende:
Ff spoileren. Volgens mij leest ze nooit fok, maar je weet nooit...Klinkt super allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ze voor mij heeft, maar we gaan elkaar sowieso nog een mooi cadeau geven, omdat we ook allebei jarig zijn in januari en we dus anniversary hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |