Goede foto voor een telefoon-foto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
ff mooie foto
[ afbeelding ]
gemaakt met mijn telefoon
Ook wel echte Japanse drukte.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Avey het volgende:
Mooi
Mijn bijdrage, Shibuya Crossing in Tokyo (volgens eigen zeggen de druktste ter wereld):
http://img696.imageshack.us/img696/5499/dsc00063o.jpg
Is er een weg??quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Avey het volgende:
Mooi
Mijn bijdrage, Shibuya Crossing in Tokyo (volgens eigen zeggen de druktste ter wereld):
http://img696.imageshack.us/img696/5499/dsc00063o.jpg
gedeelte bij het aquarium is behoorlijk veranderd. Dat is eindelijk klaar. Er zijn weer ijsberen enzo en nog wat andere winterse dieren zoals sneeuwuil (hedwig) en poolvosjes e.d.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goede foto voor een telefoon-foto.
Is er eik nog veel veranderd in de dierentuin ten opzichte van zeg 2 jaar terug?
Hmm... Het zou haast een bezoekje waard zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gedeelte bij het aquarium is behoorlijk veranderd. Dat is eindelijk klaar. Er zijn weer ijsberen enzo en nog wat andere winterse dieren zoals sneeuwuil (hedwig) en poolvosjes e.d.
ff wachten tot na de winter dan is ze er weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Het zou haast een bezoekje waard zijn.
dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen!
Mooie foto's KZ en Avey! Die starbucks ook weer. Je kunt trouwens live de bevalling van de Nederlandse Knut in Blijdorp volgen via webcam
. Is ook een topic over. Het lijkt alsof die cam stilstaat, maar dat komt omdat mama ijsbeer zo stil slaapt! Je zie haar wel ademen en soms beweegt ze
.
Hmm kleine ijsbeertjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ff wachten tot na de winter dan is ze er weer
[..]
dat dus
What's up, babe?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:19 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal
SC, mijn CD-speler! Wat doe je?
Ja serieus, die zijn echt overalquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:38 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen!
Mooie foto's KZ en Avey! Die starbucks ook weer
Toen ik vanochtend weer aan het slalommen was om de deelnemers aan het Rotterdams-Russische roulette, vond ik dat de blower een raar geluid maakte. Nadat mijn wakkerheid enige voortgang had geboekt, kwam ik tot de conclusie dat de blower normaal klonk, maar dat er geen muziek speelde. De source stond echter wel op de MCD, maar het ding speelde niet... Vandaar dat ik me afvroeg wat je ermee gedaan hebt.quote:
Waar zit pauze dan?quote:
Njah, maf dan.quote:edit: geen idee, gisterennacht deed 'ie het nog lekker hard...
Waar is dat van?quote:Seek her,
Seduce her,
Tame her,
Blame her,
Feast on it all.
With awakening the tears will begin.
To my everlasting shame silence took me.
Kennelijk ben je populair.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef Avey het volgende:
Christ, mijn fotoboek. 1100 views, 61 reacties.
Waar is het dan goed voor?
Nou ja username+avatar prompt natuurlijk om te kijken, maar dan kunnen ze toch wel wat achterlaten?quote:
Vind ik ook wel. Kijken is posten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja username+avatar prompt natuurlijk om te kijken, maar dan kunnen ze toch wel wat achterlaten?
Als taalliefhebber ligt hier een uitdagingquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik post kijk incidenteel en nooit wat
Multi interpretabel in ieder gevalquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Als taalliefhebber ligt hier een uitdaging
Je weet dat die mensen voor een hongerloontje onder enorme tijdsdruk werken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb maar eens een klacht in gediend bij de ptt tnt.
We hebben een proppende postbode, en nou heb ik mijn beoordeling thuisgekregen en daar zit dus weer een dikke vouw in![]()
Héb ik eens een vette beoordeling met bonus, zit er een vouw in
Jammer dan, moet ie maar een andere baan zoeken. Zo met andermans post omgaan is stom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je weet dat die mensen voor een hongerloontje onder enorme tijdsdruk werken?. Zijn volgende beoordeling zal wel niet al te best zijn dan.
Euh, ja, dat denk ik dan ook eigenlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dan, moet ie maar een andere baan zoeken. Zo met andermans post omgaan is stom.
Ik moet mijn werk toch ook gewoon doen? Ik ben ambtenaar, kun je nagaan wat er allemaal tegen mij gezegd wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet iedereen heeft de keuze om ff van baan te switchen (en al helemaal niet in deze tijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah kom nou toch, dit is gewoon zout op een slak leggen. Totaal nutteloos om je zelfs maar aan te irriteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dan, moet ie maar een andere baan zoeken. Zo met andermans post omgaan is stom.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet mijn werk toch ook gewoon doen? Ik ben ambtenaar, kun je nagaan wat er allemaal tegen mij gezegd wordt.![]()
Bovendien, heb ik een heel brave opmerking gemaakt in de trant van "wellicht dat julliie dit eens met de betreffende bezorger kunnen bespreken".
Hij hoeft toch niet weg? Hij moet stoppen met proppen. Misschien heeft hij het wel helemaal niet in de gaten ofzo.
Oh, en ik heb een grotere gleuf sleuf dan zo'n ouderwetse
Die mensen werken met targets. Ze moeten binnen zoveel tijd zoveel poststukken bezorgen. Target niet halen betekent ontslag. Ze zijn dan ook gek op flatgebouwen want dat bezorgt wel zo makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder snap ik écht niet waar je je druk om maakt. WTF, een vouw in je goeie beoordeling. Who gives a damn? Strijk 'm glad, opgelost. Als je post nou elke keer gescheurd uit je brievenbus komt, dan kan ik er nog inkomen. Maar dit vind ik persoonlijk prinsessengedrag, zelfs al breng je het lief.Jouw postbode krijgt nu sowieso op zijn lazer. No offence trouwens, ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Je moet eens zien hoe mijn post eruit ziet trouwens. Regelmatig onder de modder, gewoon dubbelgevouwen met zo'n echte vouwnaad erin, foldertjes worden sowieso altijd gepropt. Ik had laatst een brief die half open lag. Ik zie gewoon niet zo in waarom ik daar tijd en energie aan moet verspillen, zeker als ik me bedenk dat de postbode niet benijdenswaardig is.
edit: herinner me wel een incident met mijn TV-gids destijds, die werd altijd dusdanig gepropt dat ik 'm scheurde bij het opendoen van de brievenbus. Kwam de postbode een keer tegen, gewoon even een praatje gemaakt en gevraagd hoe hij dat ding er toch iedere keer in deed? Ik hoefde niet eens te vragen, hij deed het daarna gewoon anders (in de hele straat).
[ Bericht 2% gewijzigd door Seven. op 14-01-2010 19:47:49 ]Resistance is futile.
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef lezzer het volgende:
Ik moet mijn werk toch ook gewoon doen? Ik ben ambtenaar, kun je nagaan wat er allemaal tegen mij gezegd wordt.![]()
quote:Oh, en ik heb een grotere gleuf sleuf dan zo'n ouderwetse
Mgihihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
dat was toch ook het probleem met ambtenaren??quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks.
jups, iig hier in den haag welquote:
Grensgevalletje. Kán gebeuren zo af en toe. Indien wekelijks: even een keer de postbode opwachten, of een briefje voor hem maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind dat een postbode ook met post wel netjes om mag gaan. Bij een vriendin zat er een kaart (met fotoafbeelding) dubbelgevouwen klem tussen de brievenbus. Hele dikke vouw door een fotokaart, en ja, ik vind dat wel zonde als dat gebeurt. Ik snap dat post niet onkwetsbaar is, maar dubbelvouwen.
Dat dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind dat een postbode ook met post wel netjes om mag gaan. Bij een vriendin zat er een kaart (met fotoafbeelding) dubbelgevouwen klem tussen de brievenbus. Hele dikke vouw door een fotokaart, en ja, ik vind dat wel zonde als dat gebeurt. Ik snap dat post niet onkwetsbaar is, maar dubbelvouwen.
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar een ongelukje kan óók heel vervelend zijn, en daar mag je ook best een beetje gefrustreerd van worden. Niet dat we gelijk de centrale gebeld hebben met een enorme klacht en eis voor ontslagquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Grensgevalletje. Kán gebeuren zo af en toe. Indien wekelijks: even een keer de postbode opwachten, of een briefje voor hem maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |