quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou me mam en een vriendin komen zo hierheen, ik ga kapot van de pijn in me rug en been.... elke keer als ik probeer op te staan stort ik weer ter aarde.... lijkt wel of me rechterbeen niet wil werken.... dus of zo weer langs huisarts of langs de ehbo....
Als ik dat wist zou ik al een stuk blijer zijn. Het is blijkbaar nog steeds moeilijk om een diagnose te stellen, laat staan een prognose te geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
@vanyel, hoe lang moet jij eigenlijk nog kutten met krukken??
we zijn beide zieligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik al een stuk blijer zijn. Het is blijkbaar nog steeds moeilijk om een diagnose te stellen, laat staan een prognose te geven.
Op het moment ben jij zieliger hoor. Hoewel dat heeeel anders voelt als ik stuntelend probeer mijn ontbijt van de keuken naar de woonkamer te krijgen
Maar wat dan wel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
we zijn beide zielig![]()
nou net terug uit ziekenhuis.... ze zeggen dat het geen hernia is
Hopelijk ben je er gewoon snel weer van af, want Tramadol verneukt wel je concentratievermogen.quote:maar waren wel verbaasd over medicatie keuzen van de HA heb nu wat anders gekregen tramadol icm paracetamol gekregen... dat zou qua pijnremming het dichtst in de buurt moeten komen bij morfine... mja ben mijn ziekenboeg tijd in de laatste 1,5 maand wel zat nu
ik heb adhd ik heb sowieso al geen concentratie vermogenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat dan wel?
[..]
Hopelijk ben je er gewoon snel weer van af, want Tramadol verneukt wel je concentratievermogen.
Sterkte!![]()
Iig fijn dat je niet meer zoveel pijn hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb adhd ik heb sowieso al geen concentratie vermogenen ik kan nu toch sowieso niet werken.... dus dat maakt niet zo veel uit. Merkte vanacht alleen dat ik ff heel duizelig werd toen ik naar wc ging. Mja het werkt iig echt pijnstillend ipv wat de huisarts me telkens voorschrijft......
Oh blehhh dat is zo irritantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
geweldig... me boven buren hebben weer eens hardcore aan
enne hoi brittie
Waarom wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Streep__.html?p=6,2
Ik snap er niks van waarom
Aandacht?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom Bullock het podium oplooopt om Streep te zoenen.
Ben nogal depressiefquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben nogal depressief
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt... Nou ja dat eerste kan nog wel opgelost worden hoop ik, ik wil haar niet kwijt dus na het weekend gaan we weer praten... bah.
Anyway ik ga lekker op de bank hangen met m'n ouders. Incredibles kijken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben nogal depressief
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt... Nou ja dat eerste kan nog wel opgelost worden hoop ik, ik wil haar niet kwijt dus na het weekend gaan we weer praten... bah.
Anyway ik ga lekker op de bank hangen met m'n ouders. Incredibles kijken
Ik snap er niks van. Jullie waren toch net leuk op vakantie geweest en fijn en zo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |