SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ze voor mij heeft, maar we gaan elkaar sowieso nog een mooi cadeau geven, omdat we ook allebei jarig zijn in januari en we dus anniversary hebben.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef Qebbel het volgende:
Ff spoileren. Volgens mij leest ze nooit fok, maar je weet nooit...Klinkt super allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ze voor mij heeft, maar we gaan elkaar sowieso nog een mooi cadeau geven, omdat we ook allebei jarig zijn in januari en we dus anniversary hebben.![]()
Is er iets met je rug aan de hand ofzo? Jeetje, doodeng zoiets!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef Knuffelzacht het volgende:![]()
![]()
![]()
zat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk.... voel ik mijn rug ineens warm worden en mijn benen uitvallenik soort van fiets afgestapt, die op de grond laten donderen, gevraagd aan iemand of die hem ajb wilde oprapen en op de stoep wilde zetten. Ik pa wakker gebeld of hij me kon halen (ik maar in de tussentijd naar station gestrompeld om fiets in de stalling te zetten, mensen daar waren zo vriendelijk om mijn fiets weg te zetten) Naar huisarts geweest.... spasme in mijn spieren... dus ik ga de komende dagen zo stoned als een kanarie zijn.... paracetamol met codeinne en 2mg diazepam gehad voor 4 a 6x per dag
het zit me de laatste tijd niet mee qua gezondheid
Kan het ziekenhuis er niets mee, of willen ze er niets mee? Hopelijk gaat het snel weer beter iig!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb al jaren problemen met mijn rug maar neit ernstig genoeg dat het ziekenhuis er wat mee kan. vorige jaar 2x extreme pijn gehad... maar 1x kwam door het feit dati k me rug had gekneusd en andere keer omdat ik 2 wkn lang geen flikker kon vanwege afkicken van anti depressiva... maar sinds die kneusing in me rug is het sowieso bal... geen fatsoenlijke periode zonder pijn meer gehad
dit vond ik ook niet tof nee omdat ik dus bijna bij het station stond dus ook niet kon zeggen van goh loop wel naar huis... heb echt staan janken van de pijn buiten
Congrats!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:41 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen! Ik heb vandaag een jaar met mijnvriendinnetje
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Thanks.quote:
Damn woman, wat gebeurt er toch allemaal? Ik zou echt in paniek raken, denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
![]()
![]()
![]()
zat ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk.... voel ik mijn rug ineens warm worden en mijn benen uitvallenik soort van fiets afgestapt, die op de grond laten donderen, gevraagd aan iemand of die hem ajb wilde oprapen en op de stoep wilde zetten. Ik pa wakker gebeld of hij me kon halen (ik maar in de tussentijd naar station gestrompeld om fiets in de stalling te zetten, mensen daar waren zo vriendelijk om mijn fiets weg te zetten) Naar huisarts geweest.... spasme in mijn spieren... dus ik ga de komende dagen zo stoned als een kanarie zijn.... paracetamol met codeinne en 2mg diazepam gehad voor 4 a 6x per dag
het zit me de laatste tijd niet mee qua gezondheid
Ja, je moet blijkbaar rechtstreeks tot de mensen spreken of zo voordat ze in actie komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik lig nu op bed maar kan geen houding vinden... op het moment dat het gebeurde raakte ik ook wel wat in paniek... kon me gelukkig snel herpakken.... Ik was echt ff bang voor acuute hernia....
ook wel apart om te zien dat mensen hoorde dat ik hardop au au au riep en er niet eens op reageerde....
jaaah maar er waren maar 1 of 2 passanten toen het gebeurdequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt goed Qebbel!
Klinkt kut KZ. Rugpijn is zo irritant altijd. Bij mij speelt mijn rug nu ook weer op omdat ik al anderhalve week stilzit. Best onhandig trouwens, als je je been niet kunt buigen en je rug eigenlijk ook niet. Leuk effect als je je krukken laat vallen
Wb die mensen die niet helpen: dat komt vaak door bystander effect, niet omdat mensen niet willen helpen of graag naar hun lunch gaan.
Hoe meer getuigen, hoe minder je geneigd bent iets te doen. Das deels omdat je dan het gevoel hebt dat de anderen ook (of nog meer) verantwoordelijk zijn, deels omdat je je gedrag spiegelt aan dat van anderen. Als een ander niks doet, doe je zelf ook niks. Als er maar 1 iemand in de buurt was geweest was de kans groter dat die wel geholpen had.
Daarom krijg je bij BHV en dat soort dingen ook altijd de opdracht om bij een 'ramp' iemand persoonlijk aan te spreken: "Jij gaat nu 112 bellen en komt daarna bij me terug".
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Qebbel het volgende:
Thnx ieders!
Jeetje KZ!!! Wat super klote voor je!![]()
Voor jou:
[ afbeelding ]
hmm, dat zijn dan gewoon eikels!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaaah maar er waren maar 1 of 2 passanten toen het gebeurde
dankje lieverdquote:
wie weet kan ik morgen of overmorgen lekker veel online mwf2 spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:20 schreef Brittie het volgende:
Wat een ziekenboeg toch weer
Kz!
En feli Qebbel
Op de PS3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie weet kan ik morgen of overmorgen lekker veel online mwf2 spelen
tja jij bent zo dom om een xbox te kopenquote:
Nee, dat was niet dom, meer een actie van bewust zijn van je eigen portemonneequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja jij bent zo dom om een xbox te kopen(al kan het zijn als dat project natal aanslaat dat ik er ook weer 1 neem
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou me mam en een vriendin komen zo hierheen, ik ga kapot van de pijn in me rug en been.... elke keer als ik probeer op te staan stort ik weer ter aarde.... lijkt wel of me rechterbeen niet wil werken.... dus of zo weer langs huisarts of langs de ehbo....
Als ik dat wist zou ik al een stuk blijer zijn. Het is blijkbaar nog steeds moeilijk om een diagnose te stellen, laat staan een prognose te geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
@vanyel, hoe lang moet jij eigenlijk nog kutten met krukken??
we zijn beide zieligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik al een stuk blijer zijn. Het is blijkbaar nog steeds moeilijk om een diagnose te stellen, laat staan een prognose te geven.
Op het moment ben jij zieliger hoor. Hoewel dat heeeel anders voelt als ik stuntelend probeer mijn ontbijt van de keuken naar de woonkamer te krijgen
Maar wat dan wel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
we zijn beide zielig![]()
nou net terug uit ziekenhuis.... ze zeggen dat het geen hernia is
Hopelijk ben je er gewoon snel weer van af, want Tramadol verneukt wel je concentratievermogen.quote:maar waren wel verbaasd over medicatie keuzen van de HA heb nu wat anders gekregen tramadol icm paracetamol gekregen... dat zou qua pijnremming het dichtst in de buurt moeten komen bij morfine... mja ben mijn ziekenboeg tijd in de laatste 1,5 maand wel zat nu
ik heb adhd ik heb sowieso al geen concentratie vermogenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat dan wel?
[..]
Hopelijk ben je er gewoon snel weer van af, want Tramadol verneukt wel je concentratievermogen.
Sterkte!![]()
Iig fijn dat je niet meer zoveel pijn hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb adhd ik heb sowieso al geen concentratie vermogenen ik kan nu toch sowieso niet werken.... dus dat maakt niet zo veel uit. Merkte vanacht alleen dat ik ff heel duizelig werd toen ik naar wc ging. Mja het werkt iig echt pijnstillend ipv wat de huisarts me telkens voorschrijft......
Oh blehhh dat is zo irritantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
geweldig... me boven buren hebben weer eens hardcore aan
enne hoi brittie
Waarom wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Streep__.html?p=6,2
Ik snap er niks van waarom
Aandacht?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom Bullock het podium oplooopt om Streep te zoenen.
Ben nogal depressiefquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben nogal depressief
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt... Nou ja dat eerste kan nog wel opgelost worden hoop ik, ik wil haar niet kwijt dus na het weekend gaan we weer praten... bah.
Anyway ik ga lekker op de bank hangen met m'n ouders. Incredibles kijken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben nogal depressief
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt... Nou ja dat eerste kan nog wel opgelost worden hoop ik, ik wil haar niet kwijt dus na het weekend gaan we weer praten... bah.
Anyway ik ga lekker op de bank hangen met m'n ouders. Incredibles kijken
Ik snap er niks van. Jullie waren toch net leuk op vakantie geweest en fijn en zo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef Avey het volgende:
Relatie waarschijnlijk voorbij, appartement kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |