En oh zo lelijk. Les 1 Meneer Maharbal. ALS jij BMW rijdt, is het BMW en niks anders. En al ZEKER niet dat jij een MERCEDES mooi vindtquote:
Die hoor je hier regelmatig voorbij komen jaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef neen het volgende:
Genot
Ha die docu heb ik laatst gezienquote:Op maandag 11 januari 2010 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die hoor je hier regelmatig voorbij komen ja
http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=v&fn=HETVLIET05JAN10.wmv
Documentaire over de mensen in snackbar 't Vliet
Die CLK is van Strikwerda dacht ik, wel heel gaaf dat ie ermee hierheen rijdt - normaliter staat ie in Zwitserland.
Z'n verhalen over Cambuur ken ie verkopen als bestseller!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat te denken van snackbar Menno in Westeinde!
Wat een knuppel.quote:
Je hoort 'm op het laatst ook schrapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Paladijn het volgende:
Auto is dan ook gemaakt voor op het circuit, niet de openbare weg... te weinig stuuruitslag en veel te laag voor al die kutdrempels hier
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Tristessa het volgende:
Oh fuck. Die snackbar op het Vliet. Heb daar een keer met anderen gezeten met spacecake op die niet zo goed was gevallen en ik werd helemaal para van die gasten. Niet zo'n genot dus.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef justmattie het volgende:
Mijn kapster houdt er mee op hoorde ik
Sintjacobstraat.quote:
Silhouette. Daar bij de rotonde op het Vlietquote:
Aparte vent is dat. Wat kost het knippen bij hem dan?quote:
JIj krijgt gratis een beurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aparte vent is dat. Wat kost het knippen bij hem dan?
Zolang het bij een knipbeurt blijftquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zolang het bij een knipbeurt blijft
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Ensaf het volgende:
Och, zolang hij de scheerzeep niet laat vallen is er niets aan de hand.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:41 schreef Faceoff het volgende:
kapper? haar knippen?
Ikke niet begrijp!!
oh en goeie moarn minsken!
Alsof dat oude gebouw sfeervol wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef Sodeju het volgende:
Zonet ff op de nieuwe NHL geweest, maar ik vind het maar een sfeerloze school geworden moet ik zeggen. Wel erg mooi gebouw overigens!
Het merendeel van de mensen die (on)zinnig in je topic hebben gereageerd zitten hier ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef SamStar het volgende:
hey mensen:
check: 3 dagen alleen in Leeuwarden, help!
thx already
Ik zeg ook nergens dat het oude gebouw sfeervol wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alsof dat oude gebouw sfeervol wasGroot betonnen hok was dat
Kom je ooit nog terug, of is het Westland leukerquote:Op donderdag 14 januari 2010 04:40 schreef Yu_le het volgende:
Ljouwert!
Ik woon er al 1,5 niet meer maar alsnog
Het grootste pluspunt zijn de koffieautomatenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:45 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het oude gebouw sfeervol was
Nee maar, dan zou je toch denken dat ze daar iets aan gaan doenen die stopcontacten
en die eilanden waar docenten met z'n allen zitten
en en en
Ben nog steeds niet heenweest, moet morgen maar even ofzo aankomende week toetsweek dus tja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alsof dat oude gebouw sfeervol wasGroot betonnen hok was dat
Ik ben gelukkig ook nog niet heengeweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:24 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet heenweest, moet morgen maar even ofzo aankomende week toetsweek dus tja.
Ja hoor is, Genot dat kan ik wel uit mijn hoofd, maar het Woanskip is een beetje weggezakt in de winterstop.quote:
Ik ook wel weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef justmattie het volgende:
Wel jammer, hef weer zin om naar mien cluppie te gaan
Vertel vertel!quote:
Ik wil ook op stap, ik ga niet.quote:
Ik wil niet op stap, en ik ga wel. Morgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:14 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik wil ook op stap, ik ga niet.
Geen idee, ergens in Emmen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:19 schreef Joy_Division het volgende:
En waar gaast heen op stap dan?
Daar hest maar 1 kroeg ofsuh volgens mien huisgenoat. En dat is geen donder aan.quote:
We gaan ook niet naar de kroeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef neen het volgende:
[..]
Daar hest maar 1 kroeg ofsuh volgens mien huisgenoat. En dat is geen donder aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |