Zeker weten?quote:
Ja, bevestig deze post dan. Dan zet ik jullie beiden in het OP.quote:
jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeker weten?
[..]
Ja, bevestig deze post dan. Dan zet ik jullie beiden in het OP.
Er terdege een succes van maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Hetiszover het volgende:
MIJN IDEE, MIJN MEET, MIJN TOPIC, WAT DOE JE
Maar ik kom wel
Zal ik er over nadenken ?quote:
quote:
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoekquote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laat gaan het beginnen die vrijdagavond?
En zitten we apart achterin een hoek, aan een stel tafels? Of staan we gewoon willekeurig ergens aan de bar, als een grote groep verzuurde chagarijnige mensen?
Tof dat je alsnog komt trouwensquote:
HEB ER ZIN INquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tof dat je alsnog komt trouwens
Dan leer je maar poolenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjoelen?![]()
Dan klaverjassen misschien.
Poolen kan ik niet.
Wat zijn de gespreksonderwerpen waar we uit kunnen kiezen?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoek
Genoeg topics waar we inspiratie uit kunnen halen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan leer je maar poolen
[..]
Wat zijn de gespreksonderwerpen waar we uit kunnen kiezen?
We gaan daarna wel naar een discotheek ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef Pulu het volgende:
verkapt-ik-heb-geen-vrienden-maar-ik-zoek-nieuwe-vrienden-of-ik-heb-al-mijn-oude-vrienden-genaaid-en-daarom-probeer-ik-langs-deze-weg-nieuwe-vrienden-te-scoren-topic
Is het dan de bedoeling dat we achterin de hoek beginnen te zuipen en voorin de hoek van de andere kant te neuken?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoek
Neukenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is het dan de bedoeling dat we achterin de hoek beginnen te zuipen en voorin de hoek van de andere kant te neuken?
Ik ben nog nooit op een Fok-meeting geweest, dus ja, ik weet niet hoe dat in zijn werking gaat.
Het zal een prettige bijkomstigheid zijn. Misschien komt Yvonne wel.quote:
nou gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal een prettige bijkomstigheid zijn. Misschien komt Yvonne wel.
Als ze komt kan ik haar op een hoffelijke wijze een kop koffie drankje aanbieden natuurlijk.quote:
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zou er bijna heengaan gewoon puur om te kijken hoe het verloopt! Van een afstandje met een een paar vrienden met een biertje in m'n hand het verloop van die meeting observeren!![]()
Allemaal gasten die dan een beetje zo heel gaar aan elkaar gaan vragen
a"jaauuh....wie ben ij dan op het forum?"
b: "ik ben die en die, en jij? "
a"jaah...ohh...oke....ik ben die en die"
b"oww..oke....tis nog niet echt druk he!?"
a"nee"
b"nouja....het wordt zo vast nog wel drukker"
a"ja...wat een kutmuziek hier he!?"
b"ja echt wel"
Als ik in utka woonde deed ik het denk ik!
Ik vind niet dat er gewoon heengaan kansloos is hoor (jij blijkbaar wel)...lijkt me gewoon leuk vermaak!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaat
Ik heb me gewoon aangemeld om heen te gaan hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er gewoon heengaan kansloos is hoor (jij blijkbaar wel)...lijkt me gewoon leuk vermaak!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaat
Weet wat ik neergezet heb hoor, maar jij vindt het blijkbaar heel grappig om met wat vrienden erheen te gaan en van een afstandje te kijken. En iedereen doet netalsof het heel kansloos is dat je naar zoiets gaat, vandaarquote:
Ga weg.quote:
Nee hoor, ik doe niet het alsof het heel kansloos is! Ik ben zelfs zelf ook wel eens naar een soortgelijke aangelegenheid geweest (alleen niet van een forum)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En iedereen doet netalsof het heel kansloos is dat je naar zoiets gaat, vandaar
ja maar dat had je wel in 1 post kunnen doen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, jij zet toch ook niet alles in 1 post![]()
gezelligquote:
Undercover fokkersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef thorthor het volgende:
Waarschijnlijk kom ik met enkele undercover fokkers, ik daag jullie trouwens uit voor een wedstrijdje bier drinken..
een ervan zit ook op tweakers, dus jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Undercover fokkers
Kan het triester
Die herken je meteenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef thorthor het volgende:
[..]
een ervan zit ook op tweakers, dus ja
Wtf.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef thorthor het volgende:
Waarschijnlijk kom ik met enkele undercover fokkers, ik daag jullie trouwens uit voor een wedstrijdje bier drinken..
kwam jij niet uit hoofddorp??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef Trannellius het volgende:
Nog maar 28 nachtjes!
Ik heb buikpijn momenteel, misschien van de spanning
Wel verrassend hoe hilarisch een dergelijke grap is nadat hij 237548x gemaakt is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef mafkees01 het volgende:
Ik kom ook... Niet voor de meet... Maar om te filmen en de hele avond mij kapot te lachen van een afstandje met een maatje
BWHAHAHAWHA KIJK MIJ EENS EEN MAAT HEBEN, NU VOEL JE JE ZEKER WEL HEEL SPECIAAL BOHOHOHOH MAAR WAT EEN GOEIE GRAP DIT OOK.!1!1!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef mafkees01 het volgende:
Ik kom ook... Niet voor de meet... Maar om te filmen en de hele avond mij kapot te lachen van een afstandje met een maatje
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:43 schreef Michielos het volgende:
valt er wat te knokken? Misschien kom ik dan ook wel
voor die opmerking breek ik je sowieso al;)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.
Niemand wil dat lelijke zwijn ballen denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.
kommaarkommaarkommaarkommaar...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:43 schreef Michielos het volgende:
valt er wat te knokken? Misschien kom ik dan ook wel
Neej man..want dan gaat ie weer zo'n kuttopic aanmakenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kommaarkommaarkommaarkommaar...
[ afbeelding ]
Anders mag ik niet binnen of wat.quote:
Nee, meer dat de aanmeldingen in dat geval omhoog schieten.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Anders mag ik niet binnen of wat.
Oh dan wil ik het best even zeggen en alsnog niet komen hoor, als dat helpt.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, meer dat de aanmeldingen in dat geval omhoog schieten.
Ik denk niet dat het nu nog werkt. Probeer het in het vervolg topic.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dan wil ik het best even zeggen en alsnog niet komen hoor, als dat helpt.
Oh oké. Denk ik eens aan mijn medemens.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nu nog werkt. Probeer het in het vervolg topic.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh oké. Denk ik eens aan mijn medemens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef griekjeee het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:17 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg gespoilerd
Hoera! Weer een kuttopic!
Jij bent toch de dj? Ik heb wel zin om de dansvloer te ebstijgen op de beats van dj Mental Jos.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:27 schreef afcajos het volgende:
Komen we allemaal in ons wolvenshirt?
En we moeten zeker Queen - Crazy little thing called love aanvragen. Kijken of we de kekke dansmoves van de legendarische ONZ-meet kunnen overtreffen.
Ik zie dat al voor me, aan iedereen vragen: 'hey, zit jij toevallig op fok!?'quote:Op maandag 18 januari 2010 23:31 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, hoe moet ik mensen daar herkennen?
Straks zit ik in ene bij een verkeerde meet
Nou ja, DJ...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij bent toch de dj? Ik heb wel zin om de dansvloer te ebstijgen op de beats van dj Mental Jos.
Of "speel jij toevallig in een clip van Ali B?"quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie dat al voor me, aan iedereen vragen: 'hey, zit jij toevallig op fok!?'
je meot jezelf niet te kort doen. Je had ook een spandoek.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou ja, DJ...Ik spin die plaatjes af en toe op party's vanaf mijn laptopje aangesloten op een versterker via BPM studios.
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Of "speel jij toevallig in een clip van Ali B?"
Personen als Remlof en yvonne zou ik nog wel herkennen in een dergelijke tent. Maar van de namen die er nu staan heb ik geen flauw idee hoe ze er uit zien.quote:
Lamon herken je denk ik ook nog wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Personen als Remlof en yvonne zou ik nog wel herkennen in een dergelijke tent. Maar van de namen die er nu staan heb ik geen flauw idee hoe ze er uit zien.
Ik heb om eerlijk te zijn nooit een foto van hem bekeken.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lamon herken je denk ik ook nog wel.
Oh, die werd hier anders regelmatig gepost. Nouja gemist, ik weet niet wat jij wel of niet zou missen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn nooit een foto van hem bekeken.
Maar ik heb dus wat gemist?
Ik kom amper buiten m'n eigen topicsquote:Op maandag 18 januari 2010 23:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, die werd hier anders regelmatig gepost. Nouja gemist, ik weet niet wat jij wel of niet zou missen.![]()
Okéquote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kom amper buiten m'n eigen topics
Ik heb het vermoeden dat ik ze best kan missen
Dat is maar goed ook, anders blijf je spontaan weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Personen als Remlof en yvonne zou ik nog wel herkennen in een dergelijke tent. Maar van de namen die er nu staan heb ik geen flauw idee hoe ze er uit zien.
Dat jij maar lekker in je spencertje en je lullo vrienden elkaars papa mag gaan vergelijken, homo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:38 schreef 16meter het volgende:
Typisch dat dit in 'de stairway' plaatsvindt.
Dat elke fokker z'n mooiste bandshirt maar mag aantrekken!
Zul je net zien dat ze op die meet zo staan van:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
Waarde Trollnellius, beste griekjeee,
Ik wil jullie met alle liefde die ik bezit, vragen om een dergelijke conversatie in het vervolg in de SC of op de meet te houden.
Grote groet,
Er zitten dan ook heel veel vrouwen in klbquote:
Het is dat ik op 12 februari iets anders te doen heb, anders was ik misschien wel even langs gekomen.quote:
O.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is dat ik op 12 februari iets anders te doen heb, anders was ik misschien wel even langs gekomen.
No Wayquote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef griekjeee het volgende:
Jullie gaan toch wel filmpjes online plaatsen he?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef griekjeee het volgende:
Jullie gaan toch wel filmpjes online plaatsen he?
Ik jank niet, dat lijkt me gewoon leuk.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zelf niet komen en dan gaan janken
Geen behoefte aanquote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik jank niet, dat lijkt me gewoon leuk.
quote:
Wie weet bedenk ik me nog op het allerlaatste moment. Met mij weet je het maar nooit.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Als griekjeee komt dan zorg ik ervoor dat ik er op mijn best uitzie.
Oeh, wat lekker impulsief en verrassend.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wie weet bedenk ik me nog op het allerlaatste moment. Met mij weet je het maar nooit.
Nou hèquote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Oeh, wat lekker impulsief en verrassend.
Ja, dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Trannellius het volgende:
en nóg ben ik er niet over uit hoe ik in vredesnaam daar mensen ga herkennen
Ik denk van tevoren enkele fobo's bestuderen. En hopen dat enkele iconen langs komen, die zijn gemakkelijk te herkennen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook afHoe gaan jullie dat doen?
Je kunt mij herkennen aan de rode roos in mijn revers.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Trannellius het volgende:
Ah, ik kan ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef Trannellius het volgende:
Eeennnnnnnnn
de eerste afmelding is een feit. Ik kan niet komen ivm werkverplichtingen.
Ik ga nog wel proberen wat te ruilen, danwel wat later te komen, maar reken er maar niet op.
Je hebt het zelf opgezet, jij dient wel te komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ah, ik kan ook niet.Heb ook een werkverplichting. Ik stel wel voor dat wij nog een keer meeten.
Tja, werk gaat voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hebt het zelf opgezet, jij dient wel te komen.
Maar vind het best om op een ander moment een biertje te drinken hoor.
Jawel, maar alleen echte bazen komen. We verzamelen op een geheime plek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:44 schreef afcajos het volgende:
Er gaat gewoon helegaar niemand komen op deze meet
Spreek af dat je allemaal een roze shirtje draagt met gele stippen, niemand die zich gaat vergissen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Trannellius het volgende:
Draag wolvenshirts dat is veel vetterquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Spreek af dat je allemaal een roze shirtje draagt met gele stippen, niemand die zich gaat vergissen.
Daar komen vast wel meer mensen op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Draag wolvenshirts dat is veel vetter
AHAHA JE ZEI KOMEN.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar komen vast wel meer mensen op.
Het is nog wel relevant hoe jullie elkaar zouden moeten herkennen, áls er ook maar iemand zou gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
AHAHA JE ZEI KOMEN.
Nee, maar je reageerde op Trollnellius en dat is niet relevant meer aangezien hij toch niet komt
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Volgens mij zijn de meeste Fok!kers ekte ekte freaks
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
De meesten zijn gewoon normaal en aardig. En anderen weten zich niet te gedragen in het openbaar. Het zijn gewoon normale mensen.
Een marokkaan die zegt dat Fokkers niet normaal zijn, iets met een pot en een ketelquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een marokkaan die zegt dat Fokkers niet normaal zijn, iets met een pot en een ketel
Zo klein, je bent echt zo kleinquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een marokkaan die zegt dat Fokkers niet normaal zijn, iets met een pot en een ketel
Vanwaar die bijnaam?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
AHAHA JE ZEI KOMEN.
Nee, maar je reageerde op Trollnellius en dat is niet relevant meer aangezien hij toch niet komt
Vind ik grappigquote:
Klein? Met 1.94 vind ik mijzelf niet bepaald klein. Hoe lang ben jij dan?quote:
Dit voelt als een hele koude douche Trannellius.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef Trannellius het volgende:
Eeennnnnnnnn
de eerste afmelding is een feit. Ik kan niet komen ivm werkverplichtingen.
Ik ga nog wel proberen wat te ruilen, danwel wat later te komen, maar reken er maar niet op.
Het leven kan nu eenmaal niet een groto feest zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit voelt als een hele koude douche Trannellius.
Sorry, niet aankomende. Misschien die erop ofzo.quote:
Omdat daar de fok nerds zich veilig en thuis voelenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
of er leuke dames tussen zitten.
Ja, want de gemiddelde persoon hier blinkt uit in volwassenheidquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou wel willen, maar ik denk dat jullie allemaal een stuk ouder zijn.
In verstand of in gedrag?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou wel willen, maar ik denk dat jullie allemaal een stuk ouder zijn.
Het zit daar vol met wolvennerds, emo's en gothicsquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Draag wolvenshirts dat is veel vetter
Nog altijd het semi-intellect aan het uithangen zie ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens kom ik alleen als Remlof Bio Emimich wel komen, Yvonne mag niet komen.
Onder die voorwenselen ga ik alleen.
Zeker weten, en ik zut nu achter IE, dus kappen met NSB'en. En voorwendselen is prima, of vond je het een serieus voorstel van mequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nog altijd het semi-intellect aan het uithangen zie ik
Het is voorwendselen, en je gebruikt het woord verkeerd. Je bedoelde volgens mij voorwaarde
Ey swa, wat zit je deze topic te kicken?quote:
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ey swa, wat zit je deze topic te kicken?
bij mij thuisquote:
Jij bent de bob?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Biels het volgende:
Wie gaan er nog meer? Anders sta ik daar straks weer alleen.
Ik dacht dat jij de zatte toeters van de avond weer veilig thuis zou brengenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de zatte toeters van de avond weer veilig thuis zou brengen
Mag ik ook komen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef RickoKun het volgende:
VANAF NU GAAT DIT TOPIC OVER DE GRONINGEN MEET!!!!!!!!!!!!!!!!
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Tuurlijk wil ik komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan eerst naar de shoppa, jonkootje klappen, daarna donovans in en daarna shadrak!!!!!
We sluiten af met een bloedorgie.
Uhh je loopt het station uit via de roltrappen, je gaat dan meteen links en je blijft rechtdoor lopen. Na zo'n 2 stoplichten loop je nog een stukje door en dan ben je er.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien ik die hele tent niet ken, is er misschien iemand die eerst op Utrecht CS is, zodat hij of zij me feilloos naar de Stairway kan leiden, want ik heb nogal de neiging om te verdwalen.
Ik kom ook, in mijn rechterhand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kom vanavond misschien met mn chickie
Ooh I'm in, klinkt serieus best wel chill. Op die bloedorgie na danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan eerst naar de shoppa, jonkootje klappen, daarna donovans in en daarna shadrak!!!!!
We sluiten af met een bloedorgie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh I'm in, klinkt serieus best wel chill. Op die bloedorgie na dan!
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik maakte een grapje, ik ga zeker wachten op al die fokkers
Deze boi gaat vanaamd 'gewoon' uit in das stadde (kar, warhol, donovan, shadrak)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.
Ik wil Ricokun ook nog een keer tegenkomen. Ik zie hem echt als als een lompe vent op de dansvloer meisjes (16 jaar) aanrandenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.
2 week geleden rouleerde ik nog kk hard de dansvloerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik wil Ricokun ook nog een keer tegenkomen. Ik zie hem echt als als een lompe vent op de dansvloer meisjes (16 jaar) aanranden
Als ik in mijn eentje daar sta, is het doorgegaan, maar hebben een hoop users zichzelf belachelijk gemaakt.quote:
Je gaat sowieso dus?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Asl ik in mijn eentje daar sta, is het doorgegaan, maar hebben een hoop users zichzelf belachelijk gemaakt.
Ja, waarom niet? Lekker muziek draaien of DS-sen in de trein, en als er niemand is, is dat weer maandenlang gerechtvaardigd FOK!kers wijzen op dat ze maar wat lullen.quote:
Hij was toch een keer in het Feest toen wij er ook waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik wil Ricokun ook nog een keer tegenkomen. Ik zie hem echt als als een lompe vent op de dansvloer meisjes (16 jaar) aanranden
Smeerpijpen! Waarom niks zeggen!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij was toch een keer in het Feest toen wij er ook waren?
Ja reetveter zei dat jij er ook was en toen zei ik kom we gaan naar 'm toequote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Smeerpijpen! Waarom niks zeggen!?
Pffffffffffffffffffft! Nouja zeg! Dat zal ik onthouden next time! De enige die ik echter herkennen zal is een afcajosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja reetveter zei dat jij er ook was en toen zei ik kom we gaan naar 'm toemaar niemand wilde.
Nee joh, hij was er niet. Anders waren we er echt wel even naar toe gegaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja reetveter zei dat jij er ook was en toen zei ik kom we gaan naar 'm toemaar niemand wilde.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffft! Nouja zeg! Dat zal ik onthouden next time! De enige die ik echter herkennen zal is een afcajos
De Verhevene dekt zich alvast in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
Ja, waarom niet? Lekker muziek draaien of DS-sen in de trein, en als er niemand is, is dat weer maandenlang gerechtvaardigd FOK!kers wijzen op dat ze maar wat lullen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De Verhevene dekt zich alvast in.
Links achterin, ik zit een cocktail te nuttigen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef afcajos het volgende:
Ik ook !! waar zit jij php, ik sta nu bij de bar van een cola te nippen.
Je herkent me aan mijn wolvenshirt.
Niemand durft iets te zeggen. Net vroeg er een meisje waar de wc was, maar die zat niet op het forum zei ze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
communicatie verloopt dus gewoon via het forum zie ik? mooi, dan hebben wij ook de illusie dat we erbij zijn.
Open een leuk topic dan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand durft iets te zeggen. Net vroeg er een meisje waar de wc was, maar die zat niet op het forum zei ze.
Ik ben nu weer buiten, het is wel fris man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
waar zitten jullie?
zwaai esquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben nu weer buiten, het is wel fris man.
Er hangen niet eens gitaren aan de muur faalhaasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
Ik doe ook gewoon alsof ik erbij ben.
"Mooi hè, al die gitaren aan de muur."
ik zie je nietquote:
Alsof ik bij jou in de buurt durf te komen man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:01 schreef RickoKun het volgende:
NU WEL, laat maar eensch weten als jullie elkaar zijn tegengekomen, dan join ik wel effe
Je hebt kanker aan je username.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
OMFG Check mijn kleuren, koning kerol.![]()
![]()
![]()
Ik ga het viere, rondje van de zaak ouwe.
Tof. Waar zit die Febo precies?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef Hetiszover het volgende:
We hebben met de harde kern op het laatste moment van locatie gechanged.
Achter het Zandpad in Utrechtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tof. Waar zit die Febo precies?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |