Als jij het zegt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
De meesten zijn gewoon normaal en aardig. En anderen weten zich niet te gedragen in het openbaar. Het zijn gewoon normale mensen.
Een marokkaan die zegt dat Fokkers niet normaal zijn, iets met een pot en een ketelquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een marokkaan die zegt dat Fokkers niet normaal zijn, iets met een pot en een ketel
Zo klein, je bent echt zo kleinquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een marokkaan die zegt dat Fokkers niet normaal zijn, iets met een pot en een ketel
Vanwaar die bijnaam?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
AHAHA JE ZEI KOMEN.
Nee, maar je reageerde op Trollnellius en dat is niet relevant meer aangezien hij toch niet komt
Vind ik grappigquote:
Klein? Met 1.94 vind ik mijzelf niet bepaald klein. Hoe lang ben jij dan?quote:
Dit voelt als een hele koude douche Trannellius.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef Trannellius het volgende:
Eeennnnnnnnn
de eerste afmelding is een feit. Ik kan niet komen ivm werkverplichtingen.
Ik ga nog wel proberen wat te ruilen, danwel wat later te komen, maar reken er maar niet op.
Het leven kan nu eenmaal niet een groto feest zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit voelt als een hele koude douche Trannellius.
Sorry, niet aankomende. Misschien die erop ofzo.quote:
Omdat daar de fok nerds zich veilig en thuis voelenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
of er leuke dames tussen zitten.
Ja, want de gemiddelde persoon hier blinkt uit in volwassenheidquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou wel willen, maar ik denk dat jullie allemaal een stuk ouder zijn.
In verstand of in gedrag?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou wel willen, maar ik denk dat jullie allemaal een stuk ouder zijn.
Het zit daar vol met wolvennerds, emo's en gothicsquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Draag wolvenshirts dat is veel vetter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |