Ja, dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Trannellius het volgende:
en nóg ben ik er niet over uit hoe ik in vredesnaam daar mensen ga herkennen
Ik denk van tevoren enkele fobo's bestuderen. En hopen dat enkele iconen langs komen, die zijn gemakkelijk te herkennen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook afHoe gaan jullie dat doen?
Je kunt mij herkennen aan de rode roos in mijn revers.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Trannellius het volgende:
Dat filmpje, of het concept "Meeten?"quote:
Ah, ik kan ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef Trannellius het volgende:
Eeennnnnnnnn
de eerste afmelding is een feit. Ik kan niet komen ivm werkverplichtingen.
Ik ga nog wel proberen wat te ruilen, danwel wat later te komen, maar reken er maar niet op.
Je hebt het zelf opgezet, jij dient wel te komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ah, ik kan ook niet.Heb ook een werkverplichting. Ik stel wel voor dat wij nog een keer meeten.
Tja, werk gaat voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hebt het zelf opgezet, jij dient wel te komen.
Maar vind het best om op een ander moment een biertje te drinken hoor.
Jawel, maar alleen echte bazen komen. We verzamelen op een geheime plek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:44 schreef afcajos het volgende:
Er gaat gewoon helegaar niemand komen op deze meet
Spreek af dat je allemaal een roze shirtje draagt met gele stippen, niemand die zich gaat vergissen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Trannellius het volgende:
Draag wolvenshirts dat is veel vetterquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Spreek af dat je allemaal een roze shirtje draagt met gele stippen, niemand die zich gaat vergissen.
Daar komen vast wel meer mensen op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Draag wolvenshirts dat is veel vetter
AHAHA JE ZEI KOMEN.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar komen vast wel meer mensen op.
Het is nog wel relevant hoe jullie elkaar zouden moeten herkennen, áls er ook maar iemand zou gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
AHAHA JE ZEI KOMEN.
Nee, maar je reageerde op Trollnellius en dat is niet relevant meer aangezien hij toch niet komt
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Volgens mij zijn de meeste Fok!kers ekte ekte freaks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |