Oh oké. Denk ik eens aan mijn medemens.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nu nog werkt. Probeer het in het vervolg topic.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh oké. Denk ik eens aan mijn medemens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:15 schreef griekjeee het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:17 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg gespoilerd
Hoera! Weer een kuttopic!
Jij bent toch de dj? Ik heb wel zin om de dansvloer te ebstijgen op de beats van dj Mental Jos.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:27 schreef afcajos het volgende:
Komen we allemaal in ons wolvenshirt?
En we moeten zeker Queen - Crazy little thing called love aanvragen. Kijken of we de kekke dansmoves van de legendarische ONZ-meet kunnen overtreffen.
Ik zie dat al voor me, aan iedereen vragen: 'hey, zit jij toevallig op fok!?'quote:Op maandag 18 januari 2010 23:31 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, hoe moet ik mensen daar herkennen?
Straks zit ik in ene bij een verkeerde meet
Nou ja, DJ...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij bent toch de dj? Ik heb wel zin om de dansvloer te ebstijgen op de beats van dj Mental Jos.
Of "speel jij toevallig in een clip van Ali B?"quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie dat al voor me, aan iedereen vragen: 'hey, zit jij toevallig op fok!?'
je meot jezelf niet te kort doen. Je had ook een spandoek.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou ja, DJ...Ik spin die plaatjes af en toe op party's vanaf mijn laptopje aangesloten op een versterker via BPM studios.
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Of "speel jij toevallig in een clip van Ali B?"
Personen als Remlof en yvonne zou ik nog wel herkennen in een dergelijke tent. Maar van de namen die er nu staan heb ik geen flauw idee hoe ze er uit zien.quote:
Lamon herken je denk ik ook nog wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Personen als Remlof en yvonne zou ik nog wel herkennen in een dergelijke tent. Maar van de namen die er nu staan heb ik geen flauw idee hoe ze er uit zien.
Ik heb om eerlijk te zijn nooit een foto van hem bekeken.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lamon herken je denk ik ook nog wel.
Oh, die werd hier anders regelmatig gepost. Nouja gemist, ik weet niet wat jij wel of niet zou missen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn nooit een foto van hem bekeken.
Maar ik heb dus wat gemist?
Ik kom amper buiten m'n eigen topicsquote:Op maandag 18 januari 2010 23:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, die werd hier anders regelmatig gepost. Nouja gemist, ik weet niet wat jij wel of niet zou missen.![]()
Okéquote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kom amper buiten m'n eigen topics
Ik heb het vermoeden dat ik ze best kan missen
Dat is maar goed ook, anders blijf je spontaan weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Personen als Remlof en yvonne zou ik nog wel herkennen in een dergelijke tent. Maar van de namen die er nu staan heb ik geen flauw idee hoe ze er uit zien.
Dat jij maar lekker in je spencertje en je lullo vrienden elkaars papa mag gaan vergelijken, homo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:38 schreef 16meter het volgende:
Typisch dat dit in 'de stairway' plaatsvindt.
Dat elke fokker z'n mooiste bandshirt maar mag aantrekken!
Zul je net zien dat ze op die meet zo staan van:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
Waarde Trollnellius, beste griekjeee,
Ik wil jullie met alle liefde die ik bezit, vragen om een dergelijke conversatie in het vervolg in de SC of op de meet te houden.
Grote groet,
Er zitten dan ook heel veel vrouwen in klbquote:
Het is dat ik op 12 februari iets anders te doen heb, anders was ik misschien wel even langs gekomen.quote:
O.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is dat ik op 12 februari iets anders te doen heb, anders was ik misschien wel even langs gekomen.
No Wayquote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef griekjeee het volgende:
Jullie gaan toch wel filmpjes online plaatsen he?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef griekjeee het volgende:
Jullie gaan toch wel filmpjes online plaatsen he?
Ik jank niet, dat lijkt me gewoon leuk.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zelf niet komen en dan gaan janken
Geen behoefte aanquote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik jank niet, dat lijkt me gewoon leuk.
quote:
Wie weet bedenk ik me nog op het allerlaatste moment. Met mij weet je het maar nooit.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Als griekjeee komt dan zorg ik ervoor dat ik er op mijn best uitzie.
Oeh, wat lekker impulsief en verrassend.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wie weet bedenk ik me nog op het allerlaatste moment. Met mij weet je het maar nooit.
Nou hèquote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Oeh, wat lekker impulsief en verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |