Zeker weten?quote:
Ja, bevestig deze post dan. Dan zet ik jullie beiden in het OP.quote:
jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeker weten?
[..]
Ja, bevestig deze post dan. Dan zet ik jullie beiden in het OP.
Er terdege een succes van maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef Hetiszover het volgende:
MIJN IDEE, MIJN MEET, MIJN TOPIC, WAT DOE JE
Maar ik kom wel
Zal ik er over nadenken ?quote:
quote:
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoekquote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laat gaan het beginnen die vrijdagavond?
En zitten we apart achterin een hoek, aan een stel tafels? Of staan we gewoon willekeurig ergens aan de bar, als een grote groep verzuurde chagarijnige mensen?
Tof dat je alsnog komt trouwensquote:
HEB ER ZIN INquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tof dat je alsnog komt trouwens
Dan leer je maar poolenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjoelen?![]()
Dan klaverjassen misschien.
Poolen kan ik niet.
Wat zijn de gespreksonderwerpen waar we uit kunnen kiezen?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoek
Genoeg topics waar we inspiratie uit kunnen halen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan leer je maar poolen
[..]
Wat zijn de gespreksonderwerpen waar we uit kunnen kiezen?
We gaan daarna wel naar een discotheek ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef Pulu het volgende:
verkapt-ik-heb-geen-vrienden-maar-ik-zoek-nieuwe-vrienden-of-ik-heb-al-mijn-oude-vrienden-genaaid-en-daarom-probeer-ik-langs-deze-weg-nieuwe-vrienden-te-scoren-topic
Is het dan de bedoeling dat we achterin de hoek beginnen te zuipen en voorin de hoek van de andere kant te neuken?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoek
Neukenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is het dan de bedoeling dat we achterin de hoek beginnen te zuipen en voorin de hoek van de andere kant te neuken?
Ik ben nog nooit op een Fok-meeting geweest, dus ja, ik weet niet hoe dat in zijn werking gaat.
Het zal een prettige bijkomstigheid zijn. Misschien komt Yvonne wel.quote:
nou gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal een prettige bijkomstigheid zijn. Misschien komt Yvonne wel.
Als ze komt kan ik haar op een hoffelijke wijze een kop koffie drankje aanbieden natuurlijk.quote:
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zou er bijna heengaan gewoon puur om te kijken hoe het verloopt! Van een afstandje met een een paar vrienden met een biertje in m'n hand het verloop van die meeting observeren!![]()
Allemaal gasten die dan een beetje zo heel gaar aan elkaar gaan vragen
a"jaauuh....wie ben ij dan op het forum?"
b: "ik ben die en die, en jij? "
a"jaah...ohh...oke....ik ben die en die"
b"oww..oke....tis nog niet echt druk he!?"
a"nee"
b"nouja....het wordt zo vast nog wel drukker"
a"ja...wat een kutmuziek hier he!?"
b"ja echt wel"
Als ik in utka woonde deed ik het denk ik!
Ik vind niet dat er gewoon heengaan kansloos is hoor (jij blijkbaar wel)...lijkt me gewoon leuk vermaak!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaat
Ik heb me gewoon aangemeld om heen te gaan hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er gewoon heengaan kansloos is hoor (jij blijkbaar wel)...lijkt me gewoon leuk vermaak!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaat
Weet wat ik neergezet heb hoor, maar jij vindt het blijkbaar heel grappig om met wat vrienden erheen te gaan en van een afstandje te kijken. En iedereen doet netalsof het heel kansloos is dat je naar zoiets gaat, vandaarquote:
Ga weg.quote:
Nee hoor, ik doe niet het alsof het heel kansloos is! Ik ben zelfs zelf ook wel eens naar een soortgelijke aangelegenheid geweest (alleen niet van een forum)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En iedereen doet netalsof het heel kansloos is dat je naar zoiets gaat, vandaar
ja maar dat had je wel in 1 post kunnen doen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, jij zet toch ook niet alles in 1 post![]()
gezelligquote:
Undercover fokkersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef thorthor het volgende:
Waarschijnlijk kom ik met enkele undercover fokkers, ik daag jullie trouwens uit voor een wedstrijdje bier drinken..
een ervan zit ook op tweakers, dus jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Undercover fokkers
Kan het triester
Die herken je meteenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef thorthor het volgende:
[..]
een ervan zit ook op tweakers, dus ja
Wtf.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef thorthor het volgende:
Waarschijnlijk kom ik met enkele undercover fokkers, ik daag jullie trouwens uit voor een wedstrijdje bier drinken..
kwam jij niet uit hoofddorp??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef Trannellius het volgende:
Nog maar 28 nachtjes!
Ik heb buikpijn momenteel, misschien van de spanning
Wel verrassend hoe hilarisch een dergelijke grap is nadat hij 237548x gemaakt is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef mafkees01 het volgende:
Ik kom ook... Niet voor de meet... Maar om te filmen en de hele avond mij kapot te lachen van een afstandje met een maatje
BWHAHAHAWHA KIJK MIJ EENS EEN MAAT HEBEN, NU VOEL JE JE ZEKER WEL HEEL SPECIAAL BOHOHOHOH MAAR WAT EEN GOEIE GRAP DIT OOK.!1!1!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef mafkees01 het volgende:
Ik kom ook... Niet voor de meet... Maar om te filmen en de hele avond mij kapot te lachen van een afstandje met een maatje
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:43 schreef Michielos het volgende:
valt er wat te knokken? Misschien kom ik dan ook wel
voor die opmerking breek ik je sowieso al;)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.
Niemand wil dat lelijke zwijn ballen denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.
kommaarkommaarkommaarkommaar...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:43 schreef Michielos het volgende:
valt er wat te knokken? Misschien kom ik dan ook wel
Neej man..want dan gaat ie weer zo'n kuttopic aanmakenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kommaarkommaarkommaarkommaar...
[ afbeelding ]
Anders mag ik niet binnen of wat.quote:
Nee, meer dat de aanmeldingen in dat geval omhoog schieten.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Anders mag ik niet binnen of wat.
Oh dan wil ik het best even zeggen en alsnog niet komen hoor, als dat helpt.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, meer dat de aanmeldingen in dat geval omhoog schieten.
Ik denk niet dat het nu nog werkt. Probeer het in het vervolg topic.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dan wil ik het best even zeggen en alsnog niet komen hoor, als dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |