Wtf.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef thorthor het volgende:
Waarschijnlijk kom ik met enkele undercover fokkers, ik daag jullie trouwens uit voor een wedstrijdje bier drinken..
kwam jij niet uit hoofddorp??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef Trannellius het volgende:
Nog maar 28 nachtjes!
Ik heb buikpijn momenteel, misschien van de spanning
Wel verrassend hoe hilarisch een dergelijke grap is nadat hij 237548x gemaakt is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef mafkees01 het volgende:
Ik kom ook... Niet voor de meet... Maar om te filmen en de hele avond mij kapot te lachen van een afstandje met een maatje
BWHAHAHAWHA KIJK MIJ EENS EEN MAAT HEBEN, NU VOEL JE JE ZEKER WEL HEEL SPECIAAL BOHOHOHOH MAAR WAT EEN GOEIE GRAP DIT OOK.!1!1!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef mafkees01 het volgende:
Ik kom ook... Niet voor de meet... Maar om te filmen en de hele avond mij kapot te lachen van een afstandje met een maatje
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:43 schreef Michielos het volgende:
valt er wat te knokken? Misschien kom ik dan ook wel
voor die opmerking breek ik je sowieso al;)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.
Niemand wil dat lelijke zwijn ballen denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te regelen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld aan iemand vragen of hij je vriendin wil ballen.
kommaarkommaarkommaarkommaar...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:43 schreef Michielos het volgende:
valt er wat te knokken? Misschien kom ik dan ook wel
Neej man..want dan gaat ie weer zo'n kuttopic aanmakenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kommaarkommaarkommaarkommaar...
[ afbeelding ]
Anders mag ik niet binnen of wat.quote:
Nee, meer dat de aanmeldingen in dat geval omhoog schieten.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Anders mag ik niet binnen of wat.
Oh dan wil ik het best even zeggen en alsnog niet komen hoor, als dat helpt.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, meer dat de aanmeldingen in dat geval omhoog schieten.
Ik denk niet dat het nu nog werkt. Probeer het in het vervolg topic.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dan wil ik het best even zeggen en alsnog niet komen hoor, als dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |