Ik dacht dat jij de zatte toeters van de avond weer veilig thuis zou brengenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de zatte toeters van de avond weer veilig thuis zou brengen
Mag ik ook komen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef RickoKun het volgende:
VANAF NU GAAT DIT TOPIC OVER DE GRONINGEN MEET!!!!!!!!!!!!!!!!
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Tuurlijk wil ik komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan eerst naar de shoppa, jonkootje klappen, daarna donovans in en daarna shadrak!!!!!
We sluiten af met een bloedorgie.
Uhh je loopt het station uit via de roltrappen, je gaat dan meteen links en je blijft rechtdoor lopen. Na zo'n 2 stoplichten loop je nog een stukje door en dan ben je er.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien ik die hele tent niet ken, is er misschien iemand die eerst op Utrecht CS is, zodat hij of zij me feilloos naar de Stairway kan leiden, want ik heb nogal de neiging om te verdwalen.
Ik kom ook, in mijn rechterhand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kom vanavond misschien met mn chickie
Ooh I'm in, klinkt serieus best wel chill. Op die bloedorgie na danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA! DU BIST WILKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan eerst naar de shoppa, jonkootje klappen, daarna donovans in en daarna shadrak!!!!!
We sluiten af met een bloedorgie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh I'm in, klinkt serieus best wel chill. Op die bloedorgie na dan!
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik maakte een grapje, ik ga zeker wachten op al die fokkers
Deze boi gaat vanaamd 'gewoon' uit in das stadde (kar, warhol, donovan, shadrak)
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.
Ik wil Ricokun ook nog een keer tegenkomen. Ik zie hem echt als als een lompe vent op de dansvloer meisjes (16 jaar) aanrandenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten tot de dag dat wij elkaar tegen komen.
2 week geleden rouleerde ik nog kk hard de dansvloerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik wil Ricokun ook nog een keer tegenkomen. Ik zie hem echt als als een lompe vent op de dansvloer meisjes (16 jaar) aanranden
Als ik in mijn eentje daar sta, is het doorgegaan, maar hebben een hoop users zichzelf belachelijk gemaakt.quote:
Je gaat sowieso dus?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Asl ik in mijn eentje daar sta, is het doorgegaan, maar hebben een hoop users zichzelf belachelijk gemaakt.
Ja, waarom niet? Lekker muziek draaien of DS-sen in de trein, en als er niemand is, is dat weer maandenlang gerechtvaardigd FOK!kers wijzen op dat ze maar wat lullen.quote:
Hij was toch een keer in het Feest toen wij er ook waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik wil Ricokun ook nog een keer tegenkomen. Ik zie hem echt als als een lompe vent op de dansvloer meisjes (16 jaar) aanranden
Smeerpijpen! Waarom niks zeggen!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij was toch een keer in het Feest toen wij er ook waren?
Ja reetveter zei dat jij er ook was en toen zei ik kom we gaan naar 'm toequote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Smeerpijpen! Waarom niks zeggen!?
Pffffffffffffffffffft! Nouja zeg! Dat zal ik onthouden next time! De enige die ik echter herkennen zal is een afcajosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja reetveter zei dat jij er ook was en toen zei ik kom we gaan naar 'm toemaar niemand wilde.
Nee joh, hij was er niet. Anders waren we er echt wel even naar toe gegaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja reetveter zei dat jij er ook was en toen zei ik kom we gaan naar 'm toemaar niemand wilde.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffft! Nouja zeg! Dat zal ik onthouden next time! De enige die ik echter herkennen zal is een afcajos
De Verhevene dekt zich alvast in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
Ja, waarom niet? Lekker muziek draaien of DS-sen in de trein, en als er niemand is, is dat weer maandenlang gerechtvaardigd FOK!kers wijzen op dat ze maar wat lullen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De Verhevene dekt zich alvast in.
Links achterin, ik zit een cocktail te nuttigen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef afcajos het volgende:
Ik ook !! waar zit jij php, ik sta nu bij de bar van een cola te nippen.
Je herkent me aan mijn wolvenshirt.
Niemand durft iets te zeggen. Net vroeg er een meisje waar de wc was, maar die zat niet op het forum zei ze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
communicatie verloopt dus gewoon via het forum zie ik? mooi, dan hebben wij ook de illusie dat we erbij zijn.
Open een leuk topic dan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand durft iets te zeggen. Net vroeg er een meisje waar de wc was, maar die zat niet op het forum zei ze.
Ik ben nu weer buiten, het is wel fris man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
waar zitten jullie?
zwaai esquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben nu weer buiten, het is wel fris man.
Er hangen niet eens gitaren aan de muur faalhaasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
Ik doe ook gewoon alsof ik erbij ben.
"Mooi hè, al die gitaren aan de muur."
ik zie je nietquote:
Alsof ik bij jou in de buurt durf te komen man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:01 schreef RickoKun het volgende:
NU WEL, laat maar eensch weten als jullie elkaar zijn tegengekomen, dan join ik wel effe
Je hebt kanker aan je username.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
OMFG Check mijn kleuren, koning kerol.![]()
![]()
![]()
Ik ga het viere, rondje van de zaak ouwe.
Tof. Waar zit die Febo precies?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef Hetiszover het volgende:
We hebben met de harde kern op het laatste moment van locatie gechanged.
Achter het Zandpad in Utrechtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tof. Waar zit die Febo precies?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |