Niemand durft iets te zeggen. Net vroeg er een meisje waar de wc was, maar die zat niet op het forum zei ze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
communicatie verloopt dus gewoon via het forum zie ik? mooi, dan hebben wij ook de illusie dat we erbij zijn.
Open een leuk topic dan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand durft iets te zeggen. Net vroeg er een meisje waar de wc was, maar die zat niet op het forum zei ze.
Ik ben nu weer buiten, het is wel fris man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
waar zitten jullie?
zwaai esquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben nu weer buiten, het is wel fris man.
Er hangen niet eens gitaren aan de muur faalhaasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
Ik doe ook gewoon alsof ik erbij ben.
"Mooi hè, al die gitaren aan de muur."
ik zie je nietquote:
Alsof ik bij jou in de buurt durf te komen man.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:01 schreef RickoKun het volgende:
NU WEL, laat maar eensch weten als jullie elkaar zijn tegengekomen, dan join ik wel effe
Je hebt kanker aan je username.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
OMFG Check mijn kleuren, koning kerol.![]()
![]()
![]()
Ik ga het viere, rondje van de zaak ouwe.
Tof. Waar zit die Febo precies?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef Hetiszover het volgende:
We hebben met de harde kern op het laatste moment van locatie gechanged.
Achter het Zandpad in Utrechtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tof. Waar zit die Febo precies?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |