SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelde alsof er iets knakte of scheurde, waarop het begon te bloeden als een rund
Hij hing ook meteen slap en het deed pijn als een malle.
Na dit incident heb ik 3 weken gewacht met seks én masturberen zodat het kon helen.
Toen we het daarna weer probeerde begon het weer te bloeden net als de eerste keer
Vanaf dat moment zag ik in dat ik toch écht naar de huisarts moest![]()
Zo gezegd zo gedaan, ik maakte een afspraak en ging langs.
Ze zei dat het wel vaker voorkwam en dat er een kleine ingreep voor nodig was.
Deze ingreep zou zo'n 45 minuten duren en onder plaatselijke verdoving plaatsvinden.
Mijn toompje zou los geknipt worden en daarna op een ander punt weer vastgehecht worden![]()
Het enige probleem, ik zou pas 18 januari terecht kunnen voor een gesprek.
3 weken daarna zou een uroloog de ingreep pas plaatsvinden.
Daarna nog 3 weken geen seks i.v.m. het herstellen
Mijn vader werkt gelukkig in het VU ziekenhuis in Amsterdam, dus heb via hem diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.
Ik kan je vertellen, het voelde héél ongemakkelijk aan om in je blote reet op een operatietafel te liggen met een arts, een arts in opleiding, een assistente én mijn vriendin om je heen
Het deed gelukkig niet veel pijn, en de blauwe plekken en de hechtingen waren er na 2 weken al uit
De ingreep heeft nu zo'n 3 weken terug plaatsgevonden, dus de hechting is er nu een week uit.
Mijn vriendin heeft me gister gepijpt en dat ging prima.
Ik heb nu heel veel angst om het weer te proberen, ik ben bang dat het weer open zal scheuren
Mijn vriendin 'verplicht' me nu eigenlijk om het van het weekend weer te willen proberen omdat ze gewoon klaar is met het likken en vingeren, ze wilt dus gewoon dat ik haar neuk![]()
Dit zorgt alleen voor een gigantische druk
Klacht: prestatie druk na 2.5 maand geen seks !
Klacht: ik wil een fok cheer club naast mijn bed om me aan te moedigen!
Ga nou maar lezenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin heeft me gister gepijpt en dat ging prima.
Nee, maar dankzij zijn vader heeft hij diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
18 januari zal wel 18 december moeten zijn denk ik?
Als je de OP leest zie je dat hij via zn vader een andere afspraak heeft kunnen maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef DonHenley het volgende:
Nee, maar dankzij zijn vader heeft hij diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.
Anders was het daadwerkelijk 18 januari geworden.
Damn, excuus enzo. Voor straf zal ik mezelf kastijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef Luiheid het volgende:
Als je de OP leest zie je dat hij via zn vader een andere afspraak heeft kunnen maken.
Dit klinkt als fraude met wachtlijsten, waar in een ander topic pas heel heftig op gereageerd werd!quote:Mijn vader werkt gelukkig in het VU ziekenhuis in Amsterdam, dus heb via hem diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.
Nee, 18 januariquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Damn, excuus enzo. Voor straf zal ik mezelf kastijden.
Succes en inderdaad, ik kan me dit niet voorstellen, ik kijk nu even heel anders naar mijn toompje, wist niet eens dat het kon scheuren, had ik maar niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Toompje scheuren klinkt pijnlijk, succes TS met het presteren!
Dat heeft die dus wel, alleen dan is hij niet meer natuurlijk bevestigd maar vast genaaid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Maar proeft je vriendin nu verschil tussen jou en andere mannen?
Ik bedoel, jij hebt nu geen toompje meer.
Het was een uitvallerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit klinkt als fraude met wachtlijsten, waar in een ander topic pas heel heftig op gereageerd werd!
Ze zei dat het wel anders voelde toen ze me na de ingreep pijpte.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Maar proeft je vriendin nu verschil tussen jou en andere mannen?
Ik bedoel, jij hebt nu geen toompje meer.
Was dat voor hetzelfde type ingreep? Outchickenen van zoietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan en diegene die eigenlijk een afspraak had was niet gekomen
Ik heb geen idee, heb niet zoveel gepraat daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Was dat voor hetzelfde type ingreep? Outchickenen van zoiets![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef JSerry het volgende:
Hou je in toom(pje) heb je je toompje onder je tong nog niet gescheurd?
Hopelijk dat dus nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja, als ik het 1 keer weer gedaan heb, is de kop er in ieder geval wel af
Komt 'ie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klacht: ik wil een fok cheer club naast mijn bed om me aan te moedigen!
Had er toen een heel gat is zitten, deed ook zeer, gat zit er nog steeds, maar geen last meer van, door dat gat is er extra ruimte in gekomen, soort natuurlijke rek is er in gekomen, ideaal, geen dokter aan te pas hoeven te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja, als ik het 1 keer weer gedaan heb, is de kop er in ieder geval wel af
TS heeft de ballen niet om te eisen dat de arts het alleen doet? Oprotten met de rest zou ik zeggen. En laat je vriendin lekker bovenop TS, mocht het misgaan kan je haar de schuld geven dat ze te hard reedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Adelante het volgende:
Fijne operatie ook met zo veel toeschouwers
Hij geeft graag les. Die jongen is de moeilijkste niet, en denkt gewoon aan zijn mede-fokkers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Penisbaard het volgende:
Jij wil graag een groep langharige alto's met drakenshirts naast je bed?
Een beetje kennis over je eigen koning mag wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Succes en inderdaad, ik kan me dit niet voorstellen, ik kijk nu even heel anders naar mijn toompje, wist niet eens dat het kon scheuren, had ik maar niet geklikt.
En nu ben je een meisje ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben vorig jaar besneden door een vrouwelijke arts en een vrouwelijke co-assistent. Helaas leek de laatste niet op Hanna Verboom
Het was mijn vader niet, maar een collega van hem.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Je laat je vader in het ziekenhuis aan je lul sleutelen?
WTF.x10000
Ik vind haar wel aantrekkelijk jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:41 schreef damsco het volgende:
Mocht het niet lukken, geef mij dan maar een belletje. Dan neuk ik je vriendin wel (mits lekker).
Groetjes veldmuis
Makes twoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aantrekkelijk ja
[ afbeelding ]
Hier is toch echt niets schattigs aan hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ahw wat cutekomt vast wel goed ts
!
Ik heb je toegevoegd. Ik ben heel knap!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier is toch echt niets schattigs aan hoor
Het was een horror
Dit zijn toch de reacties waar je op zit te wachten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was een horror
Lijkt me best freaky! Op eens alles onder het bloedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was een horror
Is het schattig als iemand zijn toompje scheurt en zich vervolgens eraan laat helpen door zijn eigen vader?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ahw wat cutekomt vast wel goed ts
!
Wouw jij bent echt lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Ik ben heel knap!
Groetjes!
Ik wil jou naakt zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil Breathtaking bloot zien
Vandaag nog
In het echt of in dit topic
Neeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik wil jou naakt zien
Vandaag nog
In dit topic
Laat die spatie met rust!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En ik haaaat overwerken op vrijdagavond
Mij lukte rukken ook en je kon er niks raars aan zien, maar toen ik alleen m'n eikel er in stopte begon het weer pijn we doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Leonidas82 het volgende:
leef met je mee TS
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook mijn toompje is gescheurd enkele weken geleden (tijdens de seks met vriendin) en durf nu ook niet meer. Vriendin is behoorlijk geschrokken en dacht dat het aan haar lag. Toompje is nu weer aardig geheel en kan ook weer rukke. Dus de komende tijd nog ff flink rukke en kijken of het weer gaat bloeden. Zo niet, dan weer op de vrouw klimmen
Dan moet je eerst wat ruimere vrouwen proberen om langzaam te wennen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij lukte rukken ook en je kon er niks raars aan zien, maar toen ik alleen m'n eikel er in stopte begon het weer pijn we doen
Het zit allemaal tussen je oren, je associeert neuken nu met enorme pijn in je eikel. Voor de rest van je leven, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mij lukte rukken ook en je kon er niks raars aan zien, maar toen ik alleen m'n eikel er in stopte begon het weer pijn we doen
Ik kan er niks aan doen dat die van mij 18 is en hiervoor niet met een neger gingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wat ruimere vrouwen proberen om langzaam te wennen.
Ja, ik denk ook wel dat het een psychologisch effect heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren, je associeert neuken nu met enorme pijn in je eikel. Voor de rest van je leven, waarschijnlijk.
Ik moest lachen. Deze TS verdient een schouderklopje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat die van mij 18 is en hiervoor niet met een neger ging
tvp voor het verslag van de vulkaanuitbarstingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef Flodder450 het volgende:
TS krijgt een vulkaanuitbarsting als hij de eerstvolgende keer klaarkomt
Je kunt het! We hebben vertrouwen in jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag is dé dag voor me!!
Ben wel zenuwachtig
hij heeft een scheur in zn piemel en jij zegt arme vriendinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me er niks bij voorstellen maar het klinkt vreselijkarme vriendin
Top, dus binnenkort mag je op BNN uitgebreid verslag doen van het scheuren van je toompjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren was er een opnamen van Spuiten & Slikken in een kroeg waar ik was.
Toen stond ik even te praten met Nicolette (foto van ons 2 zal ik nog posten)
Zij vertelde me dat ze het ook een keer meegemaakt had toen ze seks had met een man.
Het leek haar een goed onderwerp voor de show, dus heeft ze haar nummer gegeven
Nu kun je je toompje scheuren in Nicolette.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren was er een opnamen van Spuiten & Slikken in een kroeg waar ik was.
Toen stond ik even te praten met Nicolette (foto van ons 2 zal ik nog posten)
Zij vertelde me dat ze het ook een keer meegemaakt had toen ze seks had met een man.
Het leek haar een goed onderwerp voor de show, dus heeft ze haar nummer gegeven
Nu nog steeds niet geneukt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag is dé dag voor me!!
Ben wel zenuwachtig
Duh!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
Bt houdt het nauwlettend in de gaten.
Ja ze kneep in m'n kont manquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk hem eens vuig schalks lachen, die TS!
Nee, ik werd half 3 wakker vanmiddag.quote:
Nee joh, je moet je niet nu al zo'n zorgen gaan maken. Ze hebben je niet voor niets geopereerd, en zolang jij de genezingstermijn aanhoudt die zij je geven moet het gewoon goed gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik werd half 3 wakker vanmiddag.
Zo als ze klaar is met werken daar heen en blijf ik slapen.
Ik denk alleen dat de kans 80% is dat het weer pijn gaat doen
Is de kut van je chickie hard en ruw ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk alleen dat de kans 80% is dat het weer pijn gaat doen
Nee man, glad, warm en uitnodigendquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Is de kut van je chickie hard en ruw ofzo?
Ze wilde dat je weer een erectie kreeg en dan weer je toompje zou scheuren, de sloerie. Alles voor kijkcijfers hè!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ze kneep in m'n kont man
Heb haar wel ingemaakt met darten
Ja je denkt nu vanalles te voelen natuurlijk. Fantoompijn is dat! Zit allemaal tussen je oren!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar als ik er nu een beetje hard tegen aan druk voel ik het een beetje prikken
Ja, daarom ga ik het vanavond weer proberenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze wilde dat je weer een erectie kreeg en dan weer je toompje zou scheuren, de sloerie. Alles voor kijkcijfers hè!
[..]
Ja je denkt nu vanalles te voelen natuurlijk. Fantoompijn is dat! Zit allemaal tussen je oren!
Mijn voorhuid zit er nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef jongegast het volgende:
ben jij besneden? sheurt je toompje sneller als je besneden bent?
En je chick alvast uitwonen met een dildo maatje reusachtig en zorgen dat ze flink nat isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou wel een beetje vaseline ofzo gebruiken, om de boel alvast soepel te maken oid.
Dan kan ik toch beter jou nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je chick alvast uitwonen met een dildo maatje reusachtig en zorgen dat ze flink nat ismet een beetje geluk voel je geen pijn maar gewoon helemaal niets!
Ja dat vond ik dus ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
mijn pik kromp naarmate ik verder kwam met het lezen van de OP. Dit is nog meer horror dan de beste horrorfilm die ik ooit zag.
Brr rrrr.... rrr...
Ze was wel gewoon nat, alleen ik stopte hem een keer hélemaal naar binnen en maakte een rare beweging omdat ik het te wild deedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
Maar het is me ontgaan HOE hij gescheurd is? Hoe kwam het? Was ze te droog? Dit staat niet in de OP.
Ik denk dat je dan meer kans op pijn hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan kan ik toch beter jou nemen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je chick alvast uitwonen met een dildo maatje reusachtig en zorgen dat ze flink nat ismet een beetje geluk voel je geen pijn maar gewoon helemaal niets!
Nja ik denk dat ik toch al binnen 10 stoten klaar kom hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, je was dus zelf te enthousiast bezig.
Je gaat vanavond dus van bil? Wens je succes. Enne, temper je enthousiasme vanavond maar een beetje.![]()
Dat vind ik een prestatie hoor, na 2 en halver maand sex zou ik al na 1 keer stoten klaarkomen of zelfs alleen maar van het kijken naar mijn naakte vriendin.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik denk dat ik toch al binnen 10 stoten klaar kom hoor
Good luckquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gedoucht en alles geschoren![]()
Nog even een saffie roken en dan naar mijn vriendin.
Dankjewel voor alle steun en TVP'smorgen een verslag !!
Ja, ik heb geen vriendin. 3 maanden geen seks is niets man.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:11 schreef Knuffleheinz het volgende:
Menig fokker zal dit als een luxeprobleem zien..
je picture is kapot men.nvmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik links en een vriend van me rechts
[ afbeelding ]
Ik vind haar best mooi
HAP?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:48 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hoe zou het met TS zijn?
a) Hij zit nu keihard zn vriendin vol te blaffen
b) Het blijft bij swaffelen
c) Hij zit nu bij de HAP
Echt zo'n kattekutquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Is de kut van je chickie hard en ruw ofzo?
Alleen maar handig, heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 03:28 schreef tennisracket het volgende:
Voor de rest, asociaal dat jij eerder aan de beurt komt dan een ander omdat je iemand kent.
Ja ik ook en hij laat niet eens even iets weten.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:53 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb de hele nacht wakker gelegen om TS.
wacht maar tot je een keer bevallen moet ofzo. vorige keer stonden er jandorie zo'n 8 man om me heenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Adelante het volgende:
Fijne operatie ook met zo veel toeschouwers
Goed om te horen, weer helemaal hersteld dus. Of heb je nog vreemde pijntjes gevoeld?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eindelijk een update !
Ik heb het zaterdag geprobeerd en hij deed het weer!!
Het duurde wel geteld 6 hele minuten![]()
maar ik weet zeker dat haar ouders en broers gehoord hebben dat ik klaar kwamik leek wel een typ-ex fabriek, zoveel wit spul
van het weekend het in totaal 4x gedaan, de rest haal ik van de week wel in
heel erg bedankt voor de support allemaal
Ik moet huilen, ben zo trots op je...quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eindelijk een update !
maar ik weet zeker dat haar ouders en broers gehoord hebben dat ik klaar kwamik leek wel een typ-ex fabriek, zoveel wit spul
ik zit op m'n telefoon dus typt een beetje kutquote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed om te horen, weer helemaal hersteld dus. Of heb je nog vreemde pijntjes gevoeld?
Beterrrrrr!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eindelijk een update !
gaasstttquote:Op zondag 10 januari 2010 23:45 schreef Blindevinkert het volgende:
[..]
Jij zou ook een keer door 10 negers tegelijk snoeihard in je puni moeten worden genomen![]()
Op dit tijdstip al?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:34 schreef Sattyagraha het volgende:
Gelukkig!
*trekt fles champagne open*
Goed bezig TS.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eindelijk een update !
Nopequote:Op maandag 11 januari 2010 10:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neig je dan niet een beetje naar alcoholisme?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |