Nee man, glad, warm en uitnodigendquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Is de kut van je chickie hard en ruw ofzo?
Ze wilde dat je weer een erectie kreeg en dan weer je toompje zou scheuren, de sloerie. Alles voor kijkcijfers hè!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ze kneep in m'n kont man
Heb haar wel ingemaakt met darten
Ja je denkt nu vanalles te voelen natuurlijk. Fantoompijn is dat! Zit allemaal tussen je oren!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar als ik er nu een beetje hard tegen aan druk voel ik het een beetje prikken
Ja, daarom ga ik het vanavond weer proberenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze wilde dat je weer een erectie kreeg en dan weer je toompje zou scheuren, de sloerie. Alles voor kijkcijfers hè!
[..]
Ja je denkt nu vanalles te voelen natuurlijk. Fantoompijn is dat! Zit allemaal tussen je oren!
Mijn voorhuid zit er nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef jongegast het volgende:
ben jij besneden? sheurt je toompje sneller als je besneden bent?
En je chick alvast uitwonen met een dildo maatje reusachtig en zorgen dat ze flink nat isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou wel een beetje vaseline ofzo gebruiken, om de boel alvast soepel te maken oid.
Dan kan ik toch beter jou nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je chick alvast uitwonen met een dildo maatje reusachtig en zorgen dat ze flink nat ismet een beetje geluk voel je geen pijn maar gewoon helemaal niets!
Ja dat vond ik dus ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
mijn pik kromp naarmate ik verder kwam met het lezen van de OP. Dit is nog meer horror dan de beste horrorfilm die ik ooit zag.
Brr rrrr.... rrr...
Ze was wel gewoon nat, alleen ik stopte hem een keer hélemaal naar binnen en maakte een rare beweging omdat ik het te wild deedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
Maar het is me ontgaan HOE hij gescheurd is? Hoe kwam het? Was ze te droog? Dit staat niet in de OP.
Ik denk dat je dan meer kans op pijn hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan kan ik toch beter jou nemen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je chick alvast uitwonen met een dildo maatje reusachtig en zorgen dat ze flink nat ismet een beetje geluk voel je geen pijn maar gewoon helemaal niets!
Nja ik denk dat ik toch al binnen 10 stoten klaar kom hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, je was dus zelf te enthousiast bezig.
Je gaat vanavond dus van bil? Wens je succes. Enne, temper je enthousiasme vanavond maar een beetje.![]()
Dat vind ik een prestatie hoor, na 2 en halver maand sex zou ik al na 1 keer stoten klaarkomen of zelfs alleen maar van het kijken naar mijn naakte vriendin.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik denk dat ik toch al binnen 10 stoten klaar kom hoor
Good luckquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gedoucht en alles geschoren![]()
Nog even een saffie roken en dan naar mijn vriendin.
Dankjewel voor alle steun en TVP'smorgen een verslag !!
Ja, ik heb geen vriendin. 3 maanden geen seks is niets man.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:11 schreef Knuffleheinz het volgende:
Menig fokker zal dit als een luxeprobleem zien..
je picture is kapot men.nvmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik links en een vriend van me rechts
[ afbeelding ]
Ik vind haar best mooi
HAP?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:48 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hoe zou het met TS zijn?
a) Hij zit nu keihard zn vriendin vol te blaffen
b) Het blijft bij swaffelen
c) Hij zit nu bij de HAP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|