Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelde alsof er iets knakte of scheurde, waarop het begon te bloeden als een rund

Hij hing ook meteen slap en het deed pijn als een malle.
Na dit incident heb ik 3 weken gewacht met seks én masturberen zodat het kon helen.
Toen we het daarna weer probeerde begon het weer te bloeden net als de eerste keer

Vanaf dat moment zag ik in dat ik toch écht naar de huisarts moest
Zo gezegd zo gedaan, ik maakte een afspraak en ging langs.
Ze zei dat het wel vaker voorkwam en dat er een kleine ingreep voor nodig was.
Deze ingreep zou zo'n 45 minuten duren en onder plaatselijke verdoving plaatsvinden.
Mijn toompje zou los geknipt worden en daarna op een ander punt weer vastgehecht worden
Het enige probleem, ik zou pas 18 januari terecht kunnen voor een gesprek.
3 weken daarna zou een uroloog de ingreep pas plaatsvinden.
Daarna nog 3 weken geen seks i.v.m. het herstellen

Mijn vader werkt gelukkig in het VU ziekenhuis in Amsterdam, dus heb via hem diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.
Ik kan je vertellen, het voelde héél ongemakkelijk aan om in je blote reet op een operatietafel te liggen met een arts, een arts in opleiding, een assistente én mijn vriendin om je heen

Het deed gelukkig niet veel pijn, en de blauwe plekken en de hechtingen waren er na 2 weken al uit

De ingreep heeft nu zo'n 3 weken terug plaatsgevonden, dus de hechting is er nu een week uit.
Mijn vriendin heeft me gister gepijpt en dat ging prima.
Ik heb nu heel veel angst om het weer te proberen, ik ben bang dat het weer open zal scheuren

Mijn vriendin 'verplicht' me nu eigenlijk om het van het weekend weer te willen proberen omdat ze gewoon klaar is met het likken en vingeren, ze wilt dus gewoon dat ik haar neuk
Dit zorgt alleen voor een gigantische druk

Klacht: prestatie druk na 2.5 maand geen seks !
Klacht: ik wil een fok cheer club naast mijn bed om me aan te moedigen

!