SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelde alsof er iets knakte of scheurde, waarop het begon te bloeden als een rund
Hij hing ook meteen slap en het deed pijn als een malle.
Na dit incident heb ik 3 weken gewacht met seks én masturberen zodat het kon helen.
Toen we het daarna weer probeerde begon het weer te bloeden net als de eerste keer
Vanaf dat moment zag ik in dat ik toch écht naar de huisarts moest![]()
Zo gezegd zo gedaan, ik maakte een afspraak en ging langs.
Ze zei dat het wel vaker voorkwam en dat er een kleine ingreep voor nodig was.
Deze ingreep zou zo'n 45 minuten duren en onder plaatselijke verdoving plaatsvinden.
Mijn toompje zou los geknipt worden en daarna op een ander punt weer vastgehecht worden![]()
Het enige probleem, ik zou pas 18 januari terecht kunnen voor een gesprek.
3 weken daarna zou een uroloog de ingreep pas plaatsvinden.
Daarna nog 3 weken geen seks i.v.m. het herstellen
Mijn vader werkt gelukkig in het VU ziekenhuis in Amsterdam, dus heb via hem diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.
Ik kan je vertellen, het voelde héél ongemakkelijk aan om in je blote reet op een operatietafel te liggen met een arts, een arts in opleiding, een assistente én mijn vriendin om je heen
Het deed gelukkig niet veel pijn, en de blauwe plekken en de hechtingen waren er na 2 weken al uit
De ingreep heeft nu zo'n 3 weken terug plaatsgevonden, dus de hechting is er nu een week uit.
Mijn vriendin heeft me gister gepijpt en dat ging prima.
Ik heb nu heel veel angst om het weer te proberen, ik ben bang dat het weer open zal scheuren
Mijn vriendin 'verplicht' me nu eigenlijk om het van het weekend weer te willen proberen omdat ze gewoon klaar is met het likken en vingeren, ze wilt dus gewoon dat ik haar neuk![]()
Dit zorgt alleen voor een gigantische druk
Klacht: prestatie druk na 2.5 maand geen seks !
Klacht: ik wil een fok cheer club naast mijn bed om me aan te moedigen!
Ga nou maar lezenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin heeft me gister gepijpt en dat ging prima.
Nee, maar dankzij zijn vader heeft hij diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
18 januari zal wel 18 december moeten zijn denk ik?
Als je de OP leest zie je dat hij via zn vader een andere afspraak heeft kunnen maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef DonHenley het volgende:
Nee, maar dankzij zijn vader heeft hij diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.
Anders was het daadwerkelijk 18 januari geworden.
Damn, excuus enzo. Voor straf zal ik mezelf kastijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef Luiheid het volgende:
Als je de OP leest zie je dat hij via zn vader een andere afspraak heeft kunnen maken.
Dit klinkt als fraude met wachtlijsten, waar in een ander topic pas heel heftig op gereageerd werd!quote:Mijn vader werkt gelukkig in het VU ziekenhuis in Amsterdam, dus heb via hem diezelfde week nog een afspraak kunnen maken.
Nee, 18 januariquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Damn, excuus enzo. Voor straf zal ik mezelf kastijden.
Succes en inderdaad, ik kan me dit niet voorstellen, ik kijk nu even heel anders naar mijn toompje, wist niet eens dat het kon scheuren, had ik maar niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Toompje scheuren klinkt pijnlijk, succes TS met het presteren!
Dat heeft die dus wel, alleen dan is hij niet meer natuurlijk bevestigd maar vast genaaid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Maar proeft je vriendin nu verschil tussen jou en andere mannen?
Ik bedoel, jij hebt nu geen toompje meer.
Het was een uitvallerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit klinkt als fraude met wachtlijsten, waar in een ander topic pas heel heftig op gereageerd werd!
Ze zei dat het wel anders voelde toen ze me na de ingreep pijpte.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Maar proeft je vriendin nu verschil tussen jou en andere mannen?
Ik bedoel, jij hebt nu geen toompje meer.
Was dat voor hetzelfde type ingreep? Outchickenen van zoietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan en diegene die eigenlijk een afspraak had was niet gekomen
Ik heb geen idee, heb niet zoveel gepraat daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Was dat voor hetzelfde type ingreep? Outchickenen van zoiets![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef JSerry het volgende:
Hou je in toom(pje) heb je je toompje onder je tong nog niet gescheurd?
Hopelijk dat dus nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja, als ik het 1 keer weer gedaan heb, is de kop er in ieder geval wel af
Komt 'ie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klacht: ik wil een fok cheer club naast mijn bed om me aan te moedigen!
Had er toen een heel gat is zitten, deed ook zeer, gat zit er nog steeds, maar geen last meer van, door dat gat is er extra ruimte in gekomen, soort natuurlijke rek is er in gekomen, ideaal, geen dokter aan te pas hoeven te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja, als ik het 1 keer weer gedaan heb, is de kop er in ieder geval wel af
TS heeft de ballen niet om te eisen dat de arts het alleen doet? Oprotten met de rest zou ik zeggen. En laat je vriendin lekker bovenop TS, mocht het misgaan kan je haar de schuld geven dat ze te hard reedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Adelante het volgende:
Fijne operatie ook met zo veel toeschouwers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |