Dat heeft die dus wel, alleen dan is hij niet meer natuurlijk bevestigd maar vast genaaid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Maar proeft je vriendin nu verschil tussen jou en andere mannen?
Ik bedoel, jij hebt nu geen toompje meer.
Het was een uitvallerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit klinkt als fraude met wachtlijsten, waar in een ander topic pas heel heftig op gereageerd werd!
Ze zei dat het wel anders voelde toen ze me na de ingreep pijpte.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Maar proeft je vriendin nu verschil tussen jou en andere mannen?
Ik bedoel, jij hebt nu geen toompje meer.
Was dat voor hetzelfde type ingreep? Outchickenen van zoietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan en diegene die eigenlijk een afspraak had was niet gekomen
Ik heb geen idee, heb niet zoveel gepraat daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Was dat voor hetzelfde type ingreep? Outchickenen van zoiets![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef JSerry het volgende:
Hou je in toom(pje) heb je je toompje onder je tong nog niet gescheurd?
Hopelijk dat dus nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja, als ik het 1 keer weer gedaan heb, is de kop er in ieder geval wel af
Komt 'ie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klacht: ik wil een fok cheer club naast mijn bed om me aan te moedigen!
Had er toen een heel gat is zitten, deed ook zeer, gat zit er nog steeds, maar geen last meer van, door dat gat is er extra ruimte in gekomen, soort natuurlijke rek is er in gekomen, ideaal, geen dokter aan te pas hoeven te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja, als ik het 1 keer weer gedaan heb, is de kop er in ieder geval wel af
TS heeft de ballen niet om te eisen dat de arts het alleen doet? Oprotten met de rest zou ik zeggen. En laat je vriendin lekker bovenop TS, mocht het misgaan kan je haar de schuld geven dat ze te hard reedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Adelante het volgende:
Fijne operatie ook met zo veel toeschouwers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |