Echt zo'n kattekutquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Is de kut van je chickie hard en ruw ofzo?
Alleen maar handig, heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 03:28 schreef tennisracket het volgende:
Voor de rest, asociaal dat jij eerder aan de beurt komt dan een ander omdat je iemand kent.
Ja ik ook en hij laat niet eens even iets weten.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:53 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb de hele nacht wakker gelegen om TS.
wacht maar tot je een keer bevallen moet ofzo. vorige keer stonden er jandorie zo'n 8 man om me heenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Adelante het volgende:
Fijne operatie ook met zo veel toeschouwers
Goed om te horen, weer helemaal hersteld dus. Of heb je nog vreemde pijntjes gevoeld?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eindelijk een update !
Ik heb het zaterdag geprobeerd en hij deed het weer!!
Het duurde wel geteld 6 hele minuten![]()
maar ik weet zeker dat haar ouders en broers gehoord hebben dat ik klaar kwamik leek wel een typ-ex fabriek, zoveel wit spul
van het weekend het in totaal 4x gedaan, de rest haal ik van de week wel in
heel erg bedankt voor de support allemaal
Ik moet huilen, ben zo trots op je...quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eindelijk een update !
Ik heb het zaterdag geprobeerd en hij deed het weer!!
Het duurde wel geteld 6 hele minuten![]()
maar ik weet zeker dat haar ouders en broers gehoord hebben dat ik klaar kwamik leek wel een typ-ex fabriek, zoveel wit spul
van het weekend het in totaal 4x gedaan, de rest haal ik van de week wel in
heel erg bedankt voor de support allemaal
ik zit op m'n telefoon dus typt een beetje kutquote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed om te horen, weer helemaal hersteld dus. Of heb je nog vreemde pijntjes gevoeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |