Hij geeft graag les. Die jongen is de moeilijkste niet, en denkt gewoon aan zijn mede-fokkers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Penisbaard het volgende:
Jij wil graag een groep langharige alto's met drakenshirts naast je bed?
Een beetje kennis over je eigen koning mag wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:15 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Succes en inderdaad, ik kan me dit niet voorstellen, ik kijk nu even heel anders naar mijn toompje, wist niet eens dat het kon scheuren, had ik maar niet geklikt.
En nu ben je een meisje ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben vorig jaar besneden door een vrouwelijke arts en een vrouwelijke co-assistent. Helaas leek de laatste niet op Hanna Verboom
Het was mijn vader niet, maar een collega van hem.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Je laat je vader in het ziekenhuis aan je lul sleutelen?
WTF.x10000
Ik vind haar wel aantrekkelijk jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:41 schreef damsco het volgende:
Mocht het niet lukken, geef mij dan maar een belletje. Dan neuk ik je vriendin wel (mits lekker).
Groetjes veldmuis
Makes twoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aantrekkelijk ja
[ afbeelding ]
Hier is toch echt niets schattigs aan hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ahw wat cutekomt vast wel goed ts
!
Ik heb je toegevoegd. Ik ben heel knap!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier is toch echt niets schattigs aan hoor
Het was een horror
Dit zijn toch de reacties waar je op zit te wachten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was een horror
Lijkt me best freaky! Op eens alles onder het bloedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was een horror
Is het schattig als iemand zijn toompje scheurt en zich vervolgens eraan laat helpen door zijn eigen vader?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ahw wat cutekomt vast wel goed ts
!
Wouw jij bent echt lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Ik ben heel knap!
Groetjes!
Ik wil jou naakt zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil Breathtaking bloot zien
Vandaag nog
In het echt of in dit topic
Neeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik wil jou naakt zien
Vandaag nog
In dit topic
Laat die spatie met rust!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En ik haaaat overwerken op vrijdagavond
Mij lukte rukken ook en je kon er niks raars aan zien, maar toen ik alleen m'n eikel er in stopte begon het weer pijn we doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Leonidas82 het volgende:
leef met je mee TS
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook mijn toompje is gescheurd enkele weken geleden (tijdens de seks met vriendin) en durf nu ook niet meer. Vriendin is behoorlijk geschrokken en dacht dat het aan haar lag. Toompje is nu weer aardig geheel en kan ook weer rukke. Dus de komende tijd nog ff flink rukke en kijken of het weer gaat bloeden. Zo niet, dan weer op de vrouw klimmen
Dan moet je eerst wat ruimere vrouwen proberen om langzaam te wennen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mij lukte rukken ook en je kon er niks raars aan zien, maar toen ik alleen m'n eikel er in stopte begon het weer pijn we doen
Het zit allemaal tussen je oren, je associeert neuken nu met enorme pijn in je eikel. Voor de rest van je leven, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mij lukte rukken ook en je kon er niks raars aan zien, maar toen ik alleen m'n eikel er in stopte begon het weer pijn we doen
Ik kan er niks aan doen dat die van mij 18 is en hiervoor niet met een neger gingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wat ruimere vrouwen proberen om langzaam te wennen.
Ja, ik denk ook wel dat het een psychologisch effect heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren, je associeert neuken nu met enorme pijn in je eikel. Voor de rest van je leven, waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |