abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:42:38 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76522986
Slank #913: Waar we duimen voor Merel

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76523033
hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:46:12 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76523122
Zo, ben net van bed af
Lijstje:
O: boterham achterham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas melk
T's: appel, peer, druifjes, cherrytomaatjes, kwart komkommer
D: Uit eten Voorgerecht: gevulde paprika, hoofd: pizza shoarma denk ik, na: dame blanche
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76523134
IJsmachien in de OP
Ik moet echt gaan poetsen nu, anders was mijn halve vrije dag weer voor niks

Microvezeldoekjeeeeeesss ftw!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:49:18 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76523250
Hoi! En nu moet ik écht even aan de studie, ben het de hele tijd aan het uitstellen .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76523274
.................en ik aan de administratie!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:50:29 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76523302
...en ik aan het werk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:53:21 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76523413
... en ik aan mn presentatie

Ik was net naar de supermarkt en toen zag ik twee hardlopers! Wat een helden

En ik stapte heel voorzichtig van stoepje naar straat en toen was er een oudere baardige man met een hond die met zo'n *smirk* zei "Voorzichtig, hoor! " Eh ja
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:57:23 #9
236335 neen
schone schijn
pi_76523578
En ik ga m'n kamer opruimen, wat een zooi.
het lijkt niet wat het is
pi_76523835
Is er hier iemand die Outlook als emailclient heeft ingesteld en mij een groot plezier wil doen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:06:42 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76523938
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er hier iemand die Outlook als emailclient heeft ingesteld en mij een groot plezier wil doen? .
Zeg het eens
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_76524029
ik zit mijn bladmuziekarchief uit te zoeken... het is ZO veel... de belangrijkste vraag is hoe??

ik doe nu op project/koor, en dan op componist, en losse muziek gewoon op alfabet op componist. zuuuhuuuucht.
Kwak
pi_76524081
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zeg het eens
Yay, je hebt pm!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:13:07 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76524203
Hoi .

Weer thuis. Was me het dagje wel weer . Nu maar eens lessen voor morgen voorbereiden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:19:07 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76524430
Ik zit mn vrije middag weer te verniksen

Het plan was om naar de kapper te gaan, en vervolgens met mn fashionable hoofd bij de Coffee Company binnen te stappen en een baantje vragen
Maar ik heb inmiddels al gezien dat je online een sollicitatieformulier in moet vullen... (met foto! )
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:21:12 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76524499
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit mijn bladmuziekarchief uit te zoeken... het is ZO veel... de belangrijkste vraag is hoe??

ik doe nu op project/koor, en dan op componist, en losse muziek gewoon op alfabet op componist. zuuuhuuuucht.
Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerd Mn boekenkast puilt uit namelijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:21:58 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76524526
Het is echt zo druk op mijn werk.. niet normaal! Leuk hoor, 2 functies in 1 doen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76526309
tvp. Ik ga me weer even ergeren aan mijn moeder.
pi_76526418
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ow, wat goed! Ik heb het gewoon allemaal in een doos geflikkerd Mn boekenkast puilt uit namelijk
het zit ook in een doos maar wel een met deksel, en tabbalden ertussen (een vakje kamerkoor, een vakje grootkoor, een vakje voor twee bepaalde projectkoren, een vakje voor nog een projectkoor, een vakje voor het Nederlands Studenten Kamerkoor en een vakje voor losse dingen van kleine projectjes. Nu nog per vak alfabetiseren... een andere keer (oh, blokfluit en fagotmuziek zit weer in een losse tijdschriftenbak, met de muziek voor zangles...en lopende projecten...)

pfoe. nu de teringzooi opruimen en zometeen even alvast de helft van mn verjaardagsboodschappen doen...
Kwak
pi_76526577
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, daar hou ik ook zo van! Maar eerder weggeven dan weggooien, met dingen die nog goed zijn.

Dus als iemand nog belang heeft bij een kroonluchter, een kledingrek of een dvdspelertje? .
Oeeh! Kroonluchter! Nice!!
En wat voor kledingrek? Ik moet namelijk ook nog een kledingkast !
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

Wat een kordaatheid op de vroege ochtend!
Oeh, als Mo hem niet wil !
pi_76526611
hoi!

Ik heb vandaag weer de hele middag gestudeerd, dit keer samen met studiegenootjes. Was wel nuttig

Nu even internetten en dan naar een borrel van de studievereniging.

Lijstje:

O: 2 knackebrod osseworst
S: spinning
T: bekertje warme choco
T: banaan
L1: 2 grof volkoren boterhammen (1 kaas, 1 appelstroop)
L2: 2 grof volkoren boterhammen (1 kaas, 1 appelstroop)
T: appel
T: bekertje warme choco
T: 2 biertjes
D: wraps met gehakt, groente en verse guacamole
Ja doei.
pi_76526619
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is er eentje met zo'n zwarte organzakap eromheen, volgens mij vond ze dat niet mooi? P.F??

En sowieso is een lamp halen uit Groningen misschien een beetje ver, maar als ze wil mag ze 'm zo hebben natuurlijk.

En m'n vriendje heeft net z'n allereerste schilderij in ons nieuwe huis, in z'n eigen kamer, gemaakt! . Hij is zo vreselijk blij, zo lief.
Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoek ! (Alleen vond ik het geen mooi plaatje)

Ooooh dat zou zooo tof zijn! Ik heb OV dus dan spring ik gewoon in de trein !
pi_76526689
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt? Ik was JUIST naar zo een op zoek ! (Alleen vond ik het geen mooi plaatje)

Ooooh dat zou zooo tof zijn! Ik heb OV dus dan spring ik gewoon in de trein !
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?
pi_76526698
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 07:35 schreef Chicolate het volgende:
En weer vertragingen/treinen die uitvallen (door het koude weer) ... het is tegenwoordig wel feest iedere ochtend . Hoop dat vanmiddag alles normaal rijdt, anders kom ik te laat op mn werk.

Leuke foto's PF! Voelt het ook echt al als jouw huis?
Dank je!

Ja heel erg! En het is ook zo gezellig, opstaan en dan lekker thee zetten, of espresso! En dan met m'n grillding tosti's maken

En aangezien ik een groter bed heb en blijkbaar een leukere kamer zitten we (vriendje en ik) altijd hier !

Als je zin hebt om binnen kort een keer te komen eten? Of iets anders? Gil maar!!
pi_76526885
Ik kijk trouwens heel vaak in de vuilnisbak voor nieuwe spullen En ik schaam mij niet echt (Alleen kijk ik wel dat er geen leuke gasten voorbij lopen)

Zo heb ik vorige week 4 vierkante borden gevonden ! Chill!

En bij m'n vorige huis een set van 10 Chinese kommetjes!

En een tafel, maar die heb ik afgestaan

Ik heb ook af en toe dat ik echt iets leuks zie: maar dan heb ik net hele erge haast

Zo zag ik 4 weken terug mijn bankje buiten staan, echt zo goed als nieuw, maar het had NET heel hard geregend, dus hij was zeiknat Plus dat er met een bankje wel vieze dingen gedaan kunnen zijn
pi_76526916
quote:
Mogge!! Mo, weet je nog die keukenmachine?? Zie jij kans die binnen heel korte tijd op te halen? Want ik wil er nu vanaf. Anders gooi ik hem weg, (of er moet iemand anders geinteresseerd zijn in een keukenmasjien). Maar wel nu snel dus. Weg met alle rommel, m'n huisje groeit hier helemaal dicht.

quote:

en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denken maar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
Ja doei.
pi_76526922
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden! Ik dacht dat je juist een gewone wilde, zonder zwarte kap eromheen. Ik ga even proberen of ik nog ergens goed licht heb om een foto te maken, als je wilt?
Ja heel graag!

Ooo wat gaaf ! Waarom doe je hem weg? Is toch juist super zo een lamp?
pi_76527009
TVP!

Bladmuziek, da's hier ook een ongeorganiseerde bende ja. Ach ja, het staat tenminste allemaal in hetzelfde vak van de boekenkast.
Blegh, ik was helemaal van plan om vanavond naar koorrepetitie te gaan om de Matthäus Passion te gaan zingen, gaan ze een ander stuk doen. Nu twijfel ik weer of ik niet gewoon thuis zal blijven want bij het concert van dat stuk ben ik waarschijnlijk toch in Amerika. Wat een sociaal wonder ben ik ook.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76527011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja heel graag!

Ooo wat gaaf ! Waarom doe je hem weg? Is toch juist super zo een lamp?
Ik moet nog tot 5 uur studeren volgens m'n planning, dus nog heel even geduld. . En ik doe 'm weg omdat m'n vriendje 'm heel lelijk vindt, en hij past ook sowieso niet meer in ons interieur. Ik wilde 'm nog in het toilet ophangen maar dat stond niet mooi, dus nu moet 'ie weg. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:25:14 #30
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76527051
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

en ja! Die wil ik nog wel een keer komen ophalen! Zat er laatst nog aan te denken maar was het weer vergeten te posten. Zit nu nog even druk met tentamens, maar ergens februari ofzo moet wel lukken?
Volgens mij kan je eind januari ook al wel...

Voor je het weet zitten je tentakels er al weer op!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76527072
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh en als iemand nog een kleine koelkast over heeft, met vrieslade
Mijn ouders hebben geloof ik nog een kleine koelkast zonder vrieslade (anders had ik hem zelf genomen ) maar ik weet niet hoe/of ze die weg willen doen.

Ik was namelijk ook op zoek, dus nu krijg ik een unit van een koelkast/vriezer, alleen hij is geroest, de rubbers zitten los & het vrieselement hangt los. Dus ik moet hem verven en nieuwe rubbers kopen..

Dus het zou makkelijker zijn ALS ik die kleine zou nemen maar dan heb ik geen vriezer..

Maar als je ook op zoek bent naar een tafelmodel koelkast dan zal ik het even vragen.
pi_76527095
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Volgens mij kan je eind januari ook al wel...

Voor je het weet zitten je tentakels er al weer op!
Misschien kan ik hem wel meenemen en ergens halverwege op de reis naar Groningen afgeven !
pi_76527157
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Syrena het volgende:
Oja en ik heb nog over: Magimix blender en een ijsmachine
Een blender is toch een soort keukenmachine? Of meer een staafmixer?
pi_76527168
Ik geloof niet dat je vanuit Amsterdam via Nijmegen naar Groningen gaat hoor
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:28:23 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76527189
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:

Ik was namelijk ook op zoek, dus nu krijg ik een unit van een koelkast/vriezer, alleen hij is geroest, de rubbers zitten los & het vrieselement hangt los.

Daar word ik niet vrolijk van!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76527229
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, ik dacht meteen aan hem toen mijn ouders dat zeiden, dat ik even nieuwe rubbers moest kopen !!
pi_76527275
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
Ruilhandel! Heb nog een hoop lingeriesetjes die niet (bij me) passen. Nieuw. Merken: vnl. Simone Perele en Lejaby. Maten rond de 75B, ook een paar corsetjes. Bij interesse PM ik foto's.
Heb je toevallig ook 70C over ? Ik heb nog een mooie BH in 70C van Valisére (niet vaak gedragen, ik ben er te jeugdig voor ) en een strapless in 70C van sloggi (1x gedragen maar niet mijn model)
pi_76527289
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ [url=http://images.fok.nl/upload/060501_114591_sp_robgeus[1].jpg]afbeelding[/url] ]
OMG, wat een vreselijke kerel is dat toch. Met z'n kalfsvlees...
pi_76527318
En nog een BH van Triumph in 70C, ook bijna niet gedragen, die is heel stevig ondersteunend en comfortabel!
pi_76527432
Had ik al verteld dat ik een 7 had gehaald voor de presentatie dinsdag ? Was echt ver boven het gemiddelde

En dat ik net Engels en statistiek heb gehad en ik denk dat ik tussen de 7,5 en 9 heb. Ik hoop meer richting 9 maar een paar dingen wist ik niet
pi_76527455
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?
pi_76527484
tvp
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76527517
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.

oei. Ik zou zo een slechte bazin zijn, want ik voel me nu al bezwaard. Maar ik meen het tegelijkertijd wel.
pi_76527548
tvp.
pi_76527617
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
O.. Nee bij nader inzien toch niet..

Duivendrecht
Hilversum
Amersfoort
Zwolle
MeppelHoogeveen
Beilen
Assen
Haren GN
Groningen
pi_76527912
Oeh! We mogen woningen gaan bezichtigen!
Alleen zijn onze twee eerste keuzes al weg, dus nu moeten we beslissen of we iets duurders willen (maar wel heel groot ) of een goedkoop (nouja, relatief ) maar minder mooi appartement.
Ik ben stiekem al verliefd op een grote woning met dakterras maar die is wat duurder dan gepland.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:46:01 #47
236335 neen
schone schijn
pi_76527915
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Via Zwolle toch? Of is dat naar Leeuwarden?
Beide Zwolle
pi_76527982
P.F, ik krijg de foto's niet voor elkaar, het is al te donker hier en ik heb alleen m'n telefoon om foto's mee te maken. Komen morgen!

Mini! Spannend! Ik zou sowieso gaan kijken, misschien valt dat minder mooie appartement in het echt wel heel erg mee!
pi_76527993
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh! We mogen woningen gaan bezichtigen!
Alleen zijn onze twee eerste keuzes al weg, dus nu moeten we beslissen of we iets duurders willen (maar wel heel groot ) of een goedkoop (nouja, relatief ) maar minder mooi appartement.
Ik ben stiekem al verliefd op een grote woning met dakterras maar die is wat duurder dan gepland.
Gaan jullie binnenkort meer verdienen?
pi_76528410
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen met frambozenjam (de appelstroop was op), gekookt eitje
T: anderhalve peer
T: 2 krekkers wederom met frambozenjam
D: curry van zoete aardappel en pompoen met een beetje basmatirijst
pi_76528444
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Gaan jullie binnenkort meer verdienen?
Hihi, goeie vraag. Vriendje heeft een eigen bedrijf dus dat is altijd lastig in te schatten. Nee hoor, die dure nemen we waarschijnlijk ook niet want dat zou een te groot risico zijn, maar ik mag er wel van dromen natuurlijk.
Er is wel een mooie tussenvorm: groot maar geen dakterras of balkon, dus goedkoper.

We gaan inderdaad ook die andere bekijken DaD, het probleem daarmee is dat hij aan het spoor ligt maar misschien valt het wel mee met het lawaai enzo.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:01:42 #52
331 Merel
Be here now.
pi_76528493
Ooooh Mini, spannend! Ik zou ook wel een dakterras willen

Lijstje voor vandaag:
O - twee krentebollen
L - vermicellisoep met een hoop ballen, boterham filet americain, groenvoer, melk, jus, mandarijn
T - mandarijn
D - uit eten

Dat wordt de tweede keer deze week uit eten. Dus daarom overdag maar weinig gegeten zodat er straks meer in kan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76528584
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, ik krijg de foto's niet voor elkaar, het is al te donker hier en ik heb alleen m'n telefoon om foto's mee te maken. Komen morgen!

Mini! Spannend! Ik zou sowieso gaan kijken, misschien valt dat minder mooie appartement in het echt wel heel erg mee!
Ok dan zie ik ze morgen wel!
pi_76528596
Merel, met wie ga je eten ?!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:12:41 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76528834
Mini! Jeuj, klinkt tof! Veel plezier met bezichtigen

Merel: oe waar ga je eten? En idd, met wie? Ik kan dat niet meer, minder eten zodat ik in de avond kan bunkeren Dan krijg ik na twee happen buikpijn!

En PF, yaaay een 7!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:13:15 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76528853
Er kwam me trouwens ook een tekst onder ogen van een leerling die een nieuwsbericht schreef over zichzelf waarin hij met geweren op school kwam en net op tijd overmeesterd werd door een leraar .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:14:18 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76528887
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Er kwam me trouwens ook een tekst onder ogen van een leerling die een nieuwsbericht schreef over zichzelf waarin hij met geweren op school kwam en net op tijd overmeesterd werd door een leraar .
Wat de ef Schreeuw om aandacht?
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:15:22 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76528930
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat de ef Schreeuw om aandacht?
Geen idee. Ik zal morgen eens informeren wat het precies is.
Niet meer actief op Fok!
pi_76529123
Honger...........vandaag te weinig gegeten en nu wachten totdat ik wraps kan gaan eten
pi_76529171
Freaky, Viking.

Mijn lijstje voor vandaag:
O:Cruesli met yoghurt...again
L:3 boterhammen met paturain en kipfilet..wederom again
T:mandarijn, appel, trosje druiven en een snack a jack. Wel verdeelt over de hele middag.
D: Ik denk een pakje noodles of ragout. Ik moet naar mn allereerste stijldansles ever en moet dus snel eten...
Welke kan ik het beste pakken? Heb geen soep ofzo in huis maar een andere suggestie is altijd welkom!
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76529195
Jeetje Vik, bizar. Goed dat je even gaat informeren, toch wel serieus nemen zoiets, tot je meer weet (denk ik).
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:24:47 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76529199
Heb vandaag ook nog niet zoveel op, zonet op de markt lekker nog verse macadamia-notenmix gehaald, dus daar een handje van gehad
En nog anderhalf uur gewandeld in de ijskou, brrrr.
Straks lekker uit eten, biertje erbij, gezellig met
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:27:58 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76529305
Succes Viking! Hopelijk is het gewoon een zwakke poging tot stoerdoenerij ofzo.

Betty Sue: ehh zou ik zo niet durven zeggen! Zit in 1 van beide iets van groente? Waar zit meer suiker/vet in? Geen van beide lijkt me alleen genoeg, da's sowieso lastig als je haast hebt.

Macadamianootjes En waar ga jij uit eten, Uniekzel?
pi_76529362
Hallo!

Lijstje!

O: 2 crackers met appelstroop
L: 3 boterhammen kipfilet
T: opkikker kip
D: boerenkool met (klein stukje) rookworst en piccalily
T: denk wat yoghurt met misschien mandarijn(tjes)
pi_76529435
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef betty_sue het volgende:
Freaky, Viking.

T:mandarijn, appel, trosje druiven en een snack a jack. Wel verdeelt over de hele middag.
D: Ik denk een pakje noodles of ragout. Ik moet naar mn allereerste stijldansles ever en moet dus snel eten...
Welke kan ik het beste pakken? Heb geen soep ofzo in huis maar een andere suggestie is altijd welkom!
Ik zou even op de verpakking kijken wat er allemaal in zit, hoeveel kcals enzo. Ik meen me te herinneren dat ragout met brood niet eens überslecht is, maar dat weet ik niet zeker.

Freaky trouwens Viking! Ik zou het wel even melden bij iemand op die school.
pi_76529566
Ik zal als ik thuis ben eens even kijken.
ragout, dus hopen dat dat kan.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:35:44 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76529572
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef betty_sue het volgende:
Freaky, Viking.

Stijldansen, nice! heb dat 3 jaar gedaan, heeeeerlijk vond ik het vooral met goeie partner!

Ik heb net mn peertje op, supersappig!! Heb heel braaf stofgezogen ( / gestofzuigd ) en opgeruimd, en nu heb ik wel even een kopje koffie verdiend
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:38:41 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76529655
Het zal allemaal wel niet zo serieus zijn . Anders had 'ie zichzelf vast ook niet later overmeesteren .
Niet meer actief op Fok!
pi_76529716
Mijn partner is mijn broer...hoop dus maar dat het werkt. We hebben al afgesproken dat ik de eerste 4 pasjes onthoud en hij de laatste en de rest dat komt dan nog wel
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:52:27 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76530127
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:40 schreef betty_sue het volgende:
Mijn partner is mijn broer...hoop dus maar dat het werkt. We hebben al afgesproken dat ik de eerste 4 pasjes onthoud en hij de laatste en de rest dat komt dan nog wel

Je begint vaak zo simpel dat die basispassen op een gegeven moment vanzelf gaan
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:54:28 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76530201
Ik ga geen macademianootjes eten en ook niet naar het restaurant. Wel ga ik RPMen straks. Hopelijk is er een plekje voor me. Er is maar 1 les vanavond en die is altijd al druk en het is nu helemaal stervensdruk want veel mensen met goede voornemens .
pi_76530297
Ik heb ook jaren gestijldanst, ik vond het geweldig. Ben er zelfs nog eens mee in de krant gekomen. .
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:07:03 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76530629
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga geen macademianootjes eten en ook niet naar het restaurant. Wel ga ik RPMen straks. Hopelijk is er een plekje voor me. Er is maar 1 les vanavond en die is altijd al druk en het is nu helemaal stervensdruk want veel mensen met goede voornemens .
Ja, vervelend altijd, die mensen met goeie voornemens

Het slaat ook nergens op eigenlijk.... maarja in de grote golf van mensen met goeie voornemens doe ik toch maar weer gemakzuchtig mee vanaf 1 januari (ah nee, eigenlijk ietsje eerder, da's beter toch? )
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:11:54 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76530811
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, vervelend altijd, die mensen met goeie voornemens

Het slaat ook nergens op eigenlijk.... maarja in de grote golf van mensen met goeie voornemens doe ik toch maar weer gemakzuchtig mee vanaf 1 januari (ah nee, eigenlijk ietsje eerder, da's beter toch? )
Wel als ze m'n fiets inpikken
pi_76531082
Ja hoi . Koud. Ik zou naar de stad gaan (eindelijk weer eens, heb spullen nodig en wil lekker rondslenteren) maar wegens te koud zit ik nu toch maar thuis .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:20:09 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76531114
Oef, dat kopje koffie had ik misschien niet moeten doen, ik zit hier te tollen op de bank

Geheel tegen dieetregels in ga ik toch maar weer wat drop in huis halen, want ik vermoed dat mn bloeddruk weer flink laag is....
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:20:58 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76531142
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi . Koud. Ik zou naar de stad gaan (eindelijk weer eens, heb spullen nodig en wil lekker rondslenteren) maar wegens te koud zit ik nu toch maar thuis .
Om diezelfde reden ben ik niet naar de kapper en de coffee company geweest ik zat onder een dekentje op de bank
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:23:14 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76531239
Het is ook echt koud nu ja. Veel meer dan eerder deze week.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:26:31 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76531343
Ja, niet normaal, zo koud als het is. Ik heb buiten op de fiets gewoon koude bovenbenen en dat heb ik eigenlijk nooit als ik fiets.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:29:55 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76531457
Het wordt hier vannacht dan ook -12 !!!!!!!!

Alhoewel dat natuurlijk wel schaatskansen biedt
pi_76531648
bedankt voor de PM loveli, ik ga er zo eens even goed naar kijken.

lijstje:
O: havermout met banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas met ketchup, 1x dubbel vegapate) + koffie met halv melk
T: peer
D: 2x volkoren boterham met een magere biefburger +plakje kaas +mayo/ketchup erop en een berg gebakken groente
T: koffie met halv melk
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_76531711
Hoor net op de radio dat het -16 gaat worden vanacht !! Het was hier net al -6.. Brr!
pi_76532039
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja Mo........ik ga streng zijn en datzelfde geldt ook voor SDB. Ik wil er NU van af en niet in februari of maart. Mijn kordaatheid duurt altijd maar even en daar maak ik gebruik van. Iets waar de ex-mr. heel blij mee gaat zijn, want ik heb ergens veel geld voor hem teruggekregen. Dus.

oei. Ik zou zo een slechte bazin zijn, want ik voel me nu al bezwaard. Maar ik meen het tegelijkertijd wel.
Das heel goed van je, maar dan denk ik niet dat ik hem kan ophalen!

En P.F. das lief, maar ik heb er al een!
pi_76532192
Heb net een half uur op een halte staan wachten. Wat is de 19 toch een kut bus.

Moet nu weer de deur uit omdat ik m'n pinpas was vergeten en moet nog eten halen. Gisteren stond ik voor de deur van mijn huis en was ik de sleutels bij m'n ouders vergeten. Ik geef gewoon de schuld aan m'n medicatie
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:55:00 #85
236335 neen
schone schijn
pi_76532334
Zo weer aan het eten ook ingeschreven voor een loopding van 5km met m'n pa. Rond de 25 minuten moet wel lukken want ik heb genoeg tijd om te trainen. En ik zag dat Spoon weer in NL komt geniale muziek!
pi_76532441
Ik heb trouwens nog een prachtige klok liggen, zo een met fotolijstjes http://static.aanbodpagin(...)4/42/2/1150242_1.jpg nieuw in de doos dus mocht ik daar nog iemand blij mee kunnen maken, u roept maar!
pi_76532464
brrr ik denk dat ik maar twee leggings aandoe op de fiets dan straks...
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:02:50 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76532612
Way to go, neen! En tof dat je paps meegaat! Ga jij ook zo bikkelig in de sneeuw hardlopen? Lijkt me toch wel eng!
pi_76532810
en tuus!

zo maar 's even eten.. hebben ook nog een film staan: "Law Abiding Citizen", eens kijken wat dat is
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:12:08 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76532939
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
en tuus!

zo maar 's even eten.. hebben ook nog een film staan: "Law Abiding Citizen", eens kijken wat dat is
Niet eens studeren?
Watje .

Ik heb die botsing van vanochtend ook op video staan trouwens . Morgen maar eens terugkijken.
Niet meer actief op Fok!
pi_76533221
ik kán niet meer morgen weer een nieuwe dag.. en even wat 'vergelijkend waren onderzoek' gedaan bij studiegenootjes en ik geloof dat ik me in vergelijking met hen wel heel erg uitsloof ! maargoed... ik wil dan ook het liefst hoge cijfers halen
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:26:10 #92
236335 neen
schone schijn
pi_76533455
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, neen! En tof dat je paps meegaat! Ga jij ook zo bikkelig in de sneeuw hardlopen? Lijkt me toch wel eng!
Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoor maar als de wegen enzo weer fatsoenlijk begaanbaar zijn stap ik uit de deur!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:28:07 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76533547
Wie is de mol komt vanavond weer .
En net vanavond begint 2 voor 12 ook weer . Wat moet ik nu ziehieieien?! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76534152
jaaaa ik ga zometeen Mol kijken met vrienden een wekelijks ritueel, supergezellig!
Kwak
pi_76534599
2 voor 12 natuurlijk!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:50:31 #96
236335 neen
schone schijn
pi_76534643
Keuringsdienst van waarde natuurlijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:03:13 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76535288
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ga echt niet bikkelen door de sneeuw hoor maar als de wegen enzo weer fatsoenlijk begaanbaar zijn stap ik uit de deur!
Fair enough, met een gebroken achterpootje kan je die 5 km ook niet lopen Hopelijk is die sneeuw alleen gauw weg want ik wil ook weer naar de sportschule
pi_76537263
Ik heb de luchtbedfoto gevonden Major skinny bitch alert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1999 was dit. OMG.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:51:51 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76537554
Syrena

Leuk
That's skinny!
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:56:01 #100
236335 neen
schone schijn
pi_76537748
Ik dacht, laat ik ook eens foto's terugkijken dan wat ben ik dik geworden zeg hoewel ik er 1.5 jaar geleden er beter uitzag dan ik dacht.

Geen bier vanavond!
pi_76537849
Ik heb er nog eentje. Man, ik had toen veel meer gebruik moeten maken van mijn lijf Nee, ik betaal mijn drinken wel zelf En ik vond mezelf hier zelfs een beetje breedgeheupt Toen dan. Nu denk ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo mooi bruin!
pi_76537930
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb trouwens nog een prachtige klok liggen, zo een met fotolijstjes http://static.aanbodpagin(...)4/42/2/1150242_1.jpg nieuw in de doos dus mocht ik daar nog iemand blij mee kunnen maken, u roept maar!
Leuk! Die kun je vast wel aan iemand kwijt! Waarom hang je hem zelf niet op?
pi_76537938
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Ik dacht, laat ik ook eens foto's terugkijken dan wat ben ik dik geworden zeg hoewel ik er 1.5 jaar geleden er beter uitzag dan ik dacht.

Geen bier vanavond!
Foto's terugkijken is ev0l

Ik heb nu wel meer tiet En m'n haar zit beter.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:00:03 #104
236335 neen
schone schijn
pi_76537961
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Foto's terugkijken is ev0l

Ik heb nu wel meer tiet En m'n haar zit beter.
Over een half jaar zien we er weer gewoon zo uit Syrena maar dan ietje ouder
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:00:12 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76537970
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef neen het volgende:

Geen bier vanavond!
Laat ons dat eens oordelen??

We zijn heerlijk uit eten geweest, ik heb een totale shoarmaschotel met patat, knoflook, wiskey en uiensaus op Met 2 broodjes...
Nu ben ik vol

Ook al lekker onder de douche geweest, nu cola-berenburgje en dan nu op de bank hangen met mijn , 2 voor 12 kijken (O+ is dol op Astrid )
pi_76537996
Wow, Syrena, wat een mooi figuur! Mooie lange benen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76538114
Ik kan alleen maar naar mijn navel & buik staren Ik heb daar nu vetjes En een rol En dan toch niet elke avond even wat buikspieroefeningen doen he
pi_76538275
Statistiek heb ik wel redelijk gemaakt
3-4 van de 40 vragen fout
7 vragen fout was een 8 geloof ik

HAAAAAA ik heb een 9!!!!!!!!!

Wie wil mij aanraken !

Ik baal wel dat ik foutjes heb gemaakt Maar goeed.
pi_76538290
Ik zie je 2e foto niet !
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:08:33 #110
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76538385
wow syrena, nice legs!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk! Die kun je vast wel aan iemand kwijt! Waarom hang je hem zelf niet op?
kweet niet, maar het feit dat ie ruim een jaar nadat ik hem gekregen heb nog in de doos zit zegt genoeg denk ik

gefeliciteerd met je 9!
pi_76538470
Ik weet niet of ik echt een 9 heb, maar gezien iedereen op dit vak faalt zal ik wel veel bonuspunten krijgen !
pi_76538482
Shiiiit ik had echt 0 fout moeten hebben. Dan was ik een koning!
pi_76538515
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Statistiek heb ik wel redelijk gemaakt
3-4 van de 40 vragen fout
7 vragen fout was een 8 geloof ik

HAAAAAA ik heb een 9!!!!!!!!!

Wie wil mij aanraken !

Ik baal wel dat ik foutjes heb gemaakt Maar goeed.
*raakt aan*
pi_76538545
Mijn niet zo goede lijstje van vandaag (te weinig en slecht avondeten )

O: beschuitje jam
T: boterham met een halve banaan
T: ongeveer 200 gram wortels, cup a soup tomaat
L: 2 boterhammen rosbief
T: vitalinea
D: zakje friet van de BK gedeeld met vriendje (hij had ook nog chicken wings)
T: 2 mandarijnen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76538565
Ik ben de streberige kant in mij naar boven aan het halen.. Ik heb hem nodig.. Moet zo nog een tentamen recht leren !!
pi_76538706
Ik heb 180 gram groenten op by the way!!! !!!!
SPOILER
pi_76538753
Gefeliciteerd met je 9 PF!

Zelf vandaag een 8,5 teruggekregen voor een werkstuk
pi_76538770
voor goede cijfers!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76538781
Lijstje:

O: 2 boterhammen filet americain
L: groente omelet met 200 gram groente
T: beetje koffie ijs
D: pasta bolognese
pi_76538846
heel goed, die 9 PF ga zo door!

ik ben helemaal puf-vrij, en ga zo lekker heel veel aandacht van Mr.Mo vragen
tot morgen!
Ja doei.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:22:08 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76539073
Kick ass hoor, PF en Ewelina!

Syrena, zow platte buik! Maar volgens mij ben je nog steeds best wel heel slank? Althans, op foto's zag ik dat!

Mn presentatie is bijna af
pi_76539156
Goed Ewelina!

Werkstuk klinkt alleen zo.. Basisschool !
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:24:19 #123
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76539202
Dan post ik maar even mijn definitieve lijstje van vandaag, voor ik word geclaimd.

O1: 1 volkoren boterham met roomkaas + melk
S: spinnen
O2: 1 volkoren boterham met roomkaas + chocomel hot
L: 2 maisboterhammen met pindakaas, 2 volkoren boterhammen met smeerkaas (20+)
T: 1 biertje, 4 blokjes kaas, 2 plakjes leverworst en een paar mini-tuc-achtige dingen
D: 2 gehakt-groent-guacamole-sla-chili-saus-creme-fraiche-wraps

donderdag 7 januari 2010 @ 21:25:20 #124
236335 neen
schone schijn
pi_76539259
Whehehe, lekkere cijfers hoor.

Als ik dat soort cijfers wil halen moet ik wat georganiseerder te werk gaan in plaats van overal een dag van tevoren ergens achter te komen... nu wilde ik wat zooi op de muur hangen mbv magneetverf, iemand daar ervaring mee?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:26:12 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76539307
Als ik foto's van een paar jaar terug zie ben ik toch best wel blij met hoe ik er nu uitzie Rond mn 18e had ik echt een bolle kop Nu is het vet wat afgezakt naar buik en kont, maar da's tenminste vrouwelijk

Het enige waar ik echt een probleem mee heb zijn de lovehandles en het vet bij mn bh-bandjes op mn rug
pi_76539313
Wow Syrena, wat een figuurtje! Volgens mij ben je nu niet veel dikker? (Gebaseerd op je gewicht).
pi_76539339
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef P.F het volgende:
Goed Ewelina!

Werkstuk klinkt alleen zo.. Basisschool !
Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemen Was een eerstejaarsvak wat ik nog moest doen, en je mocht ook maar 1 bron (die al op blackboard stond) gebruiken. Dus ik heb een literatuurlijst met 1 tekst van wel 11 kantjes en mijn notenlijst bestaat voornamelijk uit 'ibidem'

Maar ik heb ook werkstukken geschreven van meer dan 7000 woorden, en met een enorme literatuurlijst hoor Een hoop docenten hier noemen een paper een werkstuk. Vast omdat schrijfsels van studenten niet vaak gepubliceerd worden...
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:27:31 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76539375
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef neen het volgende:
Whehehe, lekkere cijfers hoor.

Als ik dat soort cijfers wil halen moet ik wat georganiseerder te werk gaan in plaats van overal een dag van tevoren ergens achter te komen... nu wilde ik wat zooi op de muur hangen mbv magneetverf, iemand daar ervaring mee?
Ja! Een vriendin van mij heeft dat in de gang op de muur gedaan in een leuke zwierige vorm, en dan met magneetjes leuke foto's erop, erg leuk
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:29:54 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76539489
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
heel goed, die 9 PF ga zo door!

ik ben helemaal puf-vrij, en ga zo lekker heel veel aandacht van Mr.Mo vragen
tot morgen!
MoBlo gaat neuken! .

En ik ga douchen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76539528
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemen Was een eerstejaarsvak wat ik nog moest doen, en je mocht ook maar 1 bron (die al op blackboard stond) gebruiken. Dus ik heb een literatuurlijst met 1 tekst van wel 11 kantjes en mijn notenlijst bestaat voornamelijk uit 'ibidem'
Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..
pi_76539627
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..
Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.

Maar de termen worden door elkaar gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paper
pi_76539668
I'm back! Niet aangekomen (wat bepaald een wonder mag heten), wel bruin. En moe. Lekker, 's ochtends landen na een korte nacht en niet slapen, en dan de hele middag presentaties bijwonen

Alles goed hier? Nog nieuwe mensen of nieuwe relaties of anderszins dingen die ik heb gemist?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:34:44 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76539747
Oooh CF! Weebee!

Foto's? Anecdotes? Puerto-Ricaanse recepten?
pi_76539749
Weebee CF! Hoe was het?
pi_76539784
CF, you're back! Hoe was het? .

Er zijn inderdaad nogal wat nieuwelingen ja. .
pi_76539828
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.

Maar de termen worden door elkaar gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paper
O nee, ik was in de war met een essay ! Jij hebt dus een essay gemaakt Of een.. Project !
pi_76539942
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:

[..]

O nee, ik was in de war met een essay ! Jij hebt dus een essay gemaakt Of een.. Project !
Ik noem het voor het gemak maar gewoon een schrijfsel OMG, onderwerp was al voorgekauwd, evenals de literatuur... echt bevorderlijk voor de creativiteit! Ik zou dit werkstuk meer betitelen als 'samenvatting met voetnoten'.

Bij het commentaar zei die docent ook echt: "Ja, dit is al heel goed hoor. Ik zal je nu vertellen hoe je een 10 had kunnen halen" U begrijpt al, het commentaar ging het ene oor in en het andere oor er weer uit.
pi_76540080
Wow wat een cijfers allemaal zeg! En PF, als ik je zo hoor zit je hier wel beter op je plek dan vorig jaar!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Essay is toch een soort betoog verpakt in een werkstuk?

WeeBee CFert . Heb je ook nog foto's?
pi_76540099
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, you're back! Hoe was het? .

Er zijn inderdaad nogal wat nieuwelingen ja. .
De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?

Maria, man, vet eten joh! Alles met een kilo gefrituurde gestampte bakbanaan. Wel erg lekker En heel veel Amerikaans snoep. Maar ik heb ook gewandeld en gesnorkeld en yoga gedaan in de mountain retreat En ik had nog wel drie weken willen blijven

Foto's komen nog. Ik ben mega-gaar; ik wacht even tot de was klaar is en dan ga ik op een oor.
pi_76540108
En wauw dat figuur van Syrena wil ik ook wel .
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:42:38 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76540121
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
I'm back! Niet aangekomen (wat bepaald een wonder mag heten), wel bruin. En moe. Lekker, 's ochtends landen na een korte nacht en niet slapen, en dan de hele middag presentaties bijwonen

Alles goed hier? Nog nieuwe mensen of nieuwe relaties of anderszins dingen die ik heb gemist?
WB . Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
Niet meer actief op Fok!
pi_76540175
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?

Maria, man, vet eten joh! Alles met een kilo gefrituurde gestampte bakbanaan. Wel erg lekker En heel veel Amerikaans snoep. Maar ik heb ook gewandeld en gesnorkeld en yoga gedaan in de mountain retreat En ik had nog wel drie weken willen blijven
Hoi, ik ben Goodbye, een falende lijnert!
SPOILER
pi_76540202
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

WB . Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
Dat kan ik bevestigen
pi_76540280
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat fijn dat je me zo hebt gemist Vanaf nu is het weer schluss met de linerapate en de rosebiertjes
pi_76540431
Leuk CF!

Had ik een beetje gelijk wbt het eten?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:49:43 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76540547
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat fijn dat je me zo hebt gemist Vanaf nu is het weer schluss met de linerapate en de rosebiertjes
.
Niet meer actief op Fok!
pi_76540614
Oh ja SDB, heel erg! Vis is echt luxe, heel veel root vegetables, rijst en bonen en vet vlees. Ik kwam er later achter dat mofongo (die gefrituurde bananenprut) wordt gemaakt met hard varkensvet Met genoeg knoflook proef je daar verder niks van

Er wordt op het eiland ook heel veel rum gedestilleerd, Bacardi, Captain Morgan, Don Q... Dus bergen cocktails op
pi_76540898
Ik ben terug.
We hebben de basis van de quick step en de Engelse wals geleerd.
Het was grappig en tof dus we doen ale 20 lessen!

Nu even teruglezen.
pi_76541066
CF is back! En van dat bruin moeten we foto's hebben!

En dank voor de complimenten over mijn figuur van 10 jaar gelee Toen woog ik 56-58 kilo, en nu 63-64
Met kleding aan oogt het nog wel slank, zonder zie je pudding her en der 30+ sucks
pi_76541158
CF

En Syrena ik zie je 2e foto niet!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:59:47 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76541162
Gebakken banaan Secret vice. Moet ook altijd denken aan Anansi's kindjes: "wijjj willen bakbaaaanaaaaa!"

Betty: tof! Sowieso leuk dat je danst met je broer! (wou ik ook es met mn zus maar das toch lastiger he! )
pi_76541212
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef P.F het volgende:
CF

En Syrena ik zie je 2e foto niet!!
Joe has PieEm
pi_76541319
Boh ik ben aan het wachten tot IT crowd begint op Canvas Nu weet ik weer waarom ik alle series altijd download *gaapt*
pi_76541327
Ik stond vanavond in de kleedkamer en naakt bleken niet alle meisjes maat 36 te hebben. Veel maat 38-40 en ook wel een aantal 42-44!

Ik had het dus verkeerd onthouden !
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:07:44 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76541598
I'm aaaverage </Dexter-stemmetje>
pi_76541746
En er moest een meisje huilen in de kleedkamer omdat haar moeder had gezegd dat ze dik was
Dat was echt zielig!
pi_76541827
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja SDB, heel erg! Vis is echt luxe, heel veel root vegetables, rijst en bonen en vet vlees. Ik kwam er later achter dat mofongo (die gefrituurde bananenprut) wordt gemaakt met hard varkensvet Met genoeg knoflook proef je daar verder niks van

Er wordt op het eiland ook heel veel rum gedestilleerd, Bacardi, Captain Morgan, Don Q... Dus bergen cocktails op
Vis is lekker, hard varkensvet klinkt me iets minder smakelijk

Wel fijn dat je het leuk heb gehad! En ik wil ook graag foto's zien!
pi_76541907
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:10 schreef P.F het volgende:
En er moest een meisje huilen in de kleedkamer omdat haar moeder had gezegd dat ze dik was
Dat was echt zielig!
Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.

Alhoewel mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ik stevig was. Maar dat had ik zelf ook wel door op 77 kg
Ze zei het wel voorzichtig though, en nadat ik het vroeg!
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:14:47 #159
236335 neen
schone schijn
pi_76542040
Oh Viking, Sara Kroos is ook op tv.

pi_76542128
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:12 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.

Alhoewel mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ik stevig was. Maar dat had ik zelf ook wel door op 77 kg
Ze zei het wel voorzichtig though, en nadat ik het vroeg!
Nou ja ze was ook wel 1,85 oid en heeel erg breed (roeien he..) en vrij stevig.. Maar het was nog steeds een leuk meisje, alleen erg fors. Maar goed, ze heeft zelf ook een spiegel, kan ze zelf beslissen wat ze er van vindt..
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:23:30 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76542595
Slaaptijd!
pi_76542972
Trusten! Wij gaan nog even op bed het laatste uurtje van Julie & Julia kijken. .
pi_76543132
Ik ben perplex Hayden

[18+ spoiler]
SPOILER
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:35:54 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76543277
Ik ben aan het wachten tot m'n wasje klaar is, want er zitten witte shirts in en ik moet morgen een wit shirt aan naar school
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:37:45 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76543366
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef neen het volgende:
Oh Viking, Sara Kroos is ook op tv.

Ik kijk er niet naar hoor .

Mijn moeder zei ook altijd dat ik dik was en nu vraagt ze of ik wel genoeg eet Het is ook nooit goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_76543504
Dude, wtf?
SPOILER
pi_76543754
hahahaha!!!!

zijn die fotos van hayden niet nep/photoshop?
Kwak
pi_76543844
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben perplex Hayden

[18+ spoiler]
SPOILER
Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.
pi_76544299
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:

[..]

haydn heeft idd niet zoveel taille, en kleinere borsten

Kwak
pi_76544305
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad photoshops !
pi_76544328
Ja ik dacht al, huh, zonder kleren heeft ze opeens een veel beter figuur !!
pi_76544377
Mijn overbuurmeisje heeft precies het zelfde prinsessenkastje als dat ik heb !

En ze heeft de muur die ik roze wil wel roze !

En ze woont echt op 10 meter afstand hooguit !
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:00:19 #173
331 Merel
Be here now.
pi_76544483
Ik vind Hayden altijd zo'n kinderlijfje hebben.

En m'n etentje was met vriendinnen, zonder manspersonen!

Ben heel benieuwd naar CF's verhalen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:02:01 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76544567

Als je uiteenlopende meningen wilt horen over je figuur moet je in de thuiszorg gaan werken Sommige dametjes flippen als je geen koekje neemt ("gut kind, je doet toch niet aan de lijn? jij kunt het nog hebben!"), maar ik kwam ook een keer ergens binnen in een skinny jeans omdat ik wat dunner was, roept dat mens uit: "gut kind, ben je dikker geworden? " --->

En: hoi CF hier ook een verse nieuwe Wel met plannen om te blijven tis gezellig hier
pi_76544725
Mijn oma vond mij met kerst maar een dunnetje (Ze is zelf echt..... een big momma oma ! Alleen een dikke kont dan, de rest is gewoon normaal )

En de rest van mijn familie schrok omdat ik ZOOOO lang was [jij wordt ook ieder jaar langer!] zeggen ze elk jaar
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:06:26 #176
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76544797
vanuit Zweden. Goed aangekomen. Vanmiddag en vanavond gelijk gemeet met een oude vriendin die ik uit Alaska ken, die was in Stockholm. Morgen nog even samen Uppsala in en dan moet ik heeeeeeel hard aan de studie! Ik lees morgenavond, als ik geen puf meer heb wel bij ofzo, denk ik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76545022
haha, terwijl je toch echt al even uitgegroeid bent als t goed is...

ik herinner me nog een verjaardag waar ik idd. behoorlijk afgevallen te zien was, en alle reacties toen.

de pijnlijkste vind ik altijd mensen die dan gaan zeggen "dat het ook wel nodig was" echt zo van - je was inderdaad wel heel dik. ik voelde me dan achteraf nog minderwaardig over mijn voormalig figuur. en enorm bang over wat ze van me zouden vinden als ik weer aankwam... zeker nadat een tante toen ik nog maar 5 kilo was aangekomen meteen begon "jeetje, je bent toch niet aangekomen, wat zonde!" toen was ik echt overstuur...

ik moet zeggen dat dat soort dingen heel erg in mn hoofd blijven zitten, waardoor ik me regelmatig wel extra naar voel over mn gewicht, en eigenlijk al niet meer af zou willen vallen om te voorkomen dat ik toch weer niet aan de verwachtingen kan voldoen die ik dan schep nutteloos he? zulke gedachten...ik weet het...

(maar ik heb dus wel vanavond een zak chips en een halve chocoladereep op... het ging weer twee dagen goed, en hoppa, vandaag weer de mist in...)

bah morgen moet ik naar de tandarts... geen zin (t is alleen controle, als er iets moet gebeuren moet je altijd later terugkomen... maar ik hoop zo dat er niks is... beuh...)

/egopost

syrena, je ziet er vast nog steeds prachtig uit!

oh CF is back! yay
Kwak
pi_76545283
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
haha, terwijl je toch echt al even uitgegroeid bent als t goed is...

ik herinner me nog een verjaardag waar ik idd. behoorlijk afgevallen te zien was, en alle reacties toen.

de pijnlijkste vind ik altijd mensen die dan gaan zeggen "dat het ook wel nodig was" echt zo van - je was inderdaad wel heel dik. ik voelde me dan achteraf nog minderwaardig over mijn voormalig figuur. en enorm bang over wat ze van me zouden vinden als ik weer aankwam... zeker nadat een tante toen ik nog maar 5 kilo was aangekomen meteen begon "jeetje, je bent toch niet aangekomen, wat zonde!" toen was ik echt overstuur...

ik moet zeggen dat dat soort dingen heel erg in mn hoofd blijven zitten, waardoor ik me regelmatig wel extra naar voel over mn gewicht, en eigenlijk al niet meer af zou willen vallen om te voorkomen dat ik toch weer niet aan de verwachtingen kan voldoen die ik dan schep nutteloos he? zulke gedachten...ik weet het...

(maar ik heb dus wel vanavond een zak chips en een halve chocoladereep op... het ging weer twee dagen goed, en hoppa, vandaag weer de mist in...)

bah morgen moet ik naar de tandarts... geen zin (t is alleen controle, als er iets moet gebeuren moet je altijd later terugkomen... maar ik hoop zo dat er niks is... beuh...)

/egopost

syrena, je ziet er vast nog steeds prachtig uit!

oh CF is back! yay
Wat naar! Dan is dat complimentje al meteen weg als je zo iets zegt!

Ik vind het eigenlijk zo raar dat je dik bent. Want over het algemeen eet je echt niet heel heel veel.

Heb je echt de hele zak chips op? Hm.. Een halve zak chips of een halve reep chocolade zou niet zo erg zijn [denk ik]. Maar zo bij elkaar is het wel veel. Maar ook niet zoo veel dat je daar van aankomt als je dat 1x per week doet?
pi_76545347
The Boy in the Striped Pyamas is helemaal geen leuke film

wel mooi, dat wel... happy endings hoeven niet persé altijd, maar dat was hier wel fijn geweest

nu maar eens op bed

oh, en welkom terug CF!
Ja doei.
pi_76545376
en een dikke voor kwak! dit jaar wordt jouw jaar
Ja doei.
pi_76545399
Oja! Ik groei al niet meer sinds m'n 12e!

Ik was 1,75 en 40 kilo Ik werd ook wel gepest, maar dat was meer een zielige poging. Ik voelde mij nooit echt naar omdat ik wist dat ze maar iets verzonnen.. Ik leefde een beetje in mijn eigen wereldje
pi_76545677
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat naar! Dan is dat complimentje al meteen weg als je zo iets zegt!

Ik vind het eigenlijk zo raar dat je dik bent. Want over het algemeen eet je echt niet heel heel veel.

Heb je echt de hele zak chips op? Hm.. Een halve zak chips of een halve reep chocolade zou niet zo erg zijn [denk ik]. Maar zo bij elkaar is het wel veel. Maar ook niet zoo veel dat je daar van aankomt als je dat 1x per week doet?
ik eet wel heel veel. ik post alleen geen lijstjes als ik veel eet. ik merkte met kerst bij mn ouders ook dat ik veel meer kan eten dan de rest van het gezin. qua hoeveelheid warm eten, en ik heb vlak na een maaltijd gewoon wel weer plek voor iets lekkers. ik eet ook als ik het gevoel heb dat ik een "kans" heb - als ik in de stad ben... dan eet ik zo veel als ik tegenkom (én mac, én een broodje, etc.) omdat het dan "kan" en "later niet meer" (die gedachte klopt natuurlijk sowieso niet). het is een soort hamster gedrag. er zit een soort paniekgevoel achter ook op dat moment...

ik eet als het niet goed met me gaat één tot 3 zakken chips per week. en te vet vlees, te veel ook (een pond gehakt bijvoorbeeld).
dat zijn 1500-4000/5000 kcal die ik níet zou eten als ik geen eetstoornis zou hebben. ik verbrand een deel van die energie wel dus ik kom niet echt aan momenteel (heb het nu ook niet elke dag).

dit gewicht ben ik bijgekomen van weken met meer dan 3 keer per week een dag van meer dan 3000/4000 kcal. ja, dan wil het wel.

ik heb niet echt eetbuien, maar vandaag heb ik bijvoorbeeld uit drie verschillende zakken chips, heel vaak een bakje gevuld en opgepeuzeld op de bank. in totaal heb ik dan zeker 1 a anderhalve zak op. ik prop niet, en ik geniet van elke hap. maar daarna komt het schuldgevoel, en kan ik alsnog niet echt stoppen (net nog chocola zitten eten, terwijl ik helemaal geen trek heb)

kortom: er is wel iets mis met mijn eetgedrag
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:27:50 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_76545797
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef motorbloempje het volgende:

wel mooi, dat wel... happy endings hoeven niet persé altijd, maar dat was hier wel fijn geweest

nu maar eens op bed

oh, en welkom terug CF!
Ik vond het een matige film, je weet vrijwel direct wat er staat te gebeuren en met een matig verhaatje wordt er naar toe gewerkt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:28:09 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76545810
WB CF

Ik durf bijna niks meer te weigeren bij andere mensen of op het werk, ze weten zeker dat ik anorexia heb Zal het bijna zelf denken gvd..
Ik wil geen gebak, ja soms maar niet 5 x per week, vreet zelf wel wanneer ik zin heb.
pi_76545963
Als ik vlak voor het avondeten een zak chips leeg heb, hoef ik geen avond eten meer... Of als ik een reep chocola op heb, dan zit ik echt "vol". En dan denk ik misschien wel dat ik meer heb gegeten omdat ik zo vol zit..
pi_76546017
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:31 schreef P.F het volgende:
Als ik vlak voor het avondeten een zak chips leeg heb, hoef ik geen avond eten meer... Of als ik een reep chocola op heb, dan zit ik echt "vol". En dan denk ik misschien wel dat ik meer heb gegeten omdat ik zo vol zit..
ik zit niet vol. fysiek wel, maar in mn hoofd niet. dus dan eet ik ook nog avondeten. ik eet bijvoorbeeld vaak chips tijdens het koken, omdat ik dan niet op mn eten kan wachten (als ik geen chips heb eet ik een pakje rauwe ham of een pot zilveruitjes leeg. of in een echt gezonde bui maak ik alvast mn rauwkostsalade en eet ik die alvast op...)
Kwak
pi_76546116
Een pakje ham is wel veel! Ik hield het dan meestal bij 3 plakken of zo..

Maar als je eerder gaat koken: eet je dan nog steeds zo veel tijdens het koken? Dus het komt niet door de honger?

Bakje chips tijdens het koken is lekker Maar dan moet ik wel oppassen dat ik mijn eetlust niet verpest omdat ik dan alleen nog maar chips wil
pi_76546147
Tering ik zag/hoorde zo een harde flits dat ik zo erg ineenkromp en m'n botten [van binnen] doen gewoon pijn
pi_76546205
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:35 schreef P.F het volgende:
Een pakje ham is wel veel! Ik hield het dan meestal bij 3 plakken of zo..

Maar als je eerder gaat koken: eet je dan nog steeds zo veel tijdens het koken? Dus het komt niet door de honger?

Bakje chips tijdens het koken is lekker Maar dan moet ik wel oppassen dat ik mijn eetlust niet verpest omdat ik dan alleen nog maar chips wil
ik ga meteen koken als ik thuiskom uit mn werk om 17.30 (of later als ik eerst boodschappen moet doen)...

ik heb niet letterlijk heel erg honger. het is echt een probleem in mn hoofd dat ik dat eten NU wil...zeg maar...
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:42:16 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546400
Ik vind het vreemd dat je zo goed weet wat je probleem is, kwakz0r, maar dat het er wel nog steeds is!? Niet negatief, maar ik snap dat gewoon niet. Als je het zo goed weet te omschrijven en jezelf en je lichaam kent, zou je toch ook moeten kunnen overschakelen op ander gedrag.

Maar dat is vast te simpel gedacht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76546443
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef motorbloempje het volgende:

nu maar eens op bed

oh, en welkom terug CF!
Hmmmmmm. Dat boek heb ik net gekocht. Dat had ik niet willen weten.....

En idd WB CF!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:44:11 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546470
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmmm. Dat boek heb ik net gekocht. Dat had ik niet willen weten.....

En idd WB CF!!
Je hebt je kerst ava nog!
pi_76546592
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je hebt je kerst ava nog!
Ja hey. Heb je naar buiten gekeken, lately? In ieder geval is een déél nog toepasselijk!!!

(Ik moet hem weer terugveranderen, ja, maar eigenlijk vind ik hem wel knus nog even)
pi_76546625
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het vreemd dat je zo goed weet wat je probleem is, kwakz0r, maar dat het er wel nog steeds is!? Niet negatief, maar ik snap dat gewoon niet. Als je het zo goed weet te omschrijven en jezelf en je lichaam kent, zou je toch ook moeten kunnen overschakelen op ander gedrag.

Maar dat is vast te simpel gedacht
ook intelligente mensen die zichzelf kennen kunnen een eetstoornis hebben

ik ben ws. al wat stappen verder dan de mensen met wie ik straks in het programma zit, maar ik moet nog wel degelijk leren hoe ik om kan gaan met de enorme paniek, en enorme dwang die ik voel om te eten op dat soort momenten. er zijn heel veel redenen waarom ik er aan toegeef, ook al weet ik dat het onzin is als ik er rationeel naar kijk.

dus nee, het is inderdaad niet zo simpel als het lijkt
Kwak
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:48:51 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546658
In Arnhem ligt niet zo veel hoor, jullie hebben gisteren de volle laag gehad
pi_76546748
En als je het gewoon niet koopt Kwak? Dan is de drempel al een stuk hoger. En als je dan neiging hebt om naar de winkel te gaan, moet je iemand bellen of zo, of je tanden gaan poetsen of gaan touwtje springen, net zolang tot die urge ook weer weg is??

Je kan wel zeggen: ja maar ik moet dat kunnen, chips in huis hebben zonder het te eten. Maar ik noem dat toch echt kat op het spek binden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:54:33 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_76546860
Of moet je per se "slecht" voedsel eten en kun je je niet volstoppen met eierkoeken ( ) of bergen fruit en dergelijken (ik ben een man he, denk graag in hapklare oplossingen)
  Vis een optie? donderdag 7 januari 2010 @ 23:55:38 #198
70532 loveli
N
pi_76546910
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb er nog eentje. Man, ik had toen veel meer gebruik moeten maken van mijn lijf Nee, ik betaal mijn drinken wel zelf
Zooo herkenbaar!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Ik kan alleen maar naar mijn navel & buik staren Ik heb daar nu vetjes En een rol En dan toch niet elke avond even wat buikspieroefeningen doen he
Ook zooo herkenbaar.
Dankzij de griep zijn de buikvetjes steeds minder herkenbaar. Mijn gezonde verstand zegt dat ik buikspieroefeningen zou moeten doen om deze toestand te cultiveren.
crap in = crap out
pi_76546988
Lijstje:
O: 1x geroosterd brood met 30+ kaas en eentje met boter en frambozenjam light
L: 100 gram paprika rauwkost met beetje lightmayo, een eitje en 8 gram parmezaanse kaas
T: 30 gram gerookte makreel en 40 gram gerookte zalm
T: 100 gram Yoghurt met framboos/vlierbes
T: wodka, 40 gram Japanse zoutjes
D: spruitjes, gewokt met een uitje en een paar spekjes en rundergehakt met de rest van de rauwkost erdoor. En ketchup. Toe nog een restje van de yoghurt
T: een kinderei-achtige reep, die kreeg ik gratis bij de Albertbezorging.
T: glas coolbest light

cal. ± 1800
pi_76547037
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Zooo herkenbaar!
[..]

Ook zooo herkenbaar.
Dankzij de griep zijn de buikvetjes steeds minder herkenbaar. Mijn gezonde verstand zegt dat ik buikspieroefeningen zou moeten doen om deze toestand te cultiveren.
Mijn slogan was: Ik heb geen dorst Tot groot verdriet van mijn vriendinnetje die me maar stom vond.
pi_76547070
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:51 schreef conleche het volgende:
En als je het gewoon niet koopt Kwak? Dan is de drempel al een stuk hoger. En als je dan neiging hebt om naar de winkel te gaan, moet je iemand bellen of zo, of je tanden gaan poetsen of gaan touwtje springen, net zolang tot die urge ook weer weg is??

Je kan wel zeggen: ja maar ik moet dat kunnen, chips in huis hebben zonder het te eten. Maar ik noem dat toch echt kat op het spek binden.
oh ja, dat weet ik wel. ik ga het dus ook gericht kopen op zo'n moment. ik zit met het zweet in mn handen op kantoor al te vechten tegen de dwang om naar de winkel te gaan straks. of als ik gewone boodschappen moet doen probeer ik het pad te omzeilen, en dat mislukt dan. of ik dool een half uur door de paden, en wil persé iets lekekrs kopen maar mn rationele stemmetje vindt alles teveel calorieën. heb weleens staan huilen in de winkel omdat t zo'n gevecht was, ik MOEST iets en MOCHT niks van mezelf... kwam ik thuis met diepvries soesjes

het zijn inderdaad het soort "trucs" die jij noemt die ik zal gaan aanleren op therapie denk ik. maar het grootste punt momenteel is dat ik het het op dit moment allemaal niet waard vind. ik vind mezelf niet genoeg waard om er tegenin te gaan. en dat zit heel erg diep, en is nooit overgegaan ook toen ik dunner was... en daarom ga ik de strijd nu niet eens aan (wetende dat ik dat zodra tehrapie begint wel moet gaan doen. en ook echt wil)

ik voel me ondertussen vies (vooral vies, vies komt altijd terug), en lelijk, en onaanraakbaar, en onwaardig. ik hoef niet dun te zijn. ik hoef me alleen maar heel kortdurend blij te voelen door eten in mn mond te duwen (dat zegt mn hoofd nu bedoel ik...ik weéét dat t niet waar is)

en dát is waar ik aan ga werken... en waar ik eerlijk gezegd nu de puf niet voor heb om t in mn eentje te doen...
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:00:38 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76547118
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Of moet je per se "slecht" voedsel eten en kun je je niet volstoppen met eierkoeken ( ) of bergen fruit en dergelijken (ik ben een man he, denk graag in hapklare oplossingen)
het gaat inderdaad om slecht eten. wortels vind ik écht lekker. maar op zo'n moment voldoet een wortel niet. maar ik heb t er wel eens met een vriendin over gehad. dit soort gevoelens en gedachten herkennen echt alleen mensen die ooit zelf zo'n verstoorde relatie met eten hebben gehad...
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 00:04:12 #203
70532 loveli
N
pi_76547254
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow Syrena, wat een figuurtje! Volgens mij ben je nu niet veel dikker? (Gebaseerd op je gewicht).
Vrouwen die heel hun leven hetzelfde gewicht houden, krijgen meestal toch met het verstrijken van de jaren een hoger vetpercentage en de spiermassa neemt af. Miraal: blijf bewegen en flikker de weegschaal van het balkon.
crap in = crap out
pi_76547297
Ik herken het wel een beetje hoor in een lichte vorm en het is voor mijn gevoel ook een soort Pavlov. Zo heb ik altijd als ik ga tanken neiging om iets lekkers te kopen. Begin een km. voor de pomp al te kwijlen bij wijze van. Tot ik dat in de gaten kreeg en dat zo verschrikkelijk vond, dat ik het rigoureus heb gestopt. Als ik iets koop nu, is het suikervrije kauwgom (jeuj )

En ik sta ook weleens in de Albert Heijn en koop veel teveel lekkere dingen en dat voelt ook wel een beetje als moeten en hoewel het bij jou wel ernstiger klinkt en vooral vaker voorkomend, helpen die stomme praktische dingetjes toch best (naast dat je aan de eigenlijke oorzaak moet werken natuurlijk.) Dus alleen boodschappen doen als je al helemaal vol zit. En nou ja.......je weet ze zelf maar al te goed!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:06:49 #205
3185 Adelante
To let it go now
pi_76547344
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het gaat inderdaad om slecht eten. wortels vind ik écht lekker. maar op zo'n moment voldoet een wortel niet. maar ik heb t er wel eens met een vriendin over gehad. dit soort gevoelens en gedachten herkennen echt alleen mensen die ooit zelf zo'n verstoorde relatie met eten hebben gehad...
Nou ja, die verstoorde relatie is niet zo zeer met eten maar meer met jezelf. Wat zich vervolgens uit in eten. Dus goed dat je hulp hebt om jezelf het weer waard te vinden en zo de oorzaak aan te pakken.
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 00:07:19 #206
70532 loveli
N
pi_76547366
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
Ik stond vanavond in de kleedkamer en naakt bleken niet alle meisjes maat 36 te hebben. Veel maat 38-40 en ook wel een aantal 42-44!

Ik had het dus verkeerd onthouden !
Ja, dat heb ik ook een keer gezien, een groep zeer forde dames in de kleedkamer. De week erop nam ik een vriendin met een slecht zelfbeeld (zware heupen maar een prachthuidje en nog prachtigere borsten) mee naar dezelfde kleedkamer. Die week was er een ander team, allemaal met een taille.

Fail.
crap in = crap out
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:07:59 #207
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76547391
ja, ik denk ook wel dat het goedkomt. zeker als er aan de onderliggende kant wordt gewerkt dan word ik wel sterk genoeg om de rest af te leren. dat ging namelijk ook goed toen de onderliggende zaken minder duidelijk speelden - toen viel ik flink af...

dank voor het aanhoren... hopelijk hoef ik niet vaak meer van dit soort dingen te vertellen in de toekomst.
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:10:58 #208
3185 Adelante
To let it go now
pi_76547499
Nobody's perfect! Ik heb bindingsangst en ga dit jaar trouwen
pi_76547530
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:10 schreef Adelante het volgende:
Nobody's perfect! Ik heb bindingsangst en ga dit jaar trouwen
Vind je het eng ja???
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:14:22 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_76547617
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Vind je het eng ja???
Nu inmiddels niet meer, de afgelopen 5 jaar voor ik de stap heb gezet wel Maar misschien ben ik te gelovig voor het huwelijk: ik zie het echt als een verbintenis for life en daar moet je niet te makkelijk instappen.
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 00:43:10 #211
70532 loveli
N
pi_76548648
Bijgelezen, kwak
crap in = crap out
pi_76548797
Co! Sorry! Ik dacht dat boek en film oud waren en dat ik achterliep en iedereen m al kende sorry
Ja doei.
pi_76549718
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
Co! Sorry! Ik dacht dat boek en film oud waren en dat ik achterliep en iedereen m al kende sorry
No probs, mop, ik laat hem nog wel even liggen, dan ben ik het vast weer vergeten!
Nu maar slapen.....zit al de hele avond met m'n nieuwe telefoon te spelen. Hij is echt zoo leuk!
pi_76550426
Goeiemorgen!
Zo maar eens bijlezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:17:59 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76551119
Goedemorgen.

Ik heb geen zin om naar school te gaan . En op MSN zit nu al iemand naar metal te luisteren, blijkens haar sigs die aangeven welke liedjes ze speelt. Omg, ik wil nu geen echt geen herrie aan m'n kop .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:18:27 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76551121
Dat van slecht MOETEN eten herken ik helaas ook.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 07:41:15 #217
70532 loveli
N
pi_76551230
Mogguh.
crap in = crap out
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:51:23 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76551295
goeiemorgen...

Aan de studie, zodat ik straks m'n vriendinnetje door Uppsala kan guiden...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:03:35 #219
331 Merel
Be here now.
pi_76551378
Goeiemorgen!

Is het erg koud daar Nynke, of valt het mee nu?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:05:41 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76551391
-13, op het moment. valt wel mee dus...
pi_76551445
Morge!

ff lijstjes!

Gisteren:
O: 2 crackers met appelstroop
L: 3 boterhammen kipfilet
T: opkikker kip
D: boerenkool met een kwart rookworst en piccalily
T: 2 mandarijntjes met een kwak griekse yoghurt

Vandaag:
O: magere yoghurt met een stuk of 3 eetlepels griekse yoghurt, 2 lepels muesli en honing
L: 2 boterhammen kipfilet
T: appel en beker karnemelk
D: boerenkool (alweer) met iets van vleesvervanger
T: misschien nog wel een biertje en wat lekkers

En nu aan t werk
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:18:02 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76551524
Goedemorgen vanuit een Rotterdams ziekenhuis

*hug* voor kwak.

En wát een figuurtje Syrena! Maar volgens mij ben je nu toch niet heul anders

Ik heb gisteravond nog RPM gedaan, maar het ging niet zo lekker. Niet trillen ofzo, maar het wilde gewoon niet. Te drukke dag op het werk gehad en ik was eigenlijk al helemaal total toen ik de deur uitging...Maarja.. vandaag en morgen geen gelegenheid om te sporten. Zondag pas weer! Hopelijk gaat het dan beter .
pi_76552183
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
Oeh! Die is leuk. Daar kan ik wat mooie foto's van de mini inplakken en als cadeau aan de mevroi.

Volgens mij had niemand zich nog gemeld toch? Wat wil je d'r voor hebben? Of doen major lurkersenafentoeposters niet mee?

Moet ik nu ook wat leuks opsnorren van zolder trouwens?

en een PM voor de zekerheid en voordat'ie weg is....
He who dies with the most toys
still dies
pi_76552672
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje boerenkool
T: 2 mandarijn
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: 1 mandarijn
D: onbekend gebakken aerpels, spruitjes, gebakken camembert

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: 1 mandarijn
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: kliekje spruitjes
T: 2 mandarijn
D: onbekend
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:28:24 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76552806
Het is echt stervenskoud hier, niet normaal. M'n benen tintelden helemaal op de fiets en m'n handen wilden ook in warme handschoenen niet warm worden. Ik was echt blij toen ik op school was, maar heb de hele les dichtbij de verwarming gezeten net .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:29:58 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76552852
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:05 schreef AKnynke het volgende:
Valt wel mee, zegt ze dan. Ik denk dat het hier max -5 was vanochtend en je ziet hoe ik klaag
Niet meer actief op Fok!
pi_76552927
Ik ben niet zo ver bij jou vandaag Viking, en ik heb het -10,5 gezien hier, vanochtend.
Op dit moment -9,1.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76552980
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn slogan was: Ik heb geen dorst Tot groot verdriet van mijn vriendinnetje die me maar stom vond.
Mijn vriendinnetje zei dat dan ook en dan liepen we snel naar een andere bar om daar iets te bestellen
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:38:40 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76553049
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:33 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo ver bij jou vandaag Viking, en ik heb het -10,5 gezien hier, vanochtend.
Op dit moment -9,1.
Serieus?! . Geen wonder dat m'n handen en benen niet warm werden. Volgende keer doe ik maar een maillot eronder, maar ja, het lastige is dat ik die dan op school ook aan moet houden en dat is dan weer best wel warm .
Niet meer actief op Fok!
pi_76553141
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Serieus?! . Geen wonder dat m'n handen en benen niet warm werden. Volgende keer doe ik maar een maillot eronder, maar ja, het lastige is dat ik die dan op school ook aan moet houden en dat is dan weer best wel warm .
Of ff uittrekken op de wc
pi_76553271
Knuf voor kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:50:59 #232
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76553367
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:05 schreef AKnynke het volgende:
Nog geen ledematen verloren dus?

Lijstje!
O: 2 bruine boterhammen met iets + melk
L: kaastosti en een maisboterham
D: gekookte of gebakken tongetjes met groentepita's

Hoogste tijd om aan die O te beginnen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Wolve000 op 08-01-2010 10:05:02 ]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:19:24 #233
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76554126
Ik heb nu wel een maiilot onder m'n broek aangetrokken. Voor de eerste keer!

Maar, m'n valt wel mee was in vergelijking tot de -24 die het hier eergister was, Vik! -13 is dus een leuke instaptemperatuur!
pi_76554227
Goedemorgen!

Weer een dagje hard aan de studie wel thuis, maar moet ook zoveel achter de laptop doen, dat het wel verstandig is. Heb feedback op mijn essay gehad, en het was allemaal geen ontzettend slechte feedback, wat kleine dingetjes, ergste zijn dat ik mijn topic sentences moet verbeteren.. en da's best lastig. Ik denk er nog even over na.

Op de planning van vandaag staat voor eten:

O: portie magere kwark (perzik/passievrucht)
L: 3 boterhammen (pindakaas denk ik)
D: gekookte of gebakken tongetjes met groentenpita

en misschien vanavond een glaasje wijn ofzo?

Studie staat op 't programma:

• Essay van Writing afmaken
  • Take Home Exam Introduction American Studies afmaken
  • Vocab leren
  • Grammatica nog weer eens doorlezen

Moet te doen zijn
  • Ja doei.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:27:15 #235
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_76554350
    goedemorgen!
    sportbh is in tha house het geweld kan gaan beginnen.
    wel maandag pas moet nog schoenen hebben.
    pi_76554641
    P.F, foto's van de lamp. . Met dank aan m'n vriend voor het omhoog houden. .
    SPOILER
    De diameter van de zwarte kap is 56 cm, trouwens. Laat maar even weten of je 'm mooi vindt!
    pi_76554839
    Zo. Bijgelezen.

PF gefeli met je goeie cijfers!

En over die bejaarden en commentaar op je lijf... herkenbaar mijn oma wil het ene uur nog wel eens roepen (uit het niets en liefst midden in een ander gesprek) "jij bent dikker geworden hè? jajajaja dikker. Ik zie het aan je, je krijgt een dikke buik" (en bedankt oma) om de volgende dag vervolgens te vragen of ik afgevallen was
    In het begin was ik er redelijk ontdaan van altijd maar inmiddels hecht ik er geen waarde meer aan omdat het zo veranderlijk is.

Wat ook herkenbaar is zijn de opmerkingen waar kwak het over heeft. Een paar jaar geleden was ik door stress ongemerkt (ik had geen weegschaal) redelijk veel afgevallen en vrijwel iedereen zei tegen me van ja, staat je een stuk beter! Ik wil niet weten wat men dan nú van me denkt

En mn weegschaal doet stom hij vindt me vandaag anderhalve kilo zwaarder dan gister en eergister en als ik hem een millimeter verplaats dan verandert het gewicht weer. Muh.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76554858
    ohja en ik zag foto's van bikini-bodies
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:43:07 #239
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76554872
    Krijg je niet een heel gek licht van die zwarte kap? Lijkt me het zo grauw maken

Vind zwart helemaal fantastisch maar voor om een lamp twijfel ik er altijd een beetje over...
    pi_76554932
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
    Krijg je niet een heel gek licht van die zwarte kap? Lijkt me het zo grauw maken

Vind zwart helemaal fantastisch maar voor om een lamp twijfel ik er altijd een beetje over...
    Nee hoor, merk je helemaal niets van! Misschien dat het wat minder fel is met kap dan zonder, maar gek en grauw licht heb ik nooit gehad. .
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:44:47 #241
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76554934
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef huuphuup het volgende:
    Zo. Bijgelezen.

PF gefeli met je goeie cijfers!

En over die bejaarden en commentaar op je lijf... herkenbaar mijn oma wil het ene uur nog wel eens roepen (uit het niets en liefst midden in een ander gesprek) "jij bent dikker geworden hè? jajajaja dikker. Ik zie het aan je, je krijgt een dikke buik" (en bedankt oma) om de volgende dag vervolgens te vragen of ik afgevallen was
    In het begin was ik er redelijk ontdaan van altijd maar inmiddels hecht ik er geen waarde meer aan omdat het zo veranderlijk is.

Wat ook herkenbaar is zijn de opmerkingen waar kwak het over heeft. Een paar jaar geleden was ik door stress ongemerkt (ik had geen weegschaal) redelijk veel afgevallen en vrijwel iedereen zei tegen me van ja, staat je een stuk beter! Ik wil niet weten wat men dan nú van me denkt

En mn weegschaal doet stom hij vindt me vandaag anderhalve kilo zwaarder dan gister en eergister en als ik hem een millimeter verplaats dan verandert het gewicht weer. Muh.
    ik heb mijn vriend vanochtend wegwijs gemaakt in de wondere wereld van weegschaaltechnieken de arme kerel wist niet wat m overkwam
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:45:39 #242
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76554962
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee hoor, merk je helemaal niets van! Misschien dat het wat minder fel is met kap dan zonder, maar gek en grauw licht heb ik nooit gehad. .
    Hmmmm..... dat biedt mogelijkheden, ik heb laatst een heel tof lampje gezien in de stad
    pi_76555046
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

ik heb mijn vriend vanochtend wegwijs gemaakt in de wondere wereld van weegschaaltechnieken de arme kerel wist niet wat m overkwam
    ja nou mijn lief is ook goed in creatief met weegschaal

Op zich vind ik het niet zo heel erg als het ding verschilt met andere weegschalen, als ik maar goed kan bijhouden hoeveel ik afval danwel bijkom. Maar dit slaat nergens op.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:48:23 #244
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_76555054
    dat van die weegschaal doet de mijne niet behalve naar links/rechts hangen, dan word ik een kilo zwaarder ook het badmatje werkte hier niet

Dat van die opmerkingen idd gelukkig probeert mn oma het iets vriendelijker te brengen; over mijn auto (fordKa) zei ze: oooh ik vind dat autootje zó goed bij je passen! eigenlijk lijkt hij zelfs op je, met die ronde vormen.

bluhhh. en daarnaast vind ik mn auto ook nog es gruwelijk lelijk
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:49:56 #245
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555135
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou mijn lief is ook goed in creatief met weegschaal

Op zich vind ik het niet zo heel erg als het ding verschilt met andere weegschalen, als ik maar goed kan bijhouden hoeveel ik afval danwel bijkom. Maar dit slaat nergens op.
    Ja nou het beste is op een harde ondergrond (dus niet de verzakte houten vloer met vloerbedekking van mijn slaapkamer ) en op de plaats laten staan inderdaad..... maargoed, ik kijk ook niet op een pondje ofzo, elke dag wegen heeft imo niet zo heel veel zin
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:50:45 #246
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555175
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:
    dat van die weegschaal doet de mijne niet behalve naar links/rechts hangen, dan word ik een kilo zwaarder ook het badmatje werkte hier niet

Dat van die opmerkingen idd gelukkig probeert mn oma het iets vriendelijker te brengen; over mijn auto (fordKa) zei ze: oooh ik vind dat autootje zó goed bij je passen! eigenlijk lijkt hij zelfs op je, met die ronde vormen.

Ik gooi dat soort opmerkingen op decorumverlies
    pi_76555326
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:

oh dat is ook een mooie ja

hier ook --> goh, moet je nou nog veel kilo's kwijt zo na de zwangerschap? (mn andere oma) ik van nou nee, binnen twee weken zat ik weer op startgewicht en dat zit ik nog steeds.
    zij --> oh. goh. zou je niet zeggen.

hey bedankt hè
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:56:46 #248
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555374
    Noujaaaaaazeg

Mijn oma zou het niet hebben durven zeggen en was ook bijna blind trouwens dat scheelt vast
    sorry oma
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:59:06 #249
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555455
    Foei LB, niet zoveel posten zonder er een lijstje bij te doen

O: 2 boterhammen, chocopasta & jam
    L: 2 boterhammen, kaas & gekookt eitje
    T: lek laten prikken bij de bloedbank
    D: weet nog niet, we krijgen misschien eters, in dat geval: wraps hutspot

[ Bericht 9% gewijzigd door LadyBlack op 08-01-2010 21:01:52 ]
    pi_76555647
    Ik heb een soort van pauze (niet echt officieel, moet even wachten en docent is in gesprek) en nu verveel ik me . Verleiding om naar de AH te gaan en zoete troep te kopen is groot ...
      vrijdag 8 januari 2010 @ 11:15:39 #251
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76556059
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Chicolate het volgende:
    Ik heb een soort van pauze (niet echt officieel, moet even wachten en docent is in gesprek) en nu verveel ik me . Verleiding om naar de AH te gaan en zoete troep te kopen is groot ...
    Doe het niet! Of is het al te laat....?

Mijn eters komen niet vanavond... heb ik net ook voor niks het logeerbed op staan maken
    pi_76556071
    Wiiiiiiiiiiiiiiii

weer een 8 voor een essay binnen! Sta nu een 8 gemiddeld voor dat vak ik ben zó blij

en nu snel weer door met de laatste essay voor dat vak
    Ja doei.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 11:19:47 #253
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_76556216
    mijn lijstje is ongeveer dezelfde als gisteren. (de hele week al geen boodschappen gedaan enzo )

O; 2 zonnepitsneetjes met boterhamworst
    L; tosti of geroosterd brood met iets
    D; broodjes gezond
    T; geen idee
    S; sport van vandaag is sportschoenen kopen
      vrijdag 8 januari 2010 @ 11:20:15 #254
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_76556229
    en whoei mo! gefeli! een 8 gemiddled
      vrijdag 8 januari 2010 @ 11:27:48 #255
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_76556510
    Mo! stuudje goed hoor!

ik ben thuis van de tandarts. onderweg is mn haar tot twee keer toe bevroren en ik heb de hele weg allemaal van die kou-tranen over nmn hele wangen gehad, ik leek wel een dramatische labielo hahaha...

ik had wel een gaatje het goeie nieuws is dat dat een plekje was dat ze vorige keer al zag, goed schoon heeft gemaakt, en dat nu toch een gaatje blijkt helaas, maar niks nieuws dus. Kreeg complimenten over mn mooie schone tanden. alleen tandsteen onderaan waar mn tanden over elkaar heenstaan en ik t zelf gewoon niet goed schoon kán krijgen... moet in maart terug voor dat gaatje (eerste mogelijkheid )

oh, en als iemand nog benieuwd is naar wat ik van de zomer aan t doen was in utrecht bij europa cantat, hier een filmpje van ons hele optreden in de jaarbeurs op de openingsceremonie (voor 3000 man WHA!). het is moderne muziek, maar er zit veel theater in (en t is fokking moeilijk) dus wel leuk om te zien (vooral t middendeel) - ik sta op t koortje achteraan. onze taak was om het tempo in de gaten te houden, alle accenten te zingen, en door te zingen als het theaterkoor door hun theatergedoe de weg een beetje kwijt raakt. wij moesten ook tonen pakken van de stemvork om in te zetten enzo...
    Kwak
    pi_76556663
    Huuphuup, mijn ene oma had daar ook een handje van, van die subtiele opmerkingen over je lijn. En die was nog wel dement Mijn opa trouwens, superlief, die ziet het altijd meteen als ik een paar kilo kwijt ben. En dan vraagt 'ie hoe dat zo komt en wat voor sport ik allemaal doe en zo. Zo lief vind ik dat!

Kwak, als het enige troost is: ik herken zo wat je schrijft (nou ja, niet van het huilen bij de supermarkt ), ik heb het ook heel erg gehad en ook dat ik wel degelijk wist dat ik slecht bezig was maar het allemaal wegstopte met het fijne gevoel van eten. En ter bemoediging: het kan echt beter worden! Ik doe het echt bijna nooit meer, eten om me beter te voelen. Therapie
    pi_76557277
    Wij hebben Julie & Julia gezien en nu wil ik natuurlijk Mastering the Art of French Cooking. . Maar ik zou geen kookboeken meer kopen aangezien ik er net nog 6 heb gekocht of zo. .
    pi_76557398
    DaD, je kunt de paperbacks voor 10 pond ofzo op Amazon kopen. Ik zou 't niet doen, trouwens: zoveel kun je er niet mee. En die perfecte korstdeegrecepten kun je elders ook wel vinden

Ik heb het boek gelezen en de film gezien. Vond Meryl Streep erg leuk als Julia Child (je kunt op YouTube leuke filmpjes kijken van de echte Julia ), maar die Julie is wat minder flitsend en in het boek vond ik haar ook helemaal niets Echt een hysterische, zeikerige doos.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 11:58:35 #259
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_76557616
    ik ga zometeen (als ik mn tafel ontdaan heb van de administratieve zooi die er ligt) mijn heerlijke chocoladetruffeltaart voor morgen bakken gewoon uit modern classics van donna hay er gaan 10 eieren in en een pond chocola en een halve liter room (die maak ik dus alleen voor feestjes )
    Kwak
    pi_76557663
    Niet kopen? . Ok, als jij het zegt! Duur zijn ze inderdaad niet, ook niet op bookdepository. Een site die ik nú moet afsluiten trouwens. . Er belanden zomaar allemaal boeken in m'n winkelwagentje.

Die echte filmpjes heb ik natuurlijk al zitten bekijken. . En Meryl Streep was geweldig!

Nog één vraagje voor ik écht ga studeren: ik heb van het avondeten van gister een stuk pompoen over wat ik wil gebruiken om cupcakes mee te bakken. Het recept schrijft gepureerde pompoen uit blik voor, maar ik heb verse. Kan ik dat rauw pureren en gebruiken?

Good to have you back. .
    pi_76557683
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef pinquit het volgende:
    en whoei mo! gefeli! een 8 gemiddled
    dank!

het voelt echt goed om te zien dat hard werken beloond wordt
    Ja doei.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:01:49 #262
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_76557733
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Niet kopen? . Ok, als jij het zegt! Duur zijn ze inderdaad niet, ook niet op bookdepository. Een site die ik nú moet afsluiten trouwens. . Er belanden zomaar allemaal boeken in m'n winkelwagentje.

Die echte filmpjes heb ik natuurlijk al zitten bekijken. . En Meryl Streep was geweldig!

Nog één vraagje voor ik écht ga studeren: ik heb van het avondeten van gister een stuk pompoen over wat ik wil gebruiken om cupcakes mee te bakken. Het recept schrijft gepureerde pompoen uit blik voor, maar ik heb verse. Kan ik dat rauw pureren en gebruiken?

Good to have you back. .
    ik zou t zelf eerst koken denk ik maar heb geen verstand van pompoen...
    Kwak
    pi_76557795
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel heb ik ook, maar gebaseerd op niets, eigenlijk. .
    pi_76557828
    quote:

[..]

Rauwe pompoen is keihard. Nog beter dan koken: stomen. Anders wordt het namelijk vrij dun, pompoen wordt wat soppig met koken. En als je veel tijd hebt, kun je het ook gaar roosteren in de oven, dat is verreweg het lekkerst Wordt het zoet en een beetje nootachtig van. En dan krijg je lekkere dikke, kleverige puree, wat vast fijn is om mee te bakken.

Ik had trouwens laatst pompoentaart gemaakt, maar ik vond die custard-met-pompoenpuree niet zo lekker Daarvoor is de structuur van de puree me te grof. Ik denk dat het door cakejes lekkerder is!
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:05:06 #265
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76557850
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
    Mo! stuudje goed hoor!

ik ben thuis van de tandarts. onderweg is mn haar tot twee keer toe bevroren en ik heb de hele weg allemaal van die kou-tranen over nmn hele wangen gehad, ik leek wel een dramatische labielo hahaha...

ik had wel een gaatje het goeie nieuws is dat dat een plekje was dat ze vorige keer al zag, goed schoon heeft gemaakt, en dat nu toch een gaatje blijkt helaas, maar niks nieuws dus. Kreeg complimenten over mn mooie schone tanden. alleen tandsteen onderaan waar mn tanden over elkaar heenstaan en ik t zelf gewoon niet goed schoon kán krijgen... moet in maart terug voor dat gaatje (eerste mogelijkheid )

oh, en als iemand nog benieuwd is naar wat ik van de zomer aan t doen was in utrecht bij europa cantat, hier een filmpje van ons hele optreden in de jaarbeurs op de openingsceremonie (voor 3000 man WHA!). het is moderne muziek, maar er zit veel theater in (en t is fokking moeilijk) dus wel leuk om te zien (vooral t middendeel) - ik sta op t koortje achteraan. onze taak was om het tempo in de gaten te houden, alle accenten te zingen, en door te zingen als het theaterkoor door hun theatergedoe de weg een beetje kwijt raakt. wij moesten ook tonen pakken van de stemvork om in te zetten enzo...
    Whaaaa fokking moeilijk lijkt me nog een understatement!! Knap dat je dat kan, ik ben niet zo'n held met de stemvork
    Echt tof hoor, ik ben maar één keer naar het NSK geweest, toen deden ze een stuk over de Singer naaimachines, was ook hilarisch Oh en wat kan E. voor jou toch ook hooghartig kijken !
    pi_76557855
    quote:

[..]

eerst koken of roosteren in de oven
    pi_76557888
    Hoe rooster ik het gaar? .
    pi_76557929
    In plakken, evt snijvlakken inwrijven met een beetje boter of olie, en dan op 150-180 graden (afhankelijk van hoeveel tijd je hebt). Hoe langzamer, hoe lekkerder, vind ik.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:07:58 #269
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_76557949
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Whaaaa fokking moeilijk lijkt me nog een understatement!! Knap dat je dat kan, ik ben niet zo'n held met de stemvork
    Echt tof hoor, ik ben maar één keer naar het NSK geweest, toen deden ze een stuk over de Singer naaimachines, was ook hilarisch Oh en wat kan E. voor jou toch ook hooghartig kijken !
    die chromatische lijnen waren echt de HEL. dat stuk over SINGERRRR ken ik ook wel. dat was het jaar voordat ik meedeed...een vriend van mij was toen bestuurslid.

aww ik vind E. wel lief!

zag je het hoofd van de dirigent toen t koor aan t haasten was? haha, dat soort hoofden trekt ze wel vaker als we niet doen wat ze wil...
    Kwak
    pi_76557991
    Hoe lang denk je dat het ongeveer zal duren? Ik heb op zich de tijd wel, ik kan het gewoon in de oven schuiven, ondertussen gaan studeren, en als ik klaar ben gaan bakken.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:09:55 #271
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_76558011
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Hoe lang denk je dat het ongeveer zal duren? Ik heb op zich de tijd wel, ik kan het gewoon in de oven schuiven, ondertussen gaan studeren, en als ik klaar ben gaan bakken.
    als het net zo iets is als aardappel wel ongeveer 45 minuten denk ik...
    Kwak
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:10:05 #272
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76558018
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

die chromatische lijnen waren echt de HEL. dat stuk over SINGERRRR ken ik ook wel. dat was het jaar voordat ik meedeed...een vriend van mij was toen bestuurslid.

aww ik vind E. wel lief!

zag je het hoofd van de dirigent toen t koor aan t haasten was? haha, dat soort hoofden trekt ze wel vaker als we niet doen wat ze wil...
    Hmm nee niet op gelet, maar dirigenten hebben vaak wel toffe mimiek

En was ook niet negatief bedoeld hoor, over E., ik vind dr wel leuk en ze kan goed zingen, ik stond fijn naast dr bij het lustrumconcert van de universiteit hier, toen deden we de Carmina Burana
    pi_76558092
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh, dat valt me nog mee. Super, bedankt allemaal. .
    pi_76558166
    Lijstje voor ik ga bijlezen...

Brunch: 2 afbakbroodjes met kaas, tomaat en een gekookt eitje
    T: 2 knäckebrödjes met Slankie
    D: heel Limburgs: aardappelknödel met stoofvlees en spruitjes (hihi, plaatje van genial-lecker.de )
    T: beetje magere yoghurt met appel en kiwi
    T: wijntje
    pi_76558183
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ligt eraan hoe groot je de stukken maakt. Half uur is soms al genoeg, gewoon na 20 minuten af en toe prikken om gaarheid te bepalen
    pi_76558835
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh ja, dat weet ik wel. ik ga het dus ook gericht kopen op zo'n moment. ik zit met het zweet in mn handen op kantoor al te vechten tegen de dwang om naar de winkel te gaan straks. of als ik gewone boodschappen moet doen probeer ik het pad te omzeilen, en dat mislukt dan. of ik dool een half uur door de paden, en wil persé iets lekekrs kopen maar mn rationele stemmetje vindt alles teveel calorieën. heb weleens staan huilen in de winkel omdat t zo'n gevecht was, ik MOEST iets en MOCHT niks van mezelf... kwam ik thuis met diepvries soesjes
    Zo herkenbaar! Ik sta ook regelmatig een kwartier te twijfelen op het station omdat ik iets lekkers wil hebben maar tegelijkertijd alles te slecht vind. Om doodmoe van te worden.
    Ook heel herkenbaar dat gezond eten op dat moment niet voldoet. Heel vaak neem ik dat eerst, maar dat verandert echt niets aan de zin in ongezond eten dus meestal eet ik het dan uiteindelijk allebei.

Misschien is het wel goed om je krachten te sparen voor de therapie. Heel veel sterkte iig.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:40:27 #277
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_76559093
    Ik kreeg vandaag een gevulde koek op het station vanwege alle NS-gefaal. Ik was er aan begonnen, 't was nog m'n ontbijt ook , maar toen ik zag hoeveel kcals erin zaten, heb ik 'm weggegooid... Heb er 3 hapjes van gehad denk ik.
    pi_76559331
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:27 schreef pinquit het volgende:
    goedemorgen!
    sportbh is in tha house het geweld kan gaan beginnen.
    wel maandag pas moet nog schoenen hebben.
    Oh, daar wilde ik toevallig nog naar vragen! Welk merk heb jij?
    Ik wil eigenlijk geen al te dure maar met een grote cupmaat kom je daar toch al snel op uit, dus dan ook maar liever een goede. Iemand tips?
    Je staat er niet zo bij stil, maar eigenlijk is het nog een heel gewicht.

XM: gevulde koeken zijn ook echt evil, één van de weinige dingen die ik echt nooit meer eet.
    pi_76559383
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik kreeg vandaag een gevulde koek op het station vanwege alle NS-gefaal. Ik was er aan begonnen, 't was nog m'n ontbijt ook , maar toen ik zag hoeveel kcals erin zaten, heb ik 'm weggegooid... Heb er 3 hapjes van gehad denk ik.
    Ugh, dat heb ik ook steeds vaker. Dat ik dingen niet meer eet omdat het ofwel bizar veel kcal bevat, of omdat het gewoon algeheel ongezond is. Ik ben best braaf geworden, wat dat betreft Ik heb liever een knorrende maag dan een gevulde koek

Is wel lastig op vakantie, trouwens. Dan kun je gewoon niet altijd gezond eten... Als je ergens in de bergen in een guesthouse zit en het enige restaurant binnen je bereik is een lokaal tentje met slechts 6 opties op het menu die allemaal moddervet en high-carb zijn, en het personeel spreekt alleen spaans... Ah well. Ik geloof dat ik bij nader inzien zelfs ben afgevallen deze vakantie. Gisteren, na het vliegen, zat ik 2 ons onder mijn gewicht bij vertrek; vandaag zat ik er 1,3 kilo onder Vanavond maar weer lekker een rondje rennen!
    pi_76559421
    @Mini: shockabsorbers passen in de winkel en dan op Ebay de modellen van vorig seizoen bestellen. Winkelprijs 50 euro, online 15-20 euro
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:53:27 #281
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_76559542
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ugh, dat heb ik ook steeds vaker. Dat ik dingen niet meer eet omdat het ofwel bizar veel kcal bevat, of omdat het gewoon algeheel ongezond is. Ik ben best braaf geworden, wat dat betreft Ik heb liever een knorrende maag dan een gevulde koek
    Ja ik had hetzelfde. Moest vanochtend onwijs haasten en had geen tijd meer voor ontbijt. Op de terugweg kreeg ik die koek, maar heb thuis alsnog maar gewoon een bakje havermout gemaakt.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 12:59:25 #282
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76559733
    brr, ik heb twee uur door -13 rondgelopen, nu ben ik koud. Remedie: warme chocolademelk, en straks uiensoep.

Uppsala is wel mooi, zo!:

vrijdag 8 januari 2010 @ 13:02:49 #283
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_76559847
    mooooooi nynke!
    Kwak
      vrijdag 8 januari 2010 @ 13:07:54 #284
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76560026
    Wauw daar 'past' de sneeuw toch ook wel heel mooi in het plaatje he... Studeer je daar Zweeds?

Ik ga hopelijk volgend jaar naar Zweden (wil ik al heel lang), met vriendje mee naar een congres in Jönköping
    pi_76560065
    Ohhh, heel erg trouwens: we waren op vakantie ergens aan het eten, en de ober probeerde Meneer te versieren ( en hij was nog lelijk en oud ook) en maakte echt heel beledigende opmerkingen naar mij (dat ik geen figuur heb/dik ben). Zo erg! En het rotste is nog wel dat ik met dat soort dingen nog steeds niet kan omgaan, hoewel ik rationeel wel weet dat ik niet meer dik ben (en de ober in kwestie behoorlijk wat forser was dan ik ), moest ik er achteraf echt ontzettend om huilen ( ) en heb ik me er echt een dag rot om gevoeld ZO raar dat ik daar nog steeds niet mee om kan gaan!
      vrijdag 8 januari 2010 @ 13:12:55 #286
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76560199
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
    Wauw daar 'past' de sneeuw toch ook wel heel mooi in het plaatje he... Studeer je daar Zweeds?

Ik ga hopelijk volgend jaar naar Zweden (wil ik al heel lang), met vriendje mee naar een congres in Jönköping
    Nee, ik spreek bijna geen woord Zweeds. Ben m'n master hier aan het halen.. Zo, langzamerhand word ik weer warm, en slaperig...dat laatste is wat jammer..

@ CF: rot zeg. Terwijl je zo mooi bent!
    pi_76560306
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef AKnynke het volgende:
    @ CF: rot zeg. Terwijl je zo mooi bent!
    Dát, ik vind CF een natural beauty met een heel eigen uitstraling

wat een ongelofelijke eikel, die man
    Ja doei.
    pi_76560337
    Aww, CF! Daar zou ik me ook rot om voelen hoor!
    pi_76560727
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
    Ohhh, heel erg trouwens: we waren op vakantie ergens aan het eten, en de ober probeerde Meneer te versieren ( en hij was nog lelijk en oud ook) en maakte echt heel beledigende opmerkingen naar mij (dat ik geen figuur heb/dik ben). Zo erg! En het rotste is nog wel dat ik met dat soort dingen nog steeds niet kan omgaan, hoewel ik rationeel wel weet dat ik niet meer dik ben (en de ober in kwestie behoorlijk wat forser was dan ik ), moest ik er achteraf echt ontzettend om huilen ( ) en heb ik me er echt een dag rot om gevoeld ZO raar dat ik daar nog steeds niet mee om kan gaan!
    Dat was de personificatie van de zogenaamde valse nicht.........een rasechte. Je hebt hem zeker in gedachten al meerder keren op z'n weke smoelwerk getimmerd. Is het niet?

pi_76560878
    Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met daartussen 20 gram 30+ kaas en een gekookt eitje
    T: kindereireep ding
    L: 1x geroosterd brood met gerookte zalm en 1x met rundergehakt
    T: wodka, japanse zoutjes
    D: ik denk kipfilet omwikkeld met pancetta en dan de rest van de spruitjes. Of zo.
    pi_76561008
    Lijstje:

L: 2 geroosterde volkorenboterhammen, 1 met appelstroop en 1 met roomboter, gekookt eitje
    T: 1 Vegtersrolletje met slagroom
    T: 250 gr kwark
    D: spaghetti met geroosterde paprika, courgette, aubergine, spekreepjes
    T: als ze gelukt zijn, een pompoencupcake
      vrijdag 8 januari 2010 @ 13:34:38 #292
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76561048
    Oh wat is koffie toch lekker als je er de tijd voor neemt om m te maken
    pi_76561112
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat was de personificatie van de zogenaamde valse nicht.........een rasechte. Je hebt hem zeker in gedachten al meerder keren op z'n weke smoelwerk getimmerd. Is het niet?

Brr, ja. Het was echt een heel ongemakkelijk etentje En dan rekenen ze je ook nog standaard 18% fooi aan... Ja doei
    pi_76561323
    quote:

[..]

Dat dus! Ik zou me waarschijnlijk ook rot voelen, maar dat is eigenlijk nog te veel eer voor zo iemand. Laat die ouwe nicht maar kletsen.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 13:43:33 #295
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76561437
    quote:

[..]

Of dat je vriend laten doen.... daar wou ie toch wat van
    pi_76561512
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Lijstje:

L: 2 geroosterde volkorenboterhammen, 1 met appelstroop en 1 met roomboter, gekookt eitje
    T: 1 Vegtersrolletje met slagroom
    T: 250 gr kwark
    D: spaghetti met geroosterde paprika, courgette, aubergine, spekreepjes
    T: als ze gelukt zijn, een pompoencupcake
    Jij met je cupcakes, nu heb ik ook zin om te bakken!
    Ook om daarvoor nog even de keuken op te ruimen en te poetsen. Hoezo SOGgen...

On the bright side: er staat nu wel lekker een pan stoofvlees op.

Oja, en we hebben maandag een bezichtiging!
      vrijdag 8 januari 2010 @ 13:49:58 #297
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_76561700
    spannend mini!

ik heb weer een plank in mn kast opgeruimd... en mn nieuwe dekbed op mn bed gedaan. ik moet eigenlijk ook nog de badkamer schoonmaken, maar daar heb ik zó'n hekel aan het moet alleen eigenlijk echt wel als de familie op bezoek komt. beuhhh de kleine ongemakken van het huishouden...

ik kan wel 1000 andere klusjes verzinnen om te doen nu (cd-boekje ontwerpen, taarten bakken, fondsaanvraag schrijven)
    Kwak
    pi_76561723
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jij met je cupcakes, nu heb ik ook zin om te bakken!
    Ook om daarvoor nog even de keuken op te ruimen en te poetsen. Hoezo SOGgen...

On the bright side: er staat nu wel lekker een pan stoofvlees op.

Oja, en we hebben maandag een bezichtiging!
    De laatste keer dat ik iets heb gebakken was een paar dagen voor kerst! Echt! .

Stoofvlees, dat eten wij zondag weer... .

Spannend! Bij één van die 'minder mooie' woningen? Ik hoop zo voor jullie dat jullie ook iets ruimers krijgen om in te wonen. .
    pi_76561794
    Wat een eikel CF! Hoe kan je dat nou zeggen?? Ik zie mezelf al op m'n werk: ''U wilt er nog een muffin bij? Zou u dat nou wel doen? U heeft al geen taille!''
    pi_76561831
    idd...

weer twee tentamens af
    Ja doei.
    pi_76561845
    Kreeg vandaag een brief, en ik moet helaas al 26 januari mijn woning uit

PFje, heb jij misschien een idee voor woonruimte?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')