Staat op het stempeltje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:00 schreef pinquit het volgende:
erm, hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheidsdatum van eieren?
Ik had het gister zo ontzettend koud! Ik was erg blij dat ik 's avonds in bad konquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef pinquit het volgende:
*duimt ook*
brrrr wat heb ik het koud!![]()
ik moet nog ontbijt verzinnen.. ik denk dat ik maar weer voor t gekookte eitje en brood ga.
Oh ja dat kan nog welquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproefnou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproefnou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.![]()
Ik zou ze eerst even in een schaaltje breken om te checken of ze niet naar zwavel ruiken.
http://www.gezondheidsnet(...)ieren-gezond-of-nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
maar eieren drijven toch altijd?er zit toch lucht in?
Een beetje, maar niet genoeg om te drijven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
maar eieren drijven toch altijd?er zit toch lucht in?
De tht staat op 28 dagen na de leg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:13 schreef pinquit het volgende:
ok dan zo; als er een houdbaarheidsdatum ergens op staat, betekent het dan tot-en-met? of tot?![]()
Daar kan ik altijd wel goed tegenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is?![]()
![]()
![]()
sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Awwwquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb nu een soort holletje gemaakt van de slaapkamer, met drie dikke dekens en heel veel kaarsen en een pot thee. Ik zelf zie er nu uit als een michelin mannetje, drie paar sokken over elkaar, muts op, sjaal om, handschoenen aan
Wat is het dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is?![]()
![]()
![]()
sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bijquote:
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bijhoe kan dat dan?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
voor in totaal 65 euro!!![]()
en ja, da's echt inclusief overnachting
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggen![]()
nja, tis gewoon t idee dat bij ons zo'n ei in een bloedbad van 5 dagen eindigt. en bij kippen eten we t op.![]()
![]()
Maargoed, ik moet helemaal niet nadenken hoor, als ik eet. dan wordt ik sowieso veganist![]()
Melk bijvoorbeeld.![]()
Nice! Heb je wel kunnen slapen? Ik zou echt reddeloos verloren zijn als ik zo koud in bed moestquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word gelukkig al heel snel warm in bed, dus dat ging prima. Mijn vader en opa zijn nu bezig met de geiser![]()
En Merel wat fijn!! Keep us posted
Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Neem een spiraaltje![]()
nooit meer ergens last van!
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.
Maar de pil die ik nu heb vind ik ook maar niks. Ik slik hem netjes, vergeet hem nooit, doe na 3 weken een stopweek en toch krijg ik een doorbraakbloedingMaar even naar de HA binnenkort.
Ik moest even nadenkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef pinquit het volgende:
oei vik, wel even naar de HA gaan idd. als ik met die klachten die jij nu hebt 5 jaar geleden naar de HA was gegaan voor een nieuwe pil was ik nu nogsteeds kinderloos geweest namelijk
haha, toen ik t had gepost moest ik mn zin ook nog 3× overlezen of ie nou kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenmaar toen had ik m door:
!!
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenmaar toen had ik m door:
!!
quote:
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
En ik ben nerveus voor morgen, want ik moet vier kruisjes gaan uitdelen (kruisje = huiswerk niet gemaakt; drie kruisjes in totaal = terug komen om 15 uur).
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hèquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
oh gnorfquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..
Daarnaast even onder spoiler voor de geïnteresseerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..
Daarnaast even onder spoiler voor de geïnteresseerdenik vind het eerlijk gezegd BIZAR dat je huisarts zomaar dat voorschrijft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:ik hoor net van een vriendinnetje met "ervaring"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, misschien maak ik je bang... dat helpt je natuurlijk niet... maar er is denkn ik wel een veiligere optie waarmee je niet tegen je huisarts in hoeft te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..
@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed![]()
![]()
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
tvp....
Net snel even naar de stad geweest...ik vlieg morgen terug met ryanair, en mag maar 15 kilo meenemen. M'n koffer weegt vanzichzelf al 20 kilo, dus dat is een beetje veel. Nu een hele lelijke tas op wieltjes gekocht, die maar 2 kilo weegt, waardoor ik nu precies genoeg heb aan 15 kilo!![]()
Nu even bijlezen..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef conleche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ik bedacht me later pas dat we je mss meer op stang joegen met onze adviezen dan hulp boden. Maar je kan zo makkelijk van de regen in de drup raken en dat kun je gewoon niet gebruiken en dat willen we ook allemaal nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..
@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Syrena het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*terug naar lurkstand*
[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 11:54:15 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*terug naar lurkstand*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:even niet ivm daph maar met degene van wie ik dat verhaal had:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*terug naar lurkstand*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry als ik je daarmee onnodig bang maakte daph, maar verder denk ik dat calimero's verhaal het duidelijkste en rationeelste is (ik zit er zelf ook te dicht op bij meerdere verschillende gevallen, en mezelf, voor een geheel objectief beeld)Kwak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij sommige mensen wel degelijk. Je kunt bijvoorbeeld manisch worden.
Ik ken zelfs iemand die een vreemd soort psychose kreeg waarbij alleen nog Speed hielp (die die dus als cocktail met de AD moest gebruiken en die wekelijks opnieuw werd aangepast).![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 12:03:39 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Daph:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]De symptomen die je noemt zijn inderdaad wel erg kenmerkend voor een depressie. Hoe zit het met je eet en slaap patroon,is dat ook veranderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou écht aandringen op psychologische ondersteuning, het klinkt alsof je niet erg veel weet nog van een depressie/hoe het werkt & wat je er aan zou kunnen doen, dus alleen al daarvoor denk ik dat het nuttig is om daar over te praten met een professional!
Sterkte in ieder geval, laat je niet gek maken!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Ik duim mee voor Merel
Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake![]()
@ Daph: Ik heb er helemaal geen verstand van, dus laat het advies aan de anderen over. Veel sterkte in ieder geval!![]()
Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?![]()
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak![]()
Misschien ten overvloede, maar er is ook een heel topic over, wellicht dat je daar ook relevante verhalen kunt lezenSterkte in elk geval!
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik weer studeren!
![]()
Ps ik duim ook mee voor Merel
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Ziet er heerlijk warm uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef AKnynke het volgende:
Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?![]()
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:[ afbeelding ]![]()
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?![]()
Cali! Ik bedacht me gisteren iets leuks voor je spinninglessen: een bollywood spinningles met video's erbijhet lijkt mij echt geweldig
vanuit een warm lokaal op de uni! Het is net 12 uur geweest en ik heb al zoveel gedaan
zo fijn en goed van mezelf!
Nu weer snel door!
Ja doei.![]()
Edit gezien, helemaal eens en studeer ze!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ben ik weer studeren!![]()
![]()
Nynke, ik zou er nog eentje bijkopenIk heb zelf vier fleecevesten
Vind het alleen zo jammer dat ze zo statisch worden
(of dat komt omdat ik alleen goedkope heb, van de Action, 4.99
)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
ik weet het niet, we hebben nog niets gepland...K hoop op het langst maar een maand ofzo, we gaan het er vanavond over hebben...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk warm uit.![]()
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?
@ Syrena: Deze was net een beetje duurder. En ik heb nog een warme, maar die is niet meer zo zacht. En ik heb nog een hele lading dikke truien. En heel veel maillots, dus dat komt allemaal wel goed.
Oh, en ik ga nu ook studeren!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
mijn lijstje voor vandaag (balans voor gisteren)
brunch: (mn brood ligt nu te ontdooien) 3 volk. maanzaanboterhammen met gekookte kip en maggi
T een groene paprika
T naar de schoonheidsspecialiste
D een gele paprika, een halve winterpeen, 200 gram kabeljauwfilet (gebakken in beetje margarine) en een portie overnfriet
T een bakje zilveruitjes
totaal: 1170 kcal. dat is krap. maar ik denk dat ik gisteren makkelijk 3000 kcal heb gegeten (lees: lunch bij de mac was 500 kcal, een broodje rookworst, chocolaatjes, s avonds spareribs en friet, stokbrood, toetje van brownies met ijs en slagroom, ohja en croissants als ontbijt)
Kwak![]()
@ Daph: Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar wil je wel even sterkte wensen!
@ AKnynke: -24!!Jemig. Jij ook veel sterkte
.
Ik heb net 2 boterhammen gegeten![]()
. Eén met runderrookvlees, een halve met fricandeau en een halve met slankie smeerkaas.
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
O de VU.., vandaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik werk in de bieb van de VU. Dus niet UB. Maar ik zit bij Letteren en omdat alle studieruimtes bij andere faculteiten uit hun voegen barsten, komen die studenten ook bij ons. Veel van economie/rechten/geneeskunde. En ze gebruiken onze studieruimtes als sociale ontmoetingsplaats. Ontzettend irritant dus. Bij letteren heb je de bieb echt nodig om te kunnen studeren, veel boeken die niet uitgeleend worden enzo...
!!
![]()
Lijstje! Daar was dit topic ook nog voor geloof ik. Van al het andere gepraat weet ik te weinig af...
O: 2 volkoren boterhammen met kaas en smeerkaas (20+) + melk
L: 2 kaastosti's met een beetje ketchup + melk (het goedkope brood moet ook eens op)
D: Pasta pesto met tonijn (dacht ik)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Succes Daph.. Ik stond ook nogal te kijken van het besluit van je huisarts, maar daar hebben anderen - die er veel meer verstand van hebben dan ik - al genoeg over gezegd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Neem een spiraaltje![]()
nooit meer ergens last van!
. Príma voorbehoedsmiddel, zo.
Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn beginquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.. Príma voorbehoedsmiddel, zo.
. De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb over twee weken een afspraak met de gyn, dus ik zal het er dan wel even met 'm over hebben!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn begin. De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.het lijkt niet wat het is![]()
TVP met lijstje!
O: 2 kleine sneetjes brood, 1 met kaas en 1 met worst
T: koffie met melk
L: yoghurt met cruesli (had eigenlijk de O moeten zijn maar dat bedacht ik te laat)
T: kiwi
D: vooraf carpaccio en dan ciabatta met een lekkerbekje, citroenmayonaise en rucola, paprikareepjes en een biertje (allemaal op verzoek van vriendje)
T: glas karnemelk met sap
T: blokje chocoladeAre you pondering what I'm pondering?![]()
Oja! Hoe was het bij jou!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef neen het volgende:
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.
Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten heZe hebben wel weer veel pappadums!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: