abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76471092
Het vorige deel: Slank #912: Met een duivels gewicht

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Phaidra op 06-01-2010 10:06:01 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76471110
Lapo. En ik was nog aan 't bijlezen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76471163
*duimt ook*

brrrr wat heb ik het koud!
ik moet nog ontbijt verzinnen.. ik denk dat ik maar weer voor t gekookte eitje en brood ga.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76471273
erm, hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheidsdatum van eieren?
pi_76471276
tvp, zo naar het ziekenhuis om alsnog foto's van mijn rug te laten maken
pi_76471357
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:00 schreef pinquit het volgende:
erm, hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheidsdatum van eieren?
Staat op het stempeltje.
Zonder stempeltje doe je de drijfproef. En als ze bedorven zijn ruik je het wel.
pi_76471411
de drijfproef nou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
pi_76471442
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef pinquit het volgende:
*duimt ook*

brrrr wat heb ik het koud!
ik moet nog ontbijt verzinnen.. ik denk dat ik maar weer voor t gekookte eitje en brood ga.
Ik had het gister zo ontzettend koud! Ik was erg blij dat ik 's avonds in bad kon .

Daph, sterkte bij de dokter! Pijn in je rug is naar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76471450
Aaaaah pwom date
pi_76471506
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproef nou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
Oh ja dat kan nog wel Gewoon alles koken dat nog in 't doosje zat. En niet doen zoals ik dan doe: muffins bakken

Mijn collega heeft het examen niet gehaald Ik snap er niks van. Ze gaat wel inzage aanvragen. Boh echt stom.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76471507
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.
Ik zou ze eerst even in een schaaltje breken om te checken of ze niet naar zwavel ruiken.
pi_76471558
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Drijvende eitjes zijn niet echt vers ofzo.
Ik zou ze eerst even in een schaaltje breken om te checken of ze niet naar zwavel ruiken.
shit
pi_76471565
maar eieren drijven toch altijd? er zit toch lucht in?
pi_76471586
ok dan zo; als er een houdbaarheidsdatum ergens op staat, betekent het dan tot-en-met? of tot?
pi_76471602
*duimt ook mee*
Londen is Ik ben er week met school heen geweest, lang geleden. Het was de bedoeling dat we in gastgezinnen sliepen en onze tijd voornamelijk doorbrachten op een middelbare school, daar lessen volgden enzo. Daarna bleek dat er iets was misgegaan, waardoor we niet bij die school & gastgezinnen terechtkonden. De oplossing: slapen in een jeugdherberg en een week lang rondzwerven door Londen. We hadden elke dag minstens drie uur de tijd om te shoppen

En nu weer verder met studeren. Ugh.
Smile, open your eyes, love and go on
pi_76471610
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
http://www.gezondheidsnet(...)ieren-gezond-of-niet

pi_76471627
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef pinquit het volgende:
Een beetje, maar niet genoeg om te drijven.
Hoe ouder de eitjes, hoe meer gassen, hoe lichter het sg van het eitje.
pi_76471658
gnorf
pi_76471676
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:13 schreef pinquit het volgende:
ok dan zo; als er een houdbaarheidsdatum ergens op staat, betekent het dan tot-en-met? of tot?
De tht staat op 28 dagen na de leg.
Ik vind eitjes soms al bedorven na 21 dagen, dus oudere eitjes check ik altijd op zwavelgeur en te dik eiwit.
Maar ik ben een pietje precies (lees: zeurkanarie) als het om versheid van eieren en zuivel gaat.
pi_76471711
En Daph, succes in het ziekenhuis!
Smile, open your eyes, love and go on
pi_76471810
Ik eet op dit moment echt teveel eieren
Maar heb op dit moment geen trek in iets anders dan 2 gekookte eitjes in de ochtend
pi_76471862
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is? sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
pi_76471923
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is? sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Daar kan ik altijd wel goed tegen
Als ik iets lekker vind maakt het vrij weinig uit wat het precies is, zolang het maar eetbaar is
pi_76471941
TVP dmv lijstje.

O1: 50 gram fruit 'n fibre/80 gram melk (was al om een uur of 6, het werkt bij mij als een slaapmiddel)
O2: geroosterd volkoren brood met een gekookt eitje
T: appel
L: 2x geroosterd brood met rosbief
T: cracker met pindakaas/sambal
S: hardlopen
T: wodka, gemengde noten
D: ik denk kliekje van gisteren.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:27:35 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472066
Hahaha, wat leuk om terug te lezen.

Die Chinese menukaart van P.F. Zoiets hadden wij in Frankrijk Vroegen we of ze ook een Engelse kaart hadden. Nee dus en toen gingen we weg, boos nagestaard door de vrouw van het restaurant die zoals iedereen daar niet snapte waarom die buitenlanders niet gewoon hun mooie taaltje leren
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb nu een soort holletje gemaakt van de slaapkamer, met drie dikke dekens en heel veel kaarsen en een pot thee. Ik zelf zie er nu uit als een michelin mannetje, drie paar sokken over elkaar, muts op, sjaal om, handschoenen aan
Awww . Hopelijk is het snel weer gemaakt.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
Wat is het dan? .

Ik moet studeren, maar ik wil niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_76472100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]

Wat is het dan? .

UCHEkippenongesteldheidBRGHCHUCHE
pi_76472122
*neemt nog een hap brood met ei
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:29:30 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472128

Ooooh wat een toffe Londenverhalen helemaal, ik kom ernstig in de verleiding om de Ryanair-site aan te slingeren Ben 2 jaar geleden met 2 studiegenootjes 4 dagen en 3 nachten in Londen geweest, voor in totaal 65 euro!! en ja, da's echt inclusief overnachting in een top-hostel, St Christopher's Inn, met allemaal lekkere smeerseltjes gratis in dispensers in de douches enzo we zaten op de ladies-afdeling

Ik studeerde kunstgeschiedenis, dus we zijn toen in die 4 dagen 5 musea langsgeweest, en toen hadden we nog láng niet alles gezien! Oh en heel veel geshopt ook nog, ik was met name fan van de Topshop, en ze hadden daar nog de Miss Selfridge!! En een leuke rommelmarkt bij Spitalfields

Met een beetje geluk wordt mijn vriend toegelaten tot een congres dat in juni in Londen is drie keer raden wie er dan meegaat!
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:29:53 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472138
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef pinquit het volgende:

[..]

UCHEkippenongesteldheidBRGHCHUCHE
Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bij hoe kan dat dan?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:30:44 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76472171
Ik ga waarschijnlijk 30/31 maart naar Londen voor het werk. Maar denk niet dat ik veel van de stad ga zien dan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76472230
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar kippen leggen altijd eieren en er zit geen bloed bij hoe kan dat dan?
t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggen

nja, tis gewoon t idee dat bij ons zo'n ei in een bloedbad van 5 dagen eindigt. en bij kippen eten we t op.

Maargoed, ik moet helemaal niet nadenken hoor, als ik eet. dan wordt ik sowieso veganist
Melk bijvoorbeeld.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:32:36 #33
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76472245
Eieren . Soms eet ik ze een beetje te vaak (volgens mij).

En London! Alweer een aantal jaar geleden dat ik er was (dus ik was nog vrij jong), maar ik zou zo graag een keertje terug willen! Heerlijke stad.

En dan nu eetlijstjes. Mijn eetplan voor de komende tijd:
O: Fruit met zuivel (magere yoghurt/magere kwark/0% vet griekse yoghurt)
T: 10 Cherrytomaten
L: 2 Boterhammen met beleg (bijv. kipfilet met komkommer of een eitje)
T: Fruit
T: Halve komkommer
D: Wisselt maar zonder aardappelen/pasta/rijst
T: Boterham met beleg
T: Bakje zuivel

De volgorde kan wisselen, afhankelijk van hoe laat ik opsta en hoe laat ik op de uni ben.

Ik heb er toch voor gekozen om brood te eten. Allereerst omdat ik zonder brood echt aan te weinig kcal kom. Maar eigenlijk vooral omdat ik énorm veel van brood hou. Ik heb nu ook enorme behoefte aan brood, zo erg dat ik gisteravond droge cornflakes ben gaan eten 's avonds omdat ik zin had in brood, maar het niet in huis had. Cornflakes kwam het dichtst in de buurt . Tijdens mijn 'vorige' afvalpoging ging het prima zonder brood, maar nu lukt het me nog even niet. Dus voorlopig wordt dit het lijst en wellicht kan ik dan weer gaan afbouwen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76472255
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
voor in totaal 65 euro!! en ja, da's echt inclusief overnachting
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:36:29 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472416
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

t is toch gewoon een onbevrucht ei? kan ik er wat aan doen dat mensen maar 1 keer per maand een ei leggen

nja, tis gewoon t idee dat bij ons zo'n ei in een bloedbad van 5 dagen eindigt. en bij kippen eten we t op.

Maargoed, ik moet helemaal niet nadenken hoor, als ik eet. dan wordt ik sowieso veganist
Melk bijvoorbeeld.

Neem een spiraaltje nooit meer ergens last van!
pi_76472444
Ik word gelukkig al heel snel warm in bed, dus dat ging prima. Mijn vader en opa zijn nu bezig met de geiser

En Merel wat fijn!! Keep us posted
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:38:48 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472510
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word gelukkig al heel snel warm in bed, dus dat ging prima. Mijn vader en opa zijn nu bezig met de geiser

En Merel wat fijn!! Keep us posted
Nice! Heb je wel kunnen slapen? Ik zou echt reddeloos verloren zijn als ik zo koud in bed moest
Lezen is moeilijk
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:40:32 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472566
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.

Maar de pil die ik nu heb vind ik ook maar niks. Ik slik hem netjes, vergeet hem nooit, doe na 3 weken een stopweek en toch krijg ik een doorbraakbloeding Maar even naar de HA binnenkort.
Niet meer actief op Fok!
pi_76472621
oei vik, wel even naar de HA gaan idd. als ik met die klachten die jij nu hebt 5 jaar geleden naar de HA was gegaan voor een nieuwe pil was ik nu nogsteeds kinderloos geweest namelijk
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:42:04 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472627
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je bij de happy few hoort niet nee. Ik had altijd 'troep' en buikpijn en toen ik een keer bijna flauw ben gevallen bij de IKEA door dat stomme kutding heb ik hem laten verwijderen.

Maar de pil die ik nu heb vind ik ook maar niks. Ik slik hem netjes, vergeet hem nooit, doe na 3 weken een stopweek en toch krijg ik een doorbraakbloeding Maar even naar de HA binnenkort.
Oh ja er zijn ook wel aardig wat horrorverhalen... ik ben inderdaad een gelukkige bezitter
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:43:10 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472663
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef pinquit het volgende:
oei vik, wel even naar de HA gaan idd. als ik met die klachten die jij nu hebt 5 jaar geleden naar de HA was gegaan voor een nieuwe pil was ik nu nogsteeds kinderloos geweest namelijk
Ik moest even nadenken maar toen had ik m door: !!
pi_76472704
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

haha, toen ik t had gepost moest ik mn zin ook nog 3× overlezen of ie nou klopt maar hij klopt
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:45:12 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76472744
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik snap hem niet .

En ik ben nerveus voor morgen, want ik moet vier kruisjes gaan uitdelen (kruisje = huiswerk niet gemaakt; drie kruisjes in totaal = terug komen om 15 uur).
Niet meer actief op Fok!
pi_76472789
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap hem niet .

Ik had 5 jaar geleden dezelfde klacht als jij nu. doorbraakbloedingen terwijl netjes gebruik van de pil enzo.
en toen werd ik zwanger
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:02 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472821
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap hem niet .

En ik ben nerveus voor morgen, want ik moet vier kruisjes gaan uitdelen (kruisje = huiswerk niet gemaakt; drie kruisjes in totaal = terug komen om 15 uur).
Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
Het kan dus zijn dat je pil jou ook niet goed beschermt!
pi_76472861
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Pinquit nu een kind omdat ze dezelfde klachten had als jij maar niet naar de huisarts ging.
koelkast!
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:54 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76472896
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:

[..]

koelkast!

Spuit 11 gaat nu even de kerstboom aftuigen
pi_76473439
Morge!

planning

O: grote kom magere yoghurt met een mandarijn
L: 2 boterhammen kipfilet/groenvoer, beker optimel
T: banaan of appel
D: rode kool, gekookte aardappels, tartaartje, appelmoes
T: ?

Ik ga weer stoppen met roken, maar ben wel erg bang om aan te komen, hoop niet wat ik weer alles naar binnen ga proppen wat tegen kom, zoals bij mn vorige stoppoging, pff zal lastig worden, ik denk dat ik alle zoetigheid maar zo'n beetje ga bannen komende tijd.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:07:50 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76473573
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_76473620
O; 2 volkorensneetjes besmeerd met mosterd en belegd met augurk en ei (kweetookniet hormonen denk ik)
L; 2 volkorensneetjes met iets van vleeswaar
D; tjaptjoi met rijst
T; dat weet ik aan het eind van de dag pas
S; aquajogging!
pi_76473646
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O maar daar hoef ik me helemaal geen zorgen over te maken hè .
oh gnorf ik ben op dreef vandaag.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:13:45 #52
331 Merel
Be here now.
pi_76473813
Die topictitel Jullie zijn lief Maar ik blijf nuchter hoor, er is nog niet eens een tweede date gepland. Mijn mantra is: we zien wel.

Lijstje tot nu toe:
O - blikje chocomel
en de rest van de dag weet ik nog niet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76473991
Ja maar 2x smsen is een heel goed teken! En doe eens normaal met dat eten van je!

SDB, ben bijgelezen en klinkt tof Londen! Misschien een last-minute tripje van de zomer, als ik zie dat het aardig weer wordt.

Vandaag weer de eerste dag in de galerie van het nieuwe jaar. Ik heb het hondje maar thuisgelaten, die bevriest z'n balletjes eraf bij deze kou. (Als ik de deur dichtdoe komt er niemand binnen, mensen zijn raar.)
pi_76474395
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..

Daarnaast even onder spoiler voor de geïnteresseerden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76474507
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Phaidra en Twinkle! Ben alweer terug. Beetje vreemd wel hoor, röntgenfoto's laten maken. Was de eerste keer dat ik dat heb laten doen. Over twee dagen is de uitslag bekend en kan ik de huisarts bellen. Laten we hopen dat er niks ernstigs aan de hand is (hoewel ik dan nog steeds geen verklaring heb waarom de pijn in mijn rug steeds erger wordt). Ondertussen loop ik wel als manke nelis..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_76474518
*knuffel* voor Daph_
SPOILER
pi_76474594
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Daph_ het volgende:

SPOILER
ik vind het eerlijk gezegd BIZAR dat je huisarts zomaar dat voorschrijft!
SPOILER
Kwak
pi_76474674
SPOILER
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76474765
Oh we zijn het allemaal eens
SPOILER
pi_76474797
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
ik hoor net van een vriendinnetje met "ervaring"
SPOILER
sorry, misschien maak ik je bang... dat helpt je natuurlijk niet... maar er is denkn ik wel een veiligere optie waarmee je niet tegen je huisarts in hoeft te gaan
SPOILER
Kwak
pi_76474853
SPOILER
pi_76474933
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..

@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
pi_76474972
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:15 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76475016
tvp....

Net snel even naar de stad geweest...ik vlieg morgen terug met ryanair, en mag maar 15 kilo meenemen. M'n koffer weegt vanzichzelf al 20 kilo, dus dat is een beetje veel. Nu een hele lelijke tas op wieltjes gekocht, die maar 2 kilo weegt, waardoor ik nu precies genoeg heb aan 15 kilo!

Nu even bijlezen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76475029
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef conleche het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_76475032
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
Syrena weet ik, maar ik heb er zelf écht geen verstand van dus ik weet ook niet zo goed wat logischer is! Mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en mijn schoonzusje ook, zal het hen eens vragen. Misschien weten zij er meer van..

@ Kwak en Syrena hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, jullie bedoelen het goed
Nou ja, ik bedacht me later pas dat we je mss meer op stang joegen met onze adviezen dan hulp boden. Maar je kan zo makkelijk van de regen in de drup raken en dat kun je gewoon niet gebruiken en dat willen we ook allemaal niet
pi_76475080
Spuit elf dus.
pi_76475132
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:47:43 #69
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76475148
Ik kwam even spieken en wil toch wel even op Daph reageren:
SPOILER
*terug naar lurkstand *

[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 11:54:15 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_76475221
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:

SPOILER
Kwak
pi_76475391
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
*terug naar lurkstand *
SPOILER
pi_76475394
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
*terug naar lurkstand *
even niet ivm daph maar met degene van wie ik dat verhaal had:
SPOILER
sorry als ik je daarmee onnodig bang maakte daph, maar verder denk ik dat calimero's verhaal het duidelijkste en rationeelste is (ik zit er zelf ook te dicht op bij meerdere verschillende gevallen, en mezelf, voor een geheel objectief beeld)
Kwak
pi_76475409
SPOILER
Bij sommige mensen wel degelijk. Je kunt bijvoorbeeld manisch worden.
Ik ken zelfs iemand die een vreemd soort psychose kreeg waarbij alleen nog Speed hielp (die die dus als cocktail met de AD moest gebruiken en die wekelijks opnieuw werd aangepast).
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:07 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76475532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Kwak
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:10 #75
277802 _Calimero_
pi_76475588
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door _Calimero_ op 06-01-2010 12:03:39 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:57:55 #76
203902 shinydiscoball
pi_76475692
Daph:
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:58:19 #77
239779 Daph_
pi_76475716
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:58:56 #78
277802 _Calimero_
pi_76475746
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]
SPOILER
De symptomen die je noemt zijn inderdaad wel erg kenmerkend voor een depressie. Hoe zit het met je eet en slaap patroon,is dat ook veranderd?
Ik zou écht aandringen op psychologische ondersteuning, het klinkt alsof je niet erg veel weet nog van een depressie/hoe het werkt & wat je er aan zou kunnen doen, dus alleen al daarvoor denk ik dat het nuttig is om daar over te praten met een professional!

Sterkte in ieder geval, laat je niet gek maken!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:01:38 #79
266175 betty_sue
<3
pi_76475882
Ik duim mee voor Merel

Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:03:01 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76475957
@ Daph: Ik heb er helemaal geen verstand van, dus laat het advies aan de anderen over. Veel sterkte in ieder geval!

Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:
Vattenfall cadeauF1 Store - Voor al je F1 GearMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:04:05 #81
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76476013
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:04:52 #82
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76476043
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]
SPOILER
Bedankt allemaal voor de adviezen, daar kan ik wat mee
SPOILER
Kwak
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:09:04 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76476224
Misschien ten overvloede, maar er is ook een heel topic over, wellicht dat je daar ook relevante verhalen kunt lezen Sterkte in elk geval!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:09:20 #84
277802 _Calimero_
pi_76476243
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

En nu ben ik weer studeren!

Ps ik duim ook mee voor Merel
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:11:11 #85
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76476322
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef AKnynke het volgende:
Verder wil ik even melden dat het op dit moment in Uppsala -24 is. En dat zal de komende dagen niet veranderen. Raad eens wie er morgen naar het noorden vliegt?
Ik heb gister wel een hele lekkere warme fleecetrui gekocht, misschien helpt het:[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk warm uit.
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:12:27 #86
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_76476375
Cali! Ik bedacht me gisteren iets leuks voor je spinninglessen: een bollywood spinningles met video's erbij het lijkt mij echt geweldig

vanuit een warm lokaal op de uni! Het is net 12 uur geweest en ik heb al zoveel gedaan

zo fijn en goed van mezelf!

Nu weer snel door!
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:12:52 #87
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_76476391
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ben ik weer studeren!
Edit gezien, helemaal eens en studeer ze!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:15:00 #88
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_76476484
Nynke, ik zou er nog eentje bijkopen Ik heb zelf vier fleecevesten Vind het alleen zo jammer dat ze zo statisch worden (of dat komt omdat ik alleen goedkope heb, van de Action, 4.99 )
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:17:23 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76476597
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ziet er heerlijk warm uit.
Hoe lang moet je nu zonder je warme duitser?
ik weet het niet, we hebben nog niets gepland...K hoop op het langst maar een maand ofzo, we gaan het er vanavond over hebben...

@ Syrena: Deze was net een beetje duurder. En ik heb nog een warme, maar die is niet meer zo zacht. En ik heb nog een hele lading dikke truien. En heel veel maillots, dus dat komt allemaal wel goed.

Oh, en ik ga nu ook studeren!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:20:47 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76476754
mijn lijstje voor vandaag (balans voor gisteren)

brunch: (mn brood ligt nu te ontdooien) 3 volk. maanzaanboterhammen met gekookte kip en maggi
T een groene paprika
T naar de schoonheidsspecialiste
D een gele paprika, een halve winterpeen, 200 gram kabeljauwfilet (gebakken in beetje margarine) en een portie overnfriet
T een bakje zilveruitjes

totaal: 1170 kcal. dat is krap. maar ik denk dat ik gisteren makkelijk 3000 kcal heb gegeten (lees: lunch bij de mac was 500 kcal, een broodje rookworst, chocolaatjes, s avonds spareribs en friet, stokbrood, toetje van brownies met ijs en slagroom, ohja en croissants als ontbijt )
Kwak
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVodafone aanbiedingenVodafone aanbiedingen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:22:44 #91
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76476838
@ Daph: Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar wil je wel even sterkte wensen!

@ AKnynke: -24!! Jemig. Jij ook veel sterkte .

Ik heb net 2 boterhammen gegeten . Eén met runderrookvlees, een halve met fricandeau en een halve met slankie smeerkaas.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:08:17 #92
238448 P.F
pi_76478680
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik werk in de bieb van de VU . Dus niet UB. Maar ik zit bij Letteren en omdat alle studieruimtes bij andere faculteiten uit hun voegen barsten, komen die studenten ook bij ons. Veel van economie/rechten/geneeskunde. En ze gebruiken onze studieruimtes als sociale ontmoetingsplaats. Ontzettend irritant dus. Bij letteren heb je de bieb echt nodig om te kunnen studeren, veel boeken die niet uitgeleend worden enzo...
O de VU.., vandaar !!
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:27:27 #93
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76479523
Lijstje! Daar was dit topic ook nog voor geloof ik. Van al het andere gepraat weet ik te weinig af...

O: 2 volkoren boterhammen met kaas en smeerkaas (20+) + melk
L: 2 kaastosti's met een beetje ketchup + melk (het goedkope brood moet ook eens op)
D: Pasta pesto met tonijn (dacht ik)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:36:41 #94
121582 DevilsAndDust
pi_76479911
Succes Daph. . Ik stond ook nogal te kijken van het besluit van je huisarts, maar daar hebben anderen - die er veel meer verstand van hebben dan ik - al genoeg over gezegd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:38:00 #95
121582 DevilsAndDust
pi_76479967
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld. . Príma voorbehoedsmiddel, zo.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:56:56 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76480746
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld. . Príma voorbehoedsmiddel, zo.
Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn begin . De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:02:45 #97
121582 DevilsAndDust
pi_76480969
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oei, dat is geen goed begin. Klinkt als mijn begin . De eerste 12 weken kan het wat onregelmatig zijn, maar als het daarna nog niet goed is moet je teruggaan naar de HA.
Ik heb over twee weken een afspraak met de gyn, dus ik zal het er dan wel even met 'm over hebben!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:03:12 #98
236335 neen
schone schijn
pi_76480982
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.
het lijkt niet wat het is
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:10:04 #99
17811 Mini_rulez
pi_76481260
TVP met lijstje!

O: 2 kleine sneetjes brood, 1 met kaas en 1 met worst
T: koffie met melk
L: yoghurt met cruesli (had eigenlijk de O moeten zijn maar dat bedacht ik te laat )
T: kiwi
D: vooraf carpaccio en dan ciabatta met een lekkerbekje, citroenmayonaise en rucola, paprikareepjes en een biertje (allemaal op verzoek van vriendje)
T: glas karnemelk met sap
T: blokje chocolade
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:11:18 #100
203902 shinydiscoball
pi_76481304
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef neen het volgende:
Het nadeel van London is dat er bijna nergens bapaos te koop zijn. Tevens tvp.
Oja! Hoe was het bij jou!!

Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten he Ze hebben wel weer veel pappadums!
ANWB VerzekeringenVodafone aanbiedingenBonprix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')