quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef P.F het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen doordat een mongool de verwarming achterlijk hoog heeft gezet! Godverdomme daar gaat m'n avond
Hahahahaha, ik moet zo hard lachen om dat gemopper van jouquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:02 schreef P.F het volgende:
En nu is de Albert Heyn natuurlijk dicht. Godver.
En nu ben ik KLAAR met dit klote weer.
mag ik die jatten voor mn signature? het is bij mij namelijk ook echt zo...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Laureline het volgende:
Heel goed, Bossche bollen afslaan. Die zijn het Kwaad, vermomd als taartje. Door één zo'n ding te eten ben ik ook eens direct weer maanden op het slechte pad beland! Ik weet het zeker: de weg naar de hel is geplaveid met Bossche bollen![]()
En Kwak, nog gefeliciteerd!Tssssk, als je 27 wordt mag je nog niet mopperen hoor. Ik doe zo een moord voor dat rimpelloze huidje van toen
Oh nee hoor, je moet ook wel gek zijn wil je als scheikundige voor de klas gaan staanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar toen kwam jij om die wijdverbreide misvatting bij te stellen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:33 schreef Ciske- het volgende:
G'navond!
bossche bollen (ben ik de enige die die dingen niet lust?),
Er was geen plek meer voor eten door de vlindersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:27 schreef Merel het volgende:
Ik kreeg vanavond m'n bord niet leeg! En ik hoefde het koekje bij de koffie niet meer! Ik zat echt stampensvol, en zoveel had ik niet eens gegeten. What's wrong with me?
En de date wasVerder niks spannends gebeurd hoor, maar hij lijkt me echt heel leuk en hij is lang en knap en z'n haar zit goed en als 'ie me nog eens mee uitvraagt (duimen jullie voor me?) zeg ik ja ja ja!
Ben je zwanger?quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef conleche het volgende:
WB SDB, vertel eens wat meer over London?? Ik ben daar dus nog nooit geweest, wil je het geloven!!
Nee niet echt eigenlijk. Maar volgens mij is dat juist wel een goed teken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef conleche het volgende:
O ja Merel: je date klinkt tof!! (stiekem al een bijnaam bovengeborreld??)
Ik weet het echt niet!! Ik denk er gewoon nooit aan, als optie. Misschien een onbewuste hekel aan regen? Hoewel die niet zo heel onbewust is.....quote:
What's not to like??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk. Maar volgens mij is dat juist wel een goed teken.
Ach, misschien wordt het ook wel niks hoor, vond hij mij niet bovengemiddeld leuk. Maar het was in ieder geval een leuke avond.
Ik vind jouw relaas ook leuk hoor. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik winkelen niet bovenmatig leuk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef P.F het volgende:
Neeee! Nog nooit in London geweest?!
Ik ben er 1 keer geweest! Vriendinnetje woonde daar een half jaar, ik had vaker moeten komen
Co! Je moet echt naar de Bootz! Een soort Etos die alles heeft met goedkope prijzen en chille producten!
En nu zijn alle Kerst cadeau dozen van merken die je echt wil hebben (Benefit, Soap & Glory, FCUK, etc) voor de halve prijs of minder!!! In Nederland moeten we het met Dove en Nivea doen
En de Primark is daar een soort Rivers Island/H&M combinatie: groooooot! En goedkoop! En leuk!
Alleen vergis je je wel snel in de pondIk was in 3 dagen 400 euro kwijt of zo
!
En ze hebben daar ook outlet storers.. In ieder geval ik was een beetje in een plaatsje in de buurt van London en daar hadden ze ook echt goede spullen![]()
Oh, ik was SDB niet hè
Nee, maar ik vat het smsje binnen een half uur nadat we afscheid hadden genomen maar op als een goed teken. En dat 'ie niets meer terugstuurde na mijn reactie komt vast doordat 'ie nu gewoon is gaan slapen om over mij te dromenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef conleche het volgende:
Spannend hoor! Hebben jullie al een vervolgafspraak?
Wat leuk! Hij wil natuurlijk niet te opdringerig lijken en anders waren jullie nu nog aan het smsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik vat het smsje binnen een half uur nadat we afscheid hadden genomen maar op als een goed teken. En dat 'ie niets meer terugstuurde na mijn reactie komt vast doordat 'ie nu gewoon is gaan slapen om over mij te dromen
We zien wel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:05 schreef P.F het volgende:
En we zijn China town binnen gehuppelt! Zo leuk! En ze spreken daar helemaal geen Engels waar wij zaten!
We hebben natuurlijk thee besteld.. En daarna kregen we de menu kaart waar je je bestelling op aan moest kruizen die zag er zo uit:
[ afbeelding ]
En we wilden dim sum.. Dat is deels geluktAlleen hadden we ook een soort bottige dingen met vel, dat waren kippentenen kwamen we na een tijdje achter
![]()
IEEEEH! [nou ja dat hoopten we]
[ afbeelding ]
Ja volgens mij stond er boven 1 kolom "chicken" dus dachten we.. Ok, chicken is safe! Niet dusquote:
Laten we hopen dat dat het isquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Hij wil natuurlijk niet te opdringerig lijken en anders waren jullie nu nog aan het smsen
Ik zal het smsje van half acht vanochtend maar als een goed teken opvattenquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:29 schreef Chicolate het volgende:
Merel, je date klinkt goed en ik hoop toch zo voor je dat hij er net zo over denkt als jij! Dat verdien je gewoon.
ik duim voor jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:27 schreef Merel het volgende:
Ik kreeg vanavond m'n bord niet leeg! En ik hoefde het koekje bij de koffie niet meer! Ik zat echt stampensvol, en zoveel had ik niet eens gegeten. What's wrong with me?
En de date wasVerder niks spannends gebeurd hoor, maar hij lijkt me echt heel leuk en hij is lang en knap en z'n haar zit goed en als 'ie me nog eens mee uitvraagt (duimen jullie voor me?) zeg ik ja ja ja!
Wat tof!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:27 schreef Merel het volgende:
Ik werk in de bieb van de VUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |