Schiermonnikoog!! Da's lekker bij jullie in de buurt! Maastricht is alsnog 4 uur rijden bij jou vandaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand nog suggesties waar wij (vriend en ik) ons in de voorjaarsvakantie een paar daagjes kunnen laten verwennen? Een beetje zon over ons lijf zou fijn zijn maar zorgt voor te lange reistijden. We dachten zelf aan Maastricht, daar zijn we allebei nog nooit geweest. Iemand ideetjes?
Maastricht kunnen we dan even goed combineren met een bezoekje aan schoonmama in Breda! Ik ga liever niet vliegen en als het wel moet alleen vanaf Eelde. We willen echt maar een paar nachtjes weg, 2 of 3.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Schiermonnikoog!! Da's lekker bij jullie in de buurt! Maastricht is alsnog 4 uur rijden bij jou vandaan!
Je kan trouwens wel heel goedkope tripjes vinden naar Barcelona of Lissabon of dat soort steden. Heb je in het voorjaar wel echt ook heel veel kans op zon en +20 graden. Ik zou het wel weten!! Kijk maar eens op expedia.nl of dat soort sites.....
Hotel st. Gerlach.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maastricht kunnen we dan even goed combineren met een bezoekje aan schoonmama in Breda! Ik ga liever niet vliegen en als het wel moet alleen vanaf Eelde. We willen echt maar een paar nachtjes weg, 2 of 3.
Ik zit al op heel luxe hotelletjes te zoeken.... Maar misschien moet ik eerst even m'n vriend op de hoogte stellen van m'n plannen.
.
Hamburg ben ik één keer geweest voor een concert maar verder nooit. Moet inderdaad een mooie stad zijn! Is daar met het OV een beetje gemakkelijk te komen? Berlijn zijn we onlangs iets meer dan een jaar geleden (wat gaat de tijd snel!) nog geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ben je al eens in Hamburg geweest? Niet echt zonnig en zuidelijk, maar wel een héél leuke stad en dichtbij
Of anders Berlijn?
Ja en dan moet je studeren en dan denk je 'fuck it', ik wil eerst hiermee bezig, anders heb ik toch geen rustquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.hotelspecials.(...)l_terworm/fotos.html
Die leek me ook wel wat.. Of:
http://www.hotelspecials.(...)slogement/fotos.html
En dan het romantische arrangement..
M'n vriend zei vandaag nog hoe ik af en toe ergens vol ik kan gaan als ik iets in m'n hoofd heb. Volgens mij dacht 'ie aan zulke momenten..
In Duitsland is alles goed te doen met het OVquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hamburg ben ik één keer geweest voor een concert maar verder nooit. Moet inderdaad een mooie stad zijn! Is daar met het OV een beetje gemakkelijk te komen? Berlijn zijn we onlangs iets meer dan een jaar geleden (wat gaat de tijd snel!) nog geweest.
Ik ga ook even naar de Waddeneilanden en die link van uniek kijken..
Wij hebben ook nooit tijd genoeg om eens weg te gaan....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja verdorie nu heb ik ook weer zin om weg te gaan, dit weekend is mijn vriend vrij (1 x per 2 maand is dat) en nu moet ik werken, gatver
En waarschijnlijk kom ik er straks achter dat er iets is waardoor we toch niet kunnen gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dan moet je studeren en dan denk je 'fuck it', ik wil eerst hiermee bezig, anders heb ik toch geen rust.
20-28 feb dan. Heerlijk! Ik heb over zo'n 1,5 maand alweer vrij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij willen dan door de week gaan, ik moet ook elk weekend werken maar gelukkig heeft m'n vriend schoolvakanties..
Uit Groningenquote:
Ik ben van origine een tukkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uit Groningen
Nou ja, ben zelf van origine fries maar dat mag de pret niet drukken
Kijk maar uit, een collega werd een paar weken geleden behoorlijk uitgekafferd toen 'ie wat zei over hinderend geluid van irritante bieb-bezoekers. En dat is stevige man van bijna twee meter en bepaald niet op zijn mond gevallen... Tuigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
Alhoewel ik het een ontzettend kutnummer vinddat ik vast voor straf nou de hele verdere avond in mijn hoofd heb.
Ik heb al eens een jongen van twee meter de bieb uitgebonjourd die dacht dat de term stilteruimte niet voor hem goldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, een collega werd een paar weken geleden behoorlijk uitgekafferd toen 'ie wat zei over hinderend geluid van irritante bieb-bezoekers. En dat is stevige man van bijna twee meter en bepaald niet op zijn mond gevallen... Tuig. En dat zijn dan studenten van een universiteit, zo belachelijk!! Je gedragen is er niet meer bij tegenwoordig.
Belg!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb al eens een jongen van twee meter de bieb uitgebonjourd die dacht dat de term stilteruimte niet voor hem goldEn daarna mocht hij op het matje komen bij zijn mentor
Powerrrrrrr
Maar meestal lost het zich vanzelf wel op, het zijn niet zo'n hele stoere studenten hier
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
mark is een jongetje. en viking houdt niet van jongetjes. maar verder hebben ze een prima werkende samenwoonrelatie als huisgenoten.
klopt ie zo vik?
Ja, zo ben ik jarenlang getrouwd geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou het is wel iets complexer dan dat, hoorWe wonen wel samen, maar we doen ook heel veel samen, veel dingen die mensen die een relatie hebben ook doen, behalve seks dan
. Maar knuffelen doen we dan weer wel
.
Voor veel mensen is het een prima basis om te trouwen, ja, maar zo bedoelde jij hem niet wsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik jarenlang getrouwd geweest
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het een prima basis om te trouwen, ja, maar zo bedoelde jij hem niet ws.
Ik ga bijna naast mijn schoenen lopen van de complimentjes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:06 schreef Laureline het volgende:
Wow PF, wat ben je mooi! En dat lange haarIk denk dat alle mannelijke bankmedewerkers je zó een lening verstrekken
![]()
Wij hebben dit weekeinde ook ineens een familie-uitje. Ik moet kostuums doorpassen ergens diep in België, dus we maken er een minivacantie van. En daar ligt echt ijsSchaatsen
In de UB? Dat geloof ik niet!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, een collega werd een paar weken geleden behoorlijk uitgekafferd toen 'ie wat zei over hinderend geluid van irritante bieb-bezoekers. En dat is stevige man van bijna twee meter en bepaald niet op zijn mond gevallen... Tuig. En dat zijn dan studenten van een universiteit, zo belachelijk!! Je gedragen is er niet meer bij tegenwoordig.
/vroegerwasallesveelbeterpost![]()
Arme Mark. Hij heeft ook zeker nooit vriendinnetjes. En ook de hoop dat hij jou wel zal gaan bekerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou het is wel iets complexer dan dat, hoorWe wonen wel samen, maar we doen ook heel veel samen, veel dingen die mensen die een relatie hebben ook doen, behalve seks dan
. Maar knuffelen doen we dan weer wel
.
Valt Mark wel op meisjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Arme Mark. Hij heeft ook zeker nooit vriendinnetjes. En ook de hoop dat hij jou wel zal gaan bekeren
Die viezerik?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef P.F het volgende:
Oooh en weten jullie nog dat ik eens verteld had over een ranzige jongen op msn? Die maar vunzig bleef doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |