quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:01 schreef Laureline het volgende:
Hoi! Waar zijn de andere vroege vogels? Sigme moet toch inmiddels wel brood gebakken, een uur met de kat op schoot gezeten , 10 km gerend en een lamsrollade gebraden hebben!
En de Duitser spreekt een aardig deuntje Nederlands, Nynke! Hij kent ook allemaal van die handige zinnen
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:13 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. De wekker ging 6.45 en ik ben er net uit
. Faal.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en hij kan al heel goed Nederlands! Gister was echt een fijne avond, lekker gegeten, samen gebadderd enzo, tv gekeken, perfect.
Vanavond een vriendinnetje zien in Osnabruck, dan morgen nog een avondje en dan ga ik alweer naar Zweden..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:55 schreef Syrena het volgende:
De luchtbedfoto is een foto waarop ik een luchtbed voor me hou op een hotelkamer en het lijkt alsof ik nakende ben achter dat luchtbed(ik had de bandjes van mijn topje weggestopt en mijn rok opgestroopt).
Foto is ook al 13 jaar gelee, dus ik moet even zoeken waar die isToendertijd was dat heel wat, zo op internet zo'n foto
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:04 schreef pinquit het volgende:
goedemorgenik heb nog geen ontbijtinspiratie, maar denk dat ik maar voor een gekookt ei'tje op brood ga.
ik woog vandaag 66.6
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:42 schreef Merel het volgende:
Planning vandaag:
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, soep, boterham filet americain, rauwkost, mandarijn
T - mandarijn
D- date, dus dat zien we op de menukaart wel
ah, dat was t alweerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:35 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: portie magere aardbeienkwark + knackebrodje ossenworst
S: spinning
T: appel
L: 3 boterhammen met kaas en als ze hebben een bouillon in de kantine
T: banaan
D: lamsribje met couscous
T: nog wat kwark
Je hebt het niet gezegd volgens mij en je mompelde tussen neus en lippen door dat er heel hard voor je gezongen wasquote:
Done!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh kan iemand mij een test-Pm sturen? Ik zit nu nl. op m'n iPhone en volgens mij doet de PM het niet....
verstuurd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh kan iemand mij een test-Pm sturen? Ik zit nu nl. op m'n iPhone en volgens mij doet de PM het niet....
Wel een voorbeeld, maar niet jouw zusjes oog. Was mijn eigen oog, maar was wel een soortgelijke foto idd!! Is ook niet te koop dat schilderij, niet alleen omdat ik eraan gehecht ben, maar ook omdat er een gat in is gevallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
verstuurd.
Zeg, ik was net op jouw site aan het surfen. Dat schilderij van dat oog dat omhoog kijkt, heb je daar een voorbeeld voor gebruikt? ik vind het namelijk zo overeenkomen met de foto die m'n zusje in d'r fobo heeft staan: [ afbeelding ]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee, over de afgelopen 21 dagen ben ik 1,3 kilo aangekomen. Niet drastisch veel, maar genoeg om aan de rem te trekkenIk vind het wel bijzonder dat mijn lichaam steeds zsm terug wil naar plus minus 71 kilo, niet meer en niet minder
Oh zo! Dat klinkt zowel logisch als deprimerendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.
als je afvalt lopen ze leeg. maar ze blijven wel.
daarom komen mensen vaak terug op een oud gewicht... neiuwe cellen aanmaken is weer een stapje verder zeg maar...
voor mij zijn er drie van dat soort "terugkeer" gewichten: rond de 83 kilo, rond de 97, en helaas rond de 103...
haal voor de gein eens door de caloriechecker als je wilt... volgens mij is t echt behoorlijk weinig...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: 4 schijven ananas
D: (vroeg) broccoli (een hele stronk voor mij alleen) en een stukkie vis
T: als ik na m'n werk nog trek krijg: 250 gr kwark
1455 volgens dieetinzicht. Valt wel mee toch? Misschien gooi ik nog wel een sausje over de broccoli.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
haal voor de gein eens door de caloriechecker als je wilt... volgens mij is t echt behoorlijk weinig...
hier: http://www.dehooykist.nl/quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak, waar ga je uit eten?![]()
Woei, als ik er een kom champignonsoep bij neem zit ik op 1499Dat vind ik heul netjes, voor een dagje dat ik thuis Zumbahup
Prima toch! Ik vind het vrij geniaal, Alle gekheid op een... En dan is het satéquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier: http://www.dehooykist.nl/
de namen van de gerechten zijn jeukenswaardig, maar t is gezellig, en goed eten, voor niet te duur. eethuis-eten, mijn ouders vinden t ook heel leuk en er is voor elk wat wils...
ja das wel netjes! ik had geen idee hoeveel brinta je eet etc...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1455 volgens dieetinzicht. Valt wel mee toch? Misschien gooi ik nog wel een sausje over de broccoli.
Oh shit, die 1455 was gister.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja das wel netjes! ik had geen idee hoeveel brinta je eet etc...
Gefeliciteerd! 6 jaar, wauwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alvast veel plezier kwak!
Lijstje:
O: bakje yoghurt + 1 boterham met pindakaas
T: mandarijntje
L: broodje kroket
T: wat te knabbelen, wijntje (mini-nieuwjaarsborrel op het werk)
D: geen idee, maar Duvel en ik zijn vandaag 6 jaar samendus ik denk dat we wel iets lekkers gaan eten
Geen voorbeeldlijstje, maar 't is een beetje een raar dagje vandaag.
eten danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh shit, die 1455 was gister.. Ik vergeet steeds om op het tabje met de datum van vandaag te klikken.
Vandaag is het 1191..
Hmm, ik had niet gedacht dat het zo weinig zou zijn. En waarschijnlijk eet ik die kwark ook nog niet eens echt op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
eten dan![]()
kloppen mijn instincten in elk geval toch nog wel een beetje...
Pak er maar 2quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, ik had niet gedacht dat het zo weinig zou zijn. En waarschijnlijk eet ik die kwark ook nog niet eens echt op..
* DevilsAndDust pakt extra boterham.
je kunt er vanuit gaan dat je laag zit als je op een dag:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, ik had niet gedacht dat het zo weinig zou zijn. En waarschijnlijk eet ik die kwark ook nog niet eens echt op..
* DevilsAndDust pakt extra boterham.
oei! jij ook al!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef Syrena het volgende:
Mijn collega heeft stiekem de verwarming dichtgezetNu moet ik wachten tot ze gaat roken en dan zet ik 'm weer open
Ik doe alsof ik een zakelijke ondernemer benquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met PF gedaan?
Wat een stomme cellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.
als je afvalt lopen ze leeg. maar ze blijven wel.
daarom komen mensen vaak terug op een oud gewicht... neiuwe cellen aanmaken is weer een stapje verder zeg maar...
voor mij zijn er drie van dat soort "terugkeer" gewichten: rond de 83 kilo, rond de 97, en helaas rond de 103...
Ik vind PFje sowieso wel een mooie damequote:
true!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind PFje sowieso wel een mooie dame.
Ja ik mij ook welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Classy hoor, PF! Ik zie je al later rondlopen, op zo'n kantoor, heel belangrijk zijn enzo!
Je bent aan het kwakkelen deze winter!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef loveli het volgende:
Bluh. Waar je mee omgaat word je mee besmet. Nou, dat besmetten is gelukt, zit hier met een zware verkoudheid.
Schiermonnikoog!! Da's lekker bij jullie in de buurt! Maastricht is alsnog 4 uur rijden bij jou vandaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand nog suggesties waar wij (vriend en ik) ons in de voorjaarsvakantie een paar daagjes kunnen laten verwennen? Een beetje zon over ons lijf zou fijn zijn maar zorgt voor te lange reistijden. We dachten zelf aan Maastricht, daar zijn we allebei nog nooit geweest. Iemand ideetjes?
Maastricht kunnen we dan even goed combineren met een bezoekje aan schoonmama in Breda! Ik ga liever niet vliegen en als het wel moet alleen vanaf Eelde. We willen echt maar een paar nachtjes weg, 2 of 3.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Schiermonnikoog!! Da's lekker bij jullie in de buurt! Maastricht is alsnog 4 uur rijden bij jou vandaan!
Je kan trouwens wel heel goedkope tripjes vinden naar Barcelona of Lissabon of dat soort steden. Heb je in het voorjaar wel echt ook heel veel kans op zon en +20 graden. Ik zou het wel weten!! Kijk maar eens op expedia.nl of dat soort sites.....
Hotel st. Gerlach.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maastricht kunnen we dan even goed combineren met een bezoekje aan schoonmama in Breda! Ik ga liever niet vliegen en als het wel moet alleen vanaf Eelde. We willen echt maar een paar nachtjes weg, 2 of 3.
Ik zit al op heel luxe hotelletjes te zoeken.... Maar misschien moet ik eerst even m'n vriend op de hoogte stellen van m'n plannen.
.
Hamburg ben ik één keer geweest voor een concert maar verder nooit. Moet inderdaad een mooie stad zijn! Is daar met het OV een beetje gemakkelijk te komen? Berlijn zijn we onlangs iets meer dan een jaar geleden (wat gaat de tijd snel!) nog geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ben je al eens in Hamburg geweest? Niet echt zonnig en zuidelijk, maar wel een héél leuke stad en dichtbij
Of anders Berlijn?
Ja en dan moet je studeren en dan denk je 'fuck it', ik wil eerst hiermee bezig, anders heb ik toch geen rustquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.hotelspecials.(...)l_terworm/fotos.html
Die leek me ook wel wat.. Of:
http://www.hotelspecials.(...)slogement/fotos.html
En dan het romantische arrangement..
M'n vriend zei vandaag nog hoe ik af en toe ergens vol ik kan gaan als ik iets in m'n hoofd heb. Volgens mij dacht 'ie aan zulke momenten..
In Duitsland is alles goed te doen met het OVquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hamburg ben ik één keer geweest voor een concert maar verder nooit. Moet inderdaad een mooie stad zijn! Is daar met het OV een beetje gemakkelijk te komen? Berlijn zijn we onlangs iets meer dan een jaar geleden (wat gaat de tijd snel!) nog geweest.
Ik ga ook even naar de Waddeneilanden en die link van uniek kijken..
Wij hebben ook nooit tijd genoeg om eens weg te gaan....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja verdorie nu heb ik ook weer zin om weg te gaan, dit weekend is mijn vriend vrij (1 x per 2 maand is dat) en nu moet ik werken, gatver
En waarschijnlijk kom ik er straks achter dat er iets is waardoor we toch niet kunnen gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dan moet je studeren en dan denk je 'fuck it', ik wil eerst hiermee bezig, anders heb ik toch geen rust.
20-28 feb dan. Heerlijk! Ik heb over zo'n 1,5 maand alweer vrij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij willen dan door de week gaan, ik moet ook elk weekend werken maar gelukkig heeft m'n vriend schoolvakanties..
Uit Groningenquote:
Ik ben van origine een tukkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uit Groningen
Nou ja, ben zelf van origine fries maar dat mag de pret niet drukken
Kijk maar uit, een collega werd een paar weken geleden behoorlijk uitgekafferd toen 'ie wat zei over hinderend geluid van irritante bieb-bezoekers. En dat is stevige man van bijna twee meter en bepaald niet op zijn mond gevallen... Tuigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
Alhoewel ik het een ontzettend kutnummer vinddat ik vast voor straf nou de hele verdere avond in mijn hoofd heb.
Ik heb al eens een jongen van twee meter de bieb uitgebonjourd die dacht dat de term stilteruimte niet voor hem goldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, een collega werd een paar weken geleden behoorlijk uitgekafferd toen 'ie wat zei over hinderend geluid van irritante bieb-bezoekers. En dat is stevige man van bijna twee meter en bepaald niet op zijn mond gevallen... Tuig. En dat zijn dan studenten van een universiteit, zo belachelijk!! Je gedragen is er niet meer bij tegenwoordig.
Belg!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb al eens een jongen van twee meter de bieb uitgebonjourd die dacht dat de term stilteruimte niet voor hem goldEn daarna mocht hij op het matje komen bij zijn mentor
Powerrrrrrr
Maar meestal lost het zich vanzelf wel op, het zijn niet zo'n hele stoere studenten hier
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
mark is een jongetje. en viking houdt niet van jongetjes. maar verder hebben ze een prima werkende samenwoonrelatie als huisgenoten.
klopt ie zo vik?
Ja, zo ben ik jarenlang getrouwd geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou het is wel iets complexer dan dat, hoorWe wonen wel samen, maar we doen ook heel veel samen, veel dingen die mensen die een relatie hebben ook doen, behalve seks dan
. Maar knuffelen doen we dan weer wel
.
Voor veel mensen is het een prima basis om te trouwen, ja, maar zo bedoelde jij hem niet wsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik jarenlang getrouwd geweest
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het een prima basis om te trouwen, ja, maar zo bedoelde jij hem niet ws.
Ik ga bijna naast mijn schoenen lopen van de complimentjes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:06 schreef Laureline het volgende:
Wow PF, wat ben je mooi! En dat lange haarIk denk dat alle mannelijke bankmedewerkers je zó een lening verstrekken
![]()
Wij hebben dit weekeinde ook ineens een familie-uitje. Ik moet kostuums doorpassen ergens diep in België, dus we maken er een minivacantie van. En daar ligt echt ijsSchaatsen
In de UB? Dat geloof ik niet!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, een collega werd een paar weken geleden behoorlijk uitgekafferd toen 'ie wat zei over hinderend geluid van irritante bieb-bezoekers. En dat is stevige man van bijna twee meter en bepaald niet op zijn mond gevallen... Tuig. En dat zijn dan studenten van een universiteit, zo belachelijk!! Je gedragen is er niet meer bij tegenwoordig.
/vroegerwasallesveelbeterpost![]()
Arme Mark. Hij heeft ook zeker nooit vriendinnetjes. En ook de hoop dat hij jou wel zal gaan bekerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou het is wel iets complexer dan dat, hoorWe wonen wel samen, maar we doen ook heel veel samen, veel dingen die mensen die een relatie hebben ook doen, behalve seks dan
. Maar knuffelen doen we dan weer wel
.
Valt Mark wel op meisjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Arme Mark. Hij heeft ook zeker nooit vriendinnetjes. En ook de hoop dat hij jou wel zal gaan bekeren
Die viezerik?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef P.F het volgende:
Oooh en weten jullie nog dat ik eens verteld had over een ranzige jongen op msn? Die maar vunzig bleef doen?
Hij heeft nooit vriendinnetjes, nee, want zolang ik me daar niet mee bezig houd doet hij het ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Arme Mark. Hij heeft ook zeker nooit vriendinnetjes. En ook de hoop dat hij jou wel zal gaan bekeren
Aaaah arme Mark. Is 'ie echt niet stiekem verliefd op jou ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft nooit vriendinnetjes, nee, want zolang ik me daar niet mee bezig houd doet hij het ook nieten stiekem ben ik daar wel blij mee
. En Mark is absoluut níet homo!
.
Volgensmij zijn die blokken echte pure evil.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:14 schreef P.F het volgende:
Is vloeibaar frituurvet echt beter dan bijv. deze blokken?
[ afbeelding ]
En staan ze ook niet op het bonnetje? Of laat je die altijd zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de uien trouwens ook bij de AH laten liggen.
Schrale troost: volgens mij heb ik ze niet betaald, maar lagen ze nog in m'n mandje, net als de paprika'sKan me nml niet herinneren dat ik ze op de lopende band heb gelegd.
Dit keer welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef neen het volgende:
[..]
En staan ze ook niet op het bonnetje? Of laat je die altijd zitten
Ik moet eens ophouden posts half te lezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh noes, de chat-engerd! Jij balen natuurlijk dat je er zo darned purdy uit zag vandaag!![]()
*aai over Goedbij's bolletje*
Nee, dat moet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik moe
ik eten
ik studeren
goedenavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Je las het verkeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Chicolate het volgende:
Gefeli kwak.
En PF. Staat je goed! Was je docent echt helemaal niet onder de indruk of las ik dat nou verkeerd?
Zo en dan nu sporten. Kijken of ik het volhou.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:01 schreef Laureline het volgende:
Hoi! Waar zijn de andere vroege vogels? Sigme moet toch inmiddels wel brood gebakken, een uur met de kat op schoot gezeten , 10 km gerend en een lamsrollade gebraden hebben!
Prachtige lijst! Die kroketquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef Laureline het volgende:
Vandaag alweer een braaf lijstje. En jezus wat heeft dat gezond doen snel effect bij mijIk voer met gemak de moeilijkste zakelijke telefoongesprekken die ik de hele vacantie heb ontdoken, werk snel en efficiënt en heb een afschuwelijk goed humeur. En als ik ben opgestaan ben ik nog maar een kwartier katterig, in plaats van de halve dag! Onbegrijpelijk dat ik wéét dat het zoveel oplevert, maar dat ik het dan toch telkens weer laat versloffen
![]()
O: ananas yoghurt grapefruitsap mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer, appel
L: broodje kroket
T: gerookte kipfilet met komkommer, yoghurt
D: 4 ons roerbakgroente met ham en gebakken ei
T: kwark met vanilleyoghurt
Zo!
En de rosébiertjes en chips hebben wel de weg naar huis gevonden, zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
God, ik ben echt een megamutsKom er net achter dat ik m'n bananen óók in de AH heb laten liggen
.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef sigme het volgende:
Een tien met een griffel en een zoen van de juffrouw.
quote:
Wat zit daarin? Zijn het een soort negerzoenen? Zien er wel lekker uit!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Bossche bollen![]()
Ook lekker; Utrechtse DomtorentjesIk hoop dat niemand dit binnenkort trakteert op studie/werk
![]()
[ afbeelding ]
quote:Hoi,
Nee sorry, die heb ik niet en ben ook verbaasd dat de antwoorden niet even geregeld zijn. Zou iemand anders doen, ik heb nu totaal geen tijd om dat alsnog te fiksen. Desalniettemin: het tentamen geeft een goed beeld van wat je te wachten staat, behalve vraag 1 en 3 of zo, want die theorie hoefde niet dit jaar. Neem alsjeblieft de vragen uit de BPO door, mochten er één of twee vragen uit het oefententamen je echt dwars zitten, mail dan maar, dan zeg ik het antwoord wel.
Geloof me: als je je rekenmachine nu beheerst en vooral de lineaire regressie, want die komt immers in hoofdstukken 2 en 3 aan de orde, dan ben je echt een heel eind. Daarnaast bij de kansberekeningen opletten op de ballen zonder en met teruglegging en de kansberekeningsopgaven met minstens en precies. Hfst 1 meer op theorie letten, dus ordinaal en zo, daarnaast gewoon gemiddelde en standaarddeviatie en weten wanneer je de populatie neemt en de steekproef.
Heb je alle bovenstaande door? Dan haal je een acht.
Gr.
Nog nooit eerder gezien maar ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Bossche bollen![]()
Ook lekker; Utrechtse DomtorentjesIk hoop dat niemand dit binnenkort trakteert op studie/werk
![]()
[ afbeelding ]
Rosébiertjes waren er al, die heb ik met kerst ofzo al gekocht (en nog maar 2 flesjes eruit). Ik snap dat gezanik over die rosébiertjes niet, hoor, want ik drink ze echt niet zo vaak (gemiddeld nog niet 1 per week denk ik)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En de rosébiertjes en chips hebben wel de weg naar huis gevonden, zeker
Je bent de enige die we kennen die ze drinkt! Vandaar!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rosébiertjes waren er al, die heb ik met kerst ofzo al gekocht (en nog maar 2 flesjes eruit). Ik snap dat gezanik over die rosébiertjes niet, hoor, want ik drink ze echt niet zo vaak (gemiddeld nog niet 1 per week denk ik)
Ik heb wel een plaatje van de binnenkant, maar dan ziet het er een beetje ranzig uit. Maar in de binnenkant zit een soort van chocoladecrèmequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zit daarin? Zijn het een soort negerzoenen? Zien er wel lekker uit!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vele malen lekkerder dan een negerzoen, want het is van erg goede kwaliteit. En een lekker dikke laag chocola.
Gut, ik ben ook weer eens vijf dagen op mijn eten aan het letten hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Statistiek?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef P.F het volgende:
Huh, dit is een email van een leraar
Bij nader inzien een heel chill mailtje!
[..]
Goed zo!quote:1 echte Bossche bol afgeslagen
roggebrood vind ik zo fiessquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Heldin!
Jouw lijstje herinnerde me er trouwens aan dat ik roggebrood moet meenemen, dan kan ik weer roggebrood met pindakaas eten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb wel een plaatje van de binnenkant, maar dan ziet het er een beetje ranzig uit. Maar in de binnenkant zit een soort van chocoladecrèmeDie binnenkant ziet eruit als schuimgebakachtig iets. Is dat het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vele malen lekkerder dan een negerzoen, want het is van erg goede kwaliteit. En een lekker dikke laag chocola.
Gut, ik ben ook weer eens vijf dagen op mijn eten aan het letten hoor![]()
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef P.F het volgende:
Huh, dit is een email van een leraar
Bij nader inzien een heel chill mailtje!
[..]
Nee joh, hoe kóm je erbijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Statistiek?
Klinkt tenminste zoals ons eerste college
Nee, het is zachte crème. Zo ziet het er op de foto niet uit, het lijkt wel alsof ze het met een vork hebben zitten te bewerken, ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die binnenkant ziet eruit als schuimgebakachtig iets. Is dat het niet?
Ik wist niet dat ze dat op het hbo ook dedenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kóm je erbij.
Sorry, die was te obvious.
Niet krassen schatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
AAAAARGH, dit doet me denken aan examen vwo wiskunde a1,2![]()
![]()
KRASKRASKRAS
Daar had ik overigens wel een 5,5 op. Wat mijn gemiddelde nog lekker om hoog trok
Johquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Statistiek?
Klinkt tenminste zoals ons eerste college
Statistiek is natuurlijk écht iets voor de universiteit. Je zult dan ook nooit een wiskunde leraar met alleen maar HBO tegenkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat op het hbo ook deden
Je hebt zelf toch ook HBO gedaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat op het hbo ook deden
Wij hadden nog geluk dat we GR mogen gebruiken, de jaren die na ons komen mogen dat niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Joh
Ik heb statistiek geleerd zonder rekenmachine, ik vond het al zo irritant en langdradig![]()
Gister heb ik een GR gekocht, nu doe ik alles in 10 seconden
Nog steamy stories?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet krassen schat.
Ik had van tevoren berekend dat ik een 1,8 mocht halen voor een 4 op m'n lijst (dan zou ik geslaagd zijn, als dat de enige voldoende was), maar ik had toch gewoon een 6, dankzij mijn wiskundebijleslerares
.
Ja, maar ik had echt nog nooit van het vak statistiek gehoord op het hbo.quote:
Ik vind statistiek juist nog al HBO'erig. In ieder geval wel de suffe uitschrijf sommen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Statistiek is natuurlijk écht iets voor de universiteit. Je zult dan ook nooit een wiskunde leraar met alleen maar HBO tegenkomen.
Ze was een jaar of 50-55 en ze praatte net als Ushi, dus neenquote:
Hey, ga je groente eens halenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Statistiek is natuurlijk écht iets voor de universiteit. Je zult dan ook nooit een wiskunde leraar met alleen maar HBO tegenkomen.
Bummerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze was een jaar of 50-55 en ze praatte net als Ushi, dus neen. Wiskundeleraressen kunnen bovendien onmogelijk sexy zijn
.
Dat is wel weer waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
O en statistiek is helemaal niet stom! Het is heel leuk als je het snapt, dat geeft echt een ultieme bevrediging.
Meisje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die verhalen wil jij sowieso echt niet horen, meisje.
Ja 'meisje' ja, of wou je soms beweren dat je een 'mevrouw' bent?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meisje?Ik kan wel wat handelen hoor
Nee. Maargoed, als jij statistiek al bevredigend vindt, denk ik dat ik de rest van je verhalen toch niet interessant vindquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja 'meisje' ja, of wou je soms beweren dat je een 'mevrouw' bent?.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
(dan zou ik geslaagd zijn, als dat de enige voldoende was)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Laureline het volgende:
Heel goed, Bossche bollen afslaan. Die zijn het Kwaad, vermomd als taartje. Door één zo'n ding te eten ben ik ook eens direct weer maanden op het slechte pad beland! Ik weet het zeker: de weg naar de hel is geplaveid met Bossche bollen![]()
Onze scheikundeleraar vertrouwde ik voor geen meter. Altijd zo eng kijken naar de meiden en volgens mij ook veelste vaak na laten blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef Laureline het volgende:
Ik had wel een leuke wiskundeleraar! Echt het type waar ik 10 jaar later op zou vallen geloof ik. Een hele intelligente, energieke man met een absurd soort humor. En op mijn volgende school zaten 2 wiskundeleraren, die waren met elkaar getrouwd, en kenden elkaar ook van school: zij was ooit zijn leerling geweestEn mijn andere wiskundeleraar (ik kom uit de tijd van Wiskunde A en B, is dat nu nog?) besprak zijn trouwplannen gezellig met ons in de klas.
Nee, het ergst vond ik altijd scheikundeleraren. Die waren echt allemaal Emiel uit de familie Doorzon, met bijbehorende okselgeur.
Oh ieeeh, wij hadden ook een enorme griezel voor gym, die liet een heel lief verlegen meisje toen een keer in haar eentje een her doen. Voor gym!!! Om van haar 4 een 5 te maken. Moest ze daar alleen in die zaal met hem gaan bokspringen enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onze scheikundeleraar vertrouwde ik voor geen meter. Altijd zo eng kijken naar de meiden en volgens mij ook veelste vaak na laten blijven.
Dat beloofd veel goeds voor onze relatie.... Mo wil een Bossche Bol bij het trouwen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Laureline het volgende:
Ik weet het zeker: de weg naar de hel is geplaveid met Bossche bollen![]()
Nee, beetje te oud voor mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze was een jaar of 50-55 en ze praatte net als Ushi, dus neen. Wiskundeleraressen kunnen bovendien onmogelijk sexy zijn
.
Ja, zo'n witte jurk met bruine vingerafdrukken blijft je altijd bij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat beloofd veel goeds voor onze relatie.... Mo wil een Bossche Bol bij het trouwen!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef Laureline het volgende:
Nee, het ergst vond ik altijd scheikundeleraren. Die waren echt allemaal Emiel uit de familie Doorzon, met bijbehorende okselgeur.
Maar toen kwam jij om die wijdverbreide misvatting bij te stellenquote:
quote:Zo en training was kut. Of nouja, de training niet, maar ik wel. Conditie is weg en continue een benauwd gevoel dat maar niet weg wil gaan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef P.F het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen doordat een mongool de verwarming achterlijk hoog heeft gezet! Godverdomme daar gaat m'n avond
Hahahahaha, ik moet zo hard lachen om dat gemopper van jouquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:02 schreef P.F het volgende:
En nu is de Albert Heyn natuurlijk dicht. Godver.
En nu ben ik KLAAR met dit klote weer.
mag ik die jatten voor mn signature? het is bij mij namelijk ook echt zo...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Laureline het volgende:
Heel goed, Bossche bollen afslaan. Die zijn het Kwaad, vermomd als taartje. Door één zo'n ding te eten ben ik ook eens direct weer maanden op het slechte pad beland! Ik weet het zeker: de weg naar de hel is geplaveid met Bossche bollen![]()
En Kwak, nog gefeliciteerd!Tssssk, als je 27 wordt mag je nog niet mopperen hoor. Ik doe zo een moord voor dat rimpelloze huidje van toen
Oh nee hoor, je moet ook wel gek zijn wil je als scheikundige voor de klas gaan staanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar toen kwam jij om die wijdverbreide misvatting bij te stellen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:33 schreef Ciske- het volgende:
G'navond!
bossche bollen (ben ik de enige die die dingen niet lust?),
Er was geen plek meer voor eten door de vlindersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:27 schreef Merel het volgende:
Ik kreeg vanavond m'n bord niet leeg! En ik hoefde het koekje bij de koffie niet meer! Ik zat echt stampensvol, en zoveel had ik niet eens gegeten. What's wrong with me?
En de date wasVerder niks spannends gebeurd hoor, maar hij lijkt me echt heel leuk en hij is lang en knap en z'n haar zit goed en als 'ie me nog eens mee uitvraagt (duimen jullie voor me?) zeg ik ja ja ja!
Ben je zwanger?quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef conleche het volgende:
WB SDB, vertel eens wat meer over London?? Ik ben daar dus nog nooit geweest, wil je het geloven!!
Nee niet echt eigenlijk. Maar volgens mij is dat juist wel een goed teken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef conleche het volgende:
O ja Merel: je date klinkt tof!! (stiekem al een bijnaam bovengeborreld??)
Ik weet het echt niet!! Ik denk er gewoon nooit aan, als optie. Misschien een onbewuste hekel aan regen? Hoewel die niet zo heel onbewust is.....quote:
What's not to like??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk. Maar volgens mij is dat juist wel een goed teken.
Ach, misschien wordt het ook wel niks hoor, vond hij mij niet bovengemiddeld leuk. Maar het was in ieder geval een leuke avond.
Ik vind jouw relaas ook leuk hoor. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik winkelen niet bovenmatig leuk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef P.F het volgende:
Neeee! Nog nooit in London geweest?!
Ik ben er 1 keer geweest! Vriendinnetje woonde daar een half jaar, ik had vaker moeten komen
Co! Je moet echt naar de Bootz! Een soort Etos die alles heeft met goedkope prijzen en chille producten!
En nu zijn alle Kerst cadeau dozen van merken die je echt wil hebben (Benefit, Soap & Glory, FCUK, etc) voor de halve prijs of minder!!! In Nederland moeten we het met Dove en Nivea doen
En de Primark is daar een soort Rivers Island/H&M combinatie: groooooot! En goedkoop! En leuk!
Alleen vergis je je wel snel in de pondIk was in 3 dagen 400 euro kwijt of zo
!
En ze hebben daar ook outlet storers.. In ieder geval ik was een beetje in een plaatsje in de buurt van London en daar hadden ze ook echt goede spullen![]()
Oh, ik was SDB niet hè
Nee, maar ik vat het smsje binnen een half uur nadat we afscheid hadden genomen maar op als een goed teken. En dat 'ie niets meer terugstuurde na mijn reactie komt vast doordat 'ie nu gewoon is gaan slapen om over mij te dromenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef conleche het volgende:
Spannend hoor! Hebben jullie al een vervolgafspraak?
Wat leuk! Hij wil natuurlijk niet te opdringerig lijken en anders waren jullie nu nog aan het smsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik vat het smsje binnen een half uur nadat we afscheid hadden genomen maar op als een goed teken. En dat 'ie niets meer terugstuurde na mijn reactie komt vast doordat 'ie nu gewoon is gaan slapen om over mij te dromen
We zien wel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:05 schreef P.F het volgende:
En we zijn China town binnen gehuppelt! Zo leuk! En ze spreken daar helemaal geen Engels waar wij zaten!
We hebben natuurlijk thee besteld.. En daarna kregen we de menu kaart waar je je bestelling op aan moest kruizen die zag er zo uit:
[ afbeelding ]
En we wilden dim sum.. Dat is deels geluktAlleen hadden we ook een soort bottige dingen met vel, dat waren kippentenen kwamen we na een tijdje achter
![]()
IEEEEH! [nou ja dat hoopten we]
[ afbeelding ]
Ja volgens mij stond er boven 1 kolom "chicken" dus dachten we.. Ok, chicken is safe! Niet dusquote:
Laten we hopen dat dat het isquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Hij wil natuurlijk niet te opdringerig lijken en anders waren jullie nu nog aan het smsen
Ik zal het smsje van half acht vanochtend maar als een goed teken opvattenquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:29 schreef Chicolate het volgende:
Merel, je date klinkt goed en ik hoop toch zo voor je dat hij er net zo over denkt als jij! Dat verdien je gewoon.
ik duim voor jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:27 schreef Merel het volgende:
Ik kreeg vanavond m'n bord niet leeg! En ik hoefde het koekje bij de koffie niet meer! Ik zat echt stampensvol, en zoveel had ik niet eens gegeten. What's wrong with me?
En de date wasVerder niks spannends gebeurd hoor, maar hij lijkt me echt heel leuk en hij is lang en knap en z'n haar zit goed en als 'ie me nog eens mee uitvraagt (duimen jullie voor me?) zeg ik ja ja ja!
Wat tof!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:27 schreef Merel het volgende:
Ik werk in de bieb van de VUquote:
Ik ga heel hard voor je duimen! Wat fijn voor je!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:27 schreef Merel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |